Може ли да ми кажете, какво е това в моя мечо.патронник с ключ в потлакатникътник
Започната от seydi_b, 21 яну 2010 - 22:25:56
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 януари 2010 - 22:25
моляви кажетеми какъв е този патронник с ключ които аз го нямам в потлакатникътми(барче)
#2
Публикувано 21 януари 2010 - 23:11
Сейфмоляви кажетеми какъв е този патронник с ключ които аз го нямам в потлакатникътми(барче)
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#4
Публикувано 22 януари 2010 - 10:48
Здравей колега,
Един познат има подобно нещо - казва, че по някакъв начин "заключвало" скоростната кутия, т.е. някаква защита от кражби.
Незнам какво точно прави, но поне той твърди, че било фабрично.
Един познат има подобно нещо - казва, че по някакъв начин "заключвало" скоростната кутия, т.е. някаква защита от кражби.
Незнам какво точно прави, но поне той твърди, че било фабрично.
#5
Публикувано 22 януари 2010 - 11:26
Имам го същото, и такъв ... го ядох, че не ми е за разправяне. Бях забравил за съществуването му.
Гаранция, че колата е от Италия.
Значи действа по следния начин - натискаш съединителя, ръгаш задна, врътваш ключето, вадиш го и го слагаш в джоба си. От тук на сетне колата не пали и задна не излиза.
Докато не повториш операцията в обратен ред.
Гаранция, че колата е от Италия.
Значи действа по следния начин - натискаш съединителя, ръгаш задна, врътваш ключето, вадиш го и го слагаш в джоба си. От тук на сетне колата не пали и задна не излиза.
Докато не повториш операцията в обратен ред.
#6
Публикувано 22 януари 2010 - 11:39
А бе тия италианци само резе с катинарче не са слагали по вратите!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#7
Публикувано 22 януари 2010 - 11:42
Имам го същото, и такъв ... го ядох, че не ми е за разправяне. Бях забравил за съществуването му.
Гаранция, че колата е от Италия.
Значи действа по следния начин - натискаш съединителя, ръгаш задна, врътваш ключето, вадиш го и го слагаш в джоба си. От тук на сетне колата не пали и задна не излиза.
Докато не повториш операцията в обратен ред.
Мисля, че и тази на моя познат е от Италия и става дума за W202 C180.
А действително ли това нещо е фабрично или само той така си мисли?
На мен ми се вижда смислено по принцип, ако е качествен механизма.
#8
Публикувано 22 януари 2010 - 12:00
Ааа, качествен си е механизма.Мисля, че и тази на моя познат е от Италия и става дума за W202 C180.
А действително ли това нещо е фабрично или само той така си мисли?
На мен ми се вижда смислено по принцип, ако е качествен механизма.
Такова задръстване направих на излизане от сервиза, след като "задната" не пожела да изключи.
Кофти, че точно тогава реши този механизъм да сработи, след като цял ден кръстосвах по майстори.
Вероятно не е серийна тази "екстра". Имало интервенция по скоростната кутия, каза майстора ми.
#9
Публикувано 22 януари 2010 - 12:58
Аз така брах ядове на една 190-ка 84 година , ама онова беше го натискаш надолу и закючва , та толкова се спекох че няма на каде. Мисля че вкючваше на някои скорости 2 4 5 при мене така беше.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Публикувано 22 януари 2010 - 13:18
Много се кефя като прочета някъде - ФАБРИЧНА - било то газова уредба или всякакви простотии от сорта нва този "СЕЙФ" .
Фабрични са нещата с които колата е излязла от завода и които са описани във ВИН-а. Всички останали доработки правени в или извън БГ преди човек да си купи колата са ТНТМ
Фабрични са нещата с които колата е излязла от завода и които са описани във ВИН-а. Всички останали доработки правени в или извън БГ преди човек да си купи колата са ТНТМ
#11
Публикувано 22 януари 2010 - 13:23
Много се кефя като прочета някъде - ФАБРИЧНА - било то газова уредба или всякакви простотии от сорта нва този "СЕЙФ" .
Фабрични са нещата с които колата е излязла от завода и които са описани във ВИН-а. Всички останали доработки правени в или извън БГ преди човек да си купи колата са ТНТМ
Да де, затова питам какво е.
И май се разбра, че не се касае за сейф.
#12
Публикувано 22 януари 2010 - 15:49
Ей го на мойто е същото,обаче още не съм му разгадал комбинацията - на всички предавки съм пробвал,само дето кючек не съм му играл - не ще да заключва! 100_2707_888.jpg 80,5K 57 Брой свалянияЗначи действа по следния начин - натискаш съединителя, ръгаш задна, врътваш ключето, вадиш го и го слагаш в джоба си. От тук на сетне колата не пали и задна не излиза.
Докато не повториш операцията в обратен ред.
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
#13
Публикувано 22 януари 2010 - 16:35
Малко ОФФ - към човекът, пуснал тая тема - за пореден път се чудя как можете да напишете толкова неграмотен пост, а да имате книжка?
#14
Публикувано 22 януари 2010 - 17:28
Малко ОФФ - към човекът, пуснал тая тема - за пореден път се чудя как можете да напишете толкова неграмотен пост, а да имате книжка?
Общо взето темата е малко елементарна , но като не знае защо да не му помогнем.Аз като го натиснах тва копче и аз незнаех закво е , и то ключето си стои при мене и си се орпавих.Явно колега не е искал да рискува.Поздрави
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни