Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

налягането на маслото е на 1налягането на маслото е на 1


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 tuning441

tuning441

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 190 (w201) 1990

Публикувано 06 юли 2009 - 11:49

Здравеите колеги имам един въпрос които много ме притеснява. Имам мерцедес 190 Д 90 год. 75к.с. вчера реших малко да му се порадвам на един завои и го завъртях,обаче след това (незнам дали е от въртенето) забелязах че стрелката за налягане на маслото е на 1, което не ми се беше случвало до сега. Та вапроса ми е опасно ли е това и какво трябва да направя за да си стане както трябва, защото съм чувал, че трябва да е 1,5 и нагоре.Незнам дали си втълпявам или наистина е така обаче при загрял двигател ми се струва, че върви по-малко. И да попитам каде се намира резервоара,защото искам да си намера поплавъка,защото стрелката на резервоара ми отчита грешно, а лампата си свети когато трябва и ако може някои да ми каже дали изобщо трябва да барникам там или е от нещо друго.
  • 0

#2 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 06 юли 2009 - 16:14

1.С какво масло караш!?
2. На колко км. е колата!?
3.Попринцип какво налягане на маслото държи?
4.Скоро сменяно ли е маслото и на колко км. от смяната си!?
5.НА каква твъншна температура се случва това!?

това са все фактори,без които неможе да ти се даде отговор.Причини много може да има,бъди по ясен...
  • 0
Публикувано изображение

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 06 юли 2009 - 16:49

какъвто и да е отговора на горните
въпроси 1 ат. е много малко даже притеснително
малко. По лекия вариянт е масленна помпа
по сериозния е лагери ,но при всички слечаи
при това налягане е за майстор освен ако
не се е прецакал датчика
  • 0

#4 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 06 юли 2009 - 17:47

какъвто и да е отговора на горните
въпроси 1 ат. е много малко даже притеснително
малко. По лекия вариянт е масленна помпа
по сериозния е лагери ,но при всички слечаи
при това налягане е за майстор освен ако
не се е прецакал датчика


Колега -плашиш го излишно - притеснително малко е когато е под 0,5. Поне така пише в книжките за 601 мотор написани от Мерцедес.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#5 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 06 юли 2009 - 18:42

Колега -плашиш го излишно - притеснително малко е когато е под 0,5. Поне така пише в книжките за 601 мотор написани от Мерцедес.

:icon_coolgrin: Абсолютно вярно! То затова в следващите модели този вариянт на отчитане на налягането е премахнат.
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#6 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 06 юли 2009 - 18:51

на празен ход може би но на обороти твърдо 3
  • 0

#7 tuning441

tuning441

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 190 (w201) 1990

Публикувано 06 юли 2009 - 20:33

ми мерцедеса ми е на скоро купен зех го преди нова година и нз с какво масло е само знам че е сменено на 279000км а сега сум на почти 286000км.Преди налягането на малото не падаше под 1.5 и то мн рядко в повечето пъти не е стигало и до 2 .
  • 0

#8 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 06 юли 2009 - 23:25

:slap: Несериозно е да си купиш кола и да не и смениш маслото.Независимо дали е била от познат и т.н.Най-малкото и да не се интересуваш с какво масло е! :nono: Да не говорим,че си минал почти 7000км с това. Колата като е студена пак ли държи на 1!? Сменяй маслото с подходящо и ако пак, е така започни от датчика. Щото другите вариянти дето ти казаха колегите.... не е на добре :) Успех.
  • 0
Публикувано изображение

#9 tuning441

tuning441

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 190 (w201) 1990

Публикувано 07 юли 2009 - 12:53

Аз имам сички документи за смяна,колата има сумати сменени части аз даже се чудя как ми дава проблеми като се има впредвид, че тя си е почти нова. А налягането ми пада на 1 като загрее иначе си седи на 3.Вчера като я карах даже и не стигна до 1 ама се пак ме притеснява щото ми е падало се пак и искам да знам за кво става на вупрос за да може като отида в сервис да им кажа какво да прават, а не да отида с проблем в гумата и да ми кажат смени си двигателя ;) и ако знаеш кое масло ше ми е най-добре да кажеш да си зема такова.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC03377.JPG   570,15K   58 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC03379.JPG   733,1K   49 Брой сваляния

  • 0

#10 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 07 юли 2009 - 21:45

сменяй маслото
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#11 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юли 2009 - 11:34

Все пак колата е на доста км не е чак 'нова' както ти я описваш :)

Виж търсачката, има доста писано за маслата
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#12 tuning441

tuning441

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 190 (w201) 1990

Публикувано 08 юли 2009 - 22:07

Много благодаря за инфото колеги,като сменя маслото ще пиша какво е станало.Кое масло ще е най-добре да сложа???
  • 0

#13 SLav_

SLav_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:коли,моторни спортове,хората и приятелите...
  • Автомобил:
    190е 2.0i 1991г. & W211 Avantgarde E320CDI V6 2007г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юли 2009 - 11:22

Колега аз карам мойта 190-ка тя е 2.0 бензинка с Shell Helix 10W40 и съм доволен ;)
  • 0
Публикувано изображение <=-Температура/час в Бургас

Публикувано изображение

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 12 юли 2009 - 11:42

Много благодаря за инфото колеги,като сменя маслото ще пиша какво е станало.Кое масло ще е най-добре да сложа???


сложи и 10W40
или 5W30
  • 0

#15 tuning441

tuning441

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 190 (w201) 1990

Публикувано 17 юли 2009 - 13:07

аз си мислех да сложа 5W30 ма ми казаха,че за тая кола на толкова много км. не е мн добре.По добре било да сложа от 10 или 15 нагоре щото колата си е дърта и на много км.А ако може някой да ми каже каде да направя преглед цялостно защото колата може да патува на некаде ,а и за да съм си сигурен в нея се пак не може да тругна нанекуде и да се притеснявам дали ще стигна или не.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни