Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Тунинг на Мерцедес 190Е 2.0Искам да тунинговам двигателя си,ПОМОЩ!!!


  • Please log in to reply
82 мнения по тази тема

#1 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 19 юни 2009 - 22:20

Здравеите колеги,нов съм във форума и не съм изчел всички коментари по темата но поне като пиша в търсачката ми излизат само вънчен тунинг на 190-ки или такива с 16в мотори.Та двигателя ми е механична инжекция 2.0 двигател.На много километри е и превъртя мотовилков лагер на 1-ви цилиндър.Затова сега ми се налага да правя основен ремонт.Аз щте си го правя(не ми е сефте),но ме интересува да споделите от къде мога да си намеря оригинални или то поне свестни части за ремонта.Другото което ме интересува е да споделите дали сте виждали такъв двигател с някакъв тунинг.Идеята ми е тъй и тъй съм го разглобил да го поразпила малко.Но специално какви процедури,трябва да му се правят си нямам и на идея.Разчитам на помощта ви колеги.Иска ми се да му сложа интерколер и турбинка,но да не го изсмуквам много двигателя, за да ми изкара повечко а не всеки месец да ми изхвърля я лагер, я други ядове с него. Благодаря ви предварително :)


Оправихме мястото на темата.
Сега се зачети в секция тунинг, щото си я пропуснал.
Има и за двигатели на 190

Този пост е редактиран от Lorinser: 19 юни 2009 - 22:43

  • 0

#2 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 юни 2009 - 12:36

http://www.mbclub.bg...showtopic=12753

Чети тая тема и ако имаш повечко финанс започвай.
Все някой от колегите дето са го правили това ще ти помогне с някъкви насоки за туниговане на мотора на 190-то.
Успех.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#3 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 20 юни 2009 - 20:45

http://www.mbclub.bg...showtopic=12753

Чети тая тема и ако имаш повечко финанс започвай.
Все някой от колегите дето са го правили това ще ти помогне с някъкви насоки за туниговане на мотора на 190-то.
Успех.



Прочетох я цялата и доста неща ми се изясниха,но за момента най-важното ми е да си намеря свестни части за основния ремонт(основни и мотовилкови лагери, бутала и сегменти) Ангренажната верига,заедно със зъбните колела и успокоителите вече си ги купих,понеже видях, че се е разтегнала доста.Новата беше с 3-4 см по-къса от демонтираната. Оказа се обаче че тропането на двигателя не е само от нея и го разглобих целлия,при което видях че мотовилковия лагер на първи цилиндър е превъртял в мотовилката. Моля ви колеги,препоръчайте ми място,от кадето сте пазарували и сте останали доволни. Ако и цените можете да ми кажете ще съм ви мн благодарен. Питам главно защото един приятел сподели,че при техен основен ремонт на едно ауди 80 сегментите били такова менте,че нямали никакво закаляване,били меки като тел(образно казано)а аз не мога да ги пробвам защото ако не са менте ще се счупят :kill_myself: Благодаря ви
  • 0

#4 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 21 юни 2009 - 15:06

прочети това:

http://www.mbclub.bg...showtopic=15377

аз правих ремонт.
  • 0

#5 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 22 юни 2009 - 01:07

прочети това:

http://www.mbclub.bg...showtopic=15377

аз правих ремонт.



Благодаря колега :) ,изчетих цялата ти тема.Ще ми е от полза това,че си споделил цените и фирмите производителки на използваните ти части. Приятели и на мен ми подхвърляха идеята да ида да си купя друг двигател и да не се занимавам, но моите опасения са същите- по-добре 1 свестен двигател,отколкото 2 за боклука :D. Свалям ти шапка за поддръжката на колицата.Малко хора останаха с желание и умения да си реставрират старите машини. На мен лично ми харесва ,защото въпреки годинките си колата се държи мн добре на пътя и не създаваше ядове.

Скоро ще закарам блока при едни шлайфисти да премерим цилиндрите за елипси и да видим дали ще се нуждае от шлайфане на блока и коляновия вал да го мернем за износване. Пък да видим и мотовилката като е превъртял лагера в нея дали ще трябва да я сменя или ще може да си я използвам нея.

Ето и малко снимки на моето двигателче :)

А мерил ли си и компресията след ремонта ?

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  Osnowen.jpg   161K   144 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC04053.jpg   581,7K   122 Брой сваляния

  • 0

#6 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 22 юни 2009 - 06:19

не съм мерил компресията колега. досега съм минал малко над 2000 км от ремонта. чакам да направя още км. за да улегнат добре сегментите . но затова пък мерих преди ремонта. беше трагедия. гледам разбираш от тая работа с която си се захванал. ако нещо не знаеш питай. на мен ми помогнаха много хора от форума.

интересно ми е в какво състояние е този цилиндър , който е с превъртелия лагер. А вала как е на първи цилиндър.

и добре че снимаш. аз по време на ремонта все забравях да го правя
  • 0

#7 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 22 юни 2009 - 23:00

не съм мерил компресията колега. досега съм минал малко над 2000 км от ремонта. чакам да направя още км. за да улегнат добре сегментите . но затова пък мерих преди ремонта. беше трагедия. гледам разбираш от тая работа с която си се захванал. ако нещо не знаеш питай. на мен ми помогнаха много хора от форума.

интересно ми е в какво състояние е този цилиндър , който е с превъртелия лагер. А вала как е на първи цилиндър.

и добре че снимаш. аз по време на ремонта все забравях да го правя


Имам малко опит :rolleyes: В момента карам с блок от друг двигател който беше с карбуратор(на снимката горе се виждат двата двигателя).Видя ми се по-лесно да му пригодя инжекцията от колкото да му преправям инсталацията(карбураторния беше с различна запалителна система, изискваща много промени)а промяна не исках защото само временно карам с този двигател.

Ако питаш за поразиите на вала, не мога да определя дали е надран или са налепи от лагера.Но задължително ще мине през шлайфист и с него ще се консултирам как ще се процедира, цилиндрите имат ръб.Като купих Мерцедеса,километража не работеше но по състоянието на веригата мога да кажа че този двигател най-вероятно е ударил милиончето

Ще снимам докато правя ремонта, може да съм полезен и аз на някой ентосиаст :)
  • 0

#8 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 23 юни 2009 - 12:13

давай смело . аз ще помагам ако не със знания, то поне морално :D . какво ще правиш с блока? то и вариантите не са много. но мисля, че правилно си се насочил- първо нека се произнесе човека който ще шлайфа. буталата как са? мотора прегряван ли е? ако тръгнеш на вариант нови бутала/ при шлайф на цилиндри/ имай предвид ,че не са евтинки, особено качествените.
гореше ли много масло? главата как е?
  • 0

#9 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 23 юни 2009 - 23:27

давай смело . аз ще помагам ако не със знания, то поне морално :D . какво ще правиш с блока? то и вариантите не са много. но мисля, че правилно си се насочил- първо нека се произнесе човека който ще шлайфа. буталата как са? мотора прегряван ли е? ако тръгнеш на вариант нови бутала/ при шлайф на цилиндри/ имай предвид ,че не са евтинки, особено качествените.
гореше ли много масло? главата как е?


Ами ръбчето на цилиндрите не е малко ,ще видя първо буталата как са,защото в интерес на истината и аз незнам в какво състояние са а пък и нямам микрометър да ги мерна,та и те ще се карат при шлайфиста да се изкаже.Ако са си в рамките на допустимото а блока износен (което мн ме съмнява)ще набия втулки в блока и слагам старите бутала,ако ли не шлайфам директно на 3-ти ремонт за да му вдигна малко кубатурата :D (все пак съм си младок и си падам по тунинга) ,нови бутала и сегменти за този ремонт .
Главата беше кривичка,очевидно е прегряван и я носих да ми я изправят на шлайф.Свалих и 5 десети мм,а четох че 6-7 десети е максимума да се свали.притрих клапаните, смених 3 хидравллични повдигача ,защото си бяха отишли,а забелязах че и още един е за сменяване,смених и гумичките на клапаните. Ами гореше си масалце.От смяна до смяна ми се събираше литър,литър и половина да се долива.
Интересното за мен е че при меренето на компресия показа 10.5 бара на всички. Какви са тея двигатели не мога да им се начудя :dontknow: -на толко километри а си държат компресиика
  • 0

#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 юни 2009 - 22:18

НЕ набивай НИКОГА втулки (ризи)! много нерви ще похабиш после.

единствено шлайф с нови бутала, или направо вземи 2ра употреба редовен блок без никакви ремонти досега + документите му.
  • 0

#11 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 24 юни 2009 - 22:49

НЕ набивай НИКОГА втулки (ризи)! много нерви ще похабиш после.

единствено шлайф с нови бутала, или направо вземи 2ра употреба редовен блок без никакви ремонти досега + документите му.



Нерви...? Какви проблеми може да възникнат от втулките :mellow: ?
  • 0

#12 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 25 юни 2009 - 23:21

Нерви...? Какви проблеми може да възникнат от втулките :mellow: ?


Извинявам се за тъпия въпрос,-Гаранция ,че разширяването на металите при висока температура на блока и на втулките няма да е еднакво.При работна температура или ще се охлабят и няма да има качествено охлаждане или ще затегнат и ще се деформират и съответно буталата ще затегнат.Прав си колега, и при малко логическо мислене ще дойда на твоите варианти,но мисля че повече ме кефи шлайф и нови бутала :icon_welldone:
  • 0

#13 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 юни 2009 - 00:20

точно ;) скивали сам как се сети. Различни метали. Буталата затягат, прегряват и ...

вече съм го правил--тва е само за жигулки и газки... за МБ--забрави.

А отделно и ще духаш гарнитура на главата през 20хил км
  • 0

#14 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 юни 2009 - 08:37

точно ;) скивали сам как се сети. Различни метали. Буталата затягат, прегряват и ...

вече съм го правил--тва е само за жигулки и газки... за МБ--забрави.

А отделно и ще духаш гарнитура на главата през 20хил км


Не съм съгласен, ако се направи както трябва няма да има проблеми и с ризите, все пак моя 2.5-16в турбо мотор беше с ризи а проблеми с прегряване, деформация на буталата и духане не гарнитура на съм имал ........ само биелите да биха малко по-здрави :unsure:
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#15 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 26 юни 2009 - 21:48

Не съм съгласен, ако се направи както трябва няма да има проблеми и с ризите, все пак моя 2.5-16в турбо мотор беше с ризи а проблеми с прегряване, деформация на буталата и духане не гарнитура на съм имал ........ само биелите да биха малко по-здрави :unsure:


Жоре, съгласен съм с теб. Поразпитах малко и разбрах че си продават ремонтни втулки за мерцедес които се предполага че са от един материал с блока или поне коефициента им на разширение до тази температура е същия като този на блока- при това положение проблеми не би трябвало да има,а че най- вероятно ще попадна на менте ризи това си е отделен въпрос.
Помежду другото радвам се,че ти привлякох вниманието с тази тема,защото мисля,че точно ти можеш да ми помогнеш със смяната на механичната инжекция с електрическа.Вече си го правил и ако може да се консултирам с теб за тея неща ще съм ти безкрайно благодарен :)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни