Обслужване на W208 CLK 230 Kompressor Automatic ?!?
Започната от goussev, 26 мар 2010 - 13:44:07
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 05 май 2010 - 00:50
Е ее е тва е да си архитект ;DDD
#17
Публикувано 05 май 2010 - 22:47
(променено след като видях на колегата мнението с цените за обслужване в БС)
Само за диагностика и препрограмиране бих отишъл в БС.
Ако под обслужване се има предвид нещо от мащаба на моето влизане в сервиз днес: тампони на носачи, шарнири, смяна на шенкел, лагер главина + реглаж на предница, то да платите на БС за това е равносилно на малоумие
... ще ме прощавате за крайното мнение
Само за диагностика и препрограмиране бих отишъл в БС.
Ако под обслужване се има предвид нещо от мащаба на моето влизане в сервиз днес: тампони на носачи, шарнири, смяна на шенкел, лагер главина + реглаж на предница, то да платите на БС за това е равносилно на малоумие
... ще ме прощавате за крайното мнение
#18
Публикувано 07 май 2010 - 13:44
Ето го и примера с колегата архитекта и последното му обслужване. 8л масло + филтри са около 350лв. максимум (това вкл и ф-р за купето) - и оттука извода е че за да ти развият пробката за маслото и да ти поставят новите филтри и какво каза още - да прегледат предното окачване ти взимат 200лв !!! Явно просто цените за труд са като в Германия ли де да знам.. но деиствително труда е много скъп в БС (поне за нашия стандарт). Ся вече хора сякакви и всеки различни пари изкарва. Ето явно някои хора не ги притеснява да ги дават.
От друга страна факт е, че някои оригинални резервни части в БС са дори по-евтини от ментетата по другите магазини - което е добре (затова е винаги 1во според мен да е провери някоя част колко струва 1во в БС после по другите магазини).
От друга страна факт е, че някои оригинални резервни части в БС са дори по-евтини от ментетата по другите магазини - което е добре (затова е винаги 1во според мен да е провери някоя част колко струва 1во в БС после по другите магазини).
#19
Публикувано 10 май 2010 - 22:03
Колеги,
понеже живо се интересувате от цени, ето какво пише във фактурата:
- Техническо обслужване - 85,00 лв.
- Проверка на ходова част - 21.25 лв.
- Масло 8 литра - 201.48 лв.
- Маслен филтър - 29.47 лв.
- Въздушен филтър - 88.97 лв.
- Филтър за климатика - 27.63 лв.
Всички цени са с 15% отстъпка за членове на клуба и без ДДС.
Труда в БС струва 50 лв./час.
И ако човек държи да ползва оригинални консумативи, от тази сметка един "доверен" майстор би могъл малко да намали
перото "труд" и съответното ДДС. Но пък трябва предварително да си набавиш частите и да му висиш на главата и да гледаш
дали ще сложи точно тях.
понеже живо се интересувате от цени, ето какво пише във фактурата:
- Техническо обслужване - 85,00 лв.
- Проверка на ходова част - 21.25 лв.
- Масло 8 литра - 201.48 лв.
- Маслен филтър - 29.47 лв.
- Въздушен филтър - 88.97 лв.
- Филтър за климатика - 27.63 лв.
Всички цени са с 15% отстъпка за членове на клуба и без ДДС.
Труда в БС струва 50 лв./час.
И ако човек държи да ползва оригинални консумативи, от тази сметка един "доверен" майстор би могъл малко да намали
перото "труд" и съответното ДДС. Но пък трябва предварително да си набавиш частите и да му висиш на главата и да гледаш
дали ще сложи точно тях.
Посети моя сайт или станицата ми във Facebook
#20
Публикувано 10 май 2010 - 22:19
Aмиии... и това цени без ДДС и с отстъпка ... смятай
Да ти кажа при мен как стоят цените, на които си обслужвам колата
Q8 Formula Excel 5W40 - 6л. = 80лв.
Маслен филтър = 13лв.
Въздушен филтър = 16лв.
Климатичен филтър = 13лв.
Ти за тея 100лв. за въздушен филтър (най-вероятно Бош), можеш спокойно да вземеш K&N.
===========
Труд за тази високотехнологична дейност е 20лв.
Само филтъра на климата си смених сам, мразя да ми бърникат по интериора И да, разбира се че сам си набявам частите и им вися на главата... 30 минути отнема от личното ми време.
Колега, лошо няма, щом ти се дават пари, те са твои и сам преценяш как и за какво.
Лично според мен е безумно да ги даваш точно за това при положение, че колата не е гаранционна и нищо не зависи от това.
P.S. Ще си редактирам веднага след това предното мнение. Дори и за смяна на консумативи не бих отишъл при официален дилър. Явно само за диагностика бих.
Да ти кажа при мен как стоят цените, на които си обслужвам колата
Q8 Formula Excel 5W40 - 6л. = 80лв.
Маслен филтър = 13лв.
Въздушен филтър = 16лв.
Климатичен филтър = 13лв.
Ти за тея 100лв. за въздушен филтър (най-вероятно Бош), можеш спокойно да вземеш K&N.
===========
Труд за тази високотехнологична дейност е 20лв.
Само филтъра на климата си смених сам, мразя да ми бърникат по интериора И да, разбира се че сам си набявам частите и им вися на главата... 30 минути отнема от личното ми време.
Колега, лошо няма, щом ти се дават пари, те са твои и сам преценяш как и за какво.
Лично според мен е безумно да ги даваш точно за това при положение, че колата не е гаранционна и нищо не зависи от това.
P.S. Ще си редактирам веднага след това предното мнение. Дори и за смяна на консумативи не бих отишъл при официален дилър. Явно само за диагностика бих.
#21
Публикувано 11 май 2010 - 00:09
Има доста майстори излезнали от тъй наречените "големи сервизи", които не отстъпват по нищо, а напротив, работят качествено за да имат работа.
Никой няма право да ги подценява.
Българина знае кое хубаво и кое не е, но стандарта му на живот го кара понякога да прави тези "сметки".
Никой няма право да ги подценява.
Българина знае кое хубаво и кое не е, но стандарта му на живот го кара понякога да прави тези "сметки".
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#22
Публикувано 08 декември 2018 - 19:36
Здравей искам да сменя масло на автомата цлк200 ц209Благодаря на всички за помоща и вниманието..
Ако някой има за в бъдеще въпроси относно обслужване на автоматик ЦЛК смело мога да кажа че всичко ми е яссно и да не се притеснява да пита :P
Кажи ми какъв вискозитет трябва да е марка и има ли разлика зимно-лятно?
И всичко останало
Благодаря
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Този пост е редактиран от baimangalk: 08 декември 2018 - 19:39
#23
Публикувано 09 декември 2018 - 08:06
Здравей искам да сменя масло на автомата цлк200 ц209
Кажи ми какъв вискозитет трябва да е марка и има ли разлика зимно-лятно?
И всичко останало
Благодаря
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Няма зимно и лятно масло , вискозитета ти е одобрен по МБ 236.14 , марка избери нещо по - масово и по -скоро вносно отколкото бутилирано в България .
Ето и маслата одобрени от мерцедес : https://bevo.mercede...hbegriff=236.14
#24
Публикувано 09 декември 2018 - 13:18
bai mangal k няма да те разбере за какво му говориш.
Защото :
#25
Публикувано 27 декември 2018 - 08:40
Taka ebai mangal k няма да те разбере за какво му говориш.
Защото :
https://www.youtube....h?v=203y8Xsjv14
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни