Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Реглаж на фаровете на W210 без фейслифт


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 m123

m123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250DT 98г.

Публикувано 28 май 2009 - 16:33

Късите ми светят много високо. Опитах се да ги сваля като въртях двете врътки над фара. Само че ефект никакъв, светлиния сноп не помръдва. Свалих капака на фара и видях че вътре има някакво моторче или нещо такова в черен корпус (закачено е точно на червяка на едната от врътките). От този черен корпус излизат едни жици дето отиват на куплунг на кутията на фара. От външна страна на кутията към този куплунг са закачени други жици дето отиват някъде из автомобила, ама тях вече немога да ги проследя. На таблото нямам ключ за регулиране височината на фаровете. Та въпроса ми е, как се регулират тия фарове, с някакъв уред за диагностика ли става, щото от врътките ефект никакъв и за какво служи това моторче в черния корпус?
  • 0

#2 m123

m123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250DT 98г.

Публикувано 29 май 2009 - 08:05

Снощи след упорито въртене на врътките, фара (светлиния сноп) започна да се движи. Все пак ми е интересно да разбера закакво служи моторчето.
  • 0

#3 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1264 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 29 май 2009 - 08:54

Има си указание за всяка кола под какъв ъгъл и къде и т.н трябва да святят светлините.В някои свесни сервизи дори имат място -дето регулират фаровете -колата трябва да е на равно ,гумите да са напомпани на еди колко си и с едно уредче се регулират .
Това е по книга и така го правят в белите страни - ако светлините светят по виско има глоба щото застрашава безопасноста на движението .

Височината дет се мърда от купето - е просто за улеснение на водача- доказано е че раличните хора имат различно гледане и съответно е дадена възможност да се наглася според водача -за това служи моторчето
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#4 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2591 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 29 май 2009 - 08:59

да се наглася според водача -за това служи моторчето


Е нали е писал ,че няма копче за регулаж на фаровете...
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#5 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 722 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey

Публикувано 29 май 2009 - 15:39

Е нали е писал ,че няма копче за регулаж на фаровете...


Значи има фабричен ксенон и се реголират автоматично според натоварването на автомобила ;) ....
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#6 m123

m123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250DT 98г.

Публикувано 29 май 2009 - 16:30

Значи има фабричен ксенон и се реголират автоматично според натоварването на автомобила ;) ....

Най вероятно нещо такова ще е.
  • 0

#7 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 722 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey

Публикувано 29 май 2009 - 18:50

Най вероятно нещо такова ще е.


Е има ли колата фабричен ксенон или няма...... :dontknow:
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#8 m123

m123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250DT 98г.

Публикувано 30 май 2009 - 15:48

Е има ли колата фабричен ксенон или няма...... :dontknow:

има и според http://mbclub.ru/vin.html има
  • 0

#9 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1264 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 30 май 2009 - 17:07

Значи има фабричен ксенон и се реголират автоматично според натоварването на автомобила ;) ....


На старите коли - до 124 е с вакум и там няма начин да не е с отделно копче. Ма непомна от къде нататък го направиха с моторчета и трябва да се види как се клати с някое от лосчетата около волана или некаде другаде - не поня вече как ставаше и точно какво беше - просто тва с автоматичното регулиране е бая сложна сиситема- не че не може тая кола да има но е скъпо и се слагше едно време по порачка.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#10 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1435 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    CLK 320 W208

Публикувано 17 октомври 2009 - 17:52

На старите коли - до 124 е с вакум и там няма начин да не е с отделно копче. Ма непомна от къде нататък го направиха с моторчета и трябва да се види как се клати с някое от лосчетата около волана или некаде другаде - не поня вече как ставаше и точно какво беше - просто тва с автоматичното регулиране е бая сложна сиситема- не че не може тая кола да има но е скъпо и се слагше едно време по порачка.


При мен също е с вакуум.
  • 0

#11 ///sasho

///sasho

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1015 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 24 януари 2010 - 01:36

Само да добавя , че на места където се прави ГТП може и да ви регулират фаровете с спесиален уред за тази цел.
  • 0

#12 nikibo

nikibo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 25 август 2010 - 11:46

Малко късно но по добре от никога.
Черните кутии във фара са захранването на ксенона а не моторчета.
Нямаш копче за реглаж защото колата ти има нивомат и винаги седи в едно и също положение
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни