Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Ремонт на демпферен маховикВъзможно ли е това?


  • Please log in to reply
64 мнения по тази тема

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 март 2010 - 11:13

Симптома е тресене.Като потегля с повече газ го няма.Ако подавам малко газ може да изгасне,а с нормална газ претриса.Преди смяната на комплекта беше доста силно,особено когата е по-натоварена колата с пътници. След смяната се поуправи но пак го има.Имам чувството че като загрее хубаво и почити го няма тресенето.Казаха ми за това при гасене и палене,но нямам такъв проблем.Нали се сещаш колко време го зорих от майстор на майстор,докато сменя дебитомера и дюзите с оригинални!В никакъв случай нямаше луфт по-голям от 20-тина градуса.Малко по-хлабаво се усещаше при въртене от друг маховик на добре работещо ауди.Всички разбиращи казват че ако е обикновения маховик този проблем ще идва от пружините на феродовия диск но в моя случай е от маховика.
  • 0

#17 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 10 март 2010 - 11:34

Аз този проблем с тресенето го имам като не съм карал колата няколко дни примерно,след като измина примерно 5-6км се оправя.И си мисля,че и моя маховик е затръгвал да ме предава...интересното е защо изчезва тресенето?!
  • 0

#18 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 март 2010 - 11:59

Аз този проблем с тресенето го имам като не съм карал колата няколко дни примерно,след като измина примерно 5-6км се оправя.И си мисля,че и моя маховик е затръгвал да ме предава...интересното е защо изчезва тресенето?!

Може би при разширението на метала от загряването луфтовете се обират.
  • 0

#19 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 10 март 2010 - 12:17

Може би при разширението на метала от загряването луфтовете се обират.

Нещо такова ще е.
  • 0

#20 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 март 2010 - 12:30

Тъпото е че на ауди 2000г маховика струва под1000лв.,на мерцедес 2002г.струва 1400лв.,а на мойта 124(с евтината потдръжка!)струва 1800лв.!А тече реклама че балкан стар имат 30%намаление на цените!Втора употреба не знам колко ще ме изкара дори и да намеря добър като за начало.В ибей има по-евтини ама ги пращат само на територията на Германия...
  • 0

#21 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 10 март 2010 - 14:09

Тъпото е че на ауди 2000г маховика струва под1000лв.,на мерцедес 2002г.струва 1400лв.,а на мойта 124(с евтината потдръжка!)струва 1800лв.!А тече реклама че балкан стар имат 30%намаление на цените!Втора употреба не знам колко ще ме изкара дори и да намеря добър като за начало.В ибей има по-евтини ама ги пращат само на територията на Германия...


Помощ от приятел...от Германия :).

Иначе и моята тресе при леко газ, аз освен това съм с 4 скорости и дълъг диф.

Първа е пак 3.9, но дифът ми е 3.27. Крайното предавателно число идва 12.75 при потегляне.

На петстепенна кутия, първа 3.9, диф 3.46 или 3.64 (102 комби + всички 111 мотор). Крайно предавателно число - 13.49 или 14.20(102 комби + 111 мотор).

Сещаш се колко повече се товари мотора при мен и респективно демпферния маховик.

Моят съвет е - карай я така и не се занимавай с тоя маховик. Ако нещата излязат от контрол, съединител с феродов диск с пружини, стария маховик без пружините и кутия отпреди 90-та.

За цените на частите - това сигурно им е единствената по-евтина част на Аудитата. Питай ги колко дават за части по окачването, за смяна ремъчци и ролки (+ водна помпа консуматив), и т.н.
  • 0

#22 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 10 март 2010 - 15:01

Ох то оставете ама и на моята цетка C250 TD взе да ми тресе но интересното е, че лятото като позагрее тогава тресе на празенход лекичко така но докато е на ход все още не тресе или тресе толкова слабо че не се усеща вътре и не може да се хване никак. А сега, като е студено времето изобщо не се обажда само от време на време при потегляне има контрасти в педала на съединителя и то не винаги, веднъж ги има веднъж ги няма. И сега, като цяло си щадя доста колата внимавам да нема колеми разлики при смяна на скоростите или ако има такива особено при смъкване на предавки извънградско тогава с два пъти на тискане на съединител като подавам междинна газ между двете натискания. :icon_coolgrin: Това доста щади сички компоненти по предавателната част иии така си къткам но докога не ми се мисли. Някои има ли представа на W202 в какъв ценови диапазон се движи този маховик? :unsure:
  • 0

#23 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2010 - 17:39

Аз пък да ви кажа.. понеже моя го сменях миналото лято :mellow:
Цена.. 1800 лв в немско ми обадиха.. но имах щастието да го взема на 800.. поради тяхна грешка :)

Та.. понеже и при мен беше така.. ту претриса.. ту не... а пък като помирише сервиз.. и край.. все едно никога не го е имала тоя проблем.
Петко.. обясни , че се получава тресене..демфера е полу заминал и пружините му са се разместили. А на въпроса.. а защо понякога не тресе.. отговора беше елементарен - просто.. пружините в този момент са застанали на мястото си :)

Да знаеш.. че с времето това тресене става все повече.. колата почва да гасне като трактор... тресе та не мога да опиша как дори...
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#24 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3766 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2010 - 18:07

И аз да се похваля, миналото лято го смених моя - цена някъде към 1300 искаха, дадоха го за към 1000+

И едно уточнение демпферни маховици има не само при Мерцедес ,но и при повечето нови автомобили и навсякъде цената е 1000+
  • 0

#25 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 март 2010 - 18:18

Помощ от приятел...от Германия :).

Иначе и моята тресе при леко газ, аз освен това съм с 4 скорости и дълъг диф.

Първа е пак 3.9, но дифът ми е 3.27. Крайното предавателно число идва 12.75 при потегляне.

На петстепенна кутия, първа 3.9, диф 3.46 или 3.64 (102 комби + всички 111 мотор). Крайно предавателно число - 13.49 или 14.20(102 комби + 111 мотор).

Сещаш се колко повече се товари мотора при мен и респективно демпферния маховик.

Моят съвет е - карай я така и не се занимавай с тоя маховик. Ако нещата излязат от контрол, съединител с феродов диск с пружини, стария маховик без пружините и кутия отпреди 90-та.

За цените на частите - това сигурно им е единствената по-евтина част на Аудитата. Питай ги колко дават за части по окачването, за смяна ремъчци и ролки (+ водна помпа консуматив), и т.н.

За целта трябва и скоростна кутия да се сменя ;)
  • 0

#26 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 март 2010 - 18:57

Според вас възможно ли е проблема да е от некачествен(менте)комплект съединител или е задължително маховик?Напатил съм се с проби-грешки и за това не ми се купува скъпа част без да съм 100%сигурен.
  • 0

#27 ico850

ico850

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 164 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна - Ивайловград

Публикувано 10 март 2010 - 19:54

Според вас възможно ли е проблема да е от некачествен(менте)комплект съединител или е задължително маховик?Напатил съм се с проби-грешки и за това не ми се купува скъпа част без да съм 100%сигурен.

Покарай го така, понякога се случва да тресе докато се напасне феродото, но това само при положение че е добър маховика. Тех Ко внасят LUK и VALEO питай и там за цена на маховика!
  • 0

#28 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 10 март 2010 - 21:59

ИЗВОДА:
Карайте автоматици!
Не е толкова скъпо и е по-удобно. :beer:
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#29 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2010 - 22:37

Ицо850.. точно от Тех-Ко го взимах моя ;)
И.. да ти кажа наличен го нямат.. трябва с поръчка.. абе доста сложна работа... Затова е хубаво първо да се убеди , че е маховика. Иначе.. аз в момента съм с Люк.. и проблем няма (да чукна на дърво..)
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#30 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 март 2010 - 00:27

Никоя фирма не продава маховик.Всичко е изкупено от мерцедес и се продава само там!Цената я казах...Най-интересното е че днес беше като котенце-гали се и мърка,кеф да ти е.Уплаши се!Ще търся някой познат в немско за да може от там да ми го вземе през ибей и да го прати.Бях подлудял да купувам още една като моята за части но се поусмирих малко.То да беше в началото...Пък и нямам къде да я държа.Иначе щеше да ми излезе колкото нов маховик от балкан стар ама стига филми!Ще се купува ново+нов труд :flagMB new:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни