Проблем с климатроника на W208 CLK 200Тръгва и спира
Започната от Rumen Sl, 15 юли 2010 - 16:43:44
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 юли 2010 - 16:43
Здравейте и от мен.
От скоро съм притежател на CLK 200 W208, като всеки съвестен шофьор смених масло, филтрите, вкл. на климатика. От тук започнаха проблемите, при влкючване на компресора на климатика всичко си работеше перфектно, но след около 4-5 минути изключваше и така всеки път след запалване на колата. Допълних с фреон и минах на профилактика системата, същата работа. Отидох при пичовете в сервиза до "Вагона", смениха ми някаква бобина и лагер на компресора и ...пак нищо. Ще съм благодарен за всякакви полезни съвети.
От скоро съм притежател на CLK 200 W208, като всеки съвестен шофьор смених масло, филтрите, вкл. на климатика. От тук започнаха проблемите, при влкючване на компресора на климатика всичко си работеше перфектно, но след около 4-5 минути изключваше и така всеки път след запалване на колата. Допълних с фреон и минах на профилактика системата, същата работа. Отидох при пичовете в сервиза до "Вагона", смениха ми някаква бобина и лагер на компресора и ...пак нищо. Ще съм благодарен за всякакви полезни съвети.
#2
Публикувано 16 юли 2010 - 19:54
Климатроник, а спира? Кое спира, изцяло спира модула, духалките или просто не духа толкова студено?
Ако е последното, погледни дали централните духалки не духат към огледалотом където са датчиците за темп. в купето.
Ако е последното, погледни дали централните духалки не духат към огледалотом където са датчиците за темп. в купето.
#3
Публикувано 16 юли 2010 - 22:39
Освн това централната дюза трябва винаги да духа студено, дори и когато си на парно, там или не духа или духа студено.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Публикувано 19 юли 2010 - 13:04
Всъщност, след двудневно диагностициране на проблема, се оказа някакъв датчик, който показва температурата на фреона. Намира се някъде под волана вдясно.Срещу 128 лв. си го взех днес от "Козлодуй", и утре ще го монтирам. Благодаря за мненията Ви.
#5
Публикувано 19 юли 2010 - 13:45
Koлега, ако си решил проблема, би ли имал нещо против да помогнеш за развитието на форума като снимаш частта, опишеш къде са ти диагностицирали колата и т.н.
Този датчик случайно да не е т.нар. таралеж и да изглежда по подобен начин?
Този датчик случайно да не е т.нар. таралеж и да изглежда по подобен начин?
#6
Публикувано 19 юли 2010 - 21:17
Утре ще решавам проблема с подмяната на датчика, а и тогава ще го снимам и кача тук. Проблема открих с помощта на един приятел в Перник. Работил е в сервиз на "Бош", а сега работи за себе си. Човекът си има техника, а и разбира. Та на въпроса, първо го проверихме с някаква Бошова диагостицираща програма. Там всичко точно. После с някаква подобна, и пак същото. Накрая извади "Стар"-диагностиката, закачихме го и взехме да гледаме показателите. Първоначалното ни направи впечатление, че при изключване на компресора /сам се изключваше/, налягането на фреона спадаше примерно от стойност "15-16" на "7", при положение че два пъти допълвам с фреон и уверението, че течове няма. За потвърждение на цифровите стойности закачихме системата за машина за пълнене с манометри и диагностиката свързана с компютъра на колата. Налягането на манометрите не падаше. Тук вече се забеляза сериозната температурна стойност на фреона в радиатора ли в някакъв изпарител ли, така и не разбрах. Лошото беше, че никой нямаще и най-малка представа къде може да се намира въпросния датчик. Тревога ни беше, че може да се намира някъде вътре зад таблото и....., сещате се сами. Проверихме около филтъра на купето...НЕ !!! В последен отчаян опит се оказа, под волана както ви описах. В програмата видяхме на колко ома работи, и свързахме някакъв примитивен, но ефикасен симулатор на съпротивление. Всичко си тръгна както трябва. Надявам се да съм бил изчерпателен. Снимам го и го качвам за информация.
#7
Публикувано 21 юли 2010 - 20:05
Image012.jpg 179,92K
25 Брой сваляния
Утре ще решавам проблема с подмяната на датчика, а и тогава ще го снимам и кача тук. Проблема открих с помощта на един приятел в Перник. Работил е в сервиз на "Бош", а сега работи за себе си. Човекът си има техника, а и разбира. Та на въпроса, първо го проверихме с някаква Бошова диагостицираща програма. Там всичко точно. После с някаква подобна, и пак същото. Накрая извади "Стар"-диагностиката, закачихме го и взехме да гледаме показателите. Първоначалното ни направи впечатление, че при изключване на компресора /сам се изключваше/, налягането на фреона спадаше примерно от стойност "15-16" на "7", при положение че два пъти допълвам с фреон и уверението, че течове няма. За потвърждение на цифровите стойности закачихме системата за машина за пълнене с манометри и диагностиката свързана с компютъра на колата. Налягането на манометрите не падаше. Тук вече се забеляза сериозната температурна стойност на фреона в радиатора ли в някакъв изпарител ли, така и не разбрах. Лошото беше, че никой нямаще и най-малка представа къде може да се намира въпросния датчик. Тревога ни беше, че може да се намира някъде вътре зад таблото и....., сещате се сами. Проверихме около филтъра на купето...НЕ !!! В последен отчаян опит се оказа, под волана както ви описах. В програмата видяхме на колко ома работи, и свързахме някакъв примитивен, но ефикасен симулатор на съпротивление. Всичко си тръгна както трябва. Надявам се да съм бил изчерпателен. Снимам го и го качвам за информация.
Прикачени файлове
#8
Публикувано 21 юли 2010 - 20:06
Това е новият датчик.
Прикачени файлове
#9
Публикувано 25 юли 2013 - 15:44
Здравейте! Аз имам един друг въпрос свързан с климатроника.Нормално ли е средните духалки на централната конзола да духат по силно от страничните,който са към вратите?
#10
Публикувано 25 юли 2013 - 17:04
да на всички е така
#11
Публикувано 03 юли 2020 - 21:53
Хм, при мен вчера климатроника работеше, а днес няма никой .
Излезе ми
- ECT сензор (B11/4)
- Refrigerant preasure sensor (B12)
- Coolant circulation pump (M13)
- Pulse module (N65)
Откачих акумулатора и останаха само :
- ECT сензор (B11/4)
- Coolant circulation pump (M13
Климатик няма. Фреона е на 7 атмосфери .
Този пост е редактиран от aladin: 03 юли 2020 - 21:54
#12
Публикувано 03 юли 2020 - 22:22
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни