Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Основен ремонт и още нещо!W201


  • Please log in to reply
55 мнения по тази тема

#31 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 02 март 2009 - 11:26

Ремонта приключи преди окола 20 дни. От тогава съм навъртял около 650 км- 500 извънградско и 150 градско.Проблеми засега няма с изключение на един за който ми се иска да опиша в отделен пост. Ето и отчет на използваните материали и цени:
-сегменти - стандартен размер- 120 лв комплекта
- биелни лагери - стандартен размер- към 60 лв комплект
-гарнитури: на капака - 12 лв. , на главата- 40 лв , картерна - към 10-15 лв., на всмук. колектор и тя някъде толкова, изпускателни- под 10 лв , на водна помпа и на тялото на термостата - общо 5 лв.
- гумички - около 20 лв
- водачи на клапаните - около 30 лв.
- "банан" - 18 лв
Прикачен файл  PIC_4408.JPG   1,52MB   68 Брой сваляния
- обтегача- 40 лв
Прикачен файл  PIC_4413.JPG   1,4MB   67 Брой сваляния
- преден семеринг- 12 лв
- заден семеринг - 19 лв.
Прикачен файл  PIC_4406.JPG   1,48MB   46 Брой сваляния
- ремонт на главата - 80 лв. - това включва - шлайфане , набиване на нови водачи, проверка за пукнатини по главата и клапаните , припасване клапани.
-предно каре - 90 лв.
- задни прожини- 55 лв комплект.
- средно гърне - 60 лв
Прикачен файл  DSC00029.JPG   320,46K   58 Брой сваляния
- предни дискове и накладки - 125 лв. общо
- воден радиатор- 147 лв.

- двигателно масло , филтри , свещи - около 85 лв.


Топ покупката която направих:
оставих една 124-ка без летите й пантовки- джанти с капачки и 25 болта - 150 лв Прикачен файл  PIC_4960.JPG   246,29K   94 Брой свалянияПрикачен файл  PIC_4979.JPG   247,68K   64 Брой сваляния

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  PIC_4982.JPG   246,51K   69 Брой сваляния
  • Прикачен файл  PIC_4769.JPG   247,19K   69 Брой сваляния

  • 0

#32 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 02 март 2009 - 11:43

Цените на посочените по-горе части са с отстъпките които съм получил. пазарувал съм основно от два магазина в Ст. Загора . Ако някой се интересува ще посоча марките на частите и имената на магазинити от които са купени / разбира се ака модератора разреши/. Има и още куп дреболии за които не се сещам в момента.

Резултата обаче е на лице. Усеща се ,че мотора има повишена мощност , въпреки че все още не съм минавал границата от 2600-2700 оборота .
  • 0

#33 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 02 март 2009 - 12:21

Браво!Пич си ти,с интерес следях темата сега ти пожелавам много радостни и безаварийни км!
П.С. оправи си подписа! :icon_welldone:
  • 0

#34 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 март 2009 - 12:53

с джантите най-много ме изкефи!!
ти си рекордьорът за този модел за най-ниска цена!!
  • 0

#35 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 02 март 2009 - 14:14

Аз също много се кефя на джантите.Далеч са от перфекните , но за сега ще се карат така. В първия момент когато видях обявата в нета просто не повярвах. Дори не забелязах , че са
Прикачен файл  1244010902c.JPG   659,6K   73 Брой сваляния
а не
Прикачен файл  2014001302d.jpg   53,29K   65 Брой сваляния

Всъщност това няма никакво значение , просто искам да кажа , че тези които купих са от 124-ка монтирани на Спортлайн изпълнението с размер 7J15H2 ET 41 и номер 1244010902, а на втората снимка са стандартните за 201-цата.

Купих ги от автокъща. Някъкъв чичка купил 124-ката която вървяла с тези джанти и железни със зимни гуми. нещо не му харесали летите джанти и ги оставил в автокъщата да се продават на тази цена . Дори не се пазарих с търговеца от автокъщата , щото при тази цена си е кощунство да не ги взема веднага още повече , че са със капачки и болтове.
Прикачен файл  PIC_4980.JPG   245,64K   29 Брой свалянияПрикачен файл  PIC_4981.JPG   243,87K   31 Брой сваляния
Прикачен файл  PIC_4986.JPG   245,88K   52 Брой сваляния
  • 0

#36 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 март 2009 - 15:08

[quote name='Lorinser' date='2nd March 2009 - 13:53' post='156521']
с джантите най-много ме изкефи!!
ти си рекордьорът за този модел за най-ниска цена!!
[/quotе]

Значи аз тря да съм рекордьора по тъпост, щото продадох такива джанти за 50? бяха като нови :kill_myself:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#37 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 02 март 2009 - 15:38

Не по-малко се кефя и на това , че си сложих нова емблема. тъй като много ми ги чупят , не си бях слагал повече от 5- 6 месеца. преди си вземах така да кажа целия механизъм- турско менте за 7 лв. , разглобявах го и ползвах само звездата. но скоро попаднах на магазин където ми предложиха ремонтен комплект- също турско менте но за 2 лв., който съдържа звездата/ самата емблема/ и това:
Прикачен файл  PIC_4749.JPG   245,67K   53 Брой сваляния

Ето разликата между оригиналните карантии и ментето:
Прикачен файл  PIC_4747_1111111.JPG   293,4K   84 Брой сваляния

При монтажа ползвах само звездата, защото пружинката е мека и доста се разтяга , поради което вместо следващия път просто да ми я счупят е възможно напълно да я изтръгнат което вече ще е проблем.

Ето го и резултата
Прикачен файл  PIC_4761.JPG   245,46K   63 Брой свалянияПрикачен файл  PIC_4755.JPG   244,37K   43 Брой сваляния
  • 0

#38 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 02 март 2009 - 18:46

Проблема за който споменах в горните постове е следния:
Не иска да запали на бензин когато е студена. на гас пали само като подуши ключа. мистерия.
Това което ми дойде на акъла е:
1. не работи т.нар. пета дюза
2. до нея не стига гориво
3. до нея не стига сигнал или е неточен
Не знам дали изобщо съм на прав път с тези си размисли затова търся помощ.

това което съм установил до момента е :
1. гориво до дюзата стига
2. сигнал също , но но не знам какви трябва да са стойностите

Отделно към това изобщо не съм сигурен дали някой от датчиците които са накичени по главата не е дал фира. Дали изобщо правилно сме ги закачили след ремонта .
Предполагам че от някой от тях се взема информация но не знам от кой.
Ето и снимки:

Прикачен файл  PIC_4421.JPG   1,59MB   130 Брой сваляния

така са закачени в момента:

Прикачен файл  PIC_4767.JPG   242,52K   113 Брой сваляния


Молбата ми е ако някой има снимки на мотор 102.962 или знае подредбата да свирка.
Ако пък съм тръгнал в грешна посока не ме оставяйте в невидение
  • 0

#39 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 март 2009 - 21:27

червеният ти е за перката отпред
зеленият е за КЕ-то
страничният с 1 пин ти е за таблото за стрелката

на пуск дюзата трябва да имаш 12V когато си на стартер
  • 0

#40 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 04 март 2009 - 19:24

Преди малко все пак успях да запаля на бензин , но на третото въртене.
Преди това размених местата на тези две букси, щото съм си втълпил че има нещо което не съм закачил правилно.

Прикачен файл  PIC_47671111111111111111111111.JPG   241,76K   70 Брой сваляния

при първото въртене - нищо
при второ въртене - леко припали и след подаване на гас изгасна
при третото въртене- запали стабилно , изчаках около 10 секунди и подадох плавно гас. мотора реагира веднага и след това пуснах гаста.държеше около 650 оборота

Прикачен файл  Copy_of_PIC_5018.JPG   244,92K   75 Брой сваляния

и започнаха бавно да се покачват

Прикачен файл  Copy_of_PIC_5022.JPG   244,75K   49 Брой сваляния


направих едно кръгче из квартала.колата се държа добре .

Не знам обаче дали това че успях да запаля не се дължи на топлото време или на това че преди да запали въртях продължително- около 10 сек.Все пак това е успех - досега колкото и да съм въртял не е припалвала дори и за секунда.



утре ще ставам рано и ще я пробвам пак.
  • 0

#41 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 04 март 2009 - 20:04

червеният ти е за перката отпред
зеленият е за КЕ-то
страничният с 1 пин ти е за таблото за стрелката

на пуск дюзата трябва да имаш 12V когато си на стартер



Да, при пуск на стартер имам 12 волта на буксата на дюзата .

Погледнах и темата на колегата Жабараhttp:
//www.mbclub.bg/forums/index.php?showtopic=16048
след което изчетах и всичко във форума относно КПР релето.
особено полезна е темата на Субсоник в секцията "Двигатели" на 124-ките. ако нямам успех продължавам. бах я у колата . :censored:

само дет не ми е ясно това реле къде се намира при мен.
това имам зад акомулатора:
Прикачен файл  Copy_of_PIC_5005.JPG   244,86K   78 Брой сваляния
  • 0

#42 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 04 март 2009 - 21:59

Понеже не можах да изтрая до сутринта преди минути опитах отново да запаля на бензин .
Но отново размених буксите . Ми колата запали след 3-4 секунди въртене .Отново ниски обороти със склонност да загасне при рязко подаване на гас. когато подавам плавно гас мотора работи равномерно и също толкова плавно покачва обороти .

Наивно беше да смятам че с толкова елементарна процедура ще се реши проблема.

явно е много топло- в момента в ст. загора сигурно е 7-8 градуса .

утре сутрин пак ще пробвам. ако не в неделя отново ще я разглобя.
  • 0

#43 FERFAKS

FERFAKS

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:varna

Публикувано 04 март 2009 - 22:07

Да, при пуск на стартер имам 12 волта на буксата на дюзата .

Погледнах и темата на колегата Жабараhttp:
//www.mbclub.bg/forums/index.php?showtopic=16048
след което изчетах и всичко във форума относно КПР релето.
особено полезна е темата на Субсоник в секцията "Двигатели" на 124-ките. ако нямам успех продължавам. бах я у колата . :censored:

само дет не ми е ясно това реле къде се намира при мен.
това имам зад акомулатора:
Прикачен файл  Copy_of_PIC_5005.JPG   244,86K   78 Брой сваляния

Един савет нз дали е на място но все пак. Провери клапата за въздох която се намира под въздушния филтар дали е настроена.
  • 0

#44 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 04 март 2009 - 22:15

Един савет нз дали е на място но все пак. Провери клапата за въздох която се намира под въздушния филтар дали е настроена.


още един съвет--не я пипай, особено ако никога не ти е гърмяла на газ.

провери ли дали 5тата дюза не е запушена??
замери ли стойностите на този датчик? в темата събсоник пише стойностите.
замери ли датчика за темп. за постъпващия въздух?

ако след всичко това пак неще да запали я караш на газанализатор, студен тест и тогава може да се пипа клапата
  • 0

#45 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 05 май 2009 - 23:14

проблема с паленето на бензин си остава неразрешен засега. явно ще чакам пак да застуди , щото сега поради мързел и липса на време не съм се назорил да го решавам. пък то и не останаха много варианти след като последно проверих петата дюза. еми пръска си, по точно разпрашава горивото. не съм мерил дебита и но според мен е безмислено. остана релето, но не мога да намеря друга подобна кола за да си сменим релетата само за пробаПрикачен файл  DSC00071.JPG   278,2K   42 Брой сваляния Прикачен файл  DSC00068.JPG   289,39K   36 Брой сваляния
скоро ми дойде на ум, че е възможно и помпата да не работи на нужното налягане и от там да идва проблема. тя си вие откакто съм купил колата но на последък се позасили.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни