Покупка на 123 дизел
Започната от Phantomaz, 10 дек 2009 - 12:53:19
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 декември 2009 - 12:53
Здравейте колеги ,от няколко дена чета вашия форум ,понеже имам мерак на един 123 дизел и днес реших да се регистрирам.
Чудя се кой мотор да предпочета 2,0 /2,4/ 3.0 ? Искам нещо много надеждно ,въпреки че са ми ясни годините на този автомобил. Какъв разход да очаквам, четох за 2.0 от 7-10 в града ,другите по-голям разход ли дават или е все там, като мощност имат разлика с по 10-15 коня ,осезаема ли е ,наясно съм също да не очаквам вървеж от тази кола. Друго което искам да питам е ,да предпочета ли кола с правен вече основен ремонт или аз да го направя при някой кадърен майстор. Колко излиза основния ремонт и все такива въпроси, ще се радвам ако получа отговори ,иначе лично аз харесах сякаш 2.4Д ,не знам защо ,просто среден вариант ,без да съм запознат изобщо, вие какво ще кажете? Поздрави!
Чудя се кой мотор да предпочета 2,0 /2,4/ 3.0 ? Искам нещо много надеждно ,въпреки че са ми ясни годините на този автомобил. Какъв разход да очаквам, четох за 2.0 от 7-10 в града ,другите по-голям разход ли дават или е все там, като мощност имат разлика с по 10-15 коня ,осезаема ли е ,наясно съм също да не очаквам вървеж от тази кола. Друго което искам да питам е ,да предпочета ли кола с правен вече основен ремонт или аз да го направя при някой кадърен майстор. Колко излиза основния ремонт и все такива въпроси, ще се радвам ако получа отговори ,иначе лично аз харесах сякаш 2.4Д ,не знам защо ,просто среден вариант ,без да съм запознат изобщо, вие какво ще кажете? Поздрави!
#2
Публикувано 10 декември 2009 - 19:50
Колата която си избрал,наистина е добра.Здравина,качество и ред други качества,които дори и нови автомобили от други марки не притежават.Проблема е че са малко екземплярите в добро здраве.Ламарините които се предлагат на нашия пазар са ужасни,по тънки и почти никога не пасват от раз.Части за двигателя се намират що годе читави,ремонт на мотора,като цени на части излиза около 1500лв.Модела,общо взето минава вече в колекцоинерски,Този от подписа ми го кара баща ми,240 Д е модела 1997 г. производство,и е на безброй километри.Подръжката му не е сложна.Гордея се с него,но рядко го карам.Общо взето важи поговорката-"Хвали старо,карай ново".
#3
Публикувано 10 декември 2009 - 21:36
Колата която си избрал,наистина е добра.Здравина,качество и ред други качества,които дори и нови автомобили от други марки не притежават.Проблема е че са малко екземплярите в добро здраве.Ламарините които се предлагат на нашия пазар са ужасни,по тънки и почти никога не пасват от раз.Части за двигателя се намират що годе читави,ремонт на мотора,като цени на части излиза около 1500лв.Модела,общо взето минава вече в колекцоинерски,Този от подписа ми го кара баща ми,240 Д е модела 1997 г. производство,и е на безброй километри.Подръжката му не е сложна.Гордея се с него,но рядко го карам.Общо взето важи поговорката-"Хвали старо,карай ново".
Ще имам такава кола ,дано попадна на нещо хубаво.
#5
Публикувано 11 декември 2009 - 14:43
Стискам ги палци,и да се похвалиш.
Мерци, ще се похваля ,но трябва първо да заработя парите .
#6
Публикувано 12 декември 2009 - 13:41
Здравей фантомаз аз също в момента се интересувам от тези яки динозаври W123 мисля че добре се опътваш с избора си на 240D гледам че на вън тези стари коли имат голяма стоиност дори в германия си имат много мощен и стабилен клуб http://www.w123-club.de/ интересен линк
Аз съм притежател на ц клас 220 дизел които ще ремонтирам и ще трябва да го продам и съм се замислил сериозно да купя W123 240D Ще следя с тебе за инфо ако има нещо интересно а то няма начин да няма из нет пространството ще го представя тук
Аз съм притежател на ц клас 220 дизел които ще ремонтирам и ще трябва да го продам и съм се замислил сериозно да купя W123 240D Ще следя с тебе за инфо ако има нещо интересно а то няма начин да няма из нет пространството ще го представя тук
#7
Публикувано 12 декември 2009 - 14:25
взимай 240Д повечето 200Д нямат хидравлика аз съм карал такъв и е голяма мъка ако трябва да въртиш на място гореше 10/100 градско но возеше много хубаво а за ремонт да не говорим просто желязна машина не се разваля
#8
Публикувано 12 декември 2009 - 18:42
По здрав модел няма да намериш. Скачай на някой, стига да няма ръжди и нямаш никакви проблеми. Моя е 200Д и си има хидравлика - не е проблем, но може би по добрия вариант е 240 или 300 - все пак ще върви по добре. Аз имам слабост към 5-цилиндровите (300Д е 5-цилиндров) - все на такива попадам и съм много доволен от всичките досега Но най важното е да има мнооооого малко ръжда - гледай прагове, под вратите, багажника, под седалките, коша..... абе навсякъде.
#9
Публикувано 13 декември 2009 - 03:33
Благодаря момчета!!! От български и чужди сайтове съм събрал информация за двигателите ,но исках да знам на практика как е ,наистина ще гледам колата да е с хидравлика ,все пак това е една от най-добрите хидравлики ,поне на вуйчо ми 124-ката която съм карал волана е като перце ,никакво съпротивление, а това и е чара на колата заедно с комфортната возия и здравината си. В момента карам спортна кола ,японска ,но не е за нашите пътища колкото и да е изтъркано ... очите ми са винаги 5 метра пред муцуната на колата да гледам за дупки по пътя да не изкривя джанта или да не опре някъде ,обичам си колата но това разваля удоволствието от цялата работа ,нещо което с мерцедеса мисля че ще избегна. Дано наистина случа на запазено купе въпреки че ще е трудно ,но все пак ,основните неща при покупка на кола са ми ясни горе долу. Пък сега че имало малко ръжда ... ще се оправи ,годините не са малко тъй че е простимо. Благодаря на всички отново ,като чета такива мнения се ентусиазирам още повече за бъдещата покупка. Поздрави!
#10
Публикувано 13 декември 2009 - 17:45
200 е много слаб и ще те нерви.240 е най-удачния вариант разход 10 градско,8 извън.Аз лично отдавна не съм срещал читава 123-ка обаче. Последно май беше 2001г....,когато продадох мойта!Не се шегувам-всички стари мерцедесаджии я знаеха.Добре ще бъде да попаднеш на някоя дето е читаво изкърпена и някой преди се е сетил да и смени диференциала с невиещ.Ама като гледам че от тук нататък ще събираш пари,май само си пишем...
#12
Публикувано 16 декември 2009 - 10:12
Това дали е в България?Срещам 2 читави всеки ден!
Едната е бензинова пред приятелката ми , все едно излязла току що от завода ,гледам километража ... ,няма 150к км , другата е
300Д пред нас ... на 200 000км , пак като нова. Карат се редовно но по малко , и светят ...
#13
Публикувано 17 декември 2009 - 16:04
Много са нещата които можем да те посъветваме при избора на 123. Първо-защо дизел? Не е ли по-добре бензин със 102
мотор-карбуратор и газ? По-лека поддръжка,малко по-пъргава(230),"железен"мотор. А и нафтата е вече 2 лв.С нашата нафта след някоя година не можеш мина годишен преглед. От четирите дизелови мотори най добър е 240.За предпочитане е да вземеш такъв за ремонт и да го правиш сам.Задължително ,освен ризи и бутала се ремонтира качествено и главата-водачи на клапаните,шлайф,проверка и смяня при нужда на рег. болтове на кобилиците.Сегментите само качествени-Мале например. Нови разпръсквачи.Като свалиш двигателя ще излезнат и други работи-съединител,амбр.лагер,цил. на съединителя,каре и висящ лагер и ......За ламарините-гледа се на канал и със шило.И със заварчика до тебе.Имат много дебела изолация отдолу. Изглежда че няма ръжда-дупнеш, и шилото прониква-няма ламарина.Обърни внимание под краката на пасажерите и предната стена ( краката на шофьора). Ако е изгнило здраво-не го вземай. Питай ако те интересува нещо конкретно. При добър д-л на 240 ми даваше разход-градско Пловдив-7,2,извънградско-6л/100км.
мотор-карбуратор и газ? По-лека поддръжка,малко по-пъргава(230),"железен"мотор. А и нафтата е вече 2 лв.С нашата нафта след някоя година не можеш мина годишен преглед. От четирите дизелови мотори най добър е 240.За предпочитане е да вземеш такъв за ремонт и да го правиш сам.Задължително ,освен ризи и бутала се ремонтира качествено и главата-водачи на клапаните,шлайф,проверка и смяня при нужда на рег. болтове на кобилиците.Сегментите само качествени-Мале например. Нови разпръсквачи.Като свалиш двигателя ще излезнат и други работи-съединител,амбр.лагер,цил. на съединителя,каре и висящ лагер и ......За ламарините-гледа се на канал и със шило.И със заварчика до тебе.Имат много дебела изолация отдолу. Изглежда че няма ръжда-дупнеш, и шилото прониква-няма ламарина.Обърни внимание под краката на пасажерите и предната стена ( краката на шофьора). Ако е изгнило здраво-не го вземай. Питай ако те интересува нещо конкретно. При добър д-л на 240 ми даваше разход-градско Пловдив-7,2,извънградско-6л/100км.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#14
Публикувано 17 декември 2009 - 16:53
102 е с така наречената механична инжекция,а не с карбураторМного са нещата които можем да те посъветваме при избора на 123. Първо-защо дизел? Не е ли по-добре бензин със 102
мотор-карбуратор и газ? По-лека поддръжка,малко по-пъргава(230),"железен"мотор. А и нафтата е вече 2 лв.С нашата нафта след някоя година не можеш мина годишен преглед. От четирите дизелови мотори най добър е 240.За предпочитане е да вземеш такъв за ремонт и да го правиш сам.Задължително ,освен ризи и бутала се ремонтира качествено и главата-водачи на клапаните,шлайф,проверка и смяня при нужда на рег. болтове на кобилиците.Сегментите само качествени-Мале например. Нови разпръсквачи.Като свалиш двигателя ще излезнат и други работи-съединител,амбр.лагер,цил. на съединителя,каре и висящ лагер и ......За ламарините-гледа се на канал и със шило.И със заварчика до тебе.Имат много дебела изолация отдолу. Изглежда че няма ръжда-дупнеш, и шилото прониква-няма ламарина.Обърни внимание под краката на пасажерите и предната стена ( краката на шофьора). Ако е изгнило здраво-не го вземай. Питай ако те интересува нещо конкретно. При добър д-л на 240 ми даваше разход-градско Пловдив-7,2,извънградско-6л/100км.
#15
Публикувано 18 декември 2009 - 13:25
102 е с така наречената механична инжекция,а не с карбуратор
Читать больше надо.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни