Просто това е бил най-"евтиният" мерцедес на времето и е трябвало да скатаят материал от тук от там, за да се впишат в бюджета - и за съжаление при корите се е получил този момент - досвидяло им се е още 3 см. кожа и една метална лайстна отдолу да държи кожата - като при 124 - на втората снимка, която съм постнал се вижда там колко кадърно е изпипано. Значи съм бил близо за цената - аз предположих 1000 лв. а те в комплект от 4 броя са 1200 лв.
МВ190Е-сваляне на "кора""Кората" на шофьорската врата
Започната от rotsen, 05 май 2009 - 19:09:48
21 мнения по тази тема
#16
Публикувано 16 юли 2016 - 17:34
#17
Публикувано 16 юли 2016 - 18:25
А ако кожата се е свила как се опъва?
#18
Публикувано 17 юли 2016 - 07:17
С пистолет за горещ въздух. Но трябва да си много внимателен - нагряваш и опъваш лека полека. Пробвай първо на място, което не се вижда ... Или ако имаш някоя стара кора резервна - се упражни първо на нея
#19
Публикувано 18 юли 2016 - 06:24
Тогава друг въпрос. На мен кожата ми е отлепена само на подлакътниците. И много малко там където е стъклото. Мога ли да не отлепям цялата кожа, ами само да нагрея и по някакъв начин да я залепя? За горната част вече видях по снимките.
#20
Публикувано 18 юли 2016 - 07:33
Сега видях колега, че колата ти е 1.8. Там корите са "кожени" и имат навика да правят точно това - отгоре не се отлепят или се отлепят малко, но за сметка на това в зоната на подлакътника е трагично. Не знам как да ти помогна в случая - тези кори са облечени в много странен материал - тяхната "кожа" е като гумена. Виждал съм такава кора да дупчат със спринцовка в зоната на въпросния балон, образувал се над подлакътника и да пълнят с лепило и после да нагряват с горещ въздух, но не се получи много добре - просто 1.8 е била най-бюджетната 190-ка и нейните кори са с една идея още по-шантави от на останалите
#21
Публикувано 18 юли 2016 - 11:19
Ами тогава да си взема кори от друга 190-ка. която не е 1.8? Предполагам, че от w124 няма да станат?
#22
Публикувано 18 юли 2016 - 12:48
Да - от 124 не стават - не и без много сериозно преправяне.
Кора от 190Е 1.8 - с типичното подпухнало около подлакътника - наподобява облечена с "кожа", но всъщност е някаква "гума":
Да не се бърка с кора от 190 с кожен салон - приличат, но нямат нищо общо като качество на изработката:
Разбира се - най-добре е колегата да си купи по-читави кори от 190-ка която не е 1.8, била тя тънка или широка лайстна и да си ги монтира.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни