Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Сипаха ми бензин вместо дизели сега какво?


  • Заключена тема Тази тема е заключена
44 мнения по тази тема

#31 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юни 2009 - 22:32

На едно приятелче на морето му сипват до горе бензин в алфата,която е 2.4тд.И нали бил с някой друг да му покажел как върви ,газ до дупка и на 1-я киометър имало черна мъгла посред бял ден.След това и ремонт и правиха(основен) и колко работи смениха още и пак шуми като трактор.Надявам се с колата на колежката Lil да не се случи,ама.......



И аз имам един приятел със волво С40 2.5 дизел и бил мъртво пиян :)
спрял да напълни резиорвара със дизел но глупавия бензаджия влял до горе бензин и 60 км. минал само на пълна гас...и като взел да си тръга от дискотеката и тотал шаден двигателя :blink: беше станал пишман от ремонти
тези коман релчета неса за ебавка...
но щом е имало доста нафта във колата 5 литра бензин невярвам да има проблем :)

п.с аз небях видял че лил е писала че е имала нафта във резиорвара.
  • 0
Публикувано изображение

#32 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 21 юни 2009 - 22:42

Колеги, колкото и да се надивквате, бензна от резервоара излиза само с изочване.
Аз ви казах, не от слухов, от опита на баща ми(W210 E200 CDI, даже с чип тунинг), че ЦДИ-то деяни на много простотия, не ви казах че стария прави мотор два пъти за едня седмица, защото изобщо не подозирал че е сложил бензин и тъкмо го оправи и пак към с.Септември и на същото място пак кихнал. После се заровили да търсят причината и я установили. Първо маслото не меришело приятно на нафта, а грозно на бензин и второ по бележката, която била вече сигурен признак, защото тата се сетил точно къде, кога и на път за къде е зареждал. 40 литра бензин в 60 литров резервоар си е кофти работа.
Да не говорим че е наливал в моя бензинов Опел Аскона нафта и колата си вървеше супер, само че на газ, тъй като бях изкоренил механичната бензинова помпа. Обаче е интерсно как псува като му гасне колата, щото няма газ :icon_welldone:
Звъни по гсм-то и почва да реди:
-Тоя твоя кенеф, един път да го взема на път ще ме остави, провали ми деня (18), намери кола и ела да ме дръпнете...
- Какво стана?
- Едвам върви и гасне.
- Нали ти казах, че трябва да заредиш!!!
- Да бе турих 50 лева нафта(демек нафукал я е до капачката, щото е 2000 година)!
- Добре баща, обаче колата е на газ, освен това е бензинова!
- Да му (18) майаката, сигурно съм ти счупил колата!!! - 5 минути тежки псувни...
- Спокойно, няма бензинова помна, няма как да иде нафта до карбуратора...
- Как се сипва газ в тоя кенеф?
Двамата с него ремонтирахме основно двигателя, а той лично ми прави капачката за дупката на бензиновата помпа! Обаче, нали кара само дизели и си налива нафта нашия...

Айде стига дразги, клата на колежката си върви, ще я промият и всичко е наред.
Аз ако сложа бензинец некой път ще пиша какъв е бил резулата.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#33 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Публикувано 21 юни 2009 - 22:42

Не си давай колчката на никой-за напред
  • 0

#34 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 21 юни 2009 - 23:16

Та така - сега и аз. Първо - колата и жената не давам на друг и това си е закон! :D Второ - веднага на бензинджийницата е трябвало на момента и за тяхна сметка да се източи и налее каквото трябва. Трето - пробка няма, а има технологичен отвор за помпата и от там да се тегли или сваляне на земята. И не си правете експерименти с добавки, смески и т.н. - навремето в кризата карахме една Шкода с ацетон, а Трабчо с битова нафта и си вървяха, макар и с димна завеса, но това сега е друга песен и няма нищо общо с това което беше в миналото. Успех!
  • 0

#35 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 21 юни 2009 - 23:24

Ааа, и да допълня - преди няколко месеца имах такъв случай - на Фиат Маренго сложили бензин вместо нафта и сега си имам 20 литра за резачката, а на идиота, пред блока дето беше закъсал, му източих резервоара с подкачващата му помпа, сипахме 20 литра нафта и готова работата, но е обикновения дизел и за него това не е страшно. :)
  • 0

#36 W140

W140

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4552 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:фото, музика, пътувания
  • Автомобил:
    Двуколка '87

Публикувано 22 юни 2009 - 01:24

темата е разчистена, моля само по темата писания и нищо друго
  • 0
=> W140 <=
"Jeder Tag ist ein neuer Anfang, jede Nacht eine neue Versuchung."
Галерия W140
Публикувано изображение

#37 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3766 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юни 2009 - 14:20

Леле, ще се избиете тука. :dontknow: Какво делите незнам, ясно е че ЦДИ-то е по капризно на тема гориво,по- скъпо за ремонт и по-трошливо от старите кютуци, ама мотор 150 коня да харчи 6/100 и да върви с 200 допреди ЦДИ-то нямаше.

а бе то преди 100г. и луноходи е нямало :cool:
  • 0

#38 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 22 юни 2009 - 19:25

първо колежке жена и кола и чаша не се дават
а по темата преди месец на 5 л нафта сложих 50 бензин
и то сам при условие ,че от 20 г. карам само дизели
ама бях изпушил нещо
после в сервиза откачаш мъркуча за входящата нафта
намираш релето за подкачващата помпа и го включваш принудително
и точиш резервуара ,новите нямат пропки
после пълниш с нафта и караш е сменяш и горивния филтър
ама аз го смених след 100 км че да обере ако има останало нещо

след това даже колата като ,че ли работи по-добре
бензина може и да е поизмил поми и дюзи знам ли
  • 0

#39 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юни 2009 - 19:57

първо колежке жена и кола и чаша не се дават
а по темата преди месец на 5 л нафта сложих 50 бензин
и то сам при условие ,че от 20 г. карам само дизели
ама бях изпушил нещо
после в сервиза откачаш мъркуча за входящата нафта
намираш релето за подкачващата помпа и го включваш принудително
и точиш резервуара ,новите нямат пропки
после пълниш с нафта и караш е сменяш и горивния филтър
ама аз го смених след 100 км че да обере ако има останало нещо

след това даже колата като ,че ли работи по-добре
бензина може и да е поизмил поми и дюзи знам ли

Разбрах само, че не трябва да си давам жената..опа..колата. :)
а сега сериозно..много ме надценявате ако действително мислите, че всички изброени неща мога да ги свърша. Колата утре трябва да е готова.
  • 0

#40 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юни 2009 - 15:57

Споко де, то и аз не мога да си ги свърша сам - за това има майстори, дето да го свършат.

Иначе пак по темата - преди няколко години в една служебна кола така наляха пълен резервоар нафта, а колата с бензинов мотор.
Понеже почти всички служебни коли дизели и само тази на бензин. Качва се човека, завърта ключа... даже не е запалила.
Ама лошото е, че като дадеш контакт, помпата започва да върти.

А източването е желателно да се прави от пробката и няма начин да няма пробка.
А не да се източва през горивната помпа, защото ако написаното в АутоБилд е вярно (а вероятно то е вярно) минаването на бензина през горивната помпа отмива смазката на механиката на помпата и се скапва именно тя. Но както разбирам, всичко вече е приключило, така че ти пожелавам успешни километри с колата занапред.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#41 Raptor@

Raptor@

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:113511
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юни 2009 - 17:29

Едно приятелче преди време натъпка патфайндера си до горе само с 100 октанов , а той беше 2.5 дизела dci, отделно...

tdiclub.com says: If the tank was mostly filled with diesel, and the gasoline is a smaller proportion so that the engine still runs, the best remedy appears to be to buy a container of injector lubricant additive and cetane boost additive, and "overdose" it to protect the injection pump. Fill the tank completely with diesel to dilute the gasoline as much as possible, and keep driving. In the interest of protecting the engine, it would be prudent to avoid high engine speeds or high engine loads until the gasoline is sufficiently diluted.

If the tank has more gasoline than diesel fuel in it, the engine won't run on that mixture. It will be necessary to drain the tank and re-fill it with diesel. If the car was driven to the point of stalling, it will also be necessary to drain the injection pump housing and replace the fuel filter, and re-prime both of these with diesel fuel.

It depends...

Diesel is a lubricant, and the high pressure pumps used in most common rail diesel injection (CDI) engines - especially from Europe - rely on this for lubrication. Simply turning the ignition on could wash enough gasoline / petrol into the pump to destroy it - starting the engine could result in pieces of metal from the damaged pump reaching / blocking the injectors. Expect thousands of dollars in repair bills to replace the entire fuel / injection system.

So...
>>>> If you've filled up with petrol / gasoline - DON'T turn on the ignition, DON'T start the engine - call your breakdown company and they'll arrange to have your tank drained. Inconvenient, but MUCH cheaper. <<<<
  • 0

#42 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юни 2009 - 19:12

Току-що ми докараха колата...пречистена, сменен филтър, накладки, някакви маркучи..и знам ли още какво. Би трябвало всичко да е наред.Утре съм си с нея.
Благодаря на всички за своевременната намеса, :icon_welldone: без вашите отговори сигурно щях да си я карам така, както си беше ..
  • 0

#43 MBenc

MBenc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:лов , бизнес в Севлиево

Публикувано 23 юни 2009 - 19:27

Неприятное,ама нали е Мерцедес може и по умна да е .Аз имам няколко ситроена дизели и на единия моя служителка и сложила по погрешка(но хал хабер нямала) до горе бензин и на 20 км от бензиностанцията мотора спрял и няма палене.Мотора тотално се е скапал.Колата е в гаранциия,но при този случай не се признава от фирмата.
  • 0

#44 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юни 2009 - 19:38

Неприятное,ама нали е Мерцедес може и по умна да е .

Това не знам какво точно значи...уточнявам, че не аз съм сипала бензина в колата..прочети първия ми пост.
  • 0

#45 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 юни 2009 - 21:56

лил, имаш ЛС!!!!!!!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни