Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

REST бутон на климатроникза какво служи?


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#16 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 15 ноември 2011 - 11:51

Хмм ще го прбвам , а ако неработи ?

Значи помпата ти е дала фира...не е толкова страшна болка!
  • 0

#17 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 август 2017 - 10:07

За този бутон REST - моята кола е CLK 200 192к.с. , с виско, което спира да върти пертата на радиатора след изгасване на колата. Ако цъка това бутонче след гасене по пътя на логиката  би трябвало да спомогне за охлаждането на двигателя на колата.

 

edit. Оказа се, че не е точно така, както си го мислех. Ако лятото си настроил климатроника на 23 градуса , а навън е 30 ще вкара директно въздух отвън, а не от парното. Това ще е докато се изравнят температурите или докато акумулатора падне под 11,7 волта, максимум 30мин.

Зимата вече си вкарва въздух от парното.


Този пост е редактиран от aladin: 08 август 2017 - 13:05

  • 0

855712_2.png


#18 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 август 2017 - 10:17

Правилно, но твоя мотор далеч не е горещ, понеже е с малък мотор, доста солиден радиатор и голям воден кръг. Така че не се притеснявай, не караш хонда с един термос антифриз в нея.

Но логиката ти е правилна, ако те притеснява прегряване, като цъкнеш REST-a на загасен двигател, ще продължи да върти антифриза от малкия кръг, но с малък дебит, понеже помпичката е малка все пак...


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни