не е с горен и долен носач.
Макферсон е. и при 124 и при 201
няма демонтируем преден мост. заварен си е за роговете.
мръднал му е рогът.
а това че са заварени, неозначава че немогат да се сменят, но ремонта е свадба.
И не е трудно да изкривиш предницата на кола в бордюр. особено ако си го треснал на спирачки, или с навъртян волан. Или си с по-твърди амортисьори.
Владо има едно леко решение, АКО рогът е мръднал само назад, към купето, а не нагоре, или навътре към мотора!
Ако е мръднал само назад, и ако случайно е десният, връжи здраво въже за куката за теглича, вържи въжето за здрав стълб и го почвай на тласъци назад. Тласъци, а не дърпане. даваш на тласъци, докато прерастнат в удари. След всеки няколко тласъка, мери дали центърът на главината се премества. бая играчка. и въжето трябва да е точно хоризонтално. ползвай лента за стягане (като тези за камионите, с които стягат товари).
това е сериозна операция, и е желателно да я вършиш с някой с опит! аз съм изправял коли, които съм намачкал ( Старата ми Омега 2 пъти съм и издърпвал смазания рог)
Разбирасе Дозерът е най-желателен, че другото си е варварско и освен на опелите ми, на друго няма да го приложа.
За 124 няма да споря, щото нещо ми е кишаво в главата, обаче за 201 залагам каса бира че грешиш!
Ако това е макферсон:
значи, кажи утре къде да ти доставя ксата бира. За моста при 201 ще се въздържа от залог, че ми се чини да не го бъркам с едни БМВ 5-та серия смост отпред, но ще проверя.