Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Пак с проблем да Ви надуя главите :)


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#16 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 08 юни 2009 - 22:40

не е с горен и долен носач.
Макферсон е. и при 124 и при 201

няма демонтируем преден мост. заварен си е за роговете.
мръднал му е рогът.

а това че са заварени, неозначава че немогат да се сменят, но ремонта е свадба.

И не е трудно да изкривиш предницата на кола в бордюр. особено ако си го треснал на спирачки, или с навъртян волан. Или си с по-твърди амортисьори.

Владо има едно леко решение, АКО рогът е мръднал само назад, към купето, а не нагоре, или навътре към мотора!
Ако е мръднал само назад, и ако случайно е десният, връжи здраво въже за куката за теглича, вържи въжето за здрав стълб и го почвай на тласъци назад. Тласъци, а не дърпане. даваш на тласъци, докато прерастнат в удари. След всеки няколко тласъка, мери дали центърът на главината се премества. бая играчка. и въжето трябва да е точно хоризонтално. ползвай лента за стягане (като тези за камионите, с които стягат товари).

това е сериозна операция, и е желателно да я вършиш с някой с опит! аз съм изправял коли, които съм намачкал ( Старата ми Омега 2 пъти съм и издърпвал смазания рог)

Разбирасе Дозерът е най-желателен, че другото си е варварско и освен на опелите ми, на друго няма да го приложа.


За 124 няма да споря, щото нещо ми е кишаво в главата, обаче за 201 залагам каса бира че грешиш!
Ако това е макферсон:
Публикувано изображение
значи, кажи утре къде да ти доставя ксата бира. За моста при 201 ще се въздържа от залог, че ми се чини да не го бъркам с едни БМВ 5-та серия смост отпред, но ще проверя.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#17 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 08 юни 2009 - 22:53

Носи ми касата бира.

201 и 124 са с МАКФЕРСОН отпред.

Защо си мислиш, че пружината, като е изнесена на носача, та това не е макферсон??

Горната упора ти е амортисьора, долната--носача. това е макферсон. При 124 и 201 нямаш горен носач.
BECKS --ключът е в теб :D
  • 0

#18 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2009 - 23:04

Аха - прав е.Отново е прав :D .Много му чатка главудата(без да се обиждаш Lorinser).
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#19 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 08 юни 2009 - 23:24

Лоринсен аз като се ударих в една греда изкривих гредата, след нея 2те щанги които даржат радиатора отдолу , радиатора влезна навътре с което дифузиора замина , и перката се заклещи , и забележете закачиш гредата за канала има кука и дарпам дурпам ,гумите си превъртат , какво ли не пробвах на тласъци на по малко газ не става тая греда да мръдне , с хидравлична помпа избравих с 1 сънтиметар едната основа и сложих дифузиора . Колегата с проблема , колега и аз съм от Плевен , значи като тръгнеш по пътя за гробищата "Чаира" след първите гробища има индустриална зона и 2-3 склада има сервиз специализиран само за 124-ки предимно , пада се в дясно двигатели , ходова част , а до него има гараж с тенекеджия , момчето разбира има канал , ще ти помогне . Ако има интерес пиши на ЛС да ти дам номера или да се видиме да те заведа.Също добър майстор има като се качваш от стоматологията на горе към техномаркет , практикер и билла , преди светофарите в дясно улицата и гаража се пада в ляво , човека си разбира бая , занимава се с такива работи , няма да ти откаже и не взима скъпо , иначе сервизи колкото искаш из града , може да идеш ПРИ ЦАНИ специализиран сервиз за преден и заден мост , ама няма да ти откажат сигорно да погледнат колата , намира се като се качваш по гренадерска за към болницата и улицата в ляво преди светофарите които за за болницата за Балканстрой и за Индустриална зона , и злизаш надолу в улицата един син гараж , малко по на долу вляво от детската градина има пак голям сервиз и там може да ти обарнат внимание.Пиши ако има нещо ще помогна и да се събираме тука Плевенската група , няма много хора но колкото толкова.Поздрави.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#20 VladoBENZ

VladoBENZ

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 614 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Интереси:В сърцето ми има място само за една жена, моето сладурче, и за много коли, все Мерцедеси :)

Публикувано 09 юни 2009 - 01:21

Мерси много колеги...а да си кажа за удара...наистина и аз не съм вярвал че е толкова кекава 124-ката...с 190-ката какви по-сериозни удари съм правил, никакви такива проблеми...влизам аз в един завой с не повече от 30 км/ч...наистина!!!...и предницата опуска, беше заскрежено, и се пързаля към бордюр, висок около 15-20 см...от високичките...и аз си държах волана наляво, а тя се пързаля към десния бордюр, та общо взето джантата си пасна в бордюра хаха...нямаше друг начин, ако бях завил надясно, щеше гумата да поеме удара, да се спука, и това е...обаче на 10 см вдясно от където минах имаше стълб, и общо взето избрах да не си чупя челно колата...беше си силен удара, малка скорост, но силен...подскочи милата цялата...на пръв поглед само носача беше изкривен, но като смених с читав, и беда...се оказа това с гредата...и аз си мисля да отида на стенд първо, но наистина разстоянието не е 1 см...а може би 2...малко е, но на мокро как си личи не е истина, преди си беше супер стабилна...ами ще видя тези майстори, и пак мерси :)
  • 0
Публикувано изображение

#21 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 09 юни 2009 - 07:04

Носи ми касата бира.

201 и 124 са с МАКФЕРСОН отпред.

Защо си мислиш, че пружината, като е изнесена на носача, та това не е макферсон??

Горната упора ти е амортисьора, долната--носача. това е макферсон. При 124 и 201 нямаш горен носач.
BECKS --ключът е в теб :D

:allhail:
Човек се учи докато е жив!
Разновидност на McPherson се оказа окаването на 201, като не се използва обичайния пружинно-маслен блок(пружин около амортесьор). Проверено и потвърдено от гугъла и моя старец.

Казвай къде да доставя бирата, аз съм сериозен човек и смятам да си изпълня облога!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#22 tonyb

tonyb

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W201 ,190E , 122 h.p.,1990

Публикувано 09 юни 2009 - 08:16

Момчета, преди няколко месеца се качих много здраво на един доста висок бордюр, леко изкривих носача уж, но като сложих нов, се оказа че гредата е мръднала назад с няколко сантима и сега гумата ми седи назад...кажете какво мога да направя в домашни условия, че в плевен никой няма с такава машина да ми я оправи...моя майстор ми каза за някаква машина с вериги, връзвала се, и се дърпало, някакви такива истории...просто сега е някакъв ужас, на сухо е супер, но завали ли, просто става супер нестабилна...


Ако все-пак решиш да търсиш машина за изпъване ,на 130 км . от Плевен в село Кърнаре (в края на прохода Троян-Кърнаре) има майстор с такава машина.Който и да попиташ от селото ще ти каже къде се намира. Човекът си разбира от работата,знам го от личен опит.
  • 0
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero

#23 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 09 юни 2009 - 09:43

Хич не е кекава 124-ката, но годините си оказват влияние на здравината й. Не си прави експерименти - иди и измери диагоналите при читав майстор. Не знам какво имате пред вид под "гредата е мръднала", щото ако гредата мръдне отляво ще мръдне и отдясно. Рогът е носещия елемент и в случая ако е мръднало нещо, това е или той, или евентуално бомбето на амортисьора. 2 см. не са малко и дори сам като легнеш ще видиш къде е поддало. Под секторната кутия /не разбрах коя страна е крива но това е ориентир за тебе/ рога завива надолу и минава под купето - там гледай пункшвайса дали не е нагърчен и сравнявай формата отляво и отдясно. Диагоналите също би могъл да си ги премериш сам ако има кой да ти помага. Успех!
  • 0

#24 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 юни 2009 - 10:01

ударил го е в дясно.
гредата ти е мръднала навътре към мотора, а може и назад.
Люси, не е задължително и от другата страна да излезе, но е добре да се провери, диагоналите ще го хванат.
може да е потдало само захващането на носача.

mradulov--бирата е Бекс, мястото е Комитите, в Сряда 18:30
:D тамън ще се запознаеш с целият колектив :) и ще те внедрим в клубът
  • 0

#25 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 09 юни 2009 - 10:33

ударил го е в дясно.
гредата ти е мръднала навътре към мотора, а може и назад.
Люси, не е задължително и от другата страна да излезе, но е добре да се провери, диагоналите ще го хванат.
може да е потдало само захващането на носача.

mradulov--бирата е Бекс, мястото е Комитите, в Сряда 18:30
:D тамън ще се запознаеш с целият колектив :) и ще те внедрим в клубът

Ами там не съм сигурен че ще усея да се появя, по-удобно ми е да ти предам бирата в работно време примерно 12:00 - 13:00 (обеданта почивка), щото 18:30 в Комитите ми е много неудобно време заради бебето. Ако не успея за комитие ще се раберем допълнително.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#26 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 юни 2009 - 10:36

Не е задължително да е тази сряда, когато искаш, ще видиш колко готино си изкарваме,---мерцедес мания :) бири, кюфтета, оркестри....
Спокойно, когато можеш :)
  • 0

#27 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 09 юни 2009 - 10:39

Не е задължително да е тази сряда, когато искаш, ще видиш колко готино си изкарваме,---мерцедес мания :) бири, кюфтета, оркестри....
Спокойно, когато можеш :)

Аз съм бил на две сбирки, но за съвсем малко щото малкия чака да бъде извден и изкъпан. Освен това там е по-добре да идвам без кола, защото аз без бира мога, ама само с една не мога.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#28 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 01 август 2009 - 15:00

Много време мина откакто е отворена темата, а и след последния коментар по нея. Не съм забравил за нея обаче и използвах времето, през което моята беше качена на подемник преди 3-4 дни, за да огледам на спокойствие нещата отдолу. Вероятността да мръдне предният мост, към който е закачена предната част на носача е нищожна или иначе казано - много малка. Определено обаче ухото което държи задната част на носача е значително по-податливо на деформация при подобно засрещане с бордюр и в този случай последващо събитие е отворена предница. Хващай една рулетка и един приятел и мерете между два симетрични канала на гумите. И вземи направи една добра снимка на носача отдолу.
  • 0

#29 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 01 август 2009 - 16:48

колега колата ти е нестъбилна и на сухо ама по не я
усещаш и си я оправи преди зимата
променен ти е надлъжния наклон на гумата а той точно
отговаря за стабилността
това с ръзпробиването на ухото на носача не е решение
в първата по-голяма дупка и пак ще се разцентрова
ако ексцентриците не могат да оберат изместването
търси майстор с дозер или както казва лоринзер
по-як стълб
  • 0

#30 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 11 май 2011 - 19:01

Tемата е стара , но съм правил такъв удар по същия начин. Криви се задното ухо за носача навътре защото няма пенпендикулярна основа. След като изтеглих ухото заварих тръба , за оекчаване на купето. Даже така е по добре защото даже и при спирачки двете задни страни мърдат и предницата се отваря това е слабост на 124 :)
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни