Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Управление вентилатор отопление MBБългарски аналог на добра цена


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 05 януари 2009 - 18:54

Универсално управление за оборотите на вентилатор отопление на Mercedes. Напълно функционален заместител на оригиналното електронно управление. Размерите (62х51х22мм.) и монтажните отвори позволяват бърз и лесен монтаж, директно на мястото на оригиналното управление.

Доколкото знам тази част, т.нар. "таралеж" е доста чувствителна, а ремонта труден. Ето защо ви давам този линк с надеждата да съм полезен на колегите.
Източник
  • 0

#2 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 януари 2009 - 19:23

За това ли става въпрос

Публикувано изображение

Дали става за всички модели (имам впредвид максималният ток, които може да пусне през вентилатора)

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#3 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2009 - 19:34

На една Е класа W210 с големия дисплей на климатроника и се беше скапало това управление (таралежа) и проблема стана така че като изгася колата и даже извадя ключа, парното продължаваше да духа на най силно положение и нямаше начин да се спре, махнах акумулатора за да го спра и после като го сложих обратно вече моторчето на парното не се пускаше. Отидох при един жичкаджия да го оправи и той извади цялото моторче заедно с регулатора от под жабката и ме прати при един негов колега който изработва такива неща саморъчно и му оставих цялото моторче заедно с регулатора и след няколко часа тоя човек беше направил нов регулатор. Монтира го в колата и само на самата платка имаше един регулатор който врътна за да го настрои колко силно да духа като е на най слаба степен управлението на климатроника и като сглоби всичко нямаше никаква разлика в работата от оригиналната част. Тоя човек каза че е правил за много коли подобни изпълнения и досега не е имал недоволен клиент. Каза че общо взето може да направи за всякакви коли такова нещо, само условието му е да му се занесе оригиналната част и тогава действа. Цената беше към 100лв. Оригиналното мисля че е много по скъпо.
  • 0

#4 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 януари 2009 - 19:46

На една Е класа W210 с големия дисплей на климатроника и се беше скапало това управление (таралежа) и проблема стана така че като изгася колата и даже извадя ключа, парното продължаваше да духа на най силно положение и нямаше начин да се спре, махнах акумулатора за да го спра и после като го сложих обратно вече моторчето на парното не се пускаше. Отидох при един жичкаджия да го оправи и той извади цялото моторче заедно с регулатора от под жабката и ме прати при един негов колега който изработва такива неща саморъчно и му оставих цялото моторче заедно с регулатора и след няколко часа тоя човек беше направил нов регулатор. Монтира го в колата и само на самата платка имаше един регулатор който врътна за да го настрои колко силно да духа като е на най слаба степен управлението на климатроника и като сглоби всичко нямаше никаква разлика в работата от оригиналната част. Тоя човек каза че е правил за много коли подобни изпълнения и досега не е имал недоволен клиент. Каза че общо взето може да направи за всякакви коли такова нещо, само условието му е да му се занесе оригиналната част и тогава действа. Цената беше към 100лв. Оригиналното мисля че е много по скъпо.

Близо 7- Стоянки ми взеха от Блакана за тоя регулатор за S класата - бая ми падна гласчето, като ги броих на касата :icon_coolgrin:

Нещо ми се върти из главата за ...124ката, ма за сега, само ми се върти

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#5 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2009 - 20:58

Близо 7- Стоянки ми взеха от Блакана за тоя регулатор за S класата - бая ми падна гласчето, като ги броих на касата :icon_coolgrin:

Нещо ми се върти из главата за ...124ката, ма за сега, само ми се върти

Поздрави
:4036:


Помня темата ти и затова предпочетох тоя вариант с по ниската цена, въпреки че не обичам побългаряването, но човека изглеждаше интелигентен и засега регулатора работи перфектно.
  • 0

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 януари 2009 - 20:59

Владек на твойта кола така ли изглежда като на снимката която си копнал или като това долу?

http://www.importecw...de=MB1408218351

Публикувано изображение

Пьрвите модели на 210 са с подобен модел като на 140.На това му викат реглатор и се чудя кьде е тоя таралеж при 210 и 140?
  • 0
.

#7 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2009 - 21:27

Владек на твойта кола така ли изглежда като на снимката която си копнал или като това долу?

Пьрвите модели на 210 са с подобен модел като на 140.На това му викат реглатор и се чудя кьде е тоя таралеж при 210 и 140?


Точно нашата W210 e с такъв регулатор (или таралеж, предполагам името идва от това че на пурите наистина е с едни пръчици като таралеж) и се намира под жабката при моторчето, на W140 регулатора се намира пак при моторчето, което е от външната страна под капака, като махнеш филтъра на купето ще го видиш.
  • 0

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 януари 2009 - 21:36

Точно нашата W210 e с такъв регулатор (или таралеж, предполагам името идва от това че на пурите наистина е с едни пръчици като таралеж) и се намира под жабката при моторчето, на W140 регулатора се намира пак при моторчето, което е от външната страна под капака, като махнеш филтъра на купето ще го видиш.


Маке,3 пьти го махах за седмица,че не ми харесваше парното,а и ако помниш филтри заедно с теб смняхме,по едно и сьщо време.

Коя година е тая 210?
  • 0
.

#9 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2009 - 21:38

Маке,3 пьти го махах за седмица,че не ми харесваше парното,а и ако помниш филтри заедно с теб смняхме,по едно и сьщо време.

Коя година е тая 210?


1995г. от най първите и най бъгави модели според мен.
  • 0

#10 dpower

dpower

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210-1996 Е300D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2009 - 15:57

"top", имам подобен проблем с регулатора на вентилатора, можеш ли да дадеш координати на човека ремонтиращ такива устройства.
  • 0
Публикувано изображение

#11 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 януари 2009 - 16:58

Владек на твойта кола така ли изглежда като на снимката която си копнал или като това долу?

http://www.importecw...de=MB1408218351

Публикувано изображение

Пьрвите модели на 210 са с подобен модел като на 140.На това му викат реглатор и се чудя кьде е тоя таралеж при 210 и 140?

Същата малка, черна гад с четири телчета

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#12 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Публикувано 19 януари 2009 - 18:00

На една Е класа W210 с големия дисплей на климатроника и се беше скапало това управление (таралежа) и проблема стана така че като изгася колата и даже извадя ключа, парното продължаваше да духа на най силно положение и нямаше начин да се спре, махнах акумулатора за да го спра и после като го сложих обратно вече моторчето на парното не се пускаше. Отидох при един жичкаджия да го оправи и той извади цялото моторче заедно с регулатора от под жабката и ме прати при един негов колега който изработва такива неща саморъчно и му оставих цялото моторче заедно с регулатора и след няколко часа тоя човек беше направил нов регулатор. Монтира го в колата и само на самата платка имаше един регулатор който врътна за да го настрои колко силно да духа като е на най слаба степен управлението на климатроника и като сглоби всичко нямаше никаква разлика в работата от оригиналната част. Тоя човек каза че е правил за много коли подобни изпълнения и досега не е имал недоволен клиент. Каза че общо взето може да направи за всякакви коли такова нещо, само условието му е да му се занесе оригиналната част и тогава действа. Цената беше към 100лв. Оригиналното мисля че е много по скъпо.


Еваларка на човека, дето е решил да го направи!
Това не е много сложно, но важното е да работи стабилно. Имам познат дето намира правени модули за запалване от тези дето ги крадат.
Ако не намерите този човек, може да помислим да си направим собствено решение, което да е на разположение на закъсалите колеги!
  • 0

#13 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2009 - 20:25

"top", имам подобен проблем с регулатора на вентилатора, можеш ли да дадеш координати на човека ремонтиращ такива устройства.



Еваларка на човека, дето е решил да го направи!
Това не е много сложно, но важното е да работи стабилно. Имам познат дето намира правени модули за запалване от тези дето ги крадат.
Ако не намерите този човек, може да помислим да си направим собствено решение, което да е на разположение на закъсалите колеги!


Телефона не мога да му го намеря в момента, но знам къде се намира. Адреса му е срещу КАТ-София, от бул. "Драган Цанков" се влиза в уличката и от дясно се пада една бензиностанция Лукойл, направо има гумаджииница, завива се на ляво и после пак на ляво където е първия вход на блока, на картинката съм отбелязъл с стрелка къде се намира човека:

Публикувано изображение

Там незнам на кой етаж се намира, но може би ако се пита ще го познават, един леко възрастен с брада :)
  • 0

#14 dpower

dpower

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210-1996 Е300D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2009 - 21:06

Благодаря много, 'top'! Дано, да се окаже, че съседите му го познават или поне някой от гаражите на блока е негов и му служи и за работилница, че иначе трябва да го издирвам по описание по етажите.
  • 0
Публикувано изображение

#15 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2009 - 21:49

Благодаря много, 'top'! Дано, да се окаже, че съседите му го познават или поне някой от гаражите на блока е негов и му служи и за работилница, че иначе трябва да го издирвам по описание по етажите.


Утре ще се опитам да потърся жичкаджията който ми даде телефона на тоя човек и ще ти го дам. Не мога точно да ти кажа къде се намира защото когато съм ходил при него (няколко пъти защото ми е разкодирал и касетофони за различни коли) винаги съм му звънял когато съм долу и той е слизал, но така и не си записах името и телефона му.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни