Към съдържанието

  •  

Снимка

МЕНТЕТАТА на Bosch


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#31 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 декември 2007 - 17:08

Уважаеми г-н. Миролюб Владимиров явно ви е провокирало заглавието на темата ми,която държа да подчертая,че описаното в нея е пълна истина.

Всеки един продукт продаден от наш магазин, носи производствена гаранция и за никой потребител не би трябвало да е проблем, при проява на някакъв дефект, да поиска разглеждането му. За целта “BOSCH”е организирала мрежа от сервизи, познати ви като „Bosch Car Service”, които са оторизирани да вземат отношение по предявена от клиента рекламация. Във всеки наш магазин можете да получите информация за координатите на тези сервизи, както и да получите пълно съдействие за разрешаването на проблеми, възникнали от дефектирането на част закупена от наш магазин, като това е валидно за всички продукти предлагани от нас.

Въпросната част е закупена и монтирана лично от мен.

магазина Киров-Бош на ул."Оборище" в София в комплект с Палеца,и 6 бр. свещи, сeга не си спомням точната цена, но над 350 лв.комплекта.


Как мога да предявя иск за рекламация при това положение?
С Уважение Александър Михайлов
  • 0

#32 Liusi Purata

Liusi Purata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 289 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Off Road
    риболов
    ретро автомобили
  • Автомобил:
    W126 - 260 SE, 1987
    Polaris 800 EFI, 2007
    Lada Niva 1600

Публикувано 05 декември 2007 - 22:53

Уважаеми г-н. Миролюб Владимиров явно ви е провокирало заглавието на темата ми,която държа да подчертая,че описаното в нея е пълна истина.
Въпросната част е закупена и монтирана лично от мен.
Как мога да предявя иск за рекламация при това положение?
С Уважение Александър Михайлов


Понеже съм пристрастен, когато става въпрос за части и сервизи, искам да изкажа мнението си.
Всеки един човек, ръководител на сервиз или магазин иска да знае, каква е организацията, която ръководи от очите на клиента, но в тази тема изказванията не са породени от професионализъм, а търсене на сензации.
Ако ние, свързаните с колите, постваме такива теми, скоро където и да отидем да търсим партньорство, ще ни затварят вратите.
Както за Бош, така и за Балкан Стар мисля, че трябва да успокоим страстите и да не нападаме хората и фирмите, още повече да се изказваме неподготвени.
Сервиза в който работя, ползваме всякакви части Бош и не мога да кажа че са боклуци.
Освен това, фирма Киров ни е доставчик на оборудване, заваръчни апарати, ръчни ел. инструменти и др. Познавам колегите и мисля, че са професионалисти и отговорни хора.
Нека някой отвори оригинална опаковка на подгревна свещ от Пежо, VW, BMW или МБ и да прочете какво пише на свещта. Какво пише? BERU пише.
Относно купуването на резервни части и тяхната гаранция, има правила - отиваш в сервиза, плащаш вграждат и гаранцията е валидна.
Обаче, ако някой иска да се прави на майстор, а после плаче - какво очаква да стане?
Много ясно, на Алекс 1, пурата е на газ, дали при покупката е съобразена тази малка подробност - това го давам като пример.
Искам да кажа, че има много фактори, на които не обръщаме внимание, но се оказват важни.
Относно качеството на частите - в големите фирми затова е скъпо, защото хората дават гаранция, ако някой иска евтино, нека купува евтино, но да не търси гаранция.
Така че, уважаеми господа, много Ви моля, да сте малко по сдържани в изказванията си.
Посочете ми една голяма фирма, която няма изнесено производство някъде по света?
Аз, като секретар на клуба, искам да помоля някой Модератор да заключи темата, а в "проблеми и ремонти" да си пишем теми например: моторчета от Лада да се слагат на Мерцедес и други такива разпробиваници.
Поздарви и успех на всички.
С Уважение.
Людмил Деянов
  • 0

#33 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 декември 2007 - 22:58

Много Арно изказване ,....Абсолютно верно!
Браво Людмиле!
  • 0

#34 icko_h

icko_h

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:

Публикувано 05 декември 2007 - 23:08

Браво така си е :allhail:
  • 0

#35 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 декември 2007 - 23:19

Ха ха ха ето започна нова ера не само в нашия форум но и в МБКБългария :kill_myself:
Г-н секретяра на Клуба ще моли да ми затворят темата която съществува от

Oct 27 2005, 11:24 AM

Вие г-н Деянов да не сте адвокат на г-н Миролюб Владимиров,аз нямам нищо против него лично и представителството на фирмата.
Това са лични мой премеждия и те нямат нищо общо с вас, и не ангажират никого лично.Всеки има право на оценка и и преценка.
Всичко описано в темата е самата истина, споделена лично от мен.
Между другото същата тема я има в BMW форума и там ли ще помолите да я заключат!?
Нека някой от потребителите във форума да сподели,кога си е закупил част от магазин, и му е било обяснено,че има права да върне или замени дефектирала част в разумен срок на експлоатация.
Или ще защитаваме корпоративни интереси?
Дори и закупена от Балкан Стар част няма гаранция!
Макар и да се води за оригинална.
Лично утре ще се срещна с г-н Миролюб Владимиров за да дискутираме темата.
С уважение Алекс.
  • 0

#36 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 05 декември 2007 - 23:24

супер ,и среща си уреди ,само там не си се осирал,добре че вече не си никой та клуба нема да ти берем срама
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#37 Liusi Purata

Liusi Purata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 289 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Off Road
    риболов
    ретро автомобили
  • Автомобил:
    W126 - 260 SE, 1987
    Polaris 800 EFI, 2007
    Lada Niva 1600

Публикувано 05 декември 2007 - 23:24

Ха ха ха ето започна нова ера не само в нашия форум но и в МБКБългария :kill_myself:
Г-н секретяра на Клуба ще моли да ми затворят темата която съществува от
Вие г-н Деанов да не сте адвокат на г-н Миролюб Владимиров,аз нямам нищо против него лично и представителството на фирмата.
Това са лични мой премеждия и те нямат нищо общо с вас, и не ангажират никого лично.Всеки има право на оценка и и преценка.
Всичко описано в темата е самата истина, споделена лично от мен.
Между другото същата тема я има в BMW форума и там ли ще помолите да я заключат!?
Нека някой от потребителите във форума да сподели,кога си е закупил част от магазин, и му е било обяснено,че има права да върне или замени дефектирала част в разумен срок на експлоатация.
Или ще защитаваме корпоративни интереси?
Дори и закупена от Балкан Стар част няма гаранция!
Макар и да се води за оригинална.
Лично утре ще се срещна с г-н Миролюб Владимиров за да дискутираме темата.
С уважение Алекс.


ДЕЯНОВ, моля, не ДЕАНОВ, благодаря.
  • 0

#38 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 декември 2007 - 23:32

Пичове,
Не бива да се габъркаме с големите фирми-които са доказали качество и надеждност
Някъде може би има и "ментета" но да не слагаме всичко под общ знаменател
Оритиналното също можеш го развали при некомпетена подмяна
Това не ни дава право на всяка цена да оплюваме тези фирми
(мое мнение)
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#39 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 05 декември 2007 - 23:34

Пичове,
Не бива да се габъркаме с големите фирми-които са доказали качество и надеждност
Някъде може би има и "ментета" но да не слагаме всичко под общ знаменател
Оритиналното също можеш го развали при некомпетена подмяна
Това не ни дава право на всяка цена да оплюваме тези фирми
(мое мнение)



има разбира се ,аз съм го ял и с Бош и с Беру и с Лемфьордер ама с теченеие на времето пак си ползвам техни продукти и нема грижи ,попаднал съм на кофти партида явно преди
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#40 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 декември 2007 - 23:41

Пичове,
Не бива да се габъркаме с големите фирми-които са доказали качество и надеждност
Някъде може би има и "ментета" но да не слагаме всичко под общ знаменател
Оритиналното също можеш го развали при некомпетена подмяна
Това не ни дава право на всяка цена да оплюваме тези фирми
(мое мнение)

Да Влад,и ти си прав само,че всичко написано до тук е плод на лично преживяване.
Нека големите фирми затегнат контрола на качеството и тези теми като тази просто ще отидат в небитието.
Но те нямат нито желанието нито ресурса да го наравят.
Живеем във времето на натрупване на начален капитал,когато бързата печалба на гърба на клиента без точни и ясни права е само в наш ущърб.
Аз като клиент държа да получа качествена стока и услуга за която съм заплатил.
  • 0

#41 stoian

stoian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 664 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златица
  • Интереси:Риболов
    Мотори

Публикувано 06 декември 2007 - 00:20

Ха ха ха ето започна нова ера не само в нашия форум но и в МБКБългария :kill_myself:
Г-н секретяра на Клуба ще моли да ми затворят темата която съществува от
Вие г-н Деянов да не сте адвокат на г-н Миролюб Владимиров,аз нямам нищо против него лично и представителството на фирмата.
Това са лични мой премеждия и те нямат нищо общо с вас, и не ангажират никого лично.Всеки има право на оценка и и преценка.
Всичко описано в темата е самата истина, споделена лично от мен.
Между другото същата тема я има в BMW форума и там ли ще помолите да я заключат!?
Нека някой от потребителите във форума да сподели,кога си е закупил част от магазин, и му е било обяснено,че има права да върне или замени дефектирала част в разумен срок на експлоатация.
Или ще защитаваме корпоративни интереси?
Дори и закупена от Балкан Стар част няма гаранция!
Макар и да се води за оригинална.
Лично утре ще се срещна с г-н Миролюб Владимиров за да дискутираме темата.
С уважение Алекс.

Колега аз лично в които и магазин и сервиз съм отишъл за некоя част,Винаги ми е обяснено,че ако въпросната част
се подмени от оторизиран персонал,гаранция ще има.Ако си сменяш частите сам,няма никаква гаранция,защото никои
незнае,какви методи си използвал и дали не е играл големия чук,при опита да се справиш сам!
  • 0
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден

#42 М.Владимиров

М.Владимиров

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 06 декември 2007 - 09:21

Уважаеми г-н. Миролюб Владимиров явно ви е провокирало заглавието на темата ми,която държа да подчертая,че описаното в нея е пълна истина.
Въпросната част е закупена и монтирана лично от мен.
Как мога да предявя иск за рекламация при това положение?
С Уважение Александър Михайлов


Уважаеми г-н Михайлов,
напълно сте прав, че отговорът ми в темата, както и в тази в BMW форума, беше провокиран от заглавието и негативните изказвания в нея. Изобщо не се съмнявам, че казаното от Вас отговаря на истината, но не разбирам защо не сте предявили рекламация. Все пак става дума за над 350 лв, както сам казвате. Смея да твърдя, че навреме предявената рекламация тогава, най-вероятно би Ви спестила подмяната на дистрибуторни капачки всяка година...

Ще се опитам накратко да отговоря на поставените от Вас въпроси:
Това, че сте монтирал сам закупените части НЕ Е проблем за предявяване на рекламация. Проблем вече, е твърде дългото време изтекло от покупката им. Правилата за предявяване на рекламация са много прости - свързвате се с магазина, там Ви обясняват кои сервизи имат право да вземат отношение по Вашия проблем, закарвате автомобила си и представяте на персонала документа издаден Ви при покупката. Там преглеждат автомобила и дефектиралата част, и ако установят проблем в производството или материала, просто подменят дефектната част. В случай, че проблемът е предизвикан от некомпетентен монтаж, друга дефектирала част причинила отказа на рекламационната и т.н., заплащате прегледа и на Вас остава решението, къде и как да решите проблема.
Ако решите да се свържете с мен за допълнителни коментари, оставам на Ваше разположение.

Поздрави
Миролюб Владимиров
Р-л отдел „Автомобилно оборудване”
КИРОВ АД
[email protected]
  • 0

#43 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 декември 2007 - 11:11

За мен лично продуктите на Бош,които имат заместител отдавна са "история"
А за да ме спечелят отново като клиент има доста да се постараят.
Но неуспорим факт е,че едни и същи артикули закупени например в Германия или САЩ се различават като качество с тези предлагани на нашия пазар,като в ценово отношение даже при нас са по-скъпи.
  • 0

#44 hijacker

hijacker

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 192 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Амстелвейн
  • Интереси:Музика, компютри, автомобили, нови филми, пътувания, спортове и др.
  • Автомобил:
    Мерцедес 190Е 1.8
    Шкода Октавия 1.9ТДи
    Шкода Фабия 1.2ТСИ

Публикувано 06 декември 2007 - 12:44

Ди Джей Фънки,
Защо Алекс Уан да не е никой в клуба? Мен ако питаш си е! И не ни СРАМИ никога! Как може изказано лично мнение да срами трето лице? Ако смея да се причисля към този клуб, макар и само в електронния му вариант.

Това е,
Честит празник на всички,
-Николай
  • 0

#45 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 декември 2007 - 16:53

:icon_coolgrin: Най после си имаме свестен тьрговец у форума. :icon_coolgrin: :icon_coolgrin: :icon_coolgrin:
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни