Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

спирачкимерцедес 190 Е


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#16 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 19 март 2010 - 10:57

Колеги споделете цени и марки за дисковете . Да ви кажа може и да си пробвам техническите възможности на 190-то , 2-3 проблема отсраних сам и съм очарован от изработката и материалите вложени и в най-малкия МБ . Още един въпрос имали някаква особенност при свалянето на дисковете?
Поздрави !!!!!!!!!!!!!! :flagMB new:

Нищо сложно няма!
Сваляш гумата,сваляш спирачният апарат,махаш накладките,отвиваш болтчето което фиксира диска,сваляш диска!
Намираш шкурка/ъглошлайф и почваш главината лекинко махаш ръждата,почистваш,и всичко в обратен ред с новите неща!
  • 0

#17 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 19 март 2010 - 11:05

Аз сменях преди няколко месеца дискове и накладки.Купих Бендикс после съжалявах.Поне за накладките де:) Дисковете май са що годе читави.По спомент комплекта предни и задни дискове беше около 200лв.Може и по-малко да е просто не помня.Ако толкова държиш на цената по късно ще гледам да проверя.Лошото е,че накладките се оказаха мн.калпави и ги изхвърлих на др. ден.Свирех като локомотив спиращ на гарата.. ужас направо.Така,че ти препоръчвам да вземеш хубави накладки от типа на Текстар.Феродото също е пълен боклук преди няколко г. изхвърлих и такива нови.Текстара комплекта предни и задни беше около 120 130лв. (пак по спомен).Можеш всичко сам да смениш не е сложно.Само не пренатягай болчето,което фиксира диска,че се чупи.:) Щом питаш за цената,няма да ти препоръчвам Ивайжет,както направиха някои.Щото аз като ги сменях си направих труда да питам и излизаше около 500лв. тоя кеф.Така,че мисля че няма смисъл да се набутваш с излшни пари.В крайна сметка ти препоръчвам да вземеш дори по евтини дискове,но по-скъпи накладки.Не и обратното :)
  • 0
Публикувано изображение

#18 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 19 март 2010 - 11:11

Бобиии,Феродо има различни класове!
Най-евтиният е голяма мизерия!
Аз ти препоръчвам АТЕ накладки,ако може и такива дискове да си позволиш!
  • 0

#19 Silverstar

Silverstar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1995' Mercedes Benz W202 C200 Elegance
    1992' Mercedes Benz W201 190 - 1.8 - R.I.P.
    1986' Ford Sierra - 1.6

Публикувано 19 март 2010 - 17:50

А откъде в София могат да се вземат оригинални дискове и накладки АТЕ?

И ако случайно знаете каква цена горе долу вървят (в случая за W202 C200), съвсем ориентировъчно?
Гледам някои си слагат вентилирани дискове или такива на ивици - имате ли наблюдения за тях спрямо обикновените?
  • 0

#20 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 20 март 2010 - 08:09

преди една година смених предни дискове и накладки на моята 190-ка. купих си Textar / жълта опаковка, тези с по-ниското качество/от магазин за авточасти в ст. загора. по спомен цените бяха около 100 лв. за дисковете и около 60 лв. за накладките/ цените са с отстъпка/. Първите 4-5000 км. ако знаете какво свирене и цвилене беше.Ту от ляво ,ту от дясно , а понякога и от двете страни.След това сякаш изведнъж спряха да свирят. Иначе за спирането - е ми спират си, забележки нямам.кутиите маха стикери ,че вносител е V&D auto
  • 0

#21 MBenc

MBenc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:лов , бизнес в Севлиево

Публикувано 20 март 2010 - 16:22

Ти гарантираш ли му че няма да има проблем!!?!!
Нали е набил едни спирачки в първата локва и е готов!

Абсолютно,и него обърквайте човека -за спирачки само оригинално и не са толкова скъпи ,ако от ивайжет не искате може и чрез аутоплюс да си поръчате.Всеки си решава сам,продукт който е направен за Мерцедес със неговата щампа минава по строги изисквания за качество другите са пълнеж на пазара.Само да вметна оригиналните накладки също имат щемпъл техстар,но и щемпъл мерцедес .
  • 0

#22 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 21 март 2010 - 21:32

Искаш да кажеш,че Балкан Стар дават гаранция за изкривени дискове?!
Нали се сещаш колко хора отиват и си поръчват оригиналните дискове с накладки за 190-ка!
Сега помисли малко колко заседяват на склад,замисли се и за материала от който се правят дисковете,и после пак може да поспорим?!
И да не работиш в Ауто Плюс,та всяко изречение я споменаваш таз фирма?! Питам само ....
Магазини бол,и ако ще говорим за магазини,Елит Кар са в пъти по-добри на оригинални авточасти!
Оригинален диск,невентилиран преден е 60 лева единият,JURID 36 пак за бройка!
Вентилиран оригинал е 75 за бройка!
  • 0

#23 mercedes1

mercedes1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes c

Публикувано 21 април 2010 - 21:23

Искаш да кажеш,че Балкан Стар дават гаранция за изкривени дискове?!
Нали се сещаш колко хора отиват и си поръчват оригиналните дискове с накладки за 190-ка!
Сега помисли малко колко заседяват на склад,замисли се и за материала от който се правят дисковете,и после пак може да поспорим?!
И да не работиш в Ауто Плюс,та всяко изречение я споменаваш таз фирма?! Питам само ....
Магазини бол,и ако ще говорим за магазини,Елит Кар са в пъти по-добри на оригинални авточасти!
Оригинален диск,невентилиран преден е 60 лева единият,JURID 36 пак за бройка!
Вентилиран оригинал е 75 за бройка!

Колеги смених дискове със СБС и накладки Локинг, нещата със спирането се подобриха ,но още има леко притрисане .Старите дискове бяха на минимума около 9-8.9мм при допуск 9мм. от производителя на износване ,а нови са 11мм. фабрично . Ще търся друга причина ? Забелязах ,че имам доста свободен ход на волана при загасен двигател имам съмнения по кормилната уредба ,разбрах че има някаква регулация на кормиланата кутия .
Поздрави :flagMB new:
  • 0

#24 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 22 април 2010 - 08:45

Неееееееее там не пипай!!!!
Втулките на хебела или накрайници,но не и кутията!
Всичките дискове ли смени,или само предни?!
  • 0

#25 mercedes1

mercedes1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes c

Публикувано 24 април 2010 - 19:13

Неееееееее там не пипай!!!!
Втулките на хебела или накрайници,но не и кутията!
Всичките дискове ли смени,или само предни?!

Задните не съм сменял ,те са като нови.
  • 0

#26 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 27 април 2010 - 15:32

Е престанете с това като нови ... Нови са в кутията !
Смени ги и тях и ще видиш как ще изчезне тропането,знам защо ти го казвам!
Имам същият проблем и след смяна на 4-те диска всичко заспа!
Изглеждат само като нови,но не са! Погледни ги от вътрешната страна и пиши пак!
И ако луфта е на загасен мотор,всичко е ОК,при запален не трябва да има!!!!!!!!
Ако не знаеш,не бърникай там,щото не таралеж ами цял динозавър ще си сложиш в гащите!
  • 0

#27 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 03 май 2010 - 09:08

Мдам,слушай какво ти пее радиото :) Секторната кутия не я барай въобще,какъфто и луфт да имаш :) Първо най-малко ще я усетиш,че ти тропа ако е толкова износена,а после ще се чудиш чак за спирачките. Смени и задните дискове,както ти го каза колегата проблема е там :)
  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни