Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

АГУ 124, 102 моторИма ли начин да се сложи кихалка някъде


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 MBenc

MBenc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:лов , бизнес в Севлиево

Публикувано 16 октомври 2010 - 13:17

Точно това ме притеснява, просто някой ден нещо от гореизброените ако сдаде багажа е възможно да гръмне
Иначе досега никакви ядове 15 000км, като изключа високия разход- 18-19/100градско газ

Здравей ,не съм почитател на газта за колите,но всичките ми приятели със мерцедеси от тези модели си сложиха газови уредби-не знам защо при положение че карат 600-700км на месец.Разхода на газ е най добре с изпарители Ланди-Ренцо или Старгаз (такива слагат в Германия за икономично каране,а за да ти върви добре Ловато-каквато имаш ти)-твоят разход е прекалено много (по добре дизелче).За да няма проблеми с гърмежи-ел.системата по мотора трябва да е в изправност-сменяй свещи на 10000 км,както и всичко да е добре при работа на бензин.Успех.
  • 0

#17 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 април 2012 - 20:37

Здравей ,не съм почитател на газта за колите,но всичките ми приятели със мерцедеси от тези модели си сложиха газови уредби-не знам защо при положение че карат 600-700км на месец.Разхода на газ е най добре с изпарители Ланди-Ренцо или Старгаз (такива слагат в Германия за икономично каране,а за да ти върви добре Ловато-каквато имаш ти)-твоят разход е прекалено много (по добре дизелче).За да няма проблеми с гърмежи-ел.системата по мотора трябва да е в изправност-сменяй свещи на 10000 км,както и всичко да е добре при работа на бензин.Успех.

Знам, че темата е стара, но мисля, че още има доста читави 124 с 102 мотор, та за това се чудя има ли ефект от слагането на ламбда сонда и аванс процесор?!
Гледам има една старозагорска фирма "Рунеил теч" мисля, че се казва, но не знам аванс процесор при този мотор как ще се върже и настрои с работата на мотора.
Аванса съм го сложил на S от октан коректора, но знаем, че аванса за газ и бензин трябва да е различен. Ако някой е с някое от изброените две устройства, моля да сподели впечатления
  • 0

#18 rotsen

rotsen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    MB 190E; м.09.1988г. продаден !!!

Публикувано 20 април 2012 - 18:46

А има ли начин да се предотвратят самите гърмежи някак си? Или ако се получи гърмеж да не се загуби някаде гуменото уплътнение, което свързва изваждащият се маркуч и двигателя, защото без него няма как да го сложиш обратно като се извади. Аз до сега за около 8000 км. карани на газ съм имал само един гърмеж и добре, че този гуменият свързващ елемент беше попаднал на картера и го намерих, но можеше да се затрие някъде или да го смачка някоя от колите зад мен и тогава... щеше да стане сложно. Един майстор ми каза, че можели да се сложат някакви скобички там, че дори и да гръмне да не се губи това гуменото уплътнение и да може лесно да се вкара маркуча обратно после. Някакви идеи?

Здр,
цитираното от Вас "гумено уплътнение" се казва "П-образно" маркуче;
Преди 8 години и аз като Вас не знаех почти нищо за проблемите при ползването на газовата уредба на моя МБ 190Е.
Гърмеше ми по няколко пъти на година - докато не ми казаха за какво става въпрос.
След това почти нямам проблеми.
Та с т.н."свинска опашка" - възможно най-дълга - старателно пристегнах това "П-образно" маркуче,
а свободния край на "свинската опашка" го прихванах към метална част - под инжекциона.
Така и "да гръмне" - "П-образното" маркуче се изважда от гуменото "легенче" - но не може да се загуби !!!

А премахването на причините за т.н."гърмежи" - колегите са Ви дали съвети - мога само да добавя :
1. изрядна настройка на двигателя при работа на бензин - при мен стана, като посетих сервиза на МВ в гр.Русе. Работи ли мн.добре на бензин - после се настройва да работи на "газ".
2. подменени свещи и кабели.
4. подменени палец и дистрибуторна капачка.
3. нови - еластични гумени съединения/маркучета/- навсякъде по - около - под двигателя и въздушния филтър.
4. регулярна подмяна на елемента на въздушния филтър.
5. въздуха "да влиза" само през въздушния филтър! има ли "пропуск" - т.е. - влиза ли въздух и от някое др. място - няма оправия - ще гърми и ще имате проблеми?!
Успех :)
  • 0
Публикувано изображение

#19 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2012 - 21:06



Здр,
цитираното от Вас "гумено уплътнение" се казва "П-образно" маркуче;
Преди 8 години и аз като Вас не знаех почти нищо за проблемите при ползването на газовата уредба на моя МБ 190Е.
Гърмеше ми по няколко пъти на година - докато не ми казаха за какво става въпрос.
След това почти нямам проблеми.
Та с т.н."свинска опашка" - възможно най-дълга - старателно пристегнах това "П-образно" маркуче,
а свободния край на "свинската опашка" го прихванах към метална част - под инжекциона.
Така и "да гръмне" - "П-образното" маркуче се изважда от гуменото "легенче" - но не може да се загуби !!!

А премахването на причините за т.н."гърмежи" - колегите са Ви дали съвети - мога само да добавя :
1. изрядна настройка на двигателя при работа на бензин - при мен стана, като посетих сервиза на МВ в гр.Русе. Работи ли мн.добре на бензин - после се настройва да работи на "газ".
2. подменени свещи и кабели.
4. подменени палец и дистрибуторна капачка.
3. нови - еластични гумени съединения/маркучета/- навсякъде по - около - под двигателя и въздушния филтър.
4. регулярна подмяна на елемента на въздушния филтър.
5. въздуха "да влиза" само през въздушния филтър! има ли "пропуск" - т.е. - влиза ли въздух и от някое др. място - няма оправия - ще гърми и ще имате проблеми?!
Успех :)
Благодаря за бързата реакция колега но нямам ядове на бензин и на газ освен висикия разход на газ 15-16 /100 градско в София. Днес сложих друга плочка, не камбана а с отвори по периметъра,но има забиване при подаване на газ.
  • 0

#20 hise

hise

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    MB W124 200CE
    Yamaha TT-R

Публикувано 16 юли 2013 - 20:39

Добър вечер само да попитам има ли газови инжекциони за този модел? Защото на моята кола 124 купе едно че гърми второ че харчи много.


  • 0

#21 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 юли 2013 - 17:07

Колега по добре кажи с кой мотор си ,и ако се появиш на някоя от срещите в Пловдив ще ти изясним много неща.


  • 0

#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 юли 2013 - 10:00

Добър вечер само да попитам има ли газови инжекциони за този модел? Защото на моята кола 124 купе едно че гърми второ че харчи много.

 

Газови инжекциони за този модел има, но са като русалките - казват че ги има, но никой не ги е виждал. Още по-малко работещ такъв.

 

То на теория не е проблем всеки един газов инжекцион да се направи да работи на 102 мотор, но на практика няма кой да си играе да го мапва.

 

За разхода - колко е "много" и за какъв цикъл става въпрос - градски, извънградски, магистрала?

 

Гърменето идва или от проблеми в запалителната система - свещи, палец, капачка, кабели, или по-вероятно от проблем в газоразпределението - клапани, верига и т.н.


  • 1

#23 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 21 юли 2013 - 10:47

и като гръмне кво става ?


  • 0

Немеца го е измислил !


#24 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 февруари 2014 - 09:14

и като гръмне кво става ?

Ами най- хубавото е да падне само п- образния маркуч- но тогава без да го сложиш обратно няма палене! Има обаче и по-тежки резултати- крива клапа, счупено или криво рамо, в резултат на което няма вече нормален празен ход. Проблема при мен с празния ход /след около 30минутно каране гаснеше като изключа от скорост/ го бях решил с едно реле за време, което пускаше бензиновата помпа в интервал от 30минути. Така главата на инжекциона е пълна с бензин и клапата не олеква, което е причината за нестабилния празен ход, гокато колата е на газ. 


  • 0

#25 Sancho33

Sancho33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 06 февруари 2014 - 19:10

Познат палеше (около 1мин. на стартер) и караше М102 122 коня с паднал маркуч. Естествено, нямаше празен ход и мощността беше доста зле, но се движеше. Не знаеше, че маркуча му е паднал. Пак лесно се мушва на М102, за няколко секунди. На М103 няма начин без разглобяване.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни