Резултатите: главата е крива, гарнитурата й направо се беше стопила. Мотора е прегряван . Буталата са повлекли/но леко/. Сегментите са си заминали отдавна.Значително количество нагар по клапани,бутала, леглата на изпускателните клапани, особено на 1-ви и 4-ти цилиндър. Явно в горивния процес освен маслото е участвал и антифриз, въпреки , че не съм имал значителни загуби на охл. течност/разход под 1л. на година/.
Ремонта: Главата е обезкостена. утре я пращам за ревизия - шлайф и всички други шукарии- смана на водачите /щото клапаните си хлопат в тях/, нови гумички , припасване на клапани.
Хонинга е перфектен. Вижда се навсякъде. Цилиндрите нямат ръб и не са износени на елипса/което беше най големия ми страх , но ми олекна/.След цялото гъзене , чесане по главата и мерене реших да остана на стандартен размер сегменти и биелни лагери.Основни лагери няма да сменям.Буталата , въпреки че са леко повлекли ,смятам да не сменям.Все пак съм карал с тях така 40 000 км, пък и са оригиналните/ между другото са производство на Нурал/.Болтовете на главата са в норма и няма да ги сменям.
Частите: - сегменти - Мале
- биелни лагери- Колбеншмидт
- гарнитури - важните Елринг, останалите -квото има
- водачи на клапаните- федерал могул
Освен това: нови задни пружини Каяба , средно гърне Полмостроу, предни дискове и накладки Текстар, ремък , филтри ,масла ,антифриз, свещи и други дреболий.
Конкретни въпроси нямам ,освен- кво да правя с веригата/двойна/ при положение че е разтегната около 5-6 мм, успокоителя е перфектен , а банана е здрав? Може да ви се вижда смешен въпроса, но вече излезах от планувания бюджет.
Но ще съм благодарен на всеки който даде креативно предложение, мнение и съвет, преди да е затворен мотора.
Да се похваля:
След година дебнене по форуми, пазари и тн. най-накрая си взех джанти .модела е за 124-ка от тези с 15-те дупки- 7J15H2 ET 41 + плюс оригинални капачки и 25 бр. оригинални болтове/ 39 мм/ на смешна цена.
Та въпроса е: ако надяна на тях 205/60/ 15 дали няма да опират някъде / особено от пред/? ако някой е карал 190-ка със стоково окачване с такъв размер гуми нека сподели опит.
Този пост е редактиран от bon_bonev: 02 март 2009 - 13:58
Оправяне на заглавието според правилата на подфорума на Ц класата ! :)