Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с паленето W203Проблем с паленето W203


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 dzatara

dzatara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 05 май 2009 - 17:35

Здравейте колеги, значи карам Mercedes C220 CDI W203 2001г. И вчера го спирам пред нас,слизам от колата и след около час се вращам и ми изписва на екрана Electonic Power Control -Вкарам ключа но не иска да пали, и от тук на такат тази кола сякаш умря, не иска да запали пробвах всичко, зареждане на акумолатор ( оказа се че не е от него) качване на тестери и т.н. грешка по електрониката няма. Значи вкарвам ключа, взима си ключа завартам т.е. давам контакт светкат всички лампички трагвам да го пала и нищо нито се пробва да заварти нито нищо се едно няма двигател тая кола, един майстор се опита да я запали аварийно от контролното тъбло в предния капак под стъклоото, но уви пак не стана просто заварта двигателя но неще да запали т.е. мъчи се да запали но не успява. Ако някои знае нека даде савет помощ и мнение. Благодаря предварително !!! :icon14:
  • 0

#2 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 05 май 2009 - 21:19

Да не са се задръстили горивопроводите/горивният филтър.
Какви ли не боклуци има из родните горива..
  • 0

#3 dzatara

dzatara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 06 май 2009 - 11:11

ами не знам да ти кажа, значи възможно е но не знам как и какво да направа и как да разбера да ли е това ?
  • 0

#4 grishata24

grishata24

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:
  • Автомобил:
    C KLASA 220 CDI 2001

Публикувано 10 май 2009 - 04:51

Здравейте колеги, значи карам Mercedes C220 CDI W203 2001г. И вчера го спирам пред нас,слизам от колата и след около час се вращам и ми изписва на екрана Electonic Power Control -Вкарам ключа но не иска да пали, и от тук на такат тази кола сякаш умря, не иска да запали пробвах всичко, зареждане на акумолатор ( оказа се че не е от него) качване на тестери и т.н. грешка по електрониката няма. Значи вкарвам ключа, взима си ключа завартам т.е. давам контакт светкат всички лампички трагвам да го пала и нищо нито се пробва да заварти нито нищо се едно няма двигател тая кола, един майстор се опита да я запали аварийно от контролното тъбло в предния капак под стъклоото, но уви пак не стана просто заварта двигателя но неще да запали т.е. мъчи се да запали но не успява. Ако някои знае нека даде савет помощ и мнение. Благодаря предварително !!! :icon14:


ЗДРАВЕЙ.ЗНАЧИ И АЗ ИМАМ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ НА МОЙТА С КЛАСА С220 СDI W 203 ЗА ВТОРИ ПАТ МИ СЕ ПОЛУЧАВА ПРЕДИ ЕДНА ГОДИНА СЕ СЛУЧИ ЗА ПАРВИ ПЪТ И ТОГАВА Я ЗАКАРАХ В СУПЕР ДИЗЕЛ НЕЩТО ПОМПАТА ПРОМИВАХА СРЕЩУ 500 ЛЕВА.И СИ ВЗИМАМ КОЛАТА И ПАК ТАКА 5 ПЪТИ Я ОСТАВЯХ ТАМ И НАЙ НАКРАЯ СЕ ОКАЗА НЯКАКВО ПАЛЧЕ НА ГОРИВНИЯ ФИЛТЪР.ДНЕС ПАК ТРЪГВАМ ДА ПАЛЯ ВЪРТА ЗАПАЛВА И ВЕДНАГА ГАСНЕ СЛЕД 2 ОПИТА ВЪРТЕНЕ ПАЛИ!АКО ОТСТРАНИШ ПРОБЛЕМА ПИШИ!
  • 0

#5 dzatara

dzatara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 10 май 2009 - 13:07

Значи обиколих всякакви маистори но никои нищо не може да ми каже. Преди два дни доидеха едни момчета от Бургас ( аз сън от Монтана) които разбират от електроника и т.н. и ми казаха, че тези коли имат 3 чипа за запалване, те са 1-вия е в ключа 2-рия е под тъблото и 3-тия в компютъра на двигателя, та те ми казаха че е възможно чипа под тъблото които се води имобилаизерен да се е изтрила паметта му т.е. някакво обаркване и за това не иска да запали колата. Не мисля че имам проблем в нещо друго. Във вторник ще я карам в Балакн Стар. Много се притеснявам да я оставям на някакви посредствени майстори на коли които си нямат и хабер от тези коли след 2001 особенно Мерцедесите с електрониката. Просто ме изумяват като я закарам на някой маистор гледа сякаш вижда кола за първи път :blink: . Та колега мисълта ми е следната, значи винаги евтиното излиза скъпо което е не съмнено така, майстори колкото искаш но много малко ще ти отстранят проблема както и моя. Решил съм да си я закарам там дето е излязла,имам повече довереи и т.н.

Като оправя колата ще пиша какво и е и колко ми е излязло всичко. Успех и на теб.
  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 май 2009 - 13:26

Не искам да звуча назидателно, но щом ти е пишело "Electonic Power Control" е ясно че е имало някаква грешка записана. Как тогава при диагностика ти казват че нямало грешки и дори се и опитват "аварийно" да я палят. Моли се да не са ти скапали някой електронен модул с тия паленета. Това да не е жигула, да го бутнеш или да му подадеш ток на стартера и да запали.

Колега, даже старите мотори от началото на 90-те имат електроника и памет за грешки и дизелите и бензиновите, но това майсторите в повечето сервизи не са го и сънували, ками ли някой да се сети да ги прочете. ОМ 602 и 603 моторите имат електронни системи за контрол на оборотите на празен ход.

За Балкан Стар мисля че си взел правилно решение - там имат и апаратурата и литературата да ти определят правилно проблема и се надявам че ще успеят да ти излекуват колата.
  • 0

#7 dzatara

dzatara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 25 май 2009 - 21:16

Здравейте колеги, отстраних проблема преди около седмица. Значи закарах колата до Балкан Стар и хората ми казаха че Електронният блок (т.е. главният компютър)е изгорял, и смяната му ще струва 3600лв.с ДДС с поръчка от Германия. Но в Монтана има един майстор който се отстранява такива проблеми, и си варнах колата с цел той да я оправи. Значи по комоютъра нямаше нищо изгоряло просто на кохара в Балкан Стар така им е по лесно, а просто самият комютър му се е обаркала паметта поради махане на клемите на акомулатора до като ключа е бил на ключалката. И накратко просто трябало да се препрограмира на ново, и това ми струваше 400лв. колата ми сега върви без никакви проблеми.
  • 0

#8 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 25 май 2009 - 22:05

Здравейте колеги, отстраних проблема преди около седмица. Значи закарах колата до Балкан Стар и хората ми казаха че Електронният блок (т.е. главният компютър)е изгорял, и смяната му ще струва 3600лв.с ДДС с поръчка от Германия. Но в Монтана има един майстор който се отстранява такива проблеми, и си варнах колата с цел той да я оправи. Значи по комоютъра нямаше нищо изгоряло просто на кохара в Балкан Стар така им е по лесно, а просто самият комютър му се е обаркала паметта поради махане на клемите на акомулатора до като ключа е бил на ключалката. И накратко просто трябало да се препрограмира на ново, и това ми струваше 400лв. колата ми сега върви без никакви проблеми.


Абе тука из форума има един човек, дето разправя да не се махат акумулаторите, без да се свърже колата на външен източник, ама няма кой да слуша!!!
Виж, ако беше слушал(чел), нямаше да те дерат 400 кинта плюс разходка до БС и прочие.

Извода: на тия сървъри с ДВГ, никакво махане на акумулатор!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#9 dzatara

dzatara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 29 май 2009 - 19:50

И значи ако искам да си сменя акумолатора какво да направя ? Трябва да я засиля тука в нашият язовир и повече да не я тарся. :drift1:



Колеги помагаите с турбото, имам проблем и не зная как да го отстраня, изключва ми на 90-100 км горе долу, когато задаржа педала около няколко секунди дори минута, и турбото го няма повече , и чак след като огася колата и я запля отново вече работи. Ако някои знае как какво защо нека помогне!
  • 0

#10 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 29 май 2009 - 19:59

И значи ако искам да си сменя акумолатора какво да направя ? Трябва да я засиля тука в нашият язовир и повече да не я тарся. :drift1:
Колеги помагаите с турбото, имам проблем и не зная как да го отстраня, изключва ми на 90-100 км горе долу, когато задаржа педала около няколко секунди дори минута, и турбото го няма повече , и чак след като огася колата и я запля отново вече работи. Ако някои знае как какво защо нека помогне!

Като искаш да смениш акумулатора, закачш един деруг акумулатор с кабели за палене, махаш стария, слагаш новия и откачаш външния. Ако ти е по-удобно, може и в язовира да го правиш.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#11 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 11 юни 2009 - 22:31

И значи ако искам да си сменя акумолатора какво да направя ? Трябва да я засиля тука в нашият язовир и повече да не я тарся. :drift1:
Колеги помагаите с турбото, имам проблем и не зная как да го отстраня, изключва ми на 90-100 км горе долу, когато задаржа педала около няколко секунди дори минута, и турбото го няма повече , и чак след като огася колата и я запля отново вече работи. Ако някои знае как какво защо нека помогне!

Провери си дебитометъра.
  • 0

#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 11 юни 2009 - 23:04

Абе тука из форума има един човек, дето разправя да не се махат акумулаторите, без да се свърже колата на външен източник, ама няма кой да слуша!!!
Виж, ако беше слушал(чел), нямаше да те дерат 400 кинта плюс разходка до БС и прочие.

Извода: на тия сървъри с ДВГ, никакво махане на акумулатор!


Стига говори глупости, и к'во като махне акумулатора?! :blink:
Може да светне някоя друга лапма, ама много рядко..... ама да не запали.... тц....
Тръгваш да сваляш мотора, кутия, колектори и тн.... , примерно, за к'ъв ти е да е вързваш към друг източник, за какво? По-добре тогава си остави акумулатора, или се завари отдолу.... та да направиш другата по хубава беля с повече последствия....
  • 0

logo-600-1002.png


#13 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 12 юни 2009 - 08:49

Стига говори глупости, и к'во като махне акумулатора?! :blink:
Може да светне някоя друга лапма, ама много рядко..... ама да не запали.... тц....
Тръгваш да сваляш мотора, кутия, колектори и тн.... , примерно, за к'ъв ти е да е вързваш към друг източник, за какво? По-добре тогава си остави акумулатора, или се завари отдолу.... та да направиш другата по хубава беля с повече последствия....


Това което пишеш са глупости. Разбира се че в сервиза ще си откачат акумулатора, но идеята на по-новите коли не е да си ги правиш в гаража или пред блока.
Най-малкото в книжката пише каква е последователността на свалянето на кабелите и предполагам има защо да го пишат. От сваляне на акумулатор не само някоя лампа може да светне, а може да се обърка имобилайзера и не можеш да светнеш нито една лампа повече, както и да се наложи да се бръкнеш бая за нова ИЧ ключалка.
Ако ти звучи невъзможно, мога ди снимам фактурата за ИЧ ключалката на бащами за Е-класата, че и той беше пъргав с акумулатора.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#14 dimhab

dimhab

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 2001г. C220CDI - Sold
    w124 1994г. Е200С

Публикувано 13 юни 2009 - 13:54

Лично аз моя акумулатор съм го махал 5-6 пъти и освен ESP(трябва да се завърти волана в крайно дясно и ляво положение) никаква друга индикация не излиза след това.
А-да трябва да обучавам прозорците също. Нищо друго!
  • 0

#15 pool

pool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 28 юни 2009 - 16:46

Колегата "дзарата" да си провери вакумите и по-конкретно данеби да смуче въздух от някой. Най-подробно да огледа предния десен фар и вакума влизащ в него, както и вакумите до клапана на турбото и до самата турбина. Също така, да провери дали не е спукана мембраната на самия регулатор на турбината! Смятам, че след тези проверки ще има радостни възгласи по темата. Успех дзара!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни