Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Пак с проблем да Ви надуя главите :)


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#1 VladoBENZ

VladoBENZ

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 614 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Интереси:В сърцето ми има място само за една жена, моето сладурче, и за много коли, все Мерцедеси :)

Публикувано 08 юни 2009 - 19:38

Момчета, преди няколко месеца се качих много здраво на един доста висок бордюр, леко изкривих носача уж, но като сложих нов, се оказа че гредата е мръднала назад с няколко сантима и сега гумата ми седи назад...кажете какво мога да направя в домашни условия, че в плевен никой няма с такава машина да ми я оправи...моя майстор ми каза за някаква машина с вериги, връзвала се, и се дърпало, някакви такива истории...просто сега е някакъв ужас, на сухо е супер, но завали ли, просто става супер нестабилна...

Този пост е редактиран от hektor: 11 юни 2009 - 19:38
преместена от Общ форум за МБ

  • 0
Публикувано изображение

#2 Toto

Toto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:kozloduy
  • Автомобил:
    W211 Lorinser

Публикувано 08 юни 2009 - 19:52

Момчета, преди няколко месеца се качих много здраво на един доста висок бордюр, леко изкривих носача уж, но като сложих нов, се оказа че гредата е мръднала назад с няколко сантима и сега гумата ми седи назад...кажете какво мога да направя в домашни условия, че в плевен никой няма с такава машина да ми я оправи...моя майстор ми каза за някаква машина с вериги, връзвала се, и се дърпало, някакви такива истории...просто сега е някакъв ужас, на сухо е супер, но завали ли, просто става супер нестабилна...



В домашни условия просто няма начин.Само майстор,и то такъв който има точно такава машина за разтегляне.
  • 0

#3 pepino

pepino

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 476 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 08 юни 2009 - 19:58

Не си мисли че винаги е имало машини,е да верно е че каквато и тоталка да сложиш на колибри винаги ще и хванеш размерите ако ще да е на каскет,като я изпънат не си личи че е удряна
според мен по добре иди на читав реглаж на ходовата част.Там всичко може да се регулира и при необходимост да се подложи шаиба или пластина та колата да си влезе в норми.
А стенд за испъване на купета или кадърен маистор които да ти реши проблема не може да няма по твоя краи.
  • 0

#4 Toto

Toto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:kozloduy
  • Автомобил:
    W211 Lorinser

Публикувано 08 юни 2009 - 20:07

Не си мисли че винаги е имало машини,е да верно е че каквато и тоталка да сложиш на колибри винаги ще и хванеш размерите ако ще да е на каскет,като я изпънат не си личи че е удряна
според мен по добре иди на читав реглаж на ходовата част.Там всичко може да се регулира и при необходимост да се подложи шаиба или пластина та колата да си влезе в норми.
А стенд за испъване на купета или кадърен маистор които да ти реши проблема не може да няма по твоя краи.



И как с реглаж на ходова част ще му дойде гредата на място?Там е проблема-в гредата,и с реглаж там не става.
  • 0

#5 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2009 - 20:22

Тото.. точно с реглаж на предния мост.. ми изместиха лявата гума напред.. защото ми дереше лайсната от вътре
Владо , братле потърси някой който да ти направи реглажа с мааалко по-модерна техника... а не със старите приоми с огледала... !
Там е истината.. иначе отдолу се въртят и местят едни чудесийки... и от тях общо взето могат да ти направят гумата да застане навсякъде !

И не се праи на луд.. а кажи кога ще те чуем , че съвсееем се игуби :D
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#6 Toto

Toto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:kozloduy
  • Автомобил:
    W211 Lorinser

Публикувано 08 юни 2009 - 20:40

Тото.. точно с реглаж на предния мост.. ми изместиха лявата гума напред.. защото ми дереше лайсната от вътре
Владо , братле потърси някой който да ти направи реглажа с мааалко по-модерна техника... а не със старите приоми с огледала... !
Там е истината.. иначе отдолу се въртят и местят едни чудесийки... и от тях общо взето могат да ти направят гумата да застане навсякъде !

И не се праи на луд.. а кажи кога ще те чуем , че съвсееем се игуби :D


Ок,ако стане така е малкия дявол :icon_welldone:
Просто гадая колко е мръднала гредата назад :beer:
  • 0

#7 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2009 - 20:48

Тото може и така да е...
Все пак мисля , че е по-добре да се провери първо малките неща , който може да отговарят за въпросния проблем :)
Поздрави
и Владо.. давай да помагаме братле .. ;)
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#8 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 08 юни 2009 - 20:53

Колеги,
Зависи от щетата, ако е покривил много предния мост без подмяна няма да стане.
Ако щетата е малка отворите и шайбите на ексцентриците се разпилват при реглажа и всичко заспива.Обаче това ще да е възможно до към 5-8 мм за отворите и шайбите заедно, после ми се вижда опасно, че много изъняват стените.

Владо,
Така или иначе се подготви да сменяш преден мост, защото дори и с разпилване да ти легнат гумите, има опасност да си го спукал някъде и е най-добре да се подмени. Ама така както го писваш джантата ти трябва на зарче да прилича, че да си покривил моста. Я провери носача дето си турил да не е бил в някой като теб?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#9 mari0

mari0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 487 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 08 юни 2009 - 21:06

за каква кола става на въпрос
  • 0
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg

#10 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юни 2009 - 21:16

Колата на колегата е таз червената в подписа му
124 2.0E , но незнам точната година
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#11 Toto

Toto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:kozloduy
  • Автомобил:
    W211 Lorinser

Публикувано 08 юни 2009 - 21:17

но като сложих нов, се оказа че гредата е мръднала назад с няколко сантима





Е за тия няколко сантима си мисля че няма да стане.
Нека пробва първо с етиния вариант.
  • 0

#12 pepino

pepino

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 476 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 08 юни 2009 - 21:47

От качване на бордюр не ми се верва да мръдне със сантиметри,па чак и с няколко колега я си признаи.Едно време като бвх по малък изправих завоя на четвърти километър точно пред бензиностанцията и се мелнах с около 70 в бордюра е тогава се изкриви предния мост на ренцето и те тека.Значи с подложки и шаиби и поизправен мост си карах близо 10 години .
  • 0

#13 mari0

mari0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 487 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 08 юни 2009 - 21:59

Колата на колегата е таз червената в подписа му
124 2.0E , но незнам точната година

еми значи няма преден мост като очилрките или пък като по новите ц-класи и неможе да се смени .попитах за каква кола става на въпроз защото колегата mradulov беше писал да се готви човека за нов преден мост ,значи ако е мръднала гредата трябва да се изтегли ,няма преден мост за да го сменява .124 има 2 носача 2 главини и няколко щанги така че да не объркваме колегата излишно.
  • 0
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg

#14 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 08 юни 2009 - 22:15

еми значи няма преден мост като очилрките или пък като по новите ц-класи и неможе да се смени .попитах за каква кола става на въпроз защото колегата mradulov беше писал да се готви човека за нов преден мост ,значи ако е мръднала гредата трябва да се изтегли ,няма преден мост за да го сменява .124 има 2 носача 2 главини и няколко щанги така че да не объркваме колегата излишно.

Явно съм в некаква генерална грешка!
На 124 предното окачване с два шарнира(горан и долен) ли е? Ако да съм в грешка и се извинявам за объркването. Все ми е в главата В201 по някакви причини...
Обаче пък да мръдне тая греда, бая катерене по бая бордюр ще да е било и джнатата не на зарче ще прилича, ами на пресно повърната.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#15 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 08 юни 2009 - 22:25

не е с горен и долен носач.
Макферсон е. и при 124 и при 201

няма демонтируем преден мост. заварен си е за роговете.
мръднал му е рогът.

а това че са заварени, неозначава че немогат да се сменят, но ремонта е свадба.

И не е трудно да изкривиш предницата на кола в бордюр. особено ако си го треснал на спирачки, или с навъртян волан. Или си с по-твърди амортисьори.

Владо има едно леко решение, АКО рогът е мръднал само назад, към купето, а не нагоре, или навътре към мотора!
Ако е мръднал само назад, и ако случайно е десният, връжи здраво въже за куката за теглича, вържи въжето за здрав стълб и го почвай на тласъци назад. Тласъци, а не дърпане. даваш на тласъци, докато прерастнат в удари. След всеки няколко тласъка, мери дали центърът на главината се премества. бая играчка. и въжето трябва да е точно хоризонтално. ползвай лента за стягане (като тези за камионите, с които стягат товари).

това е сериозна операция, и е желателно да я вършиш с някой с опит! аз съм изправял коли, които съм намачкал ( Старата ми Омега 2 пъти съм и издърпвал смазания рог)

Разбирасе Дозерът е най-желателен, че другото си е варварско и освен на опелите ми, на друго няма да го приложа.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни