Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Как се крадат коли в BG - история и развитиеПрепечатано


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 martinis

martinis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Интереси:Automotive Diecast Models
    Whisky & Cigars
  • Автомобил:
    (S203) C320CDI Elegance 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2012 - 18:30

Да, обикновенно е така, но пак няма гаранция, просто понятие като "прекалено хубава цена" е доста разтегливо и вариращо в достатъчно широк диапазон. Познаваме и такива случаи, в които истинска кола се продава на хубава цена, няма да задълбаваме в подробности защо, къде и как... :beer
  • 0
Кучета не са ме хапали, само хора...

#17 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 август 2012 - 18:36

Сайтове има различни, дори и български... ама нали се сещаш, че много често колата не е с VIN-а, с който е обявена за открадната.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#18 Blago

Blago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140, S320, 1998

Публикувано 25 август 2012 - 09:27

Слаба статия, някои си раздува квартални клюки.
Колегите вече отбелязаха как не става така с документите в Германия и Австрия.

Бутането на коли броня в броня и тегленето с въже звучи нелепо.

Къртене на сирена - и кво, тя продължава да си свири, защото има акумулаторче в нея.
Не мога ли да й сложа тапа отпред, която да я заглуши вместо да я къртя? Или ако я изкъртя, поне да я потопя в кофа вода.

Като ми крадоха Голф за откуп, разбрах как се преодолява имобилайзера. Намира се същият модел кола, сваля се модула за контрол на запалването, взема се оригиналния ключ, който му съответства. Преодоляват се физическите защити на твоята кола, инсталира се модула за запалване от другата, след което с удоволствие се изплолзва IR ключа или обикновения ключ за запалване от другата кола. Сигурно отнема много време? Колата я откраднаха от паркинг на автокъща, с жива охрана. Автокъщата ми е направила номер? Платиха откупа и ми върнаха колата, така че надали.

Вкарването на мощни коли по акцизните времена според мен ставаше с използването на вдна вратичка - акциза за купе и двигател, ако ги вкарваш по отделно. Този за двигателя беше 20 % от общия дължим сбор, за купето - 80 %. С малко помощ от митничар можеш да комбинираш по документи Е500 двигател с купе от Д200. Не съм го правил, мина й време, по спомени беше такова законодателството.

Има и още детайли, които изглеждат неправдоподобни, но няма да пишем нова статия :)
Май вече не се краде толкова, явно реализацията през всички компютърни системи стана сложна.


Sent from my iPad using Tapatalk
  • 0

#19 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 август 2012 - 10:34

Това с бутането броня в броня си е реално. По този начин гепиха на един комшия колата преди много време,а и доколкото знам в един град близо до София има един много мощен голф 2 със специално направена броня за гепене на коли точно по този начин.
  • 0

#20 Blago

Blago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140, S320, 1998

Публикувано 26 август 2012 - 11:22

В най-добрия случай виждам смисъл да бутам кола броня в броня за да я кача на колесар. Иначе доста бутане ще падне, пък и не изглежда никак професионално :)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни