Значи помпата ти е дала фира...не е толкова страшна болка!Хмм ще го прбвам , а ако неработи ?
REST бутон на климатроникза какво служи?
Започната от rapid, 11 юли 2010 - 22:26:08
17 мнения по тази тема
#16
Публикувано 15 ноември 2011 - 11:51
#17
Публикувано 08 август 2017 - 10:07
За този бутон REST - моята кола е CLK 200 192к.с. , с виско, което спира да върти пертата на радиатора след изгасване на колата. Ако цъка това бутонче след гасене по пътя на логиката би трябвало да спомогне за охлаждането на двигателя на колата.
edit. Оказа се, че не е точно така, както си го мислех. Ако лятото си настроил климатроника на 23 градуса , а навън е 30 ще вкара директно въздух отвън, а не от парното. Това ще е докато се изравнят температурите или докато акумулатора падне под 11,7 волта, максимум 30мин.
Зимата вече си вкарва въздух от парното.
Този пост е редактиран от aladin: 08 август 2017 - 13:05
#18
Публикувано 08 август 2017 - 10:17
Правилно, но твоя мотор далеч не е горещ, понеже е с малък мотор, доста солиден радиатор и голям воден кръг. Така че не се притеснявай, не караш хонда с един термос антифриз в нея.
Но логиката ти е правилна, ако те притеснява прегряване, като цъкнеш REST-a на загасен двигател, ще продължи да върти антифриза от малкия кръг, но с малък дебит, понеже помпичката е малка все пак...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни