Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W210 дизел-кой мотор и ск. кутия


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#31 soto

soto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 11 юли 2010 - 09:36

Колега аз карам 2.9 ТД и ти го препоръчвам върви като щур и малко харчи. В книжката на мерцедес го дават като най икономичен мотор и според мен си етака. Градско наистин а удря 10 но извън градско дава 6.3-4. Хубавото е че е голям мотор и не го бурка много как го караш , в градски условия разхода не се мени фрапирающо говоря за разлика от 0.5л.. Единственото аз съм автоматик и съветът ми е какъвто и модел да купуваш ако е автоматик да е след края на 97-ма. Преди това скоростните кутии са с правени с тефлонова фтулка която се износва на 120-130000 км. и трябва да се сменя. Моя е 96 и аз я преправях така че да стане като новите и и сложих лагер и ремонта не е 4000 лв. както беше писал. Казвам ти го от опит. Много по малко е. Успех с покупката. Скоростниоте кутии с клагер ме убедиха че били вечни колко е вярно предстои дая разбера. Успех с поокупката.
  • 0

#32 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 25 юли 2010 - 00:09

Колега аз карам 2.9 ТД и ти го препоръчвам върви като щур и малко харчи. В книжката на мерцедес го дават като най икономичен мотор и според мен си етака.Градско наистин а удря 10 но извън градско дава 6.3-4....



Незнам как според теб го дават най икономичния мотор, но Е220 CDI /125PS/ с ръчни скорости ми дава около 8.5/100 градско в София и то с няколко използвания на климатика. :)
  • 0

#33 Krassi

Krassi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Бира, скара, плаж, море.
  • Автомобил:
    Nissan Pathfinder

Публикувано 18 август 2010 - 21:06

Незнам как според теб го дават най икономичния мотор, но Е220 CDI /125PS/ с ръчни скорости ми дава около 8.5/100 градско в София и то с няколко използвания на климатика. :)

Разхода е относително нещо :)) Еле пък градско. Моят Е290 е падал до 4,7 селско и 8.8 градско с климатика :) Според мен обаче е доста по динамичен от CDI-то. Разхода може би ще е малко по-нисък, ако е с ръчните скорости, но кефа няма да е така висок. :) Последно се возих селско София - Гоце Делчев (С 2 часа на място преди Драгичево) и 20км в София .. абе 230км с 14.5 литра дизел при климатроник на LO през цялото време :) Смятам, че и CDI-тата не са кой знае колко по-икономични. :) Без лоши чувства.



ПС: Видях някой да пише и смешни цени за рециклиране на турбото.. и вкам малко жокери да вкарам.

По стечение на обстоятелствата гарнитурата на главата на моят мергел се е разпрала(така ми изглеждаше като я свалихме) между маслената магистрала и 1 цилиндър. Преди да го установя рециклирах турбото за 360лв. Смяната на гарнитурата с работата ми струва 600лв. (Гарнитура глава, гарнитура смукателен/изпускателен колектор, гарнитура за капака на клапаните, болтове за главата, маркуч за излишната нафта (аз го сменях, но според майстора е калпав е и аз така мислех и сложихме нов), гумички за клапаните, 5бр. подгревни свещи Денсо (защото така и така е свалена главата, а и 4 от свещите бяха оригиналните и сигурно нямаше да живеят още)корекция на гнездата на смукателните клапани).

Преди това ... след като почна да пуши бяло протече и помпата та и нея правих. Съшият майстор взе 300лв(Сваляне и качване в цената както и ремонтният комплект)., както той каза, а и аз видях, "Тая помпа яко тече". Ако някой има нужда бих ви споделил контактите на майстора. Освен ремонта всички, което беше демонтирано преди да бъде отново монтирано беше чинно измито. Красота!

Поздрави
  • 0

#34 pockobe

pockobe

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч

Публикувано 09 септември 2010 - 20:20

Здравейте на всички. Имам и аз 1 въпрос свързан с е290турбо дизел та много съм си харесъл този Мерцедес с този двигател като динамика и разход и въпреки, че съм млад (18) не си падам по гонки и простотии предпочитам комфортен автомобил и ето го въпроса
Автоматик или Ръчка и по скоро ръчните скорости по-къси ли са от автоматичните даречем при 140км на какви обороти са автомобилите :?
  • 0

#35 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2010 - 08:58

Щом няма да я караш настрани ,а искаш комфортен автомобил си купи москвич!
Шегувам се ,но наистина ако няма да я пързаляш ,взимай автомат , щом искаш комфорт - каква по -голяма екстра от автомата.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ,обаче за автомат отиваш с разбирач!
Успех!
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#36 pockobe

pockobe

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч

Публикувано 10 септември 2010 - 11:53

Да де, но все пак ме интересува по-къса ли е скоростната кутия на ръчката, защото при ц250тд автоматика е с доволно по дълга кутия и за извън града е по-добрият вариант. И да не си падам по рацерски изпълнения, но все някой път може да ми се прииска да го пробвам с вратите :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

#37 Phantomaz

Phantomaz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W123 240D 1983

Публикувано 10 февруари 2019 - 21:49

Не знам какво им харесвате на тези автоматици толкова. Вярно е ,в града от светофар до светофар при бавно каране в едната ръка съм държал баница в другата закуска и карам без напрежение. Обаче излезте извън града ... да изпревариш в голям трафик с насрещно движение си е чудо. Тъкмо излезе пролука, настъпваш до долу и чакаш ... докато смъкне предавките хоп задава се кола отсреща. На завои в проходи ми се е налагало да смъквам на 3та от ръчния режим и да карам така зад колата, потдържайки обороти ,за да мога да се изстрелям, когато се освободи място. Преди завои обичам да смъквам предавка, за да вдигна обороти и да поспра колата, с автоматика няма такова нещо. Все едно вземам завоя на свободна ... Като слизам по баир надолу нямам двигателна спирачка на загрял мотор, а на студен пък трябва да давам газ, за да върви с повече от 40 ... При по-стръмно слизане зимата с хлъзгав терен трепериш на спирачката защото няма как да включиш втора и да намаляш с двигателя. Единият автомобил беше 300тд със 722.6 кутия, другият е 270цди със същата. 
Лично мнение ,но на мен ми липсва ръчната кутия след автоматиците.


  • 0

#38 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 февруари 2019 - 22:39

Не знам какво им харесвате на тези автоматици толкова. Вярно е ,в града от светофар до светофар при бавно каране в едната ръка съм държал баница в другата закуска и карам без напрежение. Обаче излезте извън града ... да изпревариш в голям трафик с насрещно движение си е чудо. Тъкмо излезе пролука, настъпваш до долу и чакаш ... докато смъкне предавките хоп задава се кола отсреща. На завои в проходи ми се е налагало да смъквам на 3та от ръчния режим и да карам така зад колата, потдържайки обороти ,за да мога да се изстрелям, когато се освободи място. Преди завои обичам да смъквам предавка, за да вдигна обороти и да поспра колата, с автоматика няма такова нещо. Все едно вземам завоя на свободна ... Като слизам по баир надолу нямам двигателна спирачка на загрял мотор, а на студен пък трябва да давам газ, за да върви с повече от 40 ... При по-стръмно слизане зимата с хлъзгав терен трепериш на спирачката защото няма как да включиш втора и да намаляш с двигателя. Единият автомобил беше 300тд със 722.6 кутия, другият е 270цди със същата. 
Лично мнение ,но на мен ми липсва ръчната кутия след автоматиците.

Да.Затова се продават коли както с автоматични,така и с ръчни кутии.Който каквото си иска.
За протокола.Няма автоматик на който да не можеш да свялиш на втора за да убиеш скоростта при спускане.Даже се препоръчва в книжката за ползване на автомобила,в планински пътища да се подбира нужната предавка и да семкара на нея,а не на директна.То и за ръчна е така.
При изпреварване също ако чустваш че няма достатъчно мощност и е бавна кутията си превключваш на по-ниска предавка.На ръчната не правиш ли същото?:)
  • 1

#39 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 10 февруари 2019 - 23:27

Не знам какво им харесвате на тези автоматици толкова. Вярно е ,в града от светофар до светофар при бавно каране в едната ръка съм държал баница в другата закуска и карам без напрежение. Обаче излезте извън града ... да изпревариш в голям трафик с насрещно движение си е чудо. Тъкмо излезе пролука, настъпваш до долу и чакаш ... докато смъкне предавките хоп задава се кола отсреща. На завои в проходи ми се е налагало да смъквам на 3та от ръчния режим и да карам така зад колата, потдържайки обороти ,за да мога да се изстрелям, когато се освободи място. Преди завои обичам да смъквам предавка, за да вдигна обороти и да поспра колата, с автоматика няма такова нещо. Все едно вземам завоя на свободна ... Като слизам по баир надолу нямам двигателна спирачка на загрял мотор, а на студен пък трябва да давам газ, за да върви с повече от 40 ... При по-стръмно слизане зимата с хлъзгав терен трепериш на спирачката защото няма как да включиш втора и да намаляш с двигателя. Единият автомобил беше 300тд със 722.6 кутия, другият е 270цди със същата. 
Лично мнение ,но на мен ми липсва ръчната кутия след автоматиците.

Както е казал и Тошко, избор винаги има, но понеже питаш, какво толкова им харесваме, поне ще споделя мнение.

Автоматика, с подходящия двигател и спирачна система,е в пъти по-добър за управление в градска среда, по-щадящ за мотора и изобщо за елементите на колата, а комфорта на каране е в пъти по-добър от ръчната кутия.

Не е нужно да убеждавам никой, че е по-комфортно, защото всички премиум автомобили са автоматици, с много редки изключния, повече да затвърдят правилото, отколкото друго.

Отделно на това, ако човек с познава кутията няма начин да не знае как се изпреварва, как да има мощност, как да спира на моторна спирачка и т.н. 

Не карам само мерцедес с автоматик, защото на него съм с голяма мощност, но и по-тежка и тромава кола с автоматик се справя не по-лошо, на дълъг пътс двупосочно движение, изпреварвам си спокойно, просто си знам, колко място ми е нужно...

Та мога да заключа, че автомаика е удобен в града, удобен на дълъг път и удобен за тежки и мощни коли, предполагам не е удобен за маломощни коли и някакви по-натоварени двупосочни пътища, но все пак това е субективно, както и всичко, което написах си е мое мнение, а го написах, защото и аз преди години, като минах на автоматик, имах подобно на твоето виждане, колега, но с времето се промени и сега изобщо не мога да си представя да не карам автоматик. 

 

Поздрави


  • 3
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни