Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Стопове w210


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 ///sasho

///sasho

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1015 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 29 декември 2009 - 02:16

Колеги стават ли стоповете от W210 фейслифт да се монтират на W210 преди фейслифта и каква е процедурата?
  • 0

#2 ///sasho

///sasho

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1015 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 01 януари 2010 - 16:47

Колеги , никой ли поне не е запознат дали въобще става това?
  • 0

#3 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 722 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey

Публикувано 01 януари 2010 - 22:36

На 100% съм виждал 210-ка преди фейса със стопове от фейса.

п.п. Отивай в първата морга за Мерцове и пробвай на място.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#4 ///sasho

///sasho

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1015 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 02 януари 2010 - 04:46

А нужна ли е някаква преработка , защото това сме го правили на BMW E39 /стопове от фейслифта на прди фейслифта/ и се оказа , че двата модела имат различни задни маски , поради което се ходи на тенекиджия да ги намести и пак има някакъв луфт т.е. пак не застават както трябва да са. Другото различно е в буксите отзад и също е нужно да се подменят някои работо. та затова питам тук как е и някой дали ги е правил?
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5577 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 януари 2010 - 22:11

да-стават.
аз лично съм монтирал нови диодни стопове, тип фейслифт на 210 модел.
(това все пак не е БМВ :) )
  • 0

#6 ///sasho

///sasho

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1015 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 24 януари 2010 - 01:33

Ама аз няма впредвид сиодните , а тези , които се слагат на фейслифта от 2001 год. :)
И какво ще рече това "това не е БМВ"?
  • 0

#7 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 722 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey

Публикувано 24 януари 2010 - 16:36

Ама аз няма впредвид сиодните , а тези , които се слагат на фейслифта от 2001 год. :)
И какво ще рече това "това не е БМВ"?


Абе друже стават всякъкви стопове от 96 та чак до 2003 година. А това за BMW незнам какво е искал да каже Lorinser, но и там стоповете отговарят 95 - 2003 г.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#8 ///sasho

///sasho

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1015 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 24 януари 2010 - 17:03

При БМВ неотговарят, защото задните маски са различни преди и след фейслифта и се налага да се посещава теникиджия да напасва стоповете и като се вгледаш пак не лягат както оригиналните, а и не е само това има още куб работи, но ако ти е интересно ето една тема от форума на БМВ да прочетеш само, за каква работа става въпрос: http://www.bmwpower-...
И точно затова съм пуснал темата, защото при Е39-та сме я правили тази смяна и знам, че е слижна, та ме интересува тук дали е по улесненена процедурата т.е. сваляш старите и слагаш фейслифитовите и готово или по точно има ли разлика в буксите и в маската, защото при W210 преди и след фейслифта има разлика в детайлите по предната част та дали е така и в задната част на авомобила.
  • 0

#9 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 722 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey

Публикувано 24 януари 2010 - 17:24

При БМВ неотговарят, защото задните маски са различни преди и след фейслифта и се налага да се посещава теникиджия да напасва стоповете и като се вгледаш пак не лягат както оригиналните, а и не е само това има още куб работи, но ако ти е интересно ето една тема от форума на БМВ да прочетеш само, за каква работа става въпрос: http://www.bmwpower-...
И точно затова съм пуснал темата, защото при Е39-та сме я правили тази смяна и знам, че е слижна, та ме интересува тук дали е по улесненена процедурата т.е. сваляш старите и слагаш фейслифитовите и готово или по точно има ли разлика в буксите и в маската, защото при W210 преди и след фейслифта има разлика в детайлите по предната част та дали е така и в задната част на авомобила.



Ами те тогава що по всички магазини в нета за BMW пишат 95-03 г.Явно продават стоката и после кучета те яли.А за W210 съм на 99% че не е необходимо нищо да се преправя. То Боян най-добре знае.Все пак продава стопове , фарове и куп други такива благинки за Мерцедес.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#10 ///sasho

///sasho

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1015 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 09 октомври 2010 - 21:32

А буксата пасва ли, т.е.като поставя фейслифтови стопове всички крушки отговарят ли като на тези преди фейслифта и буксата пасва ли без преходници?

А и така и така съм пуснал темета, искам да попитам, някой знае ли каква е разликата между тези два типа фейслифтови стопове и според вас кой от двата модела ще стои по добре на цвета на колата ми /снимката от аватара/?


Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3938 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 октомври 2010 - 02:35

Стават на 100%.Даже имам такива на хела нови(след фейслифта).
  • 0

#12 ///sasho

///sasho

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1015 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 10 октомври 2010 - 13:35

Кои от двата модела имаш, и кои според вас ще стоят по добре на тази кола:

Публикувано изображение
  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3938 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 октомври 2010 - 19:41

Кои от двата модела имаш, и кои според вас ще стоят по добре на тази кола:

Публикувано изображение

Най горния модел,както са оригиналните с прозрачен просвет за задна светлина.
  • 0

#14 ///sasho

///sasho

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1015 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 10 октомври 2010 - 20:16

Добре, може ли да ми дадеш някакви снимки и цена на ЛС. Също така, нали са оригинлни Мерецедес?
  • 0

#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3938 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 октомври 2010 - 22:53

Добре, може ли да ми дадеш някакви снимки и цена на ЛС. Също така, нали са оригинлни Мерецедес?

Да оригинални са.Утре ще ги снимам и ще се опитам да ги кача.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни