Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Ремонт на демпферен маховикВъзможно ли е това?


  • Please log in to reply
64 мнения по тази тема

#1 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 март 2010 - 14:32

Някой чувал ли е дали е възможен ремонта на демпферния маховик?По фабрики,заводи,специализирани сервизи?
  • 0

#2 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 09 март 2010 - 14:40

Извинявам се за спама,ама ако го намериш,дай ми телефона му!
Не съм чувал,ама ако се замислиш,то т.нар. демпферен маховик е със гумена сърцевина,т.е. търси по места с таз насока!
АКо чуя нещо ще пиша!
  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 март 2010 - 17:32

И аз не се надявам да чуя положителен отговор,ама знае ли човек?Нали българите сме големи умници...
  • 0

#4 mari0

mari0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 487 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 09 март 2010 - 17:38

не се ремонтира(много пъти съм търсил майстори,които да го правят,но няма питал съм на много места,но казват ,че не може-това знам аз)
  • 0
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg

#5 ico850

ico850

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 164 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна - Ивайловград

Публикувано 09 март 2010 - 18:49

Ремонтира се с нов, но за сметка на това новият е доста скъп :censored: Вчера правихме една А4-ка Куатро 940лв. маховик, 260лв. притискател и феродов за 12 годишна кола си е доста (18) (18) (18)
  • 0

#6 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 09 март 2010 - 20:57

Теоритично е възможно да се ремонтира. Практически обаче ще излезе по-скъпо от нов, а и едва ли ще изкара колкото нов. Предполагам това е една от причините да не се практикува.
Иначе възможно е някоя фирма, занимаваща се с производство на семеринги да се наеме да го ремонтира със съмнителен ефект.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 март 2010 - 21:01

Да ама за 17г.124-ка цената е почти двойна както разбрах.И го има само в Балкан Стар защото другите производители са спрели да го произвеждат... :kill_myself: Утре ще звъня да видя със сигурност колко струва уж имали 30%отстъпка на частите...
  • 0

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 март 2010 - 22:15

Извинявам се за спама,ама ако го намериш,дай ми телефона му!
Не съм чувал,ама ако се замислиш,то т.нар. демпферен маховик е със гумена сърцевина,т.е. търси по места с таз насока!
АКо чуя нещо ще пиша!


Гледах на няколко места за дву-компонентен маховик и никъде не видях гума. В тази анимация е даден с пружина вътре - http://www.youtube.c...feature=related.

както и да е - уж е за добро, но май създава само ядове. Колега daimler 1 - aко може да се смени с обикновен - сменяй.
  • 0

#9 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 09 март 2010 - 22:27

Гледах на няколко места за дву-компонентен маховик и никъде не видях гума. В тази анимация е даден с пружина вътре - http://www.youtube.c...feature=related.

както и да е - уж е за добро, но май създава само ядове. Колега daimler 1 - aко може да се смени с обикновен - сменяй.

Ами дали гума или пружина все тая, важното е че рмонт за сега практичски няма, а повечето нови коли с ръчни скорости страдат от проблеми с тия маховици.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 март 2010 - 22:53

Гума няма,с пружини е.Мислено е за хубаво но се оказва една от грешките на мерцедес.При моя вариант "опашката" на скоростната кутия е по-къса и феродовия диск е без пружини,за това маховика е с пружини.Смяна с обикновен означава смяна на ск.кутия,но остава въпроса :-колко опита(по 120лв.) трябват докато се уцели читава скоростна кутия втора употреба?Имам нещо на ум но ще изчакам няколко дена да се поуправи малко времето.
  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 март 2010 - 23:18

Гледах на няколко места за дву-компонентен маховик и никъде не видях гума. В тази анимация е даден с пружина вътре - http://www.youtube.c...feature=related.

както и да е - уж е за добро, но май създава само ядове. Колега daimler 1 - aко може да се смени с обикновен - сменяй.

На мен ли така ми се струва че на един от клиповете нещо шлайфаха маховик?Може би ако са разбити пружините,шлайф не може да се направи?
  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 март 2010 - 23:20

Тоя го дават за 180 Евро, даже пише "нов". Ама защо да се стига дотам.

Лошото е, че всички с ръчни скорости сме в кюпа.
http://cgi.ebay.de/Z...228115005r10160

Впрочем, номерът на твоя, какъв е?
  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 март 2010 - 00:30

Не зная.Смених си комплект съединител и проблема с тресенето остана.От там вече се насочих към маховик.
  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 март 2010 - 00:49

Тоя го дават за 180 Евро, даже пише "нов". Ама защо да се стига дотам.

Лошото е, че всички с ръчни скорости сме в кюпа.
http://cgi.ebay.de/Z...228115005r10160

Впрочем, номерът на твоя, какъв е?

Да ама моя е като за 285 евро или 2-ра употреба за 149...Е220 М111960...
  • 0

#15 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 10 март 2010 - 10:57

Да ама моя е като за 285 евро или 2-ра употреба за 149...Е220 М111960...



Освен тресенето какви други симптоми имаш?

Четох че след 90-та всички автомобили с ръчни скорости на мерцедес са с въпросния демпферен маховик. На 4 цилиндровите 102 мотори, а предполагам и 111, позволявал до +/- 45 градуса отклонение. На 6-таците е по-малко, защото те са по-гладки като работа. Най-натоварен е въпросния маховик при преминаване на границата 200-400 оборота и обратно, т.е. при палене и гасене, и при превключване на скоростите.

Специално за моя мотор във ВИС пише че ако при палене и гасене на неутрална без натиснат съединител се чуват тракащи звуци, значи въпросният махвик е за смяна.

Демпферния маховик е всеобщ проблем, не е само на Мерцедес. На разни места битува мнението че дву-компонентния маховик може да се скапе от зле работещ двигател (неравномерно, на по-ниски обороти на свободен ход) в следствие на запушени дюзи, или примерно ако се промени пиковия въртящ момент на мотора от чипосване, вдигане налягането на турбината и прочие (най-вече при турбо-дизелите). Не знам до колко е вярно, но може да има истина в това.

Сега откакто прочетох за твоя проблем, все този маховик ми е в главата, взех да гледам като потеглям да е мазно-мазно. Внимавам да не го натоварвам моя.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни