Колеги, колкото и да се надивквате, бензна от резервоара излиза само с изочване.
Аз ви казах, не от слухов, от опита на баща ми(W210 E200 CDI, даже с чип тунинг), че ЦДИ-то деяни на много простотия, не ви казах че стария прави мотор два пъти за едня седмица, защото изобщо не подозирал че е сложил бензин и тъкмо го оправи и пак към с.Септември и на същото място пак кихнал. После се заровили да търсят причината и я установили. Първо маслото не меришело приятно на нафта, а грозно на бензин и второ по бележката, която била вече сигурен признак, защото тата се сетил точно къде, кога и на път за къде е зареждал. 40 литра бензин в 60 литров резервоар си е кофти работа.
Да не говорим че е наливал в моя бензинов Опел Аскона нафта и колата си вървеше супер, само че на газ, тъй като бях изкоренил механичната бензинова помпа. Обаче е интерсно как псува като му гасне колата, щото няма газ
Звъни по гсм-то и почва да реди:
-Тоя твоя кенеф, един път да го взема на път ще ме остави, провали ми деня
, намери кола и ела да ме дръпнете...
- Какво стана?
- Едвам върви и гасне.
- Нали ти казах, че трябва да заредиш!!!
- Да бе турих 50 лева нафта(демек нафукал я е до капачката, щото е 2000 година)!
- Добре баща, обаче колата е на газ, освен това е бензинова!
- Да му
майаката, сигурно съм ти счупил колата!!! - 5 минути тежки псувни...
- Спокойно, няма бензинова помна, няма как да иде нафта до карбуратора...
- Как се сипва газ в тоя кенеф?
Двамата с него ремонтирахме основно двигателя, а той лично ми прави капачката за дупката на бензиновата помпа! Обаче, нали кара само дизели и си налива нафта нашия...
Айде стига дразги, клата на колежката си върви, ще я промият и всичко е наред.
Аз ако сложа бензинец некой път ще пиша какъв е бил резулата.