Да, обикновенно е така, но пак няма гаранция, просто понятие като "прекалено хубава цена" е доста разтегливо и вариращо в достатъчно широк диапазон. Познаваме и такива случаи, в които истинска кола се продава на хубава цена, няма да задълбаваме в подробности защо, къде и как...
Как се крадат коли в BG - история и развитиеПрепечатано
Започната от Dimitar Nikolov, 14 окт 2009 - 10:30:30
19 мнения по тази тема
#16
Публикувано 22 август 2012 - 18:30
Кучета не са ме хапали, само хора...
#17
Публикувано 24 август 2012 - 18:36
Сайтове има различни, дори и български... ама нали се сещаш, че много често колата не е с VIN-а, с който е обявена за открадната.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#18
Публикувано 25 август 2012 - 09:27
Слаба статия, някои си раздува квартални клюки.
Колегите вече отбелязаха как не става така с документите в Германия и Австрия.
Бутането на коли броня в броня и тегленето с въже звучи нелепо.
Къртене на сирена - и кво, тя продължава да си свири, защото има акумулаторче в нея.
Не мога ли да й сложа тапа отпред, която да я заглуши вместо да я къртя? Или ако я изкъртя, поне да я потопя в кофа вода.
Като ми крадоха Голф за откуп, разбрах как се преодолява имобилайзера. Намира се същият модел кола, сваля се модула за контрол на запалването, взема се оригиналния ключ, който му съответства. Преодоляват се физическите защити на твоята кола, инсталира се модула за запалване от другата, след което с удоволствие се изплолзва IR ключа или обикновения ключ за запалване от другата кола. Сигурно отнема много време? Колата я откраднаха от паркинг на автокъща, с жива охрана. Автокъщата ми е направила номер? Платиха откупа и ми върнаха колата, така че надали.
Вкарването на мощни коли по акцизните времена според мен ставаше с използването на вдна вратичка - акциза за купе и двигател, ако ги вкарваш по отделно. Този за двигателя беше 20 % от общия дължим сбор, за купето - 80 %. С малко помощ от митничар можеш да комбинираш по документи Е500 двигател с купе от Д200. Не съм го правил, мина й време, по спомени беше такова законодателството.
Има и още детайли, които изглеждат неправдоподобни, но няма да пишем нова статия
Май вече не се краде толкова, явно реализацията през всички компютърни системи стана сложна.
Sent from my iPad using Tapatalk
Колегите вече отбелязаха как не става така с документите в Германия и Австрия.
Бутането на коли броня в броня и тегленето с въже звучи нелепо.
Къртене на сирена - и кво, тя продължава да си свири, защото има акумулаторче в нея.
Не мога ли да й сложа тапа отпред, която да я заглуши вместо да я къртя? Или ако я изкъртя, поне да я потопя в кофа вода.
Като ми крадоха Голф за откуп, разбрах как се преодолява имобилайзера. Намира се същият модел кола, сваля се модула за контрол на запалването, взема се оригиналния ключ, който му съответства. Преодоляват се физическите защити на твоята кола, инсталира се модула за запалване от другата, след което с удоволствие се изплолзва IR ключа или обикновения ключ за запалване от другата кола. Сигурно отнема много време? Колата я откраднаха от паркинг на автокъща, с жива охрана. Автокъщата ми е направила номер? Платиха откупа и ми върнаха колата, така че надали.
Вкарването на мощни коли по акцизните времена според мен ставаше с използването на вдна вратичка - акциза за купе и двигател, ако ги вкарваш по отделно. Този за двигателя беше 20 % от общия дължим сбор, за купето - 80 %. С малко помощ от митничар можеш да комбинираш по документи Е500 двигател с купе от Д200. Не съм го правил, мина й време, по спомени беше такова законодателството.
Има и още детайли, които изглеждат неправдоподобни, но няма да пишем нова статия
Май вече не се краде толкова, явно реализацията през всички компютърни системи стана сложна.
Sent from my iPad using Tapatalk
#19
Публикувано 26 август 2012 - 10:34
Това с бутането броня в броня си е реално. По този начин гепиха на един комшия колата преди много време,а и доколкото знам в един град близо до София има един много мощен голф 2 със специално направена броня за гепене на коли точно по този начин.
#20
Публикувано 26 август 2012 - 11:22
В най-добрия случай виждам смисъл да бутам кола броня в броня за да я кача на колесар. Иначе доста бутане ще падне, пък и не изглежда никак професионално
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни