Махагон
Започната от hyyd, 15 фев 2009 - 18:02:42
81 мнения по тази тема
#16
Публикувано 15 февруари 2009 - 21:46
Имам въпрос
Аерозолният лак за металици, върши ли същата работа
Поздрави
Аерозолният лак за металици, върши ли същата работа
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#18
Публикувано 15 февруари 2009 - 22:09
Говоря за тоя, който го продават, за ...корекцииНЕ!!!!!!!!!
Изобщо аерозолните ги забрави,за каквото и да е!
Купуваш само класически двукомпонентен лак-качествен!
Тоя другият - двукомпонентен лак с кво ще го пръскаме
Май ще трябва и бояджийски пищов да купувам(само това нямам )
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#19
Публикувано 15 февруари 2009 - 22:15
Говоря за тоя, който го продават, за ...корекции
Тоя другият - двукомпонентен лак с кво ще го пръскаме
Май ще трябва и бояджийски пищов да купувам(само това нямам )
Поздрави
Знам,че само тва го нямаш! Ама дали не е време да се сдобиеш с едно компресорче,и с пистолет....?
Споко-ще заливаме дървенията богато с лака-направо ще я поливаме!Е-половината ще отиде нахалост,ама много важно!
#20
Публикувано 15 февруари 2009 - 22:47
Отиде си спокойствиетоЗнам,че само тва го нямаш! Ама дали не е време да се сдобиеш с едно компресорче,и с пистолет....?
Споко-ще заливаме дървенията богато с лака-направо ще я поливаме!Е-половината ще отиде нахалост,ама много важно!
От утре, започвам да се оглеждам и за пищови
Тия на ток не вършат ли същата работа
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#21
Публикувано 15 февруари 2009 - 22:54
Отиде си спокойствието
От утре, започвам да се оглеждам и за пищови
Тия на ток не вършат ли същата работа
Поздрави
Ти пък-бълха те ухапала! Кво толкова-200-300лв. за компресорче и стотина лева за пистолет-кво му плащаш?!А,за колко неща ще ти върши работа,а...?
Тия електрически,вибрационни и прочие пръскалки и духалки ги забрави!
#22
Публикувано 15 февруари 2009 - 23:07
Аз си ремонтирах дървенията около скоростния лост.Като за основа започнах с писаното от 'бенц бос',но нещата се оказаха различни от 140-ката...Моята е 124 де.Първо никъкъв(ползвах два)препарат за сваляне на боя не подейства.Второ пукнатината беше и в дървото и от там стигнах до извода,че може би няма лак,а самото дърво е полирано.Трето осемте пласта на шпертплата се редуват през един,като последния е това което виждаш и той е напукан.За целта си слагаш противопрашна маска и с виброшлайв сваляш мнооого внимателно горните два слоя-напукания и следващия различен за да се открие тъмния слой.Не се опитвайте по-белия слой да го байцвате за да докарате цвета на махагона!Не става.Самия материал е някакъв порест и колкото и да го полираш не може да се докара до полужение за основа за лакиране-така че шкуриш два пласта.Тъмния слой е по-твърд и по-лесен за обработка,пък и това е твоят цвят.Аз лично ползвах двукомпонентен яхтен безцветен лак.Третирах на ръка според упътването и със скъпа четка.На около 4-5 слоя зашкурвах и пак лакирах,до 30 слоя.След това шкурих,минах с водна шкурка и занесох панелчето на бояджия да го полира.Това е.Резултата беше добър.След това обаче трябва много да се пази,защото се драска.Цялата работа с всички опити и поправки и съхнене ми отне една седмица.Успех!!!Taka e-вервай ми,Владек!Не е масив-шперплат,като последния(горен)слой е шарката...
#23
Публикувано 15 февруари 2009 - 23:10
Абе трепам бълхата и продължавам напред, ма не остана место у тая виличка от железа и инструментиТи пък-бълха те ухапала! Кво толкова-200-300лв. за компресорче и стотина лева за пистолет-кво му плащаш?!А,за колко неща ще ти върши работа,а...?
Тия електрически,вибрационни и прочие пръскалки и духалки ги забрави!
Че ми трябва-трябва такъв пищов
Омръзна ми кат поп да клатя ръка с четката лятос по разни неща за боядисване
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#24
Публикувано 15 февруари 2009 - 23:27
Груба грешка е тия дървении да се шлайват с машина,а още по-лошо да се сваля лака със смивка!Ама то от Босса кво да очакваш... Дървен философ!Аз си ремонтирах дървенията около скоростния лост.Като за основа започнах с писаното от 'бенц бос',но нещата се оказаха различни от 140-ката...Моята е 124 де.Първо никъкъв(ползвах два)препарат за сваляне на боя не подейства.Второ пукнатината беше и в дървото и от там стигнах до извода,че може би няма лак,а самото дърво е полирано.Трето осемте пласта на шпертплата се редуват през един,като последния е това което виждаш и той е напукан.За целта си слагаш противопрашна маска и с виброшлайв сваляш мнооого внимателно горните два слоя-напукания и следващия различен за да се открие тъмния слой.Не се опитвайте по-белия слой да го байцвате за да докарате цвета на махагона!Не става.Самия материал е някакъв порест и колкото и да го полираш не може да се докара до полужение за основа за лакиране-така че шкуриш два пласта.Тъмния слой е по-твърд и по-лесен за обработка,пък и това е твоят цвят.Аз лично ползвах двукомпонентен яхтен безцветен лак.Третирах на ръка според упътването и със скъпа четка.На около 4-5 слоя зашкурвах и пак лакирах,до 30 слоя.След това шкурих,минах с водна шкурка и занесох панелчето на бояджия да го полира.Това е.Резултата беше добър.След това обаче трябва много да се пази,защото се драска.Цялата работа с всички опити и поправки и съхнене ми отне една седмица.Успех!!!
Невероятно си си усложнил нещата по този начин,ама като не знае човек и е доверчив....Всичко е по-просто и лесно!Само Владек да ме покани на гости,да действаме,снимаме,и...отварям манифактура за дървенийките!
#25
Публикувано 15 февруари 2009 - 23:40
Я виж, как хубаво тръгна темичката
Дамлера се включи с богат опит, Мбенц и той е положителен герой, само Дамян, нещо мълчи и не споделя никви мнения
Май ще я доразвием тази темичка и ще постнем некоя и друга снимка по нея
Като заговорих за снимнки
Даймлер, имаш ли възможност да лепнеш някой снимка тук, та да видим какъв резултат си постигнал
Бе ще минем в ...Задругата на Майсторите...ние
Поздрави
Дамлера се включи с богат опит, Мбенц и той е положителен герой, само Дамян, нещо мълчи и не споделя никви мнения
Май ще я доразвием тази темичка и ще постнем некоя и друга снимка по нея
Като заговорих за снимнки
Даймлер, имаш ли възможност да лепнеш някой снимка тук, та да видим какъв резултат си постигнал
Бе ще минем в ...Задругата на Майсторите...ние
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#26
Публикувано 17 февруари 2009 - 19:15
Владка щом ти е малко тясна виличката да вземеме да пратим една бригада /айдулани/да поизнесе малко белким се отвори място за бояджийното.
#27
Публикувано 17 февруари 2009 - 23:10
На 123-ката дървото е натурално. Дървесината е мека, светла с по тъмни жилки. Наистина лака е много дебел- предполагам че с пистолет няма да стане. Ще са необходими N брой ръце с междинно шлайфане. Вероятно ще се получи с няколко кратно потапяне в качествен двукомпонентен лак с шлайфане(с водна шкурка 2000 на 3М) след изсъхване между "ръцете" и накрая полиране. Мислих да пробвам такова нещо от любопитство но все не остава време. Ако някой се заиграе нека да сподели резултата.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#28
Публикувано 17 февруари 2009 - 23:55
Мое да е малка но до месец, мога да издържа под обсада(после ще трябва да прескоча до избите за ракийка)Владка щом ти е малко тясна виличката да вземеме да пратим една бригада /айдулани/да поизнесе малко белким се отвори място за бояджийното.
Май с потапяне няма да стане. Детайлите са лакирани само от горната страна. На 140 ми се види плътен материал.На124 не съм го заглеждал много-много, въпреки, че съм го свалял 10тина пъти)На 123-ката дървото е натурално. Дървесината е мека, светла с по тъмни жилки. Наистина лака е много дебел- предполагам че с пистолет няма да стане. Ще са необходими N брой ръце с междинно шлайфане. Вероятно ще се получи с няколко кратно потапяне в качествен двукомпонентен лак с шлайфане(с водна шкурка 2000 на 3М) след изсъхване между "ръцете" и накрая полиране. Мислих да пробвам такова нещо от любопитство но все не остава време. Ако някой се заиграе нека да сподели резултата.
Май на всеки слой си трябва полиране, за да се получи ...дълбочина на ...шарката без искривяване на ..."образа"
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#29
Публикувано 18 февруари 2009 - 08:55
123-ката няма дървения около скоростите,за там говорим че е шпертплат.Тънките лайснички на таблото са от дърво.На 123-ката дървото е натурално. Дървесината е мека, светла с по тъмни жилки. Наистина лака е много дебел- предполагам че с пистолет няма да стане. Ще са необходими N брой ръце с междинно шлайфане. Вероятно ще се получи с няколко кратно потапяне в качествен двукомпонентен лак с шлайфане(с водна шкурка 2000 на 3М) след изсъхване между "ръцете" и накрая полиране. Мислих да пробвам такова нещо от любопитство но все не остава време. Ако някой се заиграе нека да сподели резултата.
#30
Публикувано 22 февруари 2009 - 16:27
123-ката няма дървения около скоростите,за там говорим че е шпертплат.Тънките лайснички на таблото са от дърво.
А на пепелника и на врътките за парното и те ли са от "шперплат"? Масив. Всъщност при тебе е било не шперплат а многопластов фурнир. И за какво ли сравняваме 123 и 124? Относно топене или пръскане? Като че ли добре ще стане и с четка. За последните слоеве може да се сложи в лака добавка за по-голяма твърдост за да не се драска както споделя daimler1 .
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни