Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

270 cdi или 320 бензинголямо колебание


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#16 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юли 2009 - 17:09

Лично на мен много ми допада вървенето на 400 цди , двигателя е с доста голям въртящ момент и варви много, Даже в определен момент динамиката му е доста по добре от на 500 също така и разхода му е приемлив !




Е по-големите дизели 400,420 са супер....
Шефа е много доволен от неговата 420ка.
градско 11,8 (по компютър) на дълго несъм го заглеждал колко гори но се кара по магистралата до средна скорост 170км/ч. но знам че горе долу 90лв. за 360км. му трябват защото аз ходя да го зареждам...
  • 0
Публикувано изображение

#17 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 04 август 2009 - 12:49

Гледам че тук се заформи разговор около МЛ, та за да не пускам нова тема си мисля да задам тук един въпрос.
Става дума за МЛ 2004-2005 год. Мислех си за 270 цди, но сега ми пуснаха мухата за 350 бензин от Щатите, който ще ми излезе доста по евтино от 270-та от Германия. И сега първо ми е терсене, че ще трябва да карам бензин (не ми се е случвало последните 15 години) и второ ме притеснява че е от САЩ и не знам дали не се различава по нещо от европейските, да няма някакви проблеми с това. Освен това добър ли е този двигател, не харчи ли много... изобщо ми се иска да чуя вашите мнения по тези въпроси.
Гледам че колегата Дамян е писал и за 400 цди, който също може да се вземе изгодно от САЩ. Но аз за него съм чувал кофти неща, затова го махнах от списъка си....
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#18 cartrader

cartrader

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 400 CDI Exclusive

Публикувано 04 август 2009 - 22:34

ML 270 CDI AUTOMAT като че ли е най-удачния вариант,задължително фейс-лифта,а ако можеш да си позволиш FINAL EDITION ще е много добре.Карам такъв от около година и имам само дребни забележки към автомобила.На първо място разхода - 17-18л градско (в София),11-12 магистрала (с около 160-170).Признавам си,кик-дауна често го ползвам.Другото,което ме дразни адски е гадния ретро-селски волан,като на 124-ка,иде ми да го отскубна и да го запаля.Не е нормално да сложат ксенон,алкантара,мемори пакет,тв-тунер и да нямаш едно копче на волана.И на трето място - караш МЛ - поддържаш S - класа.(задните накладки са 450лв,един шарнир е около 300лв,възд.филтър е 75лв и други такива тъпотии).

Имал съм 55 АМГ преди фейса,вървеше като крадена,но често те кара да си мислиш че резервоара ти е пробит и като отидеш за обслужване трябва да си носиш Валидол.

Ако ти се чака от 2010година махат акциза и МЛ 350 ,МЛ 500,МЛ 400 ЦДИ ще са една идея по-приемливи за покупка.

За Сервиз в София - Генади или Петко.

P.S. На жена джипка и не требе,много бели ше направи.
  • 0

#19 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 05 август 2009 - 09:42

Ако ти се чака от 2010година махат акциза и МЛ 350 ,МЛ 500,МЛ 400 ЦДИ ще са една идея по-приемливи за покупка.


Хм, това не разбрах... 350, 400цди и 500 са по приемливи за покупка спрямо 270цди ли? Защо?
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#20 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 05 август 2009 - 22:17

Хм, това не разбрах... 350, 400цди и 500 са по приемливи за покупка спрямо 270цди ли? Защо?

Защото повече вървят и повече горят.

Пенчо, избийси го от акъла това кола от Хамерика, ще влезнеш в едно приключение и няма излизане от него, нищо не е като на европейските, като започнем от радиото и свършим с софтуера на компютъра. В сервиза в който ми обслужват МЛ съм се нагледал на Хамерикански боклуци стоят си неподвижно и никой не зне какво искат тези паметници.
Това, че излиза по-насметка от Хамерика е само в началото, после ти излиза толкова скъпо, че по-добре си вземи нова.

Cartrader, не знам къде си обслужваш колата но коплект накладки и то феродо премиум са 350 лв, включително предни и задни, въдушния филтър е около 25-30 лв. а шарнира е не повече от 80 лв. Имаш малко повечко масла за смяна но това е само в началото, една раздатка и 2 диференциала, на които им се сменя маслото на 100 000км, останалото е както на всяка друга кола, двигател и скорости.

270 CDI е доста приемлив вариант, стига да не искаш някаква бегачка, все пак караш нещо като джип, но ако искаш бегачка то вариантите са два 400CDI или 500, най-добрия вариант на бегачка е ML55AMG.
  • 0

#21 cartrader

cartrader

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 400 CDI Exclusive

Публикувано 05 август 2009 - 23:01

Това са цените на оригиналните части колега,иначе и аз знам къде има накладки за по 100лв и гуми втора употреба.Всеки преценява сам за себе си с какво да кара.

За МЛ 350,500 и 400 исках да кажа,че ще са по-приемливи финансово за покупка от 2010г,тъй като няма да се плаща акциз.
  • 0

#22 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 06 август 2009 - 11:26

krash и аз имам подозрения че ако взема МЛ от Щатите може да изпадна в приключение, но цената ме примами. Иначе 270 цди и аз си мисля че е най добрия вариант... няма да се състезавам с него, а за вървене мисля че няма да е толкова зле, още повече, че може да направи чип-тунинг и да се вдигне с 20-ина коня още мощността. Казват че било добър вариант това. Някой тук предлагаше и доста добри цени за тази услуга.

Чудех се обаче защо се носи лоша слава на 400 цди? На какво се дължи това?
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#23 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 06 август 2009 - 23:32

krash и аз имам подозрения че ако взема МЛ от Щатите може да изпадна в приключение, но цената ме примами. Иначе 270 цди и аз си мисля че е най добрия вариант... няма да се състезавам с него, а за вървене мисля че няма да е толкова зле, още повече, че може да направи чип-тунинг и да се вдигне с 20-ина коня още мощността. Казват че било добър вариант това. Някой тук предлагаше и доста добри цени за тази услуга.

Чудех се обаче защо се носи лоша слава на 400 цди? На какво се дължи това?




Ми то само цената от Хамерика е примамлива, не се хващай на тази въдица.

Аз нали карам 270-ка и след малко намеса в софтуера си върви много добре, това могат да го потдвърдят няколко хора които се возеха при мен на сбора във Варна.
Имам приятел който кара 400 и няма проблеми, но той си я взе нова и никога не е пестил пари за консумативи.
Лошата слава на 400 е в това, че мотора е малко капризен и си иска своето, ама като вземаш на старо кой дати каже как е обслужван, същото и е за скоростите доста са натоварени. 400 е караш един мотор обслужваш два, там всичко е по 2: две турбини, два филтъра, два дибитомера...........
Моя приятел сменя масло на двигателя на 8000 км, а на скоростите на 20000 км и както казах сега е на 300000 км и няма проблеми.

Преди да взема мойта усилено търсих 400, но така и не намерих читава, и понеже ми падна изгодно 270 се примирих и взех нея, като се има предвид, че я взех напълно обслужена и с история от оторизиран дилър на Даймлер-Бенц, сега съм доволен от избора.
Моя съвет е намираш читава 270 и скачаш в нея.
  • 0

#24 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 07 август 2009 - 10:25

Както казваш krash по добре си е една запазена 270-ка и това е.... натам отиват нещата май :)
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#25 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 07 август 2009 - 21:51

krash ти на твоя чип тунинг ли му направи? Доволен ли си? Има ли странични ефекти.... колко време вече го караш така? Усеща ли се промяната? То вдига с 20-ина коня мощността доколкото знам, но и въртящия момент, а разхода вдигна ли?
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#26 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 08 август 2009 - 08:57

krash ти на твоя чип тунинг ли му направи? Доволен ли си? Има ли странични ефекти.... колко време вече го караш така? Усеща ли се промяната? То вдига с 20-ина коня мощността доколкото знам, но и въртящия момент, а разхода вдигна ли?



Пенчо, всичко се качва нагоре, мощност, въртящ момент, разход на гориво, за последното съм си виновен сам, примерно в Турция където съм примерен водач ми дава разход 8/100 л/км, в България е около 10-11/100 л/км, това извън градско, градско си гори 12-14/100 л/км, разхода на гориво си зависи от теб и стила на каране. Аз търсих добро ускорение и го постигнах след няколко промени в тунинга, променях параметрите на карата докато не постигнах желания резултат, е не съм изстискал всичко от мотора, но и не исках.

Единствения страничен ефекте е, че започна да пуши повечко като го натисна, когато караш нормално не пуши.

Не знам колко коня е вдигнал и не ме интерисува, аз търсих повишаване на въртящия момент и го остигнах, като цифри също не мога да кажа с точност но някъде около 60-90 Nm.

Естествено, че съм доволен, джипката стана по-пъргава и изпреварваш спокойно без напрежение, е нали знаеш всяко удоволствие си има цена и тя е в малко по-големия разход на горива и по честата смяна на масла.

Ако си набелязал нещо, гледай навсякъде за течове на масла, виж маслото в скоростите и внимавай за скоростите, като я тестваш я покарай поне 30-40 км. да загрее добре и тогава се услушвай за шумове и вибрации.
  • 0

#27 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 09 август 2009 - 17:18

Антоне, мерси за инфото.... ще внимавам за течове, автоматика си го знам че трябва да превключва мазно като загрее... на Е класата ми не се усещаше просто, тук не би трябвало да е по зле :) Ти ако се сетиш още нещо което е проблем по тоя модел казвай да го имам предвид като гледам, че сигурно към края на месеца ще се засиля да оглеждам. А за карането сигурно си прав.. то колкото натискаш - толкова гълта :)
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#28 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 август 2009 - 22:11

Ако мога да вмъкна малко :offtopic1: относно чип тунинга....специално за 270 ЦДИ (карам и аз такъв), навсякъде по списанията го сочат за главен виновник за повреди...не съм си правил на моя, но преди имах 200 компресор и от 163 бях го направил на 203 коня, и за година и половина, в която го карах - нямах проблеми....сега за дизела незнам дали е по-различно...
Относно по темата мисля, че 270 ще й е достатъчен дори да обича да натиска газта, колата си върви доволно (ако преди е карала нещо по-мощно, тогава е по-различно).
Моят разход е както споменават колегите по-горе градско 14-15 извън 9-11...с малки изключения...преди 2 месеца ми се наложи да бързам за Бургас (от София) и за 420 км ми замина резервоара ;) (за 3часа и 20 мин)...така че разхода си зависи от карането ;)
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#29 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 11 август 2009 - 14:34

Антоне, мерси за инфото.... ще внимавам за течове, автоматика си го знам че трябва да превключва мазно като загрее... на Е класата ми не се усещаше просто, тук не би трябвало да е по зле :) Ти ако се сетиш още нещо което е проблем по тоя модел казвай да го имам предвид като гледам, че сигурно към края на месеца ще се засиля да оглеждам. А за карането сигурно си прав.. то колкото натискаш - толкова гълта :)


Другото за което се сещам е раздатката, понеже е на верига и може да е разтегната.Проверява се по следния начин: При тръгване подаваш малко повечко газ от обекновено и ако има някакви вибрации значи е разтегната. Също така провери и блокажа, включиго няколко пъти и го изключи, това става като си на положение N на скоростния лост и в покой натискаш бутона LOW RANGE и на таблото трябва да светне една жълта лампа с същото наименование, отначало ще мигне 3 пъти и после ще светне постояно, ако само мига значи имаш проблем, поняго заяжда двигателчето а може и да е изгоряло, на няколко вече ми се случва да са изгорели.
Успех в покупката, ако има нещо ми звънкай да помагам.
  • 0

#30 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 11 август 2009 - 19:56

Антоне мерси още веднъж, ще свиркам ако имам въпроси.
Впрочем си мисля.... гледам че има различни навигации или както се казва там... Едното е с голямо екранче и изглежда добре а другото е като касетофон и изглежда куцо. Има ли някакъв проблем в това кой вид е или проблема е чисто естетически?
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни