Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с климатроника на W208 CLK 200Тръгва и спира


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Rumen Sl

Rumen Sl

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    MB CLK200/97

Публикувано 15 юли 2010 - 16:43

Здравейте и от мен.
От скоро съм притежател на CLK 200 W208, като всеки съвестен шофьор смених масло, филтрите, вкл. на климатика. От тук започнаха проблемите, при влкючване на компресора на климатика всичко си работеше перфектно, но след около 4-5 минути изключваше и така всеки път след запалване на колата. Допълних с фреон и минах на профилактика системата, същата работа. Отидох при пичовете в сервиза до "Вагона", смениха ми някаква бобина и лагер на компресора и ...пак нищо. Ще съм благодарен за всякакви полезни съвети.
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2010 - 19:54

Климатроник, а спира? Кое спира, изцяло спира модула, духалките или просто не духа толкова студено?
Ако е последното, погледни дали централните духалки не духат към огледалотом където са датчиците за темп. в купето.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2010 - 22:39

Освн това централната дюза трябва винаги да духа студено, дори и когато си на парно, там или не духа или духа студено.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#4 Rumen Sl

Rumen Sl

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    MB CLK200/97

Публикувано 19 юли 2010 - 13:04

Всъщност, след двудневно диагностициране на проблема, се оказа някакъв датчик, който показва температурата на фреона. Намира се някъде под волана вдясно.Срещу 128 лв. си го взех днес от "Козлодуй", и утре ще го монтирам. Благодаря за мненията Ви.
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юли 2010 - 13:45

Koлега, ако си решил проблема, би ли имал нещо против да помогнеш за развитието на форума като снимаш частта, опишеш къде са ти диагностицирали колата и т.н.
Този датчик случайно да не е т.нар. таралеж и да изглежда по подобен начин?

Публикувано изображение
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 Rumen Sl

Rumen Sl

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    MB CLK200/97

Публикувано 19 юли 2010 - 21:17

Утре ще решавам проблема с подмяната на датчика, а и тогава ще го снимам и кача тук. Проблема открих с помощта на един приятел в Перник. Работил е в сервиз на "Бош", а сега работи за себе си. Човекът си има техника, а и разбира. Та на въпроса, първо го проверихме с някаква Бошова диагостицираща програма. Там всичко точно. После с някаква подобна, и пак същото. Накрая извади "Стар"-диагностиката, закачихме го и взехме да гледаме показателите. Първоначалното ни направи впечатление, че при изключване на компресора /сам се изключваше/, налягането на фреона спадаше примерно от стойност "15-16" на "7", при положение че два пъти допълвам с фреон и уверението, че течове няма. За потвърждение на цифровите стойности закачихме системата за машина за пълнене с манометри и диагностиката свързана с компютъра на колата. Налягането на манометрите не падаше. Тук вече се забеляза сериозната температурна стойност на фреона в радиатора ли в някакъв изпарител ли, така и не разбрах. Лошото беше, че никой нямаще и най-малка представа къде може да се намира въпросния датчик. Тревога ни беше, че може да се намира някъде вътре зад таблото и....., сещате се сами. Проверихме около филтъра на купето...НЕ !!! В последен отчаян опит се оказа, под волана както ви описах. В програмата видяхме на колко ома работи, и свързахме някакъв примитивен, но ефикасен симулатор на съпротивление. Всичко си тръгна както трябва. Надявам се да съм бил изчерпателен. Снимам го и го качвам за информация.
  • 0

#7 Rumen Sl

Rumen Sl

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    MB CLK200/97

Публикувано 21 юли 2010 - 20:05

Прикачен файл  Image012.jpg   179,92K   25 Брой сваляния

Утре ще решавам проблема с подмяната на датчика, а и тогава ще го снимам и кача тук. Проблема открих с помощта на един приятел в Перник. Работил е в сервиз на "Бош", а сега работи за себе си. Човекът си има техника, а и разбира. Та на въпроса, първо го проверихме с някаква Бошова диагостицираща програма. Там всичко точно. После с някаква подобна, и пак същото. Накрая извади "Стар"-диагностиката, закачихме го и взехме да гледаме показателите. Първоначалното ни направи впечатление, че при изключване на компресора /сам се изключваше/, налягането на фреона спадаше примерно от стойност "15-16" на "7", при положение че два пъти допълвам с фреон и уверението, че течове няма. За потвърждение на цифровите стойности закачихме системата за машина за пълнене с манометри и диагностиката свързана с компютъра на колата. Налягането на манометрите не падаше. Тук вече се забеляза сериозната температурна стойност на фреона в радиатора ли в някакъв изпарител ли, така и не разбрах. Лошото беше, че никой нямаще и най-малка представа къде може да се намира въпросния датчик. Тревога ни беше, че може да се намира някъде вътре зад таблото и....., сещате се сами. Проверихме около филтъра на купето...НЕ !!! В последен отчаян опит се оказа, под волана както ви описах. В програмата видяхме на колко ома работи, и свързахме някакъв примитивен, но ефикасен симулатор на съпротивление. Всичко си тръгна както трябва. Надявам се да съм бил изчерпателен. Снимам го и го качвам за информация.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  Image011.jpg   158,5K   35 Брой сваляния
  • Прикачен файл  Image013.jpg   176,13K   22 Брой сваляния

  • 0

#8 Rumen Sl

Rumen Sl

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    MB CLK200/97

Публикувано 21 юли 2010 - 20:06

Това е новият датчик.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  Image014.jpg   152,3K   22 Брой сваляния
  • Прикачен файл  Image015.jpg   181,81K   22 Брой сваляния

  • 0

#9 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 юли 2013 - 15:44

Здравейте! Аз имам един друг въпрос свързан с климатроника.Нормално ли е средните духалки на централната конзола да духат по силно от страничните,който са към вратите?


  • 0

#10 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 25 юли 2013 - 17:04

да на всички е така


  • 0

#11 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юли 2020 - 21:53

Хм, при мен вчера климатроника работеше, а днес няма никой .

Излезе ми

- ECT сензор (B11/4)

- Refrigerant preasure sensor (B12)

- Coolant circulation pump (M13)

- Pulse module (N65)

 

Откачих акумулатора и останаха само :

- ECT сензор (B11/4)

- Coolant circulation pump (M13

 

Климатик няма. Фреона е на 7 атмосфери .


Този пост е редактиран от aladin: 03 юли 2020 - 21:54

  • 0

855712_2.png


#12 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юли 2020 - 22:22

Допълнение:

 

https://www.youtube....NrlQ-rCJjw&t=1s

 

http://w208.info/repair/electric


  • 0

855712_2.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни