Много са нещата които можем да те посъветваме при избора на 123. Първо-защо дизел? Не е ли по-добре бензин със 102
мотор-карбуратор и газ? По-лека поддръжка,малко по-пъргава(230),"железен"мотор. А и нафтата е вече 2 лв.С нашата нафта след някоя година не можеш мина годишен преглед. От четирите дизелови мотори най добър е 240.За предпочитане е да вземеш такъв за ремонт и да го правиш сам.Задължително ,освен ризи и бутала се ремонтира качествено и главата-водачи на клапаните,шлайф,проверка и смяня при нужда на рег. болтове на кобилиците.Сегментите само качествени-Мале например. Нови разпръсквачи.Като свалиш двигателя ще излезнат и други работи-съединител,амбр.лагер,цил. на съединителя,каре и висящ лагер и ......За ламарините-гледа се на канал и със шило.И със заварчика до тебе.Имат много дебела изолация отдолу. Изглежда че няма ръжда-дупнеш, и шилото прониква-няма ламарина.Обърни внимание под краката на пасажерите и предната стена ( краката на шофьора). Ако е изгнило здраво-не го вземай. Питай ако те интересува нещо конкретно. При добър д-л на 240 ми даваше разход-градско Пловдив-7,2,извънградско-6л/100км.
Благодаря за информацията.
По принцип харесвам бензиновите мотори ,но вече имам бензинова кола която ми гори немалко и е пъргава ,а със 123-ката целя да имам непретенциозен ,здрав и по-икономичен от сегашния ми автомобил ,както и по-висок /доста важно/. За сега имам нужната информация ,за да знам че това е колата, но както каза един колега ,няма нужда да си чешем езиците, когато дойде време за покупката ще задавам въпроси. Единствено ,за да съм подготвен ако можеш мми кажи цена на тези части и манипулации ,1000-1500лв. както бе споменато вече или сумата е различна?