Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Много проблеми изведнъж,направо ми дойде до гуша!!!Мерцедес 190,2.0 бензин!!!


  • Please log in to reply
37 мнения по тази тема

#1 yadren

yadren

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 06 ноември 2009 - 18:18

Здравейте има много за питане,писане и обяснения,но първо да започна с това:

1.Как да разбера кой вид инжекция е моята кола?K-Jetronik или KE-Jetronik е?
2.Не мога да разбера дали има стъпков мотор или няма?

Другото което прави е:

1.Пали на бензин и на гас,но не толкова "чисто",както трябва!
2.Гори много на бензин,може би към 15/100,дюзите са сменени преди 1,5година,предполагам е от не добра горивна смес!
3.Оборотите са му стабилни на бензин,но не постоянни/студен 1100,на 50гр.700 и топъл 950/!
4.Независимо на газ или на бензин съм като му пусна фарове и размразяване на задно стъкло и сваля тотално оборотите!
5.На ГАЗ от известно време не мога да му направя сместа,ако е добре студен не е добре топъл и обратно,но това почти сигурно е от изпарителя!

6.Карам го само със пълна синтетика масло,в момента съм със Мобил 1 5W-50,слагал съм му и минерално и полусинтетика,но едно и също-когато времето е топло сваляпо-малко,а когато е студено не го пипа!Със 5W-40 беше най-добре,сега леко му притракват повдигачите при първото палене!Гумички съм сменял преди 1,5г.!Мисълта ми е някой да препоръча с какво масло да го карам кюптера!

VIN:WDB2010241F739254
Номер ДВГ:10296210267559

Обичам си я машината и съм кахърен преди да отида на сервиз да съм подготвен!Кажете добър сервиз в Стара Загора!Благодаря предварително на всички ви!!!
  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 06 ноември 2009 - 18:45

Здравейте има много за питане,писане и обяснения,но първо да започна с това:

1.Как да разбера кой вид инжекция е моята кола?K-Jetronik или KE-Jetronik е?
2.Не мога да разбера дали има стъпков мотор или няма?

Другото което прави е:

1.Пали на бензин и на гас,но не толкова "чисто",както трябва!
2.Гори много на бензин,може би към 15/100,дюзите са сменени преди 1,5година,предполагам е от не добра горивна смес!
3.Оборотите са му стабилни на бензин,но не постоянни/студен 1100,на 50гр.700 и топъл 950/!
4.Независимо на газ или на бензин съм като му пусна фарове и размразяване на задно стъкло и сваля тотално оборотите!
5.На ГАЗ от известно време не мога да му направя сместа,ако е добре студен не е добре топъл и обратно,но това почти сигурно е от изпарителя!

6.Карам го само със пълна синтетика масло,в момента съм със Мобил 1 5W-50,слагал съм му и минерално и полусинтетика,но едно и също-когато времето е топло сваляпо-малко,а когато е студено не го пипа!Със 5W-40 беше най-добре,сега леко му притракват повдигачите при първото палене!Гумички съм сменял преди 1,5г.!Мисълта ми е някой да препоръча с какво масло да го карам кюптера!

VIN:WDB2010241F739254
Номер ДВГ:10296210267559

Обичам си я машината и съм кахърен преди да отида на сервиз да съм подготвен!Кажете добър сервиз в Стара Загора!Благодаря предварително на всички ви!!!

Ще карам по ред от "Другото което прави е:"
1. Колко чисто според трябва да пали ако е нов? С какво го сравняваш?
2. Не гори много, аз из града докарвам подобен разход на дизела, карал съм 190 1.8 бензин и 15 л/100 км градско Софийско е един приличен разход, газ поне 17.
3. На студен двигател 1100 не е ненормално, обаче това дето ходи на 750 при 50 градуса при мен го нямаше.
4. При мен също го правеше тоя номер, докато не сенервирах и не изкорених газовата,която собственоръчно съм платил да бъде поставена.Според мен проблема е в смесителя. Търси Субсоник да ти каже какъв смесител да си вземеш,щото обикновенните дето монтираха преди години ограничаваха въздуха.
5. Аз изобщо не успях да я направя и за това елиминирах газта. Новия собственик твърди, че не е вижда кола дето да работи по-добре на газ(луди всякакви).

Не съм особен почитателна газта, но наистина е по-евтино с нея. Ако искаш да ти върви нормално на газ пишеш тука и чакаш Субсоник и Ивос да ти кажат къде е ингела и как се решава.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Публикувано 06 ноември 2009 - 23:03

За разхода съм съгласен. Имах 1,8 и под 16 на 100 в града на газ не ми е падала. Говоря за София. Сега съм на метан с 2,0, но съм я карал и на бензин и да ти кажа, че е същата работа. 15/100.
За оборотите: сега зимата съм си ги направил без консумация да са ми на 1000 оборота и колкото и да ги натовара не ми падат много, още повече, че се кара на фарове.
  • 0

#4 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Публикувано 06 ноември 2009 - 23:08

Забравих относно маслото. Карам колата с 15W40 и нямам никакви ядове, Почти не харчи. На 10000 км около 100 грама. Според мен много зависи от самият двигател, колко е износен. Е вярно, че маслото ми го карат от Германия, някаква неивестна марка е, но поне знам, че не е менте.
  • 0

#5 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 07 ноември 2009 - 01:38

Инжекцията ти е КE Djetronik и имаш стъпково моторче. 15л./100 не е ненормален разход особенно в студ. време и ако става въпрос за София,На мене в момента точно толкова ми харчи,лятото харчеше 12. Като запалиш колата и е студена е нормално да държи 1100 оборота,но за около мин.И аз като пусна консумация,докато е още студ. колата оборотите падат на около 700.Като загрее се поправят. Ако мотора не тресе при 700 об. и оборотите не играят мн. в смисал постоянно от 700 примерно на 950 веднага те съветвам да не се занимаваш с глупости за да не си довлечеш мойте ядове на главата.Абсолютно приятелски те съветвам. Инжекциона и смесстта не барай,защото с уред е трудно да се настрои ако се разбазика,да не говорим на око.На първо време,това което можеш да направиш сам е да свалиш кутията на филтъра и да си провериш всички вакууми дали са ти здрави.В крайна сметка ако мн.те тормози дали нямаш някой проблем с колата иди при Петко да я погледнат.Поне там знаеш,че после няма да си скубеш косите,що се отнася до диагностиката де.
А иначе за маслото:
Синтетиката не е за тази кола според мене,поне не и на тези километри.Струва ми се прекалено тънко.,но за маслото колкото хора питаш - толкова мнения ще чуеш.Аз ти препоръчвам полу синтетика на Мобил 10В40. Колата работи мн. добре с нея. На всичките ми коли съм сипвал Мобил,даже напоследък и на моторетката сипвам и работи 10 пъти по-добре.
  • 0
Публикувано изображение

#6 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 07 ноември 2009 - 01:41

А и още нещо,неискам да те отчайвам,ама тоя мотор 102.962,какъвто е и моя... е няма начин да го направиш да работи на постоянни обороти! Гледал съм още 2 190-тки с тия мотори.. и двете са същите.
  • 0
Публикувано изображение

#7 yadren

yadren

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 07 ноември 2009 - 16:41

Според мен трябва само първото палене да е с повече въртене после чакмак!Бащата имаше 2.0 карбуратор не прощаваше,палеше що му покажеш ключа!

Той на газ лятото с климатик 9/100 гореше извънградско,а градско 12/100,е аз съм от Стара Загора!Бензин гори много,даже леко си личи и по гърнето цапа го малко с недоизгорен бензин,защото настройките на колата са мое дело!

Оборотите НЕ играят постоянно,а са различни при различна температура на двигателя!Сега ако ги направя както пише по книжка 800об/мин. загрял на място,на 45гр. температура на фарове гасне!

За газта един нов изпарител аз си знам там от къде е!

Аз каквото и масло да сложа харчи го само когато е топло!Слагал съм всякакъв вид и марка масла все едно и също!Само 15В50 и 10В60 не съм слагал!

Колата цъка като часовник когато е настроена добре и държи постоянни обороти когато всичко е наред ама няма как да се грабна до София да отида при Петко,иска ми се много ама може би на пролет!
  • 0

#8 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 07 ноември 2009 - 23:14

Не взимай карбуратора за пример. Крайно различни са,карба така си пали при инжекцията е др. 9/100 няма как да ти гори :) Ако толкова държиш да свалиш разхода разкачи електрохидравличния регулатор и от винтчето го завърти с 1 оборот обратно на часовниковата стрелка.Но не ти го препоръчвам,защото после в обороти колата няма да е в пълната си мощност.
  • 0
Публикувано изображение

#9 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 08 ноември 2009 - 12:11

На газанализатор съм ходил 3 пъти до сега . ако се сещаш гаражите северно от математическата гимназия. човека се казва петко генчев. на около 45 години е ,с мустак. лесно ще го познаеш. малко си пада темерут. може и дума да не ти каже ако не го питаш. затова ако ходиш питай каквото те интересува . на газаджия ходя при георги трендафилов в квартал железник. / кара W 210 на газ/ходя при него от 2001 г. оплаквания от него нямам. ходил съм и при един който се намира на улицата на складовете в същата сграда в която е и магазина на мотоексперт. този последния иска колата да работи добре на бензин и тогава почва да я настройва на газ.
  • 0

#10 yadren

yadren

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 13 ноември 2009 - 20:00

Значи в неделя ще сменя кабелите и свещите!Един майстор тука ми каза,че на стъпковия мотор нищо му няма,а проблема бил температурния датчик който е с четири крачета/голяма черна букса влиза в него/,възможно ли да е от него?Някой може ли да качи снимка тук на двигател като моя и да се вижда кое е стъпковия мотор,че съм много бос по тея двигатели?
  • 0

#11 yadren

yadren

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 15 ноември 2009 - 13:32

Така след 2 дни яко четене на форума и техническо ръководство на 190 стигнах до няколко извода и въпроса:

1.Моя двигател няма стъпково моторче,а само регулировъчен винт на оборотите на празен ход
2.Запалителната система е ТСЗ с вакумно делко
3.Датчика ми за температурата на охлаждащата течност е с четири извода
4.Изпарителя ми е за смяна

Ето и въпросите:

1.На какви обороти трябва да работи двигателя при първото запалване за деня,т.е. абсолютно студен мотор?Как става регулирането на оборотите в различните режими на работа на двигателя/кое нещо регулира оборотите/?Когато се пуснат консуматори/фарове,размразяване на задно стъкло и др./ има ли нещо което да държи оборотите "нормални" както при колите със стъпков мотор,а не да се сриват тотално?

2.Долу-горе разбрах как се центрова делкото и забелязвам,че всички делка със тази запалителна система са нагласени в крайно дясно положение на бъбрековидния канал,това ориентир ли е или греша?

3.Мисля,че този датчик е прецакан и не подава никаква информация нито на запалителната система,нито на инжекционната система,защото 2г. колата си работи на 82гр. работна температура,нито надолу,нито на горе и изведнъж от само себеси без да е пипано нищо започна да загрява и да включва перка.Някой ще каже нормално е да включва перка ама на баща ми 10г. същия мерцедес не го чухме да включи перка и моя 2г. работеше без да мърда температурата от 82гр.И когато загрее двигателя започва да работи леко неравномерно на празен ход!

4.От известно време не мога да го настроя да работи добре и при студен и при топъл двигател,когато работи добре студен не работи добре топъл и обратно!Преди няколко месеца си работеше чудесно във всички режими на работа!Решил съм да взема чисто нов изпарител на Ланди Ренцо и да сменя всички маркучи,че сега има напукани от тях!Какво ще кажете вие по въпроса?
  • 0

#12 yadren

yadren

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 15 ноември 2009 - 21:47

:kill_myself:
  • 0

#13 yadren

yadren

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 16 ноември 2009 - 21:08

На тези снимки вие виждате ли стъпков мотор?Снимките не са на моя двигател,но той е от този вид!

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  P8140519.jpg   39,08K   227 Брой сваляния
  • Прикачен файл  P8140522.jpg   45,79K   182 Брой сваляния

  • 0

#14 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 17 ноември 2009 - 00:05

На първата снимка точно от лявата страна на масления филтър ти е стъпковия мотор.В него влиза един черен маркуч.Ако не се лъжа и от долната му страна излиза черен маркуч.Колата на асболютно студен мотор току що запален трябва да държи 1100 оборота.За около 30 сек някъде може и около мин. да беше.После при нормално работеща вакуумна система падат на 850. При вкл. на разните му там консумаций може и да има колебания. Оборотите могат да се регулират там от вентила за допълнителния въздух.Делкото си има белег как трябва да бъде центровано.Предполагам неговориш сериозно,че за 2 г. не си чул перката.Тя,че е тиха тиха е.. при висока външна темп. или в задръстване няма вариянт мотора да не достига 100 градуса.Перката вкл. точно на толкова и това ми говори,че датчика ти нещо неработи май както трябва.
  • 0
Публикувано изображение

#15 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 17 ноември 2009 - 00:12

А и още нещо,виждам че тази глава на инжекциона е сваляна.Незнам сменяна ли е ти ли си я свалял и т.н.,но ако преди теб е имала някаква намеса там да знаеш,че 100% са пипани и др. неща дето не трябва да се пипат.В крайна сметка аз забравих сега.. колата работи зле на бензин или на газ,че не ми се чете наново.Предчувствам,че накрая ще я докараш до сериозен ремонт от ровене на неща,които не са ти работа,но както и да е.Казах ти първото нещо,което можеш да направиш е да свалиш това моторче за празен ход,почисти го хубаво,като го натопиш в нафта да се разкисне или си купи спрей,за почистване на карбуратори и с него става.После виж всички вакуумни маркучи дали не са напукани и да смуче паразитен въдух от тях.Ако и това не е сваляш целия дебитомер и гледаш гуменото му дъно отдолу,да не е напукано.При колите на газ,често се случва.И ако нищо от тези неща не помогне събираш пари и идваш тука на диагностика,защото др. работи без апаратура неможеш да ги настроиш! Капиш!?
  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни