Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

трудно палене при топъл двигател


  • Please log in to reply
57 мнения по тази тема

#1 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Публикувано 16 март 2009 - 19:30

Здравейте! Аз съм нов тук и реших да попитам дали някой не се е сблъсквал с моят проблем. Колата ми е 190Е, W201, 2.0, бензин, 122 к.с., '89г.
Значи зимата в студено време двигателя пали без проблеми по всяко едно време. Но стане ли топло времето над +15 градуса примерно автомобила прави следния проблем. При загрял напълно двигател при гасене и палене в рамките на 10 минути няма ядове, но престои ли над 10 минути в рамките на 1 час често пали след доста въртене (около минута). И след като запали двигателя работи все едно на 2-3 цилиндъра и след изфорсиране се оправя. Забравих да кажа, че колата има метанова уредба монтирана в Италия, която пали винаги на бензин. Пробвал съм да карам само на бензин по няколко дни, като проблема при топлото палене не изчезва.
Ще бъда благодарен за съвети, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем. :flagMB new:

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  5.jpg   279,33K   41 Брой сваляния

  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 17 март 2009 - 00:21

хмм имам комшия със същия проблем, доста рових и неможах да открия къде е проблема.

когато не иска да запали, спри да въртиш и замери дали на стартер се подава напрежение за 5тата дюза
  • 0

#3 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 17 март 2009 - 09:08

Бобка,тя не е ли само за "студени" стартове ??? :huh: Да не е от главата на инжекциона??? Виж на главата(там при датчика за перката) има един "датчик" с две пластмасови крачета и надянати на него две маркучета за вакуум!!! Провери го него,че ако там е проблема колата няма палене,ако ще и 6 часа да е работила :) Да не би да е и от самите дюзи,с тази метанова много лесно се запушват ....
  • 0

#4 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 17 март 2009 - 10:39

Не помня точно - просто това ми е останало в главата като спомен- на първите К джетроници бяха резнали или объркали времето на добавената дюза и затова на топло се получава тоя ефект.
моита 230 - и тя е от тия години кат твоита -технически е на 6 - и тя се държи по подобен начин- е не върти 1 минута но определено на топло върти повече отколкото ако колата е студена за да запали.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#5 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 17 март 2009 - 15:29

Най се кефя на мойта като е загряла и пали като .... държавна жига :) Пълни ми душата направо :)
Каква е разликата м/у КЕ и само К???? :huh:
Сетих се :):):)
  • 0

#6 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Публикувано 17 март 2009 - 18:27

За голямо съжаление не е от дюзите. И майстора Сашо от Хаджи Димитър така мислеше, но след смяната им проблема така си и остана. :kill_myself: И интересното е, че дългото въртене на стартера не помага, а трябва на няколко кратки интервала. Даже имам чувството, че се задавя в началото и за това не пали, защото тамън да запали и край. А "датчик"-а с двете пластмасови крачета и надянати на него две маркучета за вакуум как мога да го проверя дали е читав и каква е неговата роля, че не съм много в час?
И благодаря все пак за съветите!
  • 0

#7 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 18 март 2009 - 09:53

Има роля при паленето! Температурен е!!! Свещи,кабели??? Така като се замисля май нямат никакво отношение !!!
Горивният филтър кога е сменяван???
  • 0

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 март 2009 - 10:49

Възможно е да натича от инжекционната глава - с времето се поизносва плунжерчето и луфта се увличава - има там и една гумено уплътнение под законтрящата гайка, на плунжера.
другия вариянт е неправилно центрирана клапа, така че да не стига до най-горно положение, а да седи леко по-надолу клапата. Ако е и гърмяла на газ колицата е много вероятно да е разместена клапата.

трети вариянт е центровката на запалването и тая система за вакумен аванс. Термо-клапана с маркучите е част от системата. Има тука из форума съм качвал схема как трябва да са навързани маркучите, можеш да си го провериш.

И да знаеш че ако караш на газ, и сместа не е настроена добре, ще ти зацапва дюзите и след дълго каране и престой ще пали трудно на бензин.
  • 0

#9 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 18 март 2009 - 10:54

Кажи му на тоя маистор че е заспал мисир- как може да те кара за тва нещо да сменяш дюзи.....

Както ти казах - карам на спомени - логиката е следната - на топло сместа се обогатява много малко -забравил съм вече точно какво ставаше -по спомен пусковата дюза пак я пускат за малко но онова за празен ход е затворено - ... и се получава обогатяване - пробваи да пуснете малко въздух -демек откачи някои маркуч и пробваи -ако се оправи ясно .
Ама на практика оправянето на тоя проблем е трудна работа -когат ми беше интересно даже правих 1 платка дет клатеше и пусковата дюза и моторчето за празен ход и се оправя до някаде но ми писна и накрая го заебах...

На наи дъртите 124 и 201 с 102 мотор -тия дет са само К - без електроника - там празния ход е с 1 бурма -и там тоя ефект го няма- пали кат часовник винаги -ама то такава кола в Бг може и да няма- те са от 83-84 за 201 и 85 малкоот броики 124 - натака уж ги подобриха с КЕ джетроник - тва е направено щото с КЕ колата става с Евро 1 ама само с К - там може да се тури само така наречения нерегулируем катализатор и кавала свирва във вид на дебел данък (за немско става дума )
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#10 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 18 март 2009 - 12:44

Тая бурма ако седи отдясно на възд. филтър,значи си К,не КЕ така ли???
Защото мойта е 86' и е точно такава!! С винтчето отстани :)
Каква е таз електроника????
  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 март 2009 - 13:34

Тая бурма ако седи отдясно на възд. филтър,значи си К,не КЕ така ли???
Защото мойта е 86' и е точно такава!! С винтчето отстани :)
Каква е таз електроника????

От тоя винт се настройква количеството въздух, което заобикаля дросела - демек оборотите.

Има и една джаджа за допълнително въздух навързана долу по маркучите - не е точно моторче за празен ход, но влизат в него кабели. представялва метална тръба с диск по средата.

Диска е с дупка, и в зависимост от положението на дупката пуска повече или по-малко допълнително въздух. auxiliary air valve се води

Може и това да е запекло...номер 74

Прикачени файлове


  • 0

#12 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Публикувано 18 март 2009 - 20:29

Те сигурно дюзите и без това са били за смяна, така че майната им. А що се касае бурма - та, то и аз имам такова винтче от дясно на филтъра, от него даже си регулирам оборотите понякога. Значи мотора ми е само К, нали, без електроника?
А иначе горивният филтър ми е нов, правил съм и центровка на запалването.
Но като виждам, тъй като не съм голям разбирач в тия вакумчета, вариантите ми са два: или да си карам така, или да ми препоръчате някой читав майстор, който да погледне колата, за което ще съм много благодарен. :rolleyes:
  • 0

#13 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 19 март 2009 - 09:04

http://www.mbclub.bg...hp?showforum=83
Във Важни е фирменият,понадолу е този на Петко!!! И в двата ще ти решат проблема :)
  • 0

#14 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 19 март 2009 - 13:09

Господа - само нещо да доуточня- така като кажете -бе моя мотор има бурма значи е едикакв си - ми без значение че съм работил в Мерц сервиз - аз лично немога да позная какво е точно изпълнението.
Аз и не се старая да помня номера ,модели и т.н - има си номер на шаси ,номер на двигател и нещата стават.

Оделно за Мерц си имаме прекрасен начин да се провери кое какво е и то инфото е на руски -колегите от мерц клуб са прдоставили тая вазможност.

http://www.mbclub.bg...showtopic=14750

http://www.mbclub.ru/vin.html

Публикувано изображение

Попълват се полетата и инфото идва.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#15 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 19 март 2009 - 14:57

Добре де, 102.962 мотора има 4 вида!!! Единият е със 113к.с.,после има един със 116,следва този със 118 и най-накрая е този със 122 к.с.!!!
Всички се слагат на шасита почващи със WDB 201 024 , което автоматично значи чe колата е 190 Е със 2.0 мотор,инжекцион,както подсказва Е-то!!! Както да речем 201 028 е 2.3-136к.с.,а пък 201 018 е 1.8-109 к.с.!
Защо така???? :)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни