като махана клемата за няколко секунди ..оправят се за извесно време(1-2 дена)
Въпроси относно ел.стъкла CLK W208(трябва ли да слизат/вдигат по 1см. при отваряне/затваряне на вратата)
Започната от kdl, 18 окт 2009 - 11:53:07
50 мнения по тази тема
#46
Публикувано 29 април 2011 - 20:40
#47
Публикувано 30 април 2011 - 17:37
колеги никаде не видях ....тази екстра са6тествува ли за кабриото.........благодаря
#48
Публикувано 30 ноември 2011 - 21:41
А ако се смени комфорт модула ще стане ли да падат стъклата с 1 см при отваряне на врата
#49
Публикувано 30 ноември 2011 - 22:01
Не знам дали имаш комфорт модул в тесния смисъл на думата, да е просто една кутийка.
Преди време търсих информация, но така и не намерих.
Всичко в колата върви по CAN, така че не е толкова просто, както при старите коли.
Преди време търсих информация, но така и не намерих.
Всичко в колата върви по CAN, така че не е толкова просто, както при старите коли.
#50
Публикувано 24 декември 2011 - 13:42
Здравейте,
Аз имам питане относно ел. стъклото на пасажерската врата на W209. Когато затворя вратата ми направи впечатление, че стъклото се повдига една идея повече от колкото на шофьорската врата. Съответно това играе роля при отварянето на вратата - усеща се едно леко запъване, като че ли стъклото опира горе в уплътнението (което ме дразни много). Интересното е че при шофьорската врата всичко е перфектно, а още по-интересното е че попаднах на друго W209 и имаше същия проблем с пасажерската врата, а шофьорската беше добре. Обучавах стъклата няколко пъти, но без резултат. Да не би да трябва да се сваля кората и да се "бъзика" по механичната част?
Аз имам питане относно ел. стъклото на пасажерската врата на W209. Когато затворя вратата ми направи впечатление, че стъклото се повдига една идея повече от колкото на шофьорската врата. Съответно това играе роля при отварянето на вратата - усеща се едно леко запъване, като че ли стъклото опира горе в уплътнението (което ме дразни много). Интересното е че при шофьорската врата всичко е перфектно, а още по-интересното е че попаднах на друго W209 и имаше същия проблем с пасажерската врата, а шофьорската беше добре. Обучавах стъклата няколко пъти, но без резултат. Да не би да трябва да се сваля кората и да се "бъзика" по механичната част?
Този пост е редактиран от Grozdanov: 24 декември 2011 - 13:43
#51
Публикувано 24 декември 2011 - 17:40
Най-вероятно. Имат едни винтчета, които са като ограничители. Мисля се достигаха и без да се пипа кората, през 2 дупки в дъното на вратата. Огледай!
Адска играчка е да ги уцелиш като хората.
Адска играчка е да ги уцелиш като хората.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни