Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Как работят IR (инфра червените) ключове на Mercedes


  • Please log in to reply
34 мнения по тази тема

#16 T U N D E R

T U N D E R

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 22 ноември 2009 - 17:25

Ако споделиш къде ги правят ще е полезно за много хора!


В София-повече инфо на лично съобщение че ще ме обвинят в реклама :blush:

Съмнява ме казаното Явно от инфра ред до инфра ред има разлика, защото пробвах на няколко места и то при доказали се майстори но всичките ме пращат към БС. Сигурно има, но те не са за публично-обществена изработка ;)

Правят се,но поради високата си цена се купуват от определен кръг хора(такива които не искат/не могат да отидат в БС или не искат да чакат хх дни) А от майстор-до майстор ключар та до доказъл се майстор ключар разликата е огромна .
  • 0

#17 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 декември 2009 - 18:44

Алармена система (DWA) за моделите R 129 и R 124

Основна информация

Приспособена алармена система (DWA) има следните функции:
- имобилайзер (спиране на двигателя, горивото и съответно вакум прекъсване)
- защита на врати, капак и багажник
- защита вътрешността на колата (свръхзвуков сензор)
- сензор против наклоняване
- светло диод (LED)
и тя се активира чрез инфрачервен дистанционен предавател.
Тревогата от активизираната система ще се активизирана от неофициално:
- отваряне на някоя врата
- отваряне на багажника
- отваряне на капака
- заобикаляйки системата на запалването
- при теглене на ППС
- счупване на някое стъкло и влизане в колата.

Активизация на DWA за блокировка на превозното средство

Активизацията ще бъде сигнализирана от:
- 2 проблясвайки светлини на указателите за посоката
- двоен акустичен сигнал
- непрестанното светене на светло-диодът за 45 секунди и премигване на светло-диодът след това.

Активизация на DWA за разблокиране на превозното средство

Дезактивацията ще бъде сигнализирана от:
- 1 проблясвайки светлина на указателите за посоката
- единствен акустичен сигнал
- не светещ светло-диод

Само-активиране

Устройството може да се програмира по 2 различни начина относно самоактивирането. Системата винаги ще бъде програмирана позовавайки се на вашите лични (национални) изисквания.

Само-активиране на имобилайзера

20 секунди след изключване на запалването, имобилайзера ще се активизира.
Това самоактивиране ще бъде сигнализирано от:
- 1 проблясвайки светлина на указателите за посоката
- единствен акустичен сигнал
- непрестанното светене на светло-диодът
За дезактивиране на самоактивирането насочете инфрачервения дистанционен предавател направо към инфрачервения приемател и натиснете два пъти бутона на предавателя (между двете предавания изчакайте поне 2 секунди).
Ако запалването не е включено, имобилайзера ще се самоактивира отново след 120 секунди.

Алармена система и имобилайзер и тяхната само-активация

Имобилайзера се активира само 45 секунди след:
- изключване на двигателя
- шофьорската врата е отворена и затворена
- всички врати и багажникът са затворени.
Светло-диодът ще свети непрекъснато. Отварянето на вратата или багажникът преди изтичането на 45 секунди и отново ще изтрие и задържи настройката на 0 и ще я стартира отново.Това ще бъде сигнализирано с акустичен сигнал.
След допълнителното време от 45 секунди алармата ще се самоактивира.
Непрестанното светене на светло-диодът ще се смени с премигване.
ЗАПОМНИ: Алармата се активирана еднакво и при все още незаключено превозно средство.
Преди да отворите някоя врата или багажник насочете инфрачервения дистанционен предавател към инфрачервен получател и натиснете бутона два пъти (между двете предавания изчакайте поне 2 секунди).

Само-включване на сирената

Сирената ще се включи при активиране на алармата:
- за 30 секунди (от която и да била активизираната тревога)
- в случай, че батерията и бъде изключена или е прекъснат кабела на алармата
Сирената ще се включи при деактивиране на алармата:
- ако между изключването на алармената система и разединението на акумулаторната батерия на колата не е изчаквано поне 3 минути


Защита вътрешността на колата и изключване на сензор против наклоняване

Тези функции могат да бъдат изключени само когато алармената система е деактивирана. За това намерение светлo-диодът (LED) има превключваема функция. Ако искате да оставите човек или домашно животно вътре в автомобила, тогава е необходимо да се изключи автомобилната вътрешна защита за да няма лъжлива тревога. Също така в случай, че ще се транспортира (пренася с платформа) превозното средство или ще се товари (на кораб, влак) , тогава е необходимо да се изключи сензор против наклоняване и автомобилнта вътрешна защита.
За моделите R 129 и R 124
За да я деактивирате използвайте програмирането за действаща и недействаща автомобилната вътрешна защита:
Изключване на автомобилната вътрешна защита
- натиснете веднъж свето-диода за 1 секунда: като потвърждение свето-диода ще светне за 2 секунди.
Изключване на автомобилната вътрешна защита и сензор против наклоняване
- натисни свето-диода за 1 секунда: като потвърждение свето-диода ще светне за 2 секунди.
- Натисни отново свето-диода за 1 секунда: като потвърждение свето-диода ще светне за 2 секунди.
След заключването на превозното средство чрез инфрачервения дистанционен предавател свето-диода ще светне.

Функции за програмиране

Тези функции са маркирани със знака P и са пригодени към вашите лични изисквания. За да модифицирате аварийното състояние на програмата, препоръчително е да се обърне към вашия местен дилър.

Нагласяване на силата на звука (обратна връзка)

За да приспособите силата на акустичния сигнал когато алармата е активирана и дезактивирана.

Запаметяване на алармата

След деактивирането на алармата, просветването на свето-диода (веднъж на всеки 5 секунди) ще сигнализира това, че един или повече алармени сигнали е регистрирал събитие през вашето отсъствие.

Автомобилен контрол

Ако, при активирана аларма, един или повече бутони не са в правилната позиция, алармата ще сигнализират от дълъг сигнал веднага след сигнала за обратна връзка.

Запомни

В всеобщ план:
- Вие трябва да обърнете внимание в случай, че на измиване на двигателя. В този случай се налага да защитете сирената от вода.
- В случай, че превозното средство бъде транспортирано ( чрез влак или кораб) е необходимо да деактивирате сензора против наклоняване
- В случай, че се налага да се оставят деца или домашни животни в колата е е необходимо да се изключи вътрешната защита на колата.
- Само за моделите R 129 и R 124
За да я деактивирате използвайте програмирането за действаща и недействаща автомобилната вътрешна защита.
- Изключете алармената система поне 3 минути преди разединението на акумулаторната батерия
При автомобилно измиване, железопътен прелез, при спиране до светофар и т.н.
- след като изключите запалването, моля поставете ключа на запалването в състояние "2" (запалване включено). И този път самоактивирането на алармената система няма да се включи.
- при измиване на колата изключете радиото на превозното средство, защото оборудвана с антена на електрически път.

Технически спецификации

- Време за активиране – 45 сек.
- Продължителност на който и да било авариен цикъл – 30 сек.
- Време за активиране между две аларми – 5 сек.
- Време за самоактивиране на имобилайзера след изключването на алармената система - 120 сек.
- Време за самоактивиране след изключването на алармената система - 120 сек.
- Работна температура – 20 С + 80 С
- Максимално време за светене на свето диода – 36 часа
  • 1
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#18 tunituncer

tunituncer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 05 февруари 2010 - 14:53

колата CDI W203 2002 гд
от скоро оргиналния клуч почна да ми прави номера сега само откучва волана
не мога да въртя клуча а съз сервизния клуч няма проблем
само сутрин като е студено след няколко опита тръгва и цял ден нямам пробем
от какво може да е дали е клуча само или патроника също има проблем
  • 0

#19 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 05 февруари 2010 - 15:23

При мен се беше износил/изтънял оригиналния ключ и изпускали някакви секрети (каквото и да значи това).
Направих си нов за 15 лв. и нямам грижи.
Сравни двата ключа с "шублер"
  • 0

#20 tunituncer

tunituncer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 05 февруари 2010 - 15:43

не става въпрос за металнотo колега а за IR ключа за паленето на двигателя . мерси колеги
  • 0

#21 T U N D E R

T U N D E R

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 17 февруари 2010 - 12:04

Трябва да се ремонтира/смени EZS и ще ти се реши проблема.
  • 0

#22 GARRETT

GARRETT

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    --CLK 270CDI W209 02--

Публикувано 19 февруари 2010 - 16:12

Здравейте колеги.Имам проблем с алармата на В209 ЦЛК 270 цди 08.05.2002г. ,когато я активирам г/д след 1-3 мин. започва да ми премигват мигачите все едно се е активирала алармата само че без звук и като я активирам през това време отново,спират да ми мигат мигачите но след 1-3мин. отново почват.Проверих вратите,резервоара,багажника,всичко проверих но алармата пак се активира.Моля помагайте...
  • 0
Mercedes-Benz CLK 270 CDI 200khp+

#23 kkkkkkk

kkkkkkk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 20 февруари 2010 - 20:50

Функцията отваряне на прозорците със задържане на бутона за отваряне при мен не сработва , каква може да е причината ?
  • 0
220 CDI Automat , W211 - 2002 година

#24 kkkkkkk

kkkkkkk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 20 февруари 2010 - 20:53

ОТВАРЯНЕ И ЗАТВАРЯНЕ НА ПРОЗОРЦИТЕ ОТ ДИСТАНЦИОННОТО

Можете да контролирате прозорците от дистанционното на вашия инфра червен ключ.

За да отворите прозорците, докато автомобилът е отключен, натиснете и задръжте натиснат бутона за отключване. Прозорците ще започнат да се отварят. Пуснете бутона за отключване, когато прозорците достигнат до желаната позиция или го задръжте, докато слязат додолу. Ако повторите операцията може да продължите отварянето. При отваляне на прозорците ще се отварят всички прозорци в автомобила, които имат електрическо задвижване, включително и люка на покрива, ако има такъв.

За затваряне на прозорците, докато автомобилът е заключен, натиснете и задръжте натиснат бутона за заключване. Прозорците ще започнат да се затварят. Пуснете бутона за заключване, когато прозорците достигнат до желаната позиция или го задръжте, докато се затворят напълно. Ако повторите операцията можете да продължите затварянето. При затваряне на прозорците ще се затварят всички отворени прозорци в автомобила, които имат електрическо задвижване, включително и люкът на покрива, ако има такъв. Прозорците няма да се затворят автоматично ако само заключите автомобила.


  • 0
220 CDI Automat , W211 - 2002 година

#25 GARRETT

GARRETT

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    --CLK 270CDI W209 02--

Публикувано 22 февруари 2010 - 17:40

Колеги,може ли да получа компетентен отговор за проблема ми с алармената система?
Благодаря предварително.Поздрави...
  • 0
Mercedes-Benz CLK 270 CDI 200khp+

#26 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2010 - 15:44

По голямата част от написаното е преведено от статия или от официалното ръководство на автомобила.
При проблем най-добре е да се потърси помощ в специализиран сервиз.

kkkkkkk - коя година е автомобилът? Възможно е на по-старите модели рпосто да го няма като функция. Не всички коли с IR ключ го имат.

GARRETT - ако алармата е оригинална (монтирана е фабрично), най-добре е да се направи компютърна диагностика на колата и ще си излезе дали и къде има проблем. При мен например дава сигнал, ако не е затворена капачката на резервоара (не металния капак, а кръглата капачка)... Може да има късо или повреден датчик (обемен, за наклон, на врята)... Може да са хиляди неща.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#27 kkkkkkk

kkkkkkk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 25 февруари 2010 - 22:25

2002 година е
  • 0
220 CDI Automat , W211 - 2002 година

#28 fiveq

fiveq

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 598 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia,Bg.
  • Интереси:Обичам да карам, музиката (почти от всякакъв тип), хубавите парфюми,удоволствията в живота и мнооого други неща, просто ме питайте.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 февруари 2010 - 20:09

колата CDI W203 2002 гд
от скоро оргиналния клуч почна да ми прави номера сега само откучва волана
не мога да въртя клуча а съз сервизния клуч няма проблем
само сутрин като е студено след няколко опита тръгва и цял ден нямам пробем
от какво може да е дали е клуча само или патроника също има проблем


Това твоето описание на проблема...ох, дано да греша, ама ми говори много лошо щом от студеното трудно се пали. Говори за повреда в ключалката и неразпознаване на ключа, ако това зачести (така става все по-често) - значи Балкан Стар и солена цена за нов блок (то е капсуловано и няма поправка) и поръчка на частта в Германия. Чака се около 15-20 дена и струвало към 2000 лв. - "...само сутрин като е студено след няколко опита тръгва и цял ден нямам пробем..." Дано да бъркам за проблема ти. Просто ми звучи адски познато. В един даден момент няма да можеш повече да запалиш изобщо. То постепенно , бавно и славно, "залинява" ключалката, в един момент няма да може изобщо да ти светне таблото (чек-ването на системите) и даже няма и волана да може да отключиш. Моля се да не съм права.
  • 0
5q



Публикувано изображение




Публикувано изображение

#29 T U N D E R

T U N D E R

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 07 май 2010 - 10:38

Това твоето описание на проблема...ох, дано да греша, ама ми говори много лошо щом от студеното трудно се пали. Говори за повреда в ключалката и неразпознаване на ключа, ако това зачести (така става все по-често) - значи Балкан Стар и солена цена за нов блок (то е капсуловано и няма поправка) и поръчка на частта в Германия. Чака се около 15-20 дена и струвало към 2000 лв. - "...само сутрин като е студено след няколко опита тръгва и цял ден нямам пробем..." Дано да бъркам за проблема ти. Просто ми звучи адски познато. В един даден момент няма да можеш повече да запалиш изобщо. То постепенно , бавно и славно, "залинява" ключалката, в един момент няма да може изобщо да ти светне таблото (чек-ването на системите) и даже няма и волана да може да отключиш. Моля се да не съм права.

Това което е написано не дава много помощ,а по скоро заблуда!Истината е че повредата е в устройството в което се поставя ключа(EZS) -което е написано и по нагоре в отговорите и оттам наттък няма нищо вярно-нито е капсуловано,нито не подлежи на ремонт,нито струва 2000лв.(за чакането никой не може да каже все пак това е Балкан Стар-може да го имат веднага,може да се чака и 2 месеца.цената му около 900лв.)
  • 0

#30 chasovnik

chasovnik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 104 Мнения:
  • Град:washington dc
  • Автомобил:
    mercedes c320 wagon

Публикувано 07 май 2010 - 20:07

Това което е написано не дава много помощ,а по скоро заблуда!Истината е че повредата е в устройството в което се поставя ключа(EZS) -което е написано и по нагоре в отговорите и оттам наттък няма нищо вярно-нито е капсуловано,нито не подлежи на ремонт,нито струва 2000лв.(за чакането никой не може да каже все пак това е Балкан Стар-може да го имат веднага,може да се чака и 2 месеца.цената му около 900лв.)

това в щатите при дилъра, естествено стува има -няма 1600$, да е жив и здрав предишния собственик, че на него му е направил проблема. във фактурата пиве нещо от сорта, че след като вкара ключа няма връзка с компа. ако се интересувате ще ви напива и грешките които му е дала диагностиката.
да чукна на дърво след проблема и смяната на модулите проблеми няма.
важното е се правят ЪПДЕЙТИ НА ХАРДУЕРА = всичко в полза на купувача
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни