Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Виене на ремък или ролка на МБ 210Д/2.9 Д-мотор 601


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 nikibol

nikibol

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes 210 D

Публикувано 04 октомври 2009 - 01:08

Здравейте.
Отскоро станах собственик на микробус Мерцедес 210 Д/2.9 Д-мотор 601.
Когато работи има някакво виене.. или от ремък или ролка.. или нещо в близост до ролката. След като сипя водя виенето изчезва.
До сега не съм се занимавал с Мерцедес и някак си ми се вижда малко по различно устроен от другите автомобили.
Интересува ме: Как да сменя ремъка си и по точно ролката/разбрах, че се отвива на кантара гайката която е на пружината, а след това с лостче се полага натиск/дадясно/ за да отпусне втулката.. след това се мести и така се освобождава ремъка, но....
Как да стигна до ролката, при положение, че е толкова натрупан двигатела около перката???
Възможна ли е смяната на ролката без да се сваля предна маска, радиатор и прочие, защото както ми се гледа.. на там отиват работите.
Ако може да ми поясните по точно.. как става отпускането на ремъка, през пеката ли се вади и се слага новият, и как да сменя ролката и амортесьорчето.
За заключение.. юе ми трябват ли някакви по специални ключета за смяната им????
Благодаря Ви предварително.
Приятен уникенд.
  • 0

#2 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 04 октомври 2009 - 08:56

Здравейте.
Отскоро станах собственик на микробус Мерцедес 210 Д/2.9 Д-мотор 601.
Когато работи има някакво виене.. или от ремък или ролка.. или нещо в близост до ролката. След като сипя водя виенето изчезва.
До сега не съм се занимавал с Мерцедес и някак си ми се вижда малко по различно устроен от другите автомобили.
Интересува ме: Как да сменя ремъка си и по точно ролката/разбрах, че се отвива на кантара гайката която е на пружината, а след това с лостче се полага натиск/дадясно/ за да отпусне втулката.. след това се мести и така се освобождава ремъка, но....
Как да стигна до ролката, при положение, че е толкова натрупан двигатела около перката???
Възможна ли е смяната на ролката без да се сваля предна маска, радиатор и прочие, защото както ми се гледа.. на там отиват работите.
Ако може да ми поясните по точно.. как става отпускането на ремъка, през пеката ли се вади и се слага новият, и как да сменя ролката и амортесьорчето.
За заключение.. юе ми трябват ли някакви по специални ключета за смяната им????
Благодаря Ви предварително.
Приятен уникенд.


Маха се перката - и тогава чак може да смениш ремъка и ролката.Отвътре в кабината се маха едина капак за да се поотвори мотора и да имаш малко повече място в задръстването.
Моторат ти 4 цилиндъра ли е или 5 -ако е 5 то мотора ти е 602 -само за инфо.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#3 nikibol

nikibol

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes 210 D

Публикувано 04 октомври 2009 - 10:41

Маха се перката - и тогава чак може да смениш ремъка и ролката.Отвътре в кабината се маха едина капак за да се поотвори мотора и да имаш малко повече място в задръстването.
Моторат ти 4 цилиндъра ли е или 5 -ако е 5 то мотора ти е 602 -само за инфо.



Здравейте.
Мотора е петак и е доста гъсто в двигателният отсег.
За вътре в кабината разбирам, че ми говориш за капака, който отваря двигател, но самите перка, ремък и подобни се намират мн. напред, така, че и да го отворя.. не виждам, какво ще ми помогне това.
Според теб се сваля. перката с въздухобрана.. и след това се развиват ролки и подобни.
А иначе.. свалянето на ремъка по описания начин от мен ли се сваля.
Извинявай за некопетентността, но МЕРЦЕДЕС не е като всички останали. :bigemo_harabe_net-110:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни