счупена предна пружина?!?!?!?!
Започната от 124_2.5D lim, 26 сеп 2009 - 13:41:32
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 септември 2009 - 13:41
Здравейте , малко пред история:
Преди 5000 (около) смених предни шарнири защото колата тропаше като каруца отпред, при смяната се оказа че са ми за смяна и предните амортесьории, но имаше счупена предна лява пружина(не знам защо уж я пазя през дупките ама знае ли се може и така да съм я купил със счупена пружина)
Както и да е смених пружината със втора употреба, същия модел със същите цветове на маркировката (два жълти и един син белег)
Днес :
Смених двата предни амортесьора , които бях купил преди 5 дни
sachs- е модела ако е важно и какво да видя - изненада счупена предна дясна пружина по същия начин като лявата преди
Някой да има идеи ЗАЩО аджеба е станало така
Предния десен амортесьор беше по зле от левия - ако е важно
Въпрос:
Да търся ли друга пружина втора ръка или да резна счупеното и да си поставя вече тези които са с по 1/3 навивка по малко, понеже другата съм я резнал и си я пазя
Очаквам предложения
Преди 5000 (около) смених предни шарнири защото колата тропаше като каруца отпред, при смяната се оказа че са ми за смяна и предните амортесьории, но имаше счупена предна лява пружина(не знам защо уж я пазя през дупките ама знае ли се може и така да съм я купил със счупена пружина)
Както и да е смених пружината със втора употреба, същия модел със същите цветове на маркировката (два жълти и един син белег)
Днес :
Смених двата предни амортесьора , които бях купил преди 5 дни
sachs- е модела ако е важно и какво да видя - изненада счупена предна дясна пружина по същия начин като лявата преди
Някой да има идеи ЗАЩО аджеба е станало така
Предния десен амортесьор беше по зле от левия - ако е важно
Въпрос:
Да търся ли друга пружина втора ръка или да резна счупеното и да си поставя вече тези които са с по 1/3 навивка по малко, понеже другата съм я резнал и си я пазя
Очаквам предложения
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#2
Публикувано 26 септември 2009 - 17:58
щото ти е на много километри колата и матеряла вече е уморен..
Слагай 2 нови, че и това с 2рата употреба си е закърпване до някъде.
ако сложиш резнатите, колата ше клекне
Слагай 2 нови, че и това с 2рата употреба си е закърпване до някъде.
ако сложиш резнатите, колата ше клекне
#3
Публикувано 26 септември 2009 - 21:03
Здравейте , малко пред история:
Преди 5000 (около) смених предни шарнири защото колата тропаше като каруца отпред, при смяната се оказа че са ми за смяна и предните амортесьории, но имаше счупена предна лява пружина(не знам защо уж я пазя през дупките ама знае ли се може и така да съм я купил със счупена пружина)
Както и да е смених пружината със втора употреба, същия модел със същите цветове на маркировката (два жълти и един син белег)
Днес :
Смених двата предни амортесьора , които бях купил преди 5 дни
sachs- е модела ако е важно и какво да видя - изненада счупена предна дясна пружина по същия начин като лявата преди
Някой да има идеи ЗАЩО аджеба е станало така
Предния десен амортесьор беше по зле от левия - ако е важно
Въпрос:
Да търся ли друга пружина втора ръка или да резна счупеното и да си поставя вече тези които са с по 1/3 навивка по малко, понеже другата съм я резнал и си я пазя
Очаквам предложения
Колега - това с пружина 2 ра употреба е огромна цигания - ако искаш се обиждаи но е така.
На моито 300 се счупи дясната-20 пъти я качвах на подемник и даже и през немски ТУФ мина и чак кат се счупи и падна парче лъсна -иначе не се виждаше нищо.
За една кола има поне 4-5 вида пружини + гумените подложки са поне 3 вида размери - та счупили се една пружина се сменят и 2 те с нови само ,щото дори и да има незнам ски кава боя и маркери 2 те пружини трябва да са напрегнати еднакво а това се постига само с 2 нови.
В немско си купих 2 пужини -предни -същата марка дет идват ако ги поръчаш в мерц KFN или KNF бе не помня точно но са за моита 124 + 2 подложки на Феби -та тва ми струваше 90евро -незнам ,може и да ти се струват много пари но при счупена пружина друго лечение освен 2 нови няма.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#4
Публикувано 27 септември 2009 - 08:41
+1...може и да ти се струват много пари но при счупена пружина друго лечение освен 2 нови няма.
Все едно накладки 2-ра ръка да слагаш! Не знаеш кога ще те предадат!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 27 септември 2009 - 09:17
ОК разбрах но ме притеснява че ако купя нови пружини колата ще вози като каруца защото ще са много твърди,(така се получи на предната ми кола), но все пак има ли меки нови пружини или всичките са твърди а дори и да улегнат след 10-15 години колата ще е за скрабКолега - това с пружина 2 ра употреба е огромна цигания - ако искаш се обиждаи но е така.
На поито 300 се счупи дясната-20 пъти я качвах на подемник и даже и през немски ТУФ мина и чак кат се счупи и падна парче лъсна -иначе не се виждаше нищо.
За една кола има поне 4-5 вида пружини + гумените подложки са поне 3 вида размери - тасчупили се една пружина се сменят и 2 те с нови само ,щото дори и да има незнам ски кава боя и маркери 2 те пружини трябва да са напрегнати еднакво а това се постига само с 2 нови.
В нвмско си купих 2 пужини -предни -същата марка дет идват ако ги поръчаш в мерц KFN или KNF бе не помня точно но са за моита 124 + 2 подложки на Феби -та тва ми струваше 90евро -незнам ,може и да ти се струват много пари но при счупена пружина друго лечение освен 2 нови няма.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#6
Публикувано 29 септември 2009 - 17:47
В никакъв случай не прави подобна глупост да режеш пружините.
Щом като слагаш нови амортисьори сложи и нови пружини.
Колата със сигурност ще вози доста по стегнато но не и твърдо, при условие че пружините и амортисьорите са по каталог.
Вложението си струва при всички положения.
Успех
Щом като слагаш нови амортисьори сложи и нови пружини.
Колата със сигурност ще вози доста по стегнато но не и твърдо, при условие че пружините и амортисьорите са по каталог.
Вложението си струва при всички положения.
Успех
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#7
Публикувано 04 октомври 2009 - 08:36
ОК разбрах но ме притеснява че ако купя нови пружини колата ще вози като каруца защото ще са много твърди,(така се получи на предната ми кола), но все пак има ли меки нови пружини или всичките са твърди а дори и да улегнат след 10-15 години колата ще е за скраб
Колега - помисли малко и ще разбереш че не е така- когато пружините са умаорени -тогава вози като каруца -те затова са и уморени и са обикновено скъсени -щот не работят както трябва.
Проблема е на маисторите дет ти дават номера на пружината -малцина се напават да проверят ТОЧНИЯ номер -тогава грешка няма - повечето викат -а... ясно.... нови пружини и поръчват някви .
По мерц има едни дебели таблици и се смятат едни точки и според точките се намира номера на пружината и подложките - пружината и подложките вървят комплект - иначе ствата крива работа -сменят се и работата заспова -даже може и да не ходиш на преден мост в някои случаи.
От тук нататък ти си занешкакво ще правиш.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#8
Публикувано 04 октомври 2009 - 09:24
Ок сега вози кало лодла с новите амортесьори ще си взема и нови пружини тогаваКолега - помисли малко и ще разбереш че не е така- когато пружините са умаорени -тогава вози като каруца -те затова са и уморени и са обикновено скъсени -щот не работят както трябва.
Проблема е на маисторите дет ти дават номера на пружината -малцина се напават да проверят ТОЧНИЯ номер -тогава грешка няма - повечето викат -а... ясно.... нови пружини и поръчват някви .
По мерц има едни дебели таблици и се смятат едни точки и според точките се намира номера на пружината и подложките - пружината и подложките вървят комплект - иначе ствата крива работа -сменят се и работата заспова -даже може и да не ходиш на преден мост в някои случаи.
От тук нататък ти си занешкакво ще правиш.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни