Възстановяването на моя 123
Започната от Phantomaz, 25 апр 2010 - 19:36:44
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 април 2010 - 19:36
Здравейте колеги, започнах с кърпенето на купето ,защото влиза вода вътре, попива в стелките и положението става още по-лошо. Всичко е започнало от акумулатора според мен ,разтекъл се е и киселината е разяла метала ... предният собственик е бил абсолютен "мърляч", колата е при него от 15 години и сигурно от тогава не е била чистена вътре, ръжда никъде не е чистил ,стигнало се е до гнило. За сега съм започнал с едната страна ,от другата не ми изглежда да е много зле, но като махна изолацията ще си проличи. На снимките не съм приключил с рязането, на този етап съм изразал и останалите ръждиви и изгнили части от ламарината. Това е ,ако е интересно ще споделя още снимки като напредна с работата.
#2
Публикувано 06 май 2010 - 08:43
Колега даваи снимки че ми е интересно какво ще стане накрая.Че и мене ме чака кърпене но примене е малко по-добре аз имам само калници,прагове и под багажника за кърпене.Ти нови калници ли ще зимаш или ще вазтановяваш оригиналните.
H-ear
O-ur
U-ndergeound и най-важното мерцедес-бенз w123,126 и 124 това са колите !!!!!!!!!!!
S-ound
E-lektro
#3
Публикувано 09 май 2010 - 03:37
Не искам да те разочаровам ,но като започнеш да разглобяваш ще видиш че ръждата и изгнилото не е толкова колкото си мислиш. Аз реших да режа до здраво и в момента съм отворил и колоната на предната врата за която се държат пантите. оказа се че вътре има ръжда ... Очаквай да намериш и ръжда в носещата греда под краката на шофьора и предния пасажер ... общо взето като махнеш мокета и изолацията вътре в купето ще си проличи къде има за рязане.
#4
Публикувано 09 май 2010 - 10:20
Незнам как е при 123 , очевидно раждясва с пъти повече от 126 . Специялно при мене Ивай Джет имаше всички необходими детайли по купето като дъна на багажника и тн.. бяха на приемлива цена. Хубаво изгради стойките на прага вътре преди да го затвориш. Слаед изкърпване мажеш хубаво с грунд и задалжително пръскаш с пистолет "unterbodenschutz" аз ползвах този и съм много доволен става бетон:
Другото и може би най важно нещо е след приклучване през всички тапи се консервира сконсервиращ парафин и спецялна дюза на пистолета кояторазпръсква в сички посоки!
Аз ползвах парафин на BОDY в флакон за пистолет , тази операция е хубаво да се прави на две години !
За калниците , най добре е да си намериш хубави орегинални колкото и да е трудно защото с тея тайвански боклуци ем раждясват колкото и да ги обработваш ем не пасват. Аз мойте ще гимахам и ще си търся орегинални !
Важно също е и каква ламарина ползваш за кърпене ! Аз бях взел от Willi Betz сива мерцедесова ламарина със спецялна обработка
Другото и може би най важно нещо е след приклучване през всички тапи се консервира сконсервиращ парафин и спецялна дюза на пистолета кояторазпръсква в сички посоки!
Аз ползвах парафин на BОDY в флакон за пистолет , тази операция е хубаво да се прави на две години !
За калниците , най добре е да си намериш хубави орегинални колкото и да е трудно защото с тея тайвански боклуци ем раждясват колкото и да ги обработваш ем не пасват. Аз мойте ще гимахам и ще си търся орегинални !
Важно също е и каква ламарина ползваш за кърпене ! Аз бях взел от Willi Betz сива мерцедесова ламарина със спецялна обработка
#5
Публикувано 09 май 2010 - 12:48
Вероятно е така ,аз съм "потресен" как може мерцедес да изгние толкова, но явно по старите не са обработени идеално против ръжда. Вярно че е 27 годишен ,но е можело да го защитят по-добре, личи къде има пропуски. Така или иначе според мен оригинален калник здрав е изключено да намеря, всички които съм виждал са изгнили ,или изкърпени ,мое мнение. А колкото до разните химии и препарати съм се подготвил с всичко ,и парафинии грундове и за пода покритие...
Иначе да те питам твоята кола с ръчна кутия ли е или автоматик. Ако е автоматик знаеш ли дали има 280 с ръчка и колко скорости са.
Иначе да те питам твоята кола с ръчна кутия ли е или автоматик. Ако е автоматик знаеш ли дали има 280 с ръчка и колко скорости са.
#6
Публикувано 09 май 2010 - 13:10
Първо за гниенето, W123 си гние малко повече от другите модели....За мене всичко е въпрос на подържане,това е много важно и за ръждата. Мерцедеса е така направен че при добра поддръжка и парафиране няма да мръдне
Мойта е с М110 мотор с авт. скоростна кутия. Аз лично пура с този мотор с ръчни не сам виждал но 123 ка с този мотор и с 4 степенна ръчна кутия има най вероятно
Мойта е с М110 мотор с авт. скоростна кутия. Аз лично пура с този мотор с ръчни не сам виждал но 123 ка с този мотор и с 4 степенна ръчна кутия има най вероятно
#7
Публикувано 09 май 2010 - 16:06
Е там е работата ,че търся 5 степенна вчера пътувах от пловдив към варна като карам със 100 имам чувството че двигателя ще се пръсне ,просто плаче за 5 скорост.
#8
Публикувано 24 май 2010 - 00:41
Здравейте, днес свърших малко работа, ето снимките:
Това е ,пода е закърпен вече, остава по-пипкавата работа нагоре, както и прага от външната страна с нова стойка за крика, а също трябва да върна стойките за седалката на мястото им.
Това е ,пода е закърпен вече, остава по-пипкавата работа нагоре, както и прага от външната страна с нова стойка за крика, а също трябва да върна стойките за седалката на мястото им.
#9
Публикувано 30 май 2010 - 22:55
#10
Публикувано 26 юли 2010 - 14:06
Браво! Страхотна тема! Искам да видя крайния резултат Ако ми хареса ще се въодушевя и ще почна и моята да я правя, както съм тръгнал на обмисляне Успех с начинанието и ако някакви части ти трябват пиши ( )
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни