Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с централното!!!W210-моето


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#16 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 18 декември 2009 - 07:03

Вече постъпих по този начин, купих я на жена ми! Ще си развалиш "вкуса"с тая "кола", надявам се че ме разбираш, а и не е Фабията не е "стока".


Повярвай ми, че със закупуването на Шкода Фабия не само, че няма да се оправи всичко, а тепърва ще започне всичко- филма и приключението ти в него като главен герой. Имам преки наблюдения върху такъв автомобил- какво да ти кажа, с две думи- не ти трябва.


Пичове, и аз така си виках....по-добре старо ама златно-все съм се мятал на немско и голЕмо,обаче вземам да се дразня вече...Кво и е на фабиата?Имаш копче за фарове и парно...Дет вика Сталин- няма човек-няма проблем.Тук аналогията е няма екстри-няма проблем.И мен ми се ще да сменям нова кола при одран калник,обаче съм объркал държавата за живеене-тук съчленяваме два голфа и се хвалим колко е пазен-писна ми на фалангата от тази БГ идилия :kill_myself:
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#17 Ilia

Ilia

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 E200 98г.

Публикувано 18 декември 2009 - 09:36

Мхм-доколкото съм чувал,след време си изключва само моторчето-точно за да не изгори.

Да. Сприраше след около минутка, но се включва на всяко палене, отваряне/затваряне на врата, а аз трябваше да мина близо 1700 км. за 16 часа и въобще не ми остана време да го мисля. Пък и като тръгнах спря перката на климатика, развалиха се ел.стъклата, чистачките започнаха да се пускат сами на сухо, дебитомерите се е*аваха и трябваше да спирам да гася и да паля, иначе повече от 140 не вървеше. Да ти кажа че първите 300 км. спирах на всяка бензиностанция да питам за чистачки, че мойте бяха сигурно на 10-11 години и като ги врътна два пъти на сухо и им паднаха перцата, а пък ми се падна и дъждовен ден. Всеки път като почнеше/спреше да вали, слизах да включа/изключа отпред букста на чистачките. Платих ги 159 евро и много си ги пазех :)
Та като погледнеш общата картинка ще разбереш защо моторчето ми беше последна грижа..
  • 0

#18 dpower

dpower

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210-1996 Е300D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 декември 2009 - 22:25

Карай си хубавата колица Мите, скоро друго няма да се "обади", "споко"! За държавата, в която живеем, обаче кураж не мога да ти дам....
  • 0
Публикувано изображение

#19 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 декември 2009 - 14:27

Пичове, и аз така си виках....по-добре старо ама златно-все съм се мятал на немско и голЕмо,обаче вземам да се дразня вече...Кво и е на фабиата?Имаш копче за фарове и парно...Дет вика Сталин- няма човек-няма проблем.Тук аналогията е няма екстри-няма проблем.И мен ми се ще да сменям нова кола при одран калник,обаче съм объркал държавата за живеене-тук съчленяваме два голфа и се хвалим колко е пазен-писна ми на фалангата от тази БГ идилия :kill_myself:

Ей сега ще ти обясня какво и е на Фабията- говорим за кола купена чисто нова от Еуратек през 2005г- в момента е на 34,400км -вчера и сменях гумите и имам пресни впечатления какво е да слезеш от мерцедес и да се качиш на шкода.
Та: малка, тясна и пластмасова кола, НЯМА ABS- при всяко спиране почва да се носи като шейна по пътя, НЯМА централно заключване (затова няма да имаш и проблеми с него), НЯМА подгряване на огледала и течност за чистачките- тия двете екстри са ми много полезни през зимата. Парното... ако не е на 4(макс) откровено мръзнеш вътре, на 4 е поносимо, но в никакъв случай не може да ти стане жега и да го намалиш. Двигателят- 1.2MPI по данни на борд компютъра харчи повече от Е класата ми, а именно 12,2/100 данни за последните 100км. Коланът на шофьора вече отказва да се прибира- развява се из купето и можеш или да се омоташ два пъти с него или по-добре да се обесиш на него, но не и да го ползваш като предпазен колан. Лятото нямаше и 30'000км още и се наложи подмяна на някаква ролка на климатика, която била захваната към корпуса на комресора и целия масраф струваше 1'200лв.
Още ли питаш какво и е на Фабията????
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни