Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Много проблеми изведнъж,направо ми дойде до гуша!!!Мерцедес 190,2.0 бензин!!!


  • Please log in to reply
37 мнения по тази тема

#31 илия

илия

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    190E ,1990г.

Публикувано 19 август 2011 - 10:38

Здравейте приятели,проверих си ВИСКОто работи перфекно а колкото до моторчето за празен ход мисля че не стига ток до него,има и още нещо на механиката тази която е за подаване на газ тази на която е закачено жилото има един превключвател и тои спря да работи ,мисля че взема ток от едно и също място с моторчето за празен ход, незнам откаде мусе подава ток
  • 0

#32 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 19 август 2011 - 11:30

Здравейте приятели,проверих си ВИСКОто работи перфекно а колкото до моторчето за празен ход мисля че не стига ток до него,има и още нещо на механиката тази която е за подаване на газ тази на която е закачено жилото има един превключвател и тои спря да работи ,мисля че взема ток от едно и също място с моторчето за празен ход, незнам откаде мусе подава ток

Ами от компа,откъде да взима ток. :) .Виж туй Халуминиевото реле зад акумулатора.Презапоявайте бе хора.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#33 илия

илия

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    190E ,1990г.

Публикувано 24 август 2011 - 19:39

приятели някои може ли да ме посъветва , на 190Е мога ли да сложа амортисьори от 200-250 защото искам да са по яки






  • 0

#34 Ste

Ste

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 190 2.0 automatic in perfect condition

Публикувано 19 декември 2011 - 16:46

Здравейте има много за питане,писане и обяснения,но първо да започна с това:

1.Как да разбера кой вид инжекция е моята кола?K-Jetronik или KE-Jetronik е?
2.Не мога да разбера дали има стъпков мотор или няма?

Другото което прави е:

1.Пали на бензин и на гас,но не толкова "чисто",както трябва!
2.Гори много на бензин,може би към 15/100,дюзите са сменени преди 1,5година,предполагам е от не добра горивна смес!
3.Оборотите са му стабилни на бензин,но не постоянни/студен 1100,на 50гр.700 и топъл 950/!
4.Независимо на газ или на бензин съм като му пусна фарове и размразяване на задно стъкло и сваля тотално оборотите!
5.На ГАЗ от известно време не мога да му направя сместа,ако е добре студен не е добре топъл и обратно,но това почти сигурно е от изпарителя!

6.Карам го само със пълна синтетика масло,в момента съм със Мобил 1 5W-50,слагал съм му и минерално и полусинтетика,но едно и също-когато времето е топло сваляпо-малко,а когато е студено не го пипа!Със 5W-40 беше най-добре,сега леко му притракват повдигачите при първото палене!Гумички съм сменял преди 1,5г.!Мисълта ми е някой да препоръча с какво масло да го карам кюптера!

VIN:WDB2010241F739254
Номер ДВГ:10296210267559

Обичам си я машината и съм кахърен преди да отида на сервиз да съм подготвен!Кажете добър сервиз в Стара Загора!Благодаря предварително на всички ви!!!



колега пълна синтетика е в повече... ползваи 10 в 40, има стъпков мотор за празен ход, ако е аутомат е нормално 12-13 разход ако не, трябва да се регулира главата на инжекциона, в София знам кой би могъл да го направи 950 е много за топъл мотор, 850 е нормално, а като е студена - да 1100 3е ок
  • 0

#35 NikitoW201

NikitoW201

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Коли, Коли и само Mercedes-Benz!
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 190E 2.0Sportline 1989.

Публикувано 23 август 2012 - 15:39

Здравейте колеги, извинявам се предварително, че пиша в тази тема но имам подобен проблем с моята 190-ка. 2.0 122к.с. 5 скорости има и АГУ. Като паля на студен двигател държи много високи обороти - 1500-1700. Като загрее малко падат, но не достатъчно - 1300-1400. Това е на газ, като превключа на бензин отново същото няма промяна. При загрят мотор гася и отново паля на бензин и като подам газ, за да превключи на газ си пада на нормални 1000 оботора, след това като подам газ отново се дигат на 1500 оборота и не искат да падат повече. Някой път я натискам здраво на 3-та 130-140км/ч и като изключа от скорост и падат нормални 1000 оборота, но след известно каране отново се дигат на 1500. Пробвах да намаля оборотите и на бензин и на газ, но не става... оборотите падат но мотора започва да играе доста и не работи чисто. Моля помогнете спешно е :cray .
  • 0

#36 NikitoW201

NikitoW201

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Коли, Коли и само Mercedes-Benz!
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 190E 2.0Sportline 1989.

Публикувано 23 август 2012 - 15:41

На тези снимки вие виждате ли стъпков мотор?Снимките не са на моя двигател,но той е от този вид!

извинявай колега, искам да попитам за какво служи номер 4 и на 2-те снимки ? Защото мисля че моето не работи...
  • 0

#37 NikitoW201

NikitoW201

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Коли, Коли и само Mercedes-Benz!
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 190E 2.0Sportline 1989.

Публикувано 31 август 2012 - 21:03

може ли някой да ми отговори, ако знае нещо ?
  • 0

#38 MBenc

MBenc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:лов , бизнес в Севлиево

Публикувано 14 септември 2012 - 16:05

Колегата отдавна си е решил проблема-да си я кара безпроблемно.Ланди -Ренцо е най подходящият изпарител за мерцедес 102 мотора и като работа и като разход на гориво.10-11л газ на 100км без да е удошена колата (не в София разбира се) и инвестиция по малка от метанова уредба ,която дава разход 6-7кг метан на 100км при значително по скъпа инвестиция и губиш багажник,натоварваш окачване -всеки да си направи сметките сам.
Но ,относно маслото,когато колата-мотора е в ред задължително е да се сипе пълна синтетика 5В40 е добре.Прехода с това масло ще се равнява на два пъти повече от полусинтетика или минерално,дори излиза и по на сметка в пари -като едното го смениш на 20000км а другите на 10000км.Температурният му диапазон е по широк ,което го прави по подходящо масло и по издръжливо и смазочните му свойста са мнооого по добри в тези условия.Всеки си решава сам.Разбирачи колкото искаш,но колата си иска своето и при двигател и при скоростна кутия и диф ,особено ако искаш тя да ти служи вярно още дълго време.190-124 е много добра кола в която инвистираните пари не отиват на вятъра,тя се отблагодарява като не те оставя никога на пътя,за разлика от съвремените изпълнения.Но времената се менят и живота си тече,новите неща изместват старите-но друг е въпроса дали си заслужават новите коли-ами надявам се да е така.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни