Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Махагон


  • Please log in to reply
81 мнения по тази тема

#16 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 февруари 2009 - 21:46

Имам въпрос
Аерозолният лак за металици, върши ли същата работа

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#17 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 15 февруари 2009 - 21:53

Имам въпрос
Аерозолният лак за металици, върши ли същата работа

Поздрави
:4036:



НЕ!!!!!!!!! :nono:
Изобщо аерозолните ги забрави,за каквото и да е!
Купуваш само класически двукомпонентен лак-качествен!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#18 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 февруари 2009 - 22:09

НЕ!!!!!!!!! :nono:
Изобщо аерозолните ги забрави,за каквото и да е!
Купуваш само класически двукомпонентен лак-качествен!

Говоря за тоя, който го продават, за ...корекции

Тоя другият - двукомпонентен лак с кво ще го пръскаме :dontknow:
Май ще трябва и бояджийски пищов да купувам(само това нямам :icon_coolgrin: )


Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#19 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 15 февруари 2009 - 22:15

Говоря за тоя, който го продават, за ...корекции

Тоя другият - двукомпонентен лак с кво ще го пръскаме :dontknow:
Май ще трябва и бояджийски пищов да купувам(само това нямам :icon_coolgrin: )


Поздрави
:4036:


Знам,че само тва го нямаш! :angry2: Ама дали не е време да се сдобиеш с едно компресорче,и с пистолет....? :tongue:
Споко-ще заливаме дървенията богато с лака-направо ще я поливаме!Е-половината ще отиде нахалост,ама много важно! :tongue:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#20 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 февруари 2009 - 22:47

Знам,че само тва го нямаш! :angry2: Ама дали не е време да се сдобиеш с едно компресорче,и с пистолет....? :tongue:
Споко-ще заливаме дървенията богато с лака-направо ще я поливаме!Е-половината ще отиде нахалост,ама много важно! :tongue:

Отиде си спокойствието
От утре, започвам да се оглеждам и за пищови
Тия на ток не вършат ли същата работа

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#21 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 15 февруари 2009 - 22:54

Отиде си спокойствието
От утре, започвам да се оглеждам и за пищови
Тия на ток не вършат ли същата работа

Поздрави
:4036:


Ти пък-бълха те ухапала! :0_yahoo: Кво толкова-200-300лв. за компресорче и стотина лева за пистолет-кво му плащаш?!А,за колко неща ще ти върши работа,а...? ;)
Тия електрически,вибрационни и прочие пръскалки и духалки ги забрави!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#22 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 февруари 2009 - 23:07

Taka e-вервай ми,Владек!Не е масив-шперплат,като последния(горен)слой е шарката...

Аз си ремонтирах дървенията около скоростния лост.Като за основа започнах с писаното от 'бенц бос',но нещата се оказаха различни от 140-ката...Моята е 124 де.Първо никъкъв(ползвах два)препарат за сваляне на боя не подейства.Второ пукнатината беше и в дървото и от там стигнах до извода,че може би няма лак,а самото дърво е полирано.Трето осемте пласта на шпертплата се редуват през един,като последния е това което виждаш и той е напукан.За целта си слагаш противопрашна маска и с виброшлайв сваляш мнооого внимателно горните два слоя-напукания и следващия различен за да се открие тъмния слой.Не се опитвайте по-белия слой да го байцвате за да докарате цвета на махагона!Не става.Самия материал е някакъв порест и колкото и да го полираш не може да се докара до полужение за основа за лакиране-така че шкуриш два пласта.Тъмния слой е по-твърд и по-лесен за обработка,пък и това е твоят цвят.Аз лично ползвах двукомпонентен яхтен безцветен лак.Третирах на ръка според упътването и със скъпа четка.На около 4-5 слоя зашкурвах и пак лакирах,до 30 слоя.След това шкурих,минах с водна шкурка и занесох панелчето на бояджия да го полира.Това е.Резултата беше добър.След това обаче трябва много да се пази,защото се драска.Цялата работа с всички опити и поправки и съхнене ми отне една седмица.Успех!!! :flagMB new:
  • 0

#23 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 февруари 2009 - 23:10

Ти пък-бълха те ухапала! :0_yahoo: Кво толкова-200-300лв. за компресорче и стотина лева за пистолет-кво му плащаш?!А,за колко неща ще ти върши работа,а...? ;)
Тия електрически,вибрационни и прочие пръскалки и духалки ги забрави!

Абе трепам бълхата и продължавам напред, ма не остана место у тая виличка от железа и инструменти
Че ми трябва-трябва такъв пищов
Омръзна ми кат поп да клатя ръка с четката лятос по разни неща за боядисване :madcroud:

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#24 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 15 февруари 2009 - 23:27

Аз си ремонтирах дървенията около скоростния лост.Като за основа започнах с писаното от 'бенц бос',но нещата се оказаха различни от 140-ката...Моята е 124 де.Първо никъкъв(ползвах два)препарат за сваляне на боя не подейства.Второ пукнатината беше и в дървото и от там стигнах до извода,че може би няма лак,а самото дърво е полирано.Трето осемте пласта на шпертплата се редуват през един,като последния е това което виждаш и той е напукан.За целта си слагаш противопрашна маска и с виброшлайв сваляш мнооого внимателно горните два слоя-напукания и следващия различен за да се открие тъмния слой.Не се опитвайте по-белия слой да го байцвате за да докарате цвета на махагона!Не става.Самия материал е някакъв порест и колкото и да го полираш не може да се докара до полужение за основа за лакиране-така че шкуриш два пласта.Тъмния слой е по-твърд и по-лесен за обработка,пък и това е твоят цвят.Аз лично ползвах двукомпонентен яхтен безцветен лак.Третирах на ръка според упътването и със скъпа четка.На около 4-5 слоя зашкурвах и пак лакирах,до 30 слоя.След това шкурих,минах с водна шкурка и занесох панелчето на бояджия да го полира.Това е.Резултата беше добър.След това обаче трябва много да се пази,защото се драска.Цялата работа с всички опити и поправки и съхнене ми отне една седмица.Успех!!! :flagMB new:

Груба грешка е тия дървении да се шлайват с машина,а още по-лошо да се сваля лака със смивка!Ама то от Босса кво да очакваш... :kill_myself: Дървен философ!
Невероятно си си усложнил нещата по този начин,ама като не знае човек и е доверчив....Всичко е по-просто и лесно!Само Владек да ме покани на гости,да действаме,снимаме,и...отварям манифактура за дървенийките! :0_yahoo:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#25 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 февруари 2009 - 23:40

Я виж, как хубаво тръгна темичката
Дамлера се включи с богат опит, Мбенц и той е положителен герой, само Дамян, нещо мълчи и не споделя никви мнения

Май ще я доразвием тази темичка и ще постнем некоя и друга снимка по нея
Като заговорих за снимнки
Даймлер, имаш ли възможност да лепнеш някой снимка тук, та да видим какъв резултат си постигнал

Бе ще минем в ...Задругата на Майсторите...ние :icon_coolgrin:

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#26 200D

200D

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:пистови мотоциклети

Публикувано 17 февруари 2009 - 19:15

Владка щом ти е малко тясна виличката да вземеме да пратим една бригада /айдулани/да поизнесе малко белким се отвори място за бояджийното.
  • 0

#27 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2009 - 23:10

На 123-ката дървото е натурално. Дървесината е мека, светла с по тъмни жилки. Наистина лака е много дебел- предполагам че с пистолет няма да стане. Ще са необходими N брой ръце с междинно шлайфане. Вероятно ще се получи с няколко кратно потапяне в качествен двукомпонентен лак с шлайфане(с водна шкурка 2000 на 3М) след изсъхване между "ръцете" и накрая полиране. Мислих да пробвам такова нещо от любопитство но все не остава време. Ако някой се заиграе нека да сподели резултата. :wacko:
 
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#28 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 февруари 2009 - 23:55

Владка щом ти е малко тясна виличката да вземеме да пратим една бригада /айдулани/да поизнесе малко белким се отвори място за бояджийното.

Мое да е малка но до месец, мога да издържа под обсада(после ще трябва да прескоча до избите за ракийка) :icon_coolgrin:

На 123-ката дървото е натурално. Дървесината е мека, светла с по тъмни жилки. Наистина лака е много дебел- предполагам че с пистолет няма да стане. Ще са необходими N брой ръце с междинно шлайфане. Вероятно ще се получи с няколко кратно потапяне в качествен двукомпонентен лак с шлайфане(с водна шкурка 2000 на 3М) след изсъхване между "ръцете" и накрая полиране. Мислих да пробвам такова нещо от любопитство но все не остава време. Ако някой се заиграе нека да сподели резултата. :wacko:
 

Май с потапяне няма да стане. Детайлите са лакирани само от горната страна. На 140 ми се види плътен материал.На124 не съм го заглеждал много-много, въпреки, че съм го свалял 10тина пъти)
Май на всеки слой си трябва полиране, за да се получи ...дълбочина на ...шарката без искривяване на ..."образа"

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#29 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 февруари 2009 - 08:55

На 123-ката дървото е натурално. Дървесината е мека, светла с по тъмни жилки. Наистина лака е много дебел- предполагам че с пистолет няма да стане. Ще са необходими N брой ръце с междинно шлайфане. Вероятно ще се получи с няколко кратно потапяне в качествен двукомпонентен лак с шлайфане(с водна шкурка 2000 на 3М) след изсъхване между "ръцете" и накрая полиране. Мислих да пробвам такова нещо от любопитство но все не остава време. Ако някой се заиграе нека да сподели резултата. :wacko:
 

123-ката няма дървения около скоростите,за там говорим че е шпертплат.Тънките лайснички на таблото са от дърво.
  • 0

#30 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2009 - 16:27

123-ката няма дървения около скоростите,за там говорим че е шпертплат.Тънките лайснички на таблото са от дърво.


А на пепелника и на врътките за парното и те ли са от "шперплат"? Масив. Всъщност при тебе е било не шперплат а многопластов фурнир. И за какво ли сравняваме 123 и 124? Относно топене или пръскане? Като че ли добре ще стане и с четка. За последните слоеве може да се сложи в лака добавка за по-голяма твърдост за да не се драска както споделя daimler1 .
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни