Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

МВ190Е-сваляне на "кора""Кората" на шофьорската врата


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 16 юли 2016 - 17:34

Просто това е бил най-"евтиният" мерцедес на времето и е трябвало да скатаят материал от тук от там, за да се впишат в бюджета - и за съжаление при корите се е получил този момент - досвидяло им се е още 3 см. кожа и една метална лайстна отдолу да държи кожата - като при 124 - на втората снимка, която съм постнал се вижда там колко кадърно е изпипано. Значи съм бил близо за цената - аз предположих 1000 лв. а те в комплект от 4 броя са 1200 лв. :beer


  • 0

#17 Nanko

Nanko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 60 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    C270 CDI T-mod (S203),
    190E 1.8i (W201)

Публикувано 16 юли 2016 - 18:25

А ако кожата се е свила как се опъва? 


  • 0

#18 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 17 юли 2016 - 07:17

С пистолет за горещ въздух. Но трябва да си много внимателен - нагряваш и опъваш лека полека. Пробвай първо на място, което не се вижда ... Или ако имаш някоя стара кора резервна - се упражни първо на нея :beer


  • 2

#19 Nanko

Nanko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 60 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    C270 CDI T-mod (S203),
    190E 1.8i (W201)

Публикувано 18 юли 2016 - 06:24

Тогава друг въпрос. На мен кожата ми е отлепена само на подлакътниците. И много малко там където е стъклото. Мога ли да не отлепям цялата кожа, ами само да нагрея и по някакъв начин да я залепя? За горната част вече видях по снимките. 


  • 0

#20 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 18 юли 2016 - 07:33

Сега видях колега, че колата ти е 1.8. Там корите са "кожени" и имат навика да правят точно това - отгоре не се отлепят или се отлепят малко, но за сметка на това в зоната на подлакътника е трагично. Не знам как да ти помогна в случая - тези кори са облечени в много странен материал - тяхната "кожа" е като гумена. Виждал съм такава кора да дупчат със спринцовка в зоната на въпросния балон, образувал се над подлакътника и да пълнят с лепило и после да нагряват с горещ въздух, но не се получи много добре - просто 1.8 е била най-бюджетната 190-ка и нейните кори са с една идея още по-шантави от на останалите :beer :beer :beer


  • 0

#21 Nanko

Nanko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 60 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    C270 CDI T-mod (S203),
    190E 1.8i (W201)

Публикувано 18 юли 2016 - 11:19

Ами тогава да си взема кори от друга 190-ка. която не е 1.8? Предполагам, че от w124 няма да станат?


  • 0

#22 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 18 юли 2016 - 12:48

Да - от 124 не стават - не и без много сериозно преправяне.

Кора от 190Е 1.8 - с типичното подпухнало около подлакътника - наподобява облечена с "кожа", но всъщност е някаква "гума":

G6_95_S2_1.jpg

Да не се бърка с кора от 190 с кожен салон - приличат, но нямат нищо общо като качество на изработката:

doorpanel%20012.jpg

Разбира се - най-добре е колегата да си купи по-читави кори от 190-ка която не е 1.8, била тя тънка или широка лайстна и да си ги монтира.

G6_107_S5.jpg

DSC_68151455093321.JPG


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни