Централното замина
Започната от cooler, 24 дек 2008 - 23:09:53
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 декември 2008 - 23:09
След като преди седмица задния капак на комбито се опита да ме закове на място реших че повече няма да търпя тази история и отидох и си купих нови газови амортесьорчета. Смених ги преди два дни по описания начин (пипкаво е и има нужда от помощник, но е по силите на технически средно грамотен човек) и ето че веднага почнаха изненадите. Да не си кривя душата верно е че облекчението от това да не се пазиш всеки път от падащ тежък капак е голямо. Първия локализиран проблем обаче беше че се загубиха токовете до механизма, който дозатваря вратата на багажника. Преглътнах го някак си защото предположих че при смяната на газовите амортесьорчета съм откачил някой кабел и се надявам че ще успея да отстраня този досаден ефект. Днес обаче констатирах че автомобила е загубил способноста си да се заключва автоматично. Алармата си работи, активира се и се дезактивира по команда, обаче машинките във вратите не мръдват. Прочетох няколко поста с подобни тревоги и там е описан евентуален проблем с бушон. Това ще е първото нещо, което ще проверя утре. Има ли вариант нещо да е замръзнало покрай настъпилите студове. Карал съм този автомобил и на доста по-студено и проблема нема. Чудих се дали не е нещо свързано с вакуумната система, обаче там всичко май е наред. Реглажа на фаровете работи перфектно. От друга страна съм сигурен че и двете предни врати работеха перфектно когато ми се налагаше да ползвам ключ. И отключваха и заключваха. Нямаше ситуации от типа: дясната отваря, пък лявата само затваря или нещо подобно. Споделете ако имате идея как бих могъл да се преборя с горепосоченото затруднение.
#2
Публикувано 24 декември 2008 - 23:12
123,124,210.................?
И профилчето,а докато го оправиш аз ще ти намеря една схема ако мога.
И профилчето,а докато го оправиш аз ще ти намеря една схема ако мога.
.
#3
Публикувано 24 декември 2008 - 23:14
провери си машинката за централното мисля че се намира под задната седалка сваляш седалката и има едно като кутия това е помпата за вакума виж да не се е измъкнал някой маркуч или дали изобщо работи вратите на мередесите се затварят с вакум та провери за извадени маркучи от машинкатаСлед като преди седмица задния капак на комбито се опита да ме закове на място реших че повече няма да търпя тази история и отидох и си купих нови газови амортесьорчета. Смених ги преди два дни по описания начин (пипкаво е и има нужда от помощник, но е по силите на технически средно грамотен човек) и ето че веднага почнаха изненадите. Да не си кривя душата верно е че облекчението от това да не се пазиш всеки път от падащ тежък капак е голямо. Първия локализиран проблем обаче беше че се загубиха токовете до механизма, който дозатваря вратата на багажника. Преглътнах го някак си защото предположих че при смяната на газовите амортесьорчета съм откачил някой кабел и се надявам че ще успея да отстраня този досаден ефект. Днес обаче констатирах че автомобила е загубил способноста си да се заключва автоматично. Алармата си работи, активира се и се дезактивира по команда, обаче машинките във вратите не мръдват. Прочетох няколко поста с подобни тревоги и там е описан евентуален проблем с бушон. Това ще е първото нещо, което ще проверя утре. Има ли вариант нещо да е замръзнало покрай настъпилите студове. Карал съм този автомобил и на доста по-студено и проблема нема. Чудих се дали не е нещо свързано с вакуумната система, обаче там всичко май е наред. Реглажа на фаровете работи перфектно. От друга страна съм сигурен че и двете предни врати работеха перфектно когато ми се налагаше да ползвам ключ. И отключваха и заключваха. Нямаше ситуации от типа: дясната отваря, пък лявата само затваря или нещо подобно. Споделете ако имате идея как бих могъл да се преборя с горепосоченото затруднение.
#4
Публикувано 24 декември 2008 - 23:16
http://www.gdtm.net/...r/RearSpacT.htm
Да си ровил около ключалката на задната врата?
http://www.gdtm.net/5RDoor/5door.htm
http://www.gdtm.net/Interior/5RDWS.htm
И не си рови под седалката ако преди това не си ровил.Проверявай това което е пипано преди проблема,да не си врьтнеш нови проблеми и да няма оправия после
Да си ровил около ключалката на задната врата?
http://www.gdtm.net/5RDoor/5door.htm
http://www.gdtm.net/Interior/5RDWS.htm
И не си рови под седалката ако преди това не си ровил.Проверявай това което е пипано преди проблема,да не си врьтнеш нови проблеми и да няма оправия после
.
#5
Публикувано 24 декември 2008 - 23:19
вакуума на фаровете, няма общо с вакуума на вратите.
прегледай пак маркучите. имаш кабелени снопове които минават покрай двата амортисьора
прегледай пак маркучите. имаш кабелени снопове които минават покрай двата амортисьора
#6
Публикувано 24 декември 2008 - 23:26
4 отговора,в темата си,а още не се знае каква е колата.
Клапите на парното пробвал ли си дали бачкат?
Клапите на парното пробвал ли си дали бачкат?
.
#7
Публикувано 24 декември 2008 - 23:30
124 ТЕ итал
#8
Публикувано 24 декември 2008 - 23:31
Sorry , заплеснах се в писанието. 124 комби '91. Аз за вакуума се сетих първо. Едни майстори ме бяха светнали преди години като ми сменяха единя фар че ако забравиш да закачиш маркуча за вакуума към фара и централно се преебва. За това тествах фаровете и те се движат перфектно. Около ключалката не съм ровил изобщо, обаче в процеса на смяната на амортесьорчетата подпирах от време на време с крак вратата.Тя си е тапицирана и не вярвам това да е предизвикало нещо. Другото е че като разглобих задната част от тапицерията на тавана под пластмасовата кора, която крие механизма за захващане на вратата и амортесьорчетата видях от ляво доста кабели които бяха вързани към един куплунг ( не съм сигурен че използвам точната терминология). Допускам че е възможно при монтажа на новия елемент да съм откачил нещо без да ми е направило впечатление, или да има кофти връзка. Това ще е второто място където ще фокусирам усилията си утре.
#9
Публикувано 24 декември 2008 - 23:34
124 ТЕ итал
Бе аз линковете му ги набих вече ма ти от кьде разбра каква е колата?
Само е избил вакума на задната,помпата е бачкала на празни обороти и се е изключила.Сега го чака изнамиране на теча и отстраняването му,после бушона за помпата да рисетне / снулира за французите у форума / и ше яде Асан баница.
Ма ти от де разбра каква е колата ми кажи?И тая помпа спираше на цяло нали,не изолира само едната магистрала като на 140 вратите?Да не обьркаме човека де
.
#10
Публикувано 24 декември 2008 - 23:38
http://www.gdtm.net/Interior/5RDWS.htm
Виж тая снимка,последната на линка и прочети какво пише под нея.Те там е ключа за палатката.После рови за схема бушони и вади тоя за помпата ма гледай да си отстранил теча преди това.
.
#11
Публикувано 24 декември 2008 - 23:39
Benz, мерси за линковете, аз съм се борил и преди с тая врата. Сменях маркуча на водата за от зад и ми е ясна като структура, ама сега се получи некво наслагване на ефекти с отрицателна стойност.
#12
Публикувано 24 декември 2008 - 23:45
Едно нещо обаче ме обърква в това дето е показано. Това е дясната страна на вратата. От там минава маркуча за водата на задното стъкло до колкото си спомням. Има ли и някакъв вакуумен маркуч, щото "Само е избил вакума на задната,помпата е бачкала на празни обороти и се е изключила.Сега го чака изнамиране на теча и отстраняването му,после бушона за помпата да рисетне" малко ме обърка. Под "задната" какво разбираш?
#13
Публикувано 24 декември 2008 - 23:49
подключаем в салоне вакуумную магистраль , обрезаем по месту шланг подачи
Аз за тва ти казвам "чети под снимката",там си пише,че вакумната магистрала е там.Ако това е откачено и ти пуска вакума при затваряне на вратата и опита да се заключи се включва помпата.Помпата работи едно определено време и като не успее да насмогне на теча се самоизключва за да не изгори или поне моите така правят.
Намери кой е бушона за помпата.Вади го за 30 секунди и после един да заключва,друг да слуша за сьскане около пантите на задната врата.Рискуваш помпата обаче
Те тва мога да те посьветвам,логиката това сочи,подобни модели така правят...............ма честно такова не сьм ровил.Виж ако е помпа за заключването на 140 или за централното,за клапите на парното,за антенките на задния ход,за врати и багажник..................малииии и снимки имах ма за комби само идеи мога да ти дам
Аз за тва ти казвам "чети под снимката",там си пише,че вакумната магистрала е там.Ако това е откачено и ти пуска вакума при затваряне на вратата и опита да се заключи се включва помпата.Помпата работи едно определено време и като не успее да насмогне на теча се самоизключва за да не изгори или поне моите така правят.
Намери кой е бушона за помпата.Вади го за 30 секунди и после един да заключва,друг да слуша за сьскане около пантите на задната врата.Рискуваш помпата обаче
Те тва мога да те посьветвам,логиката това сочи,подобни модели така правят...............ма честно такова не сьм ровил.Виж ако е помпа за заключването на 140 или за централното,за клапите на парното,за антенките на задния ход,за врати и багажник..................малииии и снимки имах ма за комби само идеи мога да ти дам
.
#14
Публикувано 25 декември 2008 - 00:01
ОК, ще докладвам лично за резултата. Дано утре да е над 0 градуса. Благодарско още веднъж за съветите.
#15
Публикувано 25 декември 2008 - 00:06
Кьсмет с проекта,май Вени беше ровил такава,но може и да се льжа.
.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни