Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

BATTERY PROTECTION!Convenience fuction temporarly unavailableвъпроса на крум4о


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#1 krum4o

krum4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    мерцедес е220 цди
    2003 г.

Публикувано 19 януари 2009 - 19:26

Здравейте,отново колеги!
Да попитам за един надпис който ми излиза след като не съм карал колата 24 часа и незнам какво да направя."BATTERY PROTECTION!Convenience fuction temporarly unavailable!
Колата е Е клас 2003.
  • 0

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 януари 2009 - 21:10

За това нещо имаш няколо възможности като основно е следното:ако караш предимно градско колата и палиш,гасиш,палиш,гасиш,каращ при включени фарове и една камара консуматори и бръмчиш на къси разтояния,акумулатора(ите) няма(т) време да се зареди(ят).И понеже тази количка е умна,изключва седалки,подгряявания на огледала и други глезотийки за да пренасочи повече ток за зареждане.Също може да се получи от стоене зимно време и заряда,респективно напрежението, на батерията падне.Колата ще се помъчи да го навакса по същия начин като изключи по-неважните консуматори.
Следващия вариянт ти е да започваш да имаш проблеми с акумулатора.Ако ти е произведена колата преди септември 2002 въпреки че си писал 2003,не си го откачай сам или ако го правиш преди това с кабели захрани системата през клемите от друг акумулатор и тогава сваляй този.
Най-лошия вариянт ти е да се базика модула за зареждане на акумулатора и/или си за ремонт/смяна на генератора.
Все пак е хубаво да покараш колата на дълго за да зареди хубаво и ако пак вземе да го прави направо си пали гумите към Балкан Стар за диагостика и там ще ти кажат за какво става дума.
  • 0

#3 krum4o

krum4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    мерцедес е220 цди
    2003 г.

Публикувано 19 януари 2009 - 21:36

За това нещо имаш няколо възможности като основно е следното:ако караш предимно градско колата и палиш,гасиш,палиш,гасиш,каращ при включени фарове и една камара консуматори и бръмчиш на къси разтояния,акумулатора(ите) няма(т) време да се зареди(ят).И понеже тази количка е умна,изключва седалки,подгряявания на огледала и други глезотийки за да пренасочи повече ток за зареждане.Също може да се получи от стоене зимно време и заряда,респективно напрежението, на батерията падне.Колата ще се помъчи да го навакса по същия начин като изключи по-неважните консуматори.
Следващия вариянт ти е да започваш да имаш проблеми с акумулатора.Ако ти е произведена колата преди септември 2002 въпреки че си писал 2003,не си го откачай сам или ако го правиш преди това с кабели захрани системата през клемите от друг акумулатор и тогава сваляй този.
Най-лошия вариянт ти е да се базика модула за зареждане на акумулатора и/или си за ремонт/смяна на генератора.
Все пак е хубаво да покараш колата на дълго за да зареди хубаво и ако пак вземе да го прави направо си пали гумите към Балкан Стар за диагостика и там ще ти кажат за какво става дума.

Точно така,карам колата повече градско и на включени фарове и на катки разстояния, но пък навъртам 70-80 км градско.Премерих дали нямах някаква оттечка и откачих батерията,значи сам имал късмет че не се скапало нещо по колата.Акумолатора е нов а и генератора зарежда добре остава само това за късите разстояния.Благодаря за инфото!

Каква е разликата на тази преди 09.2002 и на тази след тази дата?
  • 0

#4 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 януари 2009 - 21:46

При откачане на акумулатора задния сам губи паметта си и от там се сменя с нов или вариянта е да се преглашне процесора.След септември вече го оправят този проблем.
  • 0

#5 krum4o

krum4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    мерцедес е220 цди
    2003 г.

Публикувано 19 януари 2009 - 21:51

При откачане на акумулатора задния сам губи паметта си и от там се сменя с нов или вариянта е да се преглашне процесора.След септември вече го оправят този проблем.

Моята е юни 2003г. и двата пъти откачах акомулатора и нямах проблем,но това ще запоследно да правя нещо без да питам когото трябва.
  • 0

#6 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 януари 2009 - 22:30

Имаш хубава кола,понякога направи си сам по нея води го грешки които стуват скъпо после.
Хубаво е да отделиш някой лев и да вземеш да отидеш ей така профилактично до Балкан Стар да ти направят една истинска диагностика за да се види положението за момента.Въпреки че всичко си изглежда ОК нека я закачат и погледнат.
  • 0

#7 krum4o

krum4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    мерцедес е220 цди
    2003 г.

Публикувано 19 януари 2009 - 23:21

Прав си ще взема до отскоча до там.Ще ми е за втори път след като смених едно SBC.Имам един приятел които прави дигностка на всякакви коли, но дали да му се доверя.
  • 0

#8 kristian

kristian

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:burgas
  • Интереси:хаус музика,нощни клубове,мерцедес.
  • Автомобил:
    mercedes-benz C200 W202 esprit

Публикувано 19 януари 2009 - 23:41

:tongue: ако питаш мен,акумулатора си отива колега.
  • 0

#9 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 януари 2009 - 23:42

Значи тук Линкса обясни много подробно за диагностиките.
За Мерцедесите (говоря за модерните) се използва специален софтуер и хардуер.Има си работи които могат да се видят и да се барнат само по този начин с тази техника,все пак това си е фирмен инструмент.
Твоя човек прави диагностика на много коли.Може да е добър но зависи до къде му се простират познанията и колко го ограничава машината.Хора обучени за работа със Стардиагноза понякога се чудят и се чешат по главата какво да правят а това работят по цял ден и пипат Мерцедеси.Сам си направи изводи.И за 211,220 и 221 се наложи приказката че това са "подвижни сървъри на колела".Много кабели,много платки,много възможности да бараш тук-там и много възможности да осереш нещо.
Не си струва за такова нещо да си вкараш таралеж в гащите.
Ето един пич тук ТОП му е ника има една 220-ска.Той си бара по колата но има работи за които пали колата и в Б.С. просто няма начин понякога.
Така че за диагностика ще ги прежалиш паричките,майната им.
Напиши си в профила от къде си и може да ти се даде и съвет при кого да отидеш като алтернатива на Б.С.
  • 0

#10 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2009 - 00:15

W123 е обяснил много точно как стоят нещата. Наистина не е достатъчно само да имаш стардиагноза, по важно е умението да се борави с нея. Опита ми с моя подвижен сървър показва че някои неща задължително трябва да се правят само в БС - просто там са обучени и адекватни как да реагират на даден проблем.

Ето една моя диагностика :)

ТУК

Всяко нещо си има хардуерна и софтуерна версия (чудя се дали не може да се обновява софтуера на някои модули) и стардиагнозата ти казва всичко, хубаво е да си направиш една диагностика и където имаш грешки да ги питаш за какво става въпрос, сигурен съм че ако не си ходил на диагностика скоро ще имаш натрупани грешки. Много ще е готино на бъдещите модели да има нещо подобно на "Nokia Software Updater" и да се свързват с интернет и да си обновяват софтуера :)
  • 0

#11 krum4o

krum4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    мерцедес е220 цди
    2003 г.

Публикувано 20 януари 2009 - 00:17

акомулатора е в гаранция,да си отива.Ще го сменят, ако трябва.
От Благоевград съм колега.Тук едно време беше оторизиран сервиз на Мерцедес,но от известно време не е.Засега не ми се наложило да ходя до там и дано не ми се наложи,защото мисля че нищо не разбират.
  • 0

#12 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 януари 2009 - 10:25

Еми екстра де.Палиш някой ден колата и бягаш до София,таман ще се зареди батерията,а ако имаш път към Пловдив можеш да си запазиш час за някой четвъртък,и като ти погледнат колата по привечер минаваш на регионалната среща да пием по една Фанта и се пребираш.
А за акумулатора ако му е нужен заряд и нямаш зарядно или не ти се занимава да го сваляш,направи като мен преди няколко дена когато ми се беше разредил бая моя от каране на къси разтояния и основно само палех с него.Палиш колата и я оставяш да поработи на място час и половина-два.Разхода на дизела на място е пренебрежимо малък.Още ми стоят двата ключа в чантата.Единия си стоеше на таблото и мотора си цъкаше около два часа а с другия бях заключил колата :D Разликата след това беше осезаема.
  • 0

#13 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2009 - 18:30

Еми екстра де.Палиш някой ден колата и бягаш до София,таман ще се зареди батерията,а ако имаш път към Пловдив можеш да си запазиш час за някой четвъртък,и като ти погледнат колата по привечер минаваш на регионалната среща да пием по една Фанта и се пребираш.
А за акумулатора ако му е нужен заряд и нямаш зарядно или не ти се занимава да го сваляш,направи като мен преди няколко дена когато ми се беше разредил бая моя от каране на къси разтояния и основно само палех с него.Палиш колата и я оставяш да поработи на място час и половина-два.Разхода на дизела на място е пренебрежимо малък.Още ми стоят двата ключа в чантата.Единия си стоеше на таблото и мотора си цъкаше около два часа а с другия бях заключил колата :D Разликата след това беше осезаема.


Прав си за това,че ще се зареди малко батерията,обаче колко???Колко мислиш,че зарежда това динамо(алтернатор) на празен ход.Според мен не повече от 3-8 А/Н по 2 и се получава не повече от 16 ампера.Ако предположим че батерията е 74 Ампера и се е разредила до 30%(приблизително 22 А) и прибавим онези 16 ампера(максимум за два часа) се получава 38 А,при което до 74 А остават още 50% горе-долу.
Така че истината е да се зареди на зарядно и да се мери гъстотата на електролита периодично,като се внимава да не се презареди,понеже не било хубаво за батерията.Онези джаджи дето мерят гъстота се продават в бензиностанциите на Лукоил за по 3-5 кинта.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#14 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 януари 2009 - 21:32

Сега,нека не бъркаме нещата.Не говорим за акумулатор паднал напълно,изтощен до неузнаваемост и т.н.Става дума за това че може да се върне голяма част от капцитета му.В случая на колегата не е изтощен до степен да неможе да завърти или нещо от сорта а му трябва дозареждане за което колата му сигнализира и се мъчи да се справи сама.Съвета ми за дозареждане от час и половина -два при работа на място без никакви други консуматори ще му е много от полза.
  • 0

#15 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2009 - 23:35

Ок колега W123.Няма да му навреди да похарчи 1 литър нафтичка за 1.5-2 часа. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни