Точно този първия е норвежкия филм,който гледах доста ми хареса.Сега ще видя The Skin I Live Мерси колегаHodejegerne- ловци на глави / 2011.Започва малко банално,но постепенно се развива и има интересен край.
The skin i live in- кожата,в която живея / 2011,този също има интересен край.
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24105 мнения по тази тема
#10261
Публикувано 05 март 2012 - 22:37
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#10262
Публикувано 05 март 2012 - 22:40
Охх, днес много пари
Нова топка за ск.лост, едни нови накладки. Спирачни маркучи Goodridge и за БМВ-то.
Взех си дисковете от гаража, в който ги бях боядисал.
За капак ми пристигна и новата //M ск.топка, от малко лимитирана серия. Утре ще мина през Вилнер да им поръчам нов маншон с М-шевове по мой вкус.
Един много читав колега от форума ми прати препарат за кожа...
Едни гуменетки се намериха на страхотна цена... Поклон братле, много благодаря!
Тоя месец над 1000лв. по колата ъпгрейди... ужас. Че и шпер, масла за него, ако броим и сумата за джантите в тазмесечната сметка... лелеееееййй!
Да ме слушка все така и да издържа душманиите над нея!
Днес се видях с приятел, каза че не знае умрял мотор като моя, без значение на какво е подлаган... Дано е прав!
Понеже задните ми зимни гуми вече не стават, съм се наканил да ги изпиля ударно преди да сложа 17ките Ще правим "the ultimate шпер test" !
Нова топка за ск.лост, едни нови накладки. Спирачни маркучи Goodridge и за БМВ-то.
Взех си дисковете от гаража, в който ги бях боядисал.
За капак ми пристигна и новата //M ск.топка, от малко лимитирана серия. Утре ще мина през Вилнер да им поръчам нов маншон с М-шевове по мой вкус.
Един много читав колега от форума ми прати препарат за кожа...
Едни гуменетки се намериха на страхотна цена... Поклон братле, много благодаря!
Тоя месец над 1000лв. по колата ъпгрейди... ужас. Че и шпер, масла за него, ако броим и сумата за джантите в тазмесечната сметка... лелеееееййй!
Да ме слушка все така и да издържа душманиите над нея!
Днес се видях с приятел, каза че не знае умрял мотор като моя, без значение на какво е подлаган... Дано е прав!
Понеже задните ми зимни гуми вече не стават, съм се наканил да ги изпиля ударно преди да сложа 17ките Ще правим "the ultimate шпер test" !
#10263
Публикувано 05 март 2012 - 22:49
Тоя твоя баварец държа да го видя
Аз сега гледам Женени с деца...
Аз сега гледам Женени с деца...
#10264
Публикувано 05 март 2012 - 22:53
Mани, дърт коптор 96та година, но с дух и стил!
#10265
Публикувано 05 март 2012 - 22:55
е36 ците , който са с леки доработки , супер много ме кефят
Ем-пакет , джанти манти , затъмнени прозорци
Ем-пакет , джанти манти , затъмнени прозорци
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10266
Публикувано 05 март 2012 - 22:58
Mани, дърт коптор 96та година, но с дух и стил!
Точно тогава имаше автомобили, сега всичко е....та**к
А и израстнах с 325i...
#10267
Публикувано 05 март 2012 - 23:12
И аз заобичах много колите покрай една 325ица, за жалост тя свърши в едно дърво... Беше на приятел и преживя много издевателства.
Иначе, М-брони и такива глупости засега не слагам...
На един приятел му се въргаля Eaton от CLK и стига да намеря как да го бутна встрани от мотора, може да извади едни 200 коня на колелата без никакви доработки и относително лесно със стандартен надув.
Само проблемът е да се събере там компресора и управлението на Circulation flap-a, демек blow-off-a от Мерц...
Купето е същото като на 328, спирачки, окачване, диф... всичко... Дифа е на кантар, кутията и тя, но ще издържат. Баси едно време наистина са overengineer-вали колите. Почти няма разлики и с М3ката.
Ама това не съм решил да го правя на 100%, а и да стане, ще е след като си взема 209ка.
Иначе, М-брони и такива глупости засега не слагам...
На един приятел му се въргаля Eaton от CLK и стига да намеря как да го бутна встрани от мотора, може да извади едни 200 коня на колелата без никакви доработки и относително лесно със стандартен надув.
Само проблемът е да се събере там компресора и управлението на Circulation flap-a, демек blow-off-a от Мерц...
Купето е същото като на 328, спирачки, окачване, диф... всичко... Дифа е на кантар, кутията и тя, но ще издържат. Баси едно време наистина са overengineer-вали колите. Почти няма разлики и с М3ката.
Ама това не съм решил да го правя на 100%, а и да стане, ще е след като си взема 209ка.
#10268
Публикувано 05 март 2012 - 23:13
+ 1The skin i live in- кожата,в която живея / 2011,този също има интересен край.
#10269
Публикувано 05 март 2012 - 23:16
Мой приятел с 325ца , със къс диф , регулатор на горивото , лек маховик , колектори , чип , беше станал 3ти на бмв събора на драга и бмв-то вървеше много много добре.
Преди да го продаде бмв-то си правеше 250 без проблеми
Преди да го продаде бмв-то си правеше 250 без проблеми
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10270
Публикувано 05 март 2012 - 23:25
Дай инфо за тоя препарат, че търся някакъв читав да миня моя салон.Един много читав колега от форума ми прати препарат за кожа...
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#10271
Публикувано 05 март 2012 - 23:26
Дай ми една снимка на коша братле и ще ти вкарам някоя друга идея
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10272
Публикувано 05 март 2012 - 23:28
Точно от там е аватара . Иначе съм ВиК и при нас гърча е малко по-малък отколкото при ССС-то , но в общи линии е все същото. И аз имах мерак за техническия нещо от сорта на ДВГ и електросистеми, обаче изтървах срока за записване, а имах оценка 5.80 на предварителния изпит и в крайна сметка понеже баща ми се занимава със строителство ( пък и аз доста неща умея в тази сфера) реших да запиша ВиК. Оначало даже съжалявах що си го писах първо желание, ама сега съм си доволен много.Хах аватара ти от 228ма ли е? Викам си аз че ми прилича на УАСГ-то тва, но бях останал с впечатлението че учиш в софийския.. Ква специалност си? Гледам в интересите ВиК си писал.. Една от бившия ми клас сега е такова, и се представя доста по добре от мен (нали са ни еднакви предметите първите години), но тя е по-добра с телекомуникациите
За професията ще видим, аз исках в технически да ходя ама наще ме понатиснаха, че уж по "престижно" било уасг-то.. Ще видим, мисля си като приключа с тоя университет да изкарам още една магистратура (ако още съм си със всичкия) и до тогава ако не излезе нещо друго ще се бачка по специалността няма как..
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#10273
Публикувано 05 март 2012 - 23:31
Като заговорихте за 17ки... то търся 235/55/17.. летни,4 бр, с колкото се може по нов дот и добър грайфер. Цената зависи от качеството
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#10274
Публикувано 05 март 2012 - 23:33
Като дойде, ще го снимам препарата, аз се доверявам насляпо на голям маниак по кожи.
Наско,
Искам е тука вляво под климатичната тръба да набутам компресор:
Иначе китовете ги правят вдясно на всмукателя, но няма в БГ на кого да се доверя да ми направи поръчков интейк за компресор, а турбо не ме интересува.
Наско,
Искам е тука вляво под климатичната тръба да набутам компресор:
Иначе китовете ги правят вдясно на всмукателя, но няма в БГ на кого да се доверя да ми направи поръчков интейк за компресор, а турбо не ме интересува.
#10275
Публикувано 05 март 2012 - 23:35
Не че нещо но за мен са много спрели тея.Мой приятел с 325ца , със къс диф , регулатор на горивото , лек маховик , колектори , чип , беше станал 3ти на бмв събора на драга и бмв-то вървеше много много добре.
Преди да го продаде бмв-то си правеше 250 без проблеми
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни