270 cdi или 320 бензинголямо колебание
Започната от wiseman, 01 юли 2009 - 19:38:26
31 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 юли 2009 - 19:38
Здравейте, моля за вашето мнение.
Ще се купува МЛ около 2000 г., но големия въпрос остана:
Дали да е дизел 270 или бензин 320.В случая не държа да гледам колко харчат а кой ще дърпа по-бързо и е по-безпроблемен като поддръжка на двигател.
Също така ако може да споменете ако е дизел по-добре ли е автоматик или ръчна.
Купувам го за жена ми (тя обича да настъпва )
Ще се купува МЛ около 2000 г., но големия въпрос остана:
Дали да е дизел 270 или бензин 320.В случая не държа да гледам колко харчат а кой ще дърпа по-бързо и е по-безпроблемен като поддръжка на двигател.
Също така ако може да споменете ако е дизел по-добре ли е автоматик или ръчна.
Купувам го за жена ми (тя обича да настъпва )
#2
Публикувано 01 юли 2009 - 20:39
Ами щом обича да настъпва се ореантрай към нещо с по-голям мотор, а и казваш разхода не ти е проблем.Здравейте, моля за вашето мнение.
Ще се купува МЛ около 2000 г., но големия въпрос остана:
Дали да е дизел 270 или бензин 320.В случая не държа да гледам колко харчат а кой ще дърпа по-бързо и е по-безпроблемен като поддръжка на двигател.
Също така ако може да споменете ако е дизел по-добре ли е автоматик или ръчна.
Купувам го за жена ми (тя обича да настъпва )
Виж 400 ЦДИ, 55 АМГ, МЛ 430, МЛ 500
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 02 юли 2009 - 10:35
Благодаря за съвета.
Все пак за подръжката на двигател и тн. кой е по-надежден? Дизел или бензин?
Все пак за подръжката на двигател и тн. кой е по-надежден? Дизел или бензин?
#4
Публикувано 02 юли 2009 - 13:12
Ами май бензина е по-непретенциозен, но аз лично нямам опит с нито един от двата двигателя, тъй че изчакай за по-компетентно мнение на колега.Благодаря за съвета.
Все пак за подръжката на двигател и тн. кой е по-надежден? Дизел или бензин?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 02 юли 2009 - 16:39
Личен опит от поддръжката нямам, но мой приятел има МL270 CDI, който съм карал . Разхода му е фантастичен, на дълго харчи под 10/100, но определено не е състезателен автомобил, който да настъпваш по светофарите и да си правиш гонки. 163к.с. са достатъчни за нормално каране и безпроблемно изпреварване, но не правят от тежкия МЛ болид. За бензиновия- нямам никакви впечатления, чувал съм само че е доста здрав, но и доста лаком. Аз лично бих взел дизел с автоматични скорости. И бъди много внимателен при покупката, МЛ е един от най-често дефектиращите модели на компанията.
Успех.
Успех.
#6
Публикувано 03 юли 2009 - 08:01
Като за начало, търси нещо след 2001г. казано с други думи след фейслифа.
Карал съм ги и двата двигателя, няма много разлика в ускорението, и дватата двигателя са добри стига да са обслужвани редовно.Сам трябва да прецениш какво ти се кара, дизел или бензин.
Повече внимавай с автоматика и раздатката, както и с диференциалите, покарай колата около 30-40км. и се услушвай за шумово и вибрации.
Карал съм ги и двата двигателя, няма много разлика в ускорението, и дватата двигателя са добри стига да са обслужвани редовно.Сам трябва да прецениш какво ти се кара, дизел или бензин.
Повече внимавай с автоматика и раздатката, както и с диференциалите, покарай колата около 30-40км. и се услушвай за шумово и вибрации.
#7
Публикувано 03 юли 2009 - 08:50
Ако не те притесняват парите за горивото, то бензина е твоя избор.
Потдръжката е относително по лесна.
Единственото предимство на дизела е разхода и кинтите за разхода...
Бензина обаче върви много по бързо и пъргаво.
Моя ML500 (дето се опитвам да продам) е като изстребител, ама харчи повече от S-класата...
Потдръжката е относително по лесна.
Единственото предимство на дизела е разхода и кинтите за разхода...
Бензина обаче върви много по бързо и пъргаво.
Моя ML500 (дето се опитвам да продам) е като изстребител, ама харчи повече от S-класата...
Audi A8
#8
Публикувано 03 юли 2009 - 09:42
Благодаря колеги.
Ще е бензин
Последни въпроси
ръчна или автоматик?
Бихте ли препоръчали някой сервиз да и направят пълна диагностика?
Да може да се прегледа изцяло за двигател, скорости, диференциали и др.( да знам какво ме очаква )
Става дума за София.
Ще е бензин
Последни въпроси
ръчна или автоматик?
Бихте ли препоръчали някой сервиз да и направят пълна диагностика?
Да може да се прегледа изцяло за двигател, скорости, диференциали и др.( да знам какво ме очаква )
Става дума за София.
#9
Публикувано 03 юли 2009 - 12:34
Според мен автоматик. Нищо, че е по-скъп за поддръжка и вдига малко разхода. Маслото на автоматика трябва да се сменя на 50000км макс, а на раздатката не мога да кажа точно, ама май беше 60000км.
За сервизите : Генади - Бул. Владимир Вазов 120, Петко - на ул. Братя Миладинови . Аз лично съм по-доволен от Генади.
И както по-горе написаха, внимавай много за вибрации при всякакви скорости, обороти и положения на скоростния лост! Това на сервиз може и да не го хванат!
И друго -ако колата ще се кара в България - бензина (все още) е акцизен, което ще му надуе цената излишно.
За сервизите : Генади - Бул. Владимир Вазов 120, Петко - на ул. Братя Миладинови . Аз лично съм по-доволен от Генади.
И както по-горе написаха, внимавай много за вибрации при всякакви скорости, обороти и положения на скоростния лост! Това на сервиз може и да не го хванат!
И друго -ако колата ще се кара в България - бензина (все още) е акцизен, което ще му надуе цената излишно.
I love the sound of V8 in the morning...
#10
Публикувано 03 юли 2009 - 22:18
Еретичен въпрос задаваш колега!Благодаря колеги.
Ще е бензин
Последни въпроси
ръчна или автоматик?
Бихте ли препоръчали някой сервиз да и направят пълна диагностика?
Да може да се прегледа изцяло за двигател, скорости, диференциали и др.( да знам какво ме очаква )
Става дума за София.
Автоматик е правилния избор, кой какво иска да те плаши, вземай автомат!
С това имам опит и повече кола с ръчни скорости не купувам, ако ще да харчи два пъти повече.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 06 юли 2009 - 21:40
след 2002г с фейслифт/ще го познаеш външно по халогена и мигачи на огледалата/ ,нека е дизел ама команрейл/няма разлика с бензина даже е по-бърз една идея/.автоматик/типтроник=хем авто хем ръчка/ .ако иска да го ръчка : дава газ до дупка ,пуска рязко и дава пак до край =изтребител(дигнал си налягането в рейла и вече лети.)Навигация все едно дори голямата е само радио и диск.Има навигация извън BG.Маслото в авто-скоростите се сменя след 60000км./но то е около литър се долива/.успех .Като я купиш на женати и покараш ще изгори горката.
#12
Публикувано 07 юли 2009 - 18:07
Вуйна ми вдигна раце вече от 320-ката.... през 6 месеца се чупи.
Но той е преди фейслифта.
Твой е избора между дизел и бензин но аз съм твърдо за дизела.
Но той е преди фейслифта.
Твой е избора между дизел и бензин но аз съм твърдо за дизела.
#13
Публикувано 12 юли 2009 - 20:51
270............
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#14
Публикувано 20 юли 2009 - 10:49
Лично на мен много ми допада вървенето на 400 цди , двигателя е с доста голям въртящ момент и варви много, Даже в определен момент динамиката му е доста по добре от на 500 също така и разхода му е приемлив !
#15
Публикувано 24 юли 2009 - 10:43
270cdi не е най одачния вариянт познавам един човек които има много проблеми сас скоросната котя трупал грешки
но вкраина сметка ти купуваш ти ще си избереш
но вкраина сметка ти купуваш ти ще си избереш
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни