Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на 123 дизел


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 Phantomaz

Phantomaz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W123 240D 1983

Публикувано 10 декември 2009 - 12:53

Здравейте колеги ,от няколко дена чета вашия форум ,понеже имам мерак на един 123 дизел и днес реших да се регистрирам.
Чудя се кой мотор да предпочета 2,0 /2,4/ 3.0 ? Искам нещо много надеждно :) ,въпреки че са ми ясни годините на този автомобил. Какъв разход да очаквам, четох за 2.0 от 7-10 в града ,другите по-голям разход ли дават или е все там, като мощност имат разлика с по 10-15 коня ,осезаема ли е ,наясно съм също да не очаквам вървеж от тази кола. Друго което искам да питам е ,да предпочета ли кола с правен вече основен ремонт или аз да го направя при някой кадърен майстор. Колко излиза основния ремонт и все такива въпроси, ще се радвам ако получа отговори ,иначе лично аз харесах сякаш 2.4Д ,не знам защо ,просто среден вариант ,без да съм запознат изобщо, вие какво ще кажете? Поздрави!
  • 0

#2 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 декември 2009 - 19:50

Колата която си избрал,наистина е добра.Здравина,качество и ред други качества,които дори и нови автомобили от други марки не притежават.Проблема е че са малко екземплярите в добро здраве.Ламарините които се предлагат на нашия пазар са ужасни,по тънки и почти никога не пасват от раз.Части за двигателя се намират що годе читави,ремонт на мотора,като цени на части излиза около 1500лв.Модела,общо взето минава вече в колекцоинерски,Този от подписа ми го кара баща ми,240 Д е модела 1997 г. производство,и е на безброй километри.Подръжката му не е сложна.Гордея се с него,но рядко го карам.Общо взето важи поговорката-"Хвали старо,карай ново".
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#3 Phantomaz

Phantomaz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W123 240D 1983

Публикувано 10 декември 2009 - 21:36

Колата която си избрал,наистина е добра.Здравина,качество и ред други качества,които дори и нови автомобили от други марки не притежават.Проблема е че са малко екземплярите в добро здраве.Ламарините които се предлагат на нашия пазар са ужасни,по тънки и почти никога не пасват от раз.Части за двигателя се намират що годе читави,ремонт на мотора,като цени на части излиза около 1500лв.Модела,общо взето минава вече в колекцоинерски,Този от подписа ми го кара баща ми,240 Д е модела 1997 г. производство,и е на безброй километри.Подръжката му не е сложна.Гордея се с него,но рядко го карам.Общо взето важи поговорката-"Хвали старо,карай ново".



Ще имам такава кола ,дано попадна на нещо хубаво.
  • 0

#4 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 декември 2009 - 07:28

Стискам ги палци,и да се похвалиш. :icon_welldone:
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#5 Phantomaz

Phantomaz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W123 240D 1983

Публикувано 11 декември 2009 - 14:43

Стискам ги палци,и да се похвалиш. :icon_welldone:


Мерци, ще се похваля ,но трябва първо да заработя парите :).
  • 0

#6 СЕКТОР

СЕКТОР

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ВАРНА
  • Автомобил:
    W202 C220D 1995 elegance

Публикувано 12 декември 2009 - 13:41

Здравей фантомаз аз също в момента се интересувам от тези яки динозаври W123 мисля че добре се опътваш с избора си на 240D гледам че на вън тези стари коли имат голяма стоиност дори в германия си имат много мощен и стабилен клуб http://www.w123-club.de/ интересен линк
Аз съм притежател на ц клас 220 дизел които ще ремонтирам и ще трябва да го продам и съм се замислил сериозно да купя W123 240D Ще следя с тебе за инфо ако има нещо интересно а то няма начин да няма из нет пространството ще го представя тук :flagMB new: :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение

#7 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 12 декември 2009 - 14:25

взимай 240Д повечето 200Д нямат хидравлика аз съм карал такъв и е голяма мъка ако трябва да въртиш на място гореше 10/100 градско но возеше много хубаво а за ремонт да не говорим просто желязна машина не се разваля
  • 0

#8 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 12 декември 2009 - 18:42

По здрав модел няма да намериш. Скачай на някой, стига да няма ръжди и нямаш никакви проблеми. Моя е 200Д и си има хидравлика - не е проблем, но може би по добрия вариант е 240 или 300 - все пак ще върви по добре. Аз имам слабост към 5-цилиндровите (300Д е 5-цилиндров) - все на такива попадам и съм много доволен от всичките досега :) Но най важното е да има мнооооого малко ръжда - гледай прагове, под вратите, багажника, под седалките, коша..... абе навсякъде.
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#9 Phantomaz

Phantomaz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W123 240D 1983

Публикувано 13 декември 2009 - 03:33

Благодаря момчета!!! От български и чужди сайтове съм събрал информация за двигателите ,но исках да знам на практика как е ,наистина ще гледам колата да е с хидравлика ,все пак това е една от най-добрите хидравлики ,поне на вуйчо ми 124-ката която съм карал волана е като перце ,никакво съпротивление, а това и е чара на колата заедно с комфортната возия и здравината си. В момента карам спортна кола ,японска ,но не е за нашите пътища колкото и да е изтъркано ... очите ми са винаги 5 метра пред муцуната на колата да гледам за дупки по пътя да не изкривя джанта или да не опре някъде ,обичам си колата но това разваля удоволствието от цялата работа ,нещо което с мерцедеса мисля че ще избегна. Дано наистина случа на запазено купе въпреки че ще е трудно ,но все пак ,основните неща при покупка на кола са ми ясни горе долу. Пък сега че имало малко ръжда ... ще се оправи ,годините не са малко тъй че е простимо. Благодаря на всички отново ,като чета такива мнения се ентусиазирам още повече за бъдещата покупка. Поздрави!
  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 декември 2009 - 17:45

200 е много слаб и ще те нерви.240 е най-удачния вариант разход 10 градско,8 извън.Аз лично отдавна не съм срещал читава 123-ка обаче. Последно май беше 2001г....,когато продадох мойта!Не се шегувам-всички стари мерцедесаджии я знаеха.Добре ще бъде да попаднеш на някоя дето е читаво изкърпена и някой преди се е сетил да и смени диференциала с невиещ.Ама като гледам че от тук нататък ще събираш пари,май само си пишем...
  • 0

#11 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2009 - 17:58

Срещам 2 читави всеки ден!

Едната е бензинова пред приятелката ми , все едно излязла току що от завода ,гледам километража ... ,няма 150к км , другата е
300Д пред нас ... на 200 000км , пак като нова. Карат се редовно но по малко , и светят :) ...
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 декември 2009 - 10:12

Срещам 2 читави всеки ден!

Едната е бензинова пред приятелката ми , все едно излязла току що от завода ,гледам километража ... ,няма 150к км , другата е
300Д пред нас ... на 200 000км , пак като нова. Карат се редовно но по малко , и светят :) ...

Това дали е в България? :)
  • 0

#13 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 декември 2009 - 16:04

Много са нещата които можем да те посъветваме при избора на 123. Първо-защо дизел? Не е ли по-добре бензин със 102 

мотор-карбуратор и газ? По-лека поддръжка,малко по-пъргава(230),"железен"мотор. А и нафтата е вече 2 лв.С нашата нафта след някоя година не можеш мина годишен преглед. От четирите дизелови мотори най добър е 240.За предпочитане е да вземеш такъв за ремонт и да го правиш сам.Задължително ,освен ризи и бутала се ремонтира качествено и главата-водачи на клапаните,шлайф,проверка и смяня при нужда на рег. болтове на кобилиците.Сегментите само качествени-Мале например. Нови разпръсквачи.Като свалиш двигателя ще излезнат и други работи-съединител,амбр.лагер,цил. на съединителя,каре и висящ лагер и ......За ламарините-гледа се на канал и със шило.И със заварчика до тебе.Имат много дебела изолация отдолу. Изглежда че няма ръжда-дупнеш, и шилото прониква-няма ламарина.Обърни внимание под краката на пасажерите и предната стена ( краката на шофьора). Ако е изгнило здраво-не го вземай. Питай ако те интересува нещо конкретно. При добър д-л на 240 ми даваше разход-градско Пловдив-7,2,извънградско-6л/100км.     
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 декември 2009 - 16:53

Много са нещата които можем да те посъветваме при избора на 123. Първо-защо дизел? Не е ли по-добре бензин със 102 

мотор-карбуратор и газ? По-лека поддръжка,малко по-пъргава(230),"железен"мотор. А и нафтата е вече 2 лв.С нашата нафта след някоя година не можеш мина годишен преглед. От четирите дизелови мотори най добър е 240.За предпочитане е да вземеш такъв за ремонт и да го правиш сам.Задължително ,освен ризи и бутала се ремонтира качествено и главата-водачи на клапаните,шлайф,проверка и смяня при нужда на рег. болтове на кобилиците.Сегментите само качествени-Мале например. Нови разпръсквачи.Като свалиш двигателя ще излезнат и други работи-съединител,амбр.лагер,цил. на съединителя,каре и висящ лагер и ......За ламарините-гледа се на канал и със шило.И със заварчика до тебе.Имат много дебела изолация отдолу. Изглежда че няма ръжда-дупнеш, и шилото прониква-няма ламарина.Обърни внимание под краката на пасажерите и предната стена ( краката на шофьора). Ако е изгнило здраво-не го вземай. Питай ако те интересува нещо конкретно. При добър д-л на 240 ми даваше разход-градско Пловдив-7,2,извънградско-6л/100км.     

102 е с така наречената механична инжекция,а не с карбуратор ;)
  • 0

#15 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 декември 2009 - 13:25

102 е с така наречената механична инжекция,а не с карбуратор ;)


Читать больше надо.
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни