Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Трудно пали и като и дам газ гаснеW201 2.0 91г.


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#1 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 22 декември 2008 - 12:14

Значи днеска ей така от нищото ми погоди страхотен номер и целия ден ми тръгна на кино. Сутринта запалих мн. трудно (досега никога не ми се е случвало,винаги си е работела идеално и си е палила екстра) работеше,като на 3 цилиндъра, тресеше и нямаше мощност,да не говорим,че ми се стори че пуши яко. Като и подам газ тръгва да гасне.. падат и оборотите и почва да чука. След като запалих о седмия път колата си държи 1100 оборота (което го примемам за нормално докато е студена) винаги си е било така.. и като и дам газ изведнъж да я изфорсирам "умира".При постепенно подаване тресе неработи равномерно и общо взето неможе да се кара.
Колата е 2.0 механичен инжекцион 91г. Няма газ... и вчера си работеше супер.. просто е необяснимо за мен. Дайте идей какво да предприема.Мерси

Този пост е редактиран от Faca: 29 януари 2009 - 21:33
преместена от Общ форум за МБ

  • 0
Публикувано изображение

#2 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 22 декември 2008 - 12:37

Кога си сменял горивния филтър? И от къде зареди за последно бензин и колко?
  • 0

#3 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 22 декември 2008 - 12:45

Бензин вчера сипах 20лв на ОМВ на Люлин на тунела. Горивния филтър го сменях лятото като сменях и масло и др. филтри. Сега сменях пак масло но този път филтъра не смених... ноооо чак така от веднъж да се задръсти. Иначе и на мен ми минават подобни съмнения за бензина но незнам дали симптомите могат да са такива...
  • 0
Публикувано изображение

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 декември 2008 - 13:42

Ако се съмянваш за вода в бензина, хакни едно шише медицински спирт 95% в резервоара, така ще я прокара по-лесно.

На мен повече ми прилича че смуче въздух, който не минава през дебитомера - стари маркучи, пропукано гумено дъно на дебитомера.

Обикновено правят така и когато се прецака потенциометъра на дебитомера.

Ако е след 89-та, има възможност за диагностика със светодиод - хубаво е да се види дали няма записана грешка в паметта на ЕКУ-то, която може да те насочи нанякъде.
  • 0

#5 tonyb

tonyb

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W201 ,190E , 122 h.p.,1990

Публикувано 22 декември 2008 - 14:22

Не мисля,че е нормално колата да работи на 1100 оборота.Когато запаля моята кола,дори и да е студено заковава на 800 оборота.Когато е студен мотора според мен се дозира горивната смес ,а не се вдигат оборотите докато е студена.
Успех!
  • 0
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 декември 2008 - 14:43

Не мисля,че е нормално колата да работи на 1100 оборота.Когато запаля моята кола,дори и да е студено заковава на 800 оборота.Когато е студен мотора според мен се дозира горивната смес ,а не се вдигат оборотите докато е студена.
Успех!


Като запалиш на студено - около 20-30 секунди трябва да поддържа 1100 оборота, и после падат, но не до нормалните
(650 при мен на загрял мотор) а по-скоро на 800. (не гледай скалата на оборотомера - между 500 и 1000 оборота е доста нелинейна).

Прав си - дозирането е температурно зависимо, но на студен мотор се пуска повече въздух и повече гориво.

Някои 102 мотори, тези с ТСЗ запалване, са с устройство за допълнителен въздух при студен старт- при тях има и винт за коригиране на оборотите отстрани на филтъра.

Тези с ЕЗЛ, са със моторче за празен ход, и нямат винт за регулиране на оборотите. Тях като ги запалиш студени, държат 1100 оборота за половин минута.
  • 0

#7 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 22 декември 2008 - 16:48

Такааммм.. колегата Lusco веднага надуши проблема. :) След 1 шише спирт и 20 л. от шел всичко си дойде на мястото. Колата си работи екстра.Само дето ми опъна нервите и се шашнах,че пак нещо се е преебала. Виждал съм и др. път кофти бензин ама явно това е било пълен боклук. Дано поне е бил разреден само с вода,а не с некви други лайна,че тогава незнам. Лукойл и отебах по същата причина сега явно и с омв ще се случи същото.

Колеги,сега обаче имам 2 др.въпроса и ако някой е по-наясно нека ми отговори. Прилагам снимки :)
Публикувано изображение
ТОВА ТАКА ЛИ ТРЯБВА ДА БЪДЕ!? Ако НЕ!?,тогава защо е така!?Може ли това да е причина колата да е "спъната" и без ряз!? Ако и тогава защо ако се промени положението колата започва да не работи добре и да чука като аванс!? Ще ме извините за тъпите въпроси явно но просто не разбирам и се опитвам сам да си отговоря на някои неща или ако не сам то поне чрез вас:) Ако в това до известна степен може да се крие проблемчето ми ще съм благодарен на съвет как да постъпя!? Ето и снимка малко по-отблизо!
Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 декември 2008 - 17:44

Такааммм.. колегата Lusco веднага надуши проблема. :) След 1 шише спирт и 20 л. от шел всичко си дойде на мястото. Колата си работи екстра.Само дето ми опъна нервите и се шашнах,че пак нещо се е преебала. Виждал съм и др. път кофти бензин ама явно това е било пълен боклук. Дано поне е бил разреден само с вода,а не с некви други лайна,че тогава незнам. Лукойл и отебах по същата причина сега явно и с омв ще се случи същото.

Колеги,сега обаче имам 2 др.въпроса и ако някой е по-наясно нека ми отговори. Прилагам снимки :)

ТОВА ТАКА ЛИ ТРЯБВА ДА БЪДЕ!? Ако НЕ!?,тогава защо е така!?Може ли това да е причина колата да е "спъната" и без ряз!? Ако и тогава защо ако се промени положението колата започва да не работи добре и да чука като аванс!? Ще ме извините за тъпите въпроси явно но просто не разбирам и се опитвам сам да си отговоря на някои неща или ако не сам то поне чрез вас:) Ако в това до известна степен може да се крие проблемчето ми ще съм благодарен на съвет как да постъпя!? Ето и снимка малко по-отблизо!


По това че делкото ти има вакумен авансатор съдя, че си с ТСЗ запалване. На ЕЗЛ делкото трябва да стои така - при теб ми се струва че закъснението е множко, но това няма как да се разбере само от снимката.

Мисля че трябва да е по към средата, но ако е вадено и презацепвано, може и такова да му е положението. Също така не е зле да видиш вакумите които управляват вакумния авансатор как са подредение, и да не се откачил някой. Имаше тема в раздела за Ц-класа.

http://www.mbclub.bg...showtopic=14366

При теб на празен ход, трябва да е около 10 градуса предварението.
  • 0

#9 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 22 декември 2008 - 23:09

За съжаление прибързах да се изкажа неподготвен за предния проблем. Не съм сменил още горивния филтър но ме притеснява,че проблема май не е там. Сега колата пали и работи на празен ход добре,не трака и не тропа.. НО ... няма грам мощност. Немога да кача повече от 2500 об/мин. нито в движение нито на празен ход. Сипвах добавки слагах, още бензин. и т.н. Последната ми надежда е утре филтъра.Но,ако няма подобрение какво да правя!? Като каза за вакумите се сещам следното нещо. По онзи ден ми обираха луфта на секторната кутия,че тропаше неуписуемо. Незнам попринцип какъв е метода,но ние разкачахме почти цялата карантия отгоре.. като вземеш кутията на филтъра отдоло всичко и така докато може да се бръкне да се обере луфта. Въможно ли е нещо от там да се е прецакало после,въпреки че като си взех колата всичко си беше наред.И накрая за делкото. Има ли смисъл да се презацепва и после да се регулират наново всички настройки... обороти горивна смес и т.н? Т,е ще има ли подобрение:) И последно извинявайте ако досаждам,но досега така кола не ме е нервирала... все нещо и става и се опитвам да събера колкото се може повече информация и да науча нещо,ако мога сам да си помогна,защото на всякъде по сервизите не обръщат особенно внимание.
  • 0
Публикувано изображение

#10 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2008 - 23:25

За съжаление прибързах да се изкажа неподготвен за предния проблем. Не съм сменил още горивния филтър но ме притеснява,че проблема май не е там. Сега колата пали и работи на празен ход добре,не трака и не тропа.. НО ... няма грам мощност. Немога да кача повече от 2500 об/мин. нито в движение нито на празен ход. Сипвах добавки слагах, още бензин. и т.н. Последната ми надежда е утре филтъра.Но,ако няма подобрение какво да правя!? Като каза за вакумите се сещам следното нещо. По онзи ден ми обираха луфта на секторната кутия,че тропаше неуписуемо. Незнам попринцип какъв е метода,но ние разкачахме почти цялата карантия отгоре.. като вземеш кутията на филтъра отдоло всичко и така докато може да се бръкне да се обере луфта. Въможно ли е нещо от там да се е прецакало после,въпреки че като си взех колата всичко си беше наред.И накрая за делкото. Има ли смисъл да се презацепва и после да се регулират наново всички настройки... обороти горивна смес и т.н? Т,е ще има ли подобрение:) И последно извинявайте ако досаждам,но досега така кола не ме е нервирала... все нещо и става и се опитвам да събера колкото се може повече информация и да науча нещо,ако мога сам да си помогна,защото на всякъде по сервизите не обръщат особенно внимание.

Това че не иска да качи обороти ми прилича на заседнала клапа на дебитомера, по-скоро напорния диск, който дозира количеството въздух.
Имах такъв случай преди година и нещо. Карам си никакви грижи, спирам, гася мотора. След час два пробвам да запаля-неще, а винаги е палела от раз. Запалих от 100000 път, но колата неще да вдига обороти???!!! Нали обичам да човъркам, веднага взех глух 10, развинтих капака на тенджерата и гледам какво става- на празен ход- ОК, но като подам газ, диска не помръдва, а знам че трябва да отваря пропорционално на газта- колкото повече газ, толкова повече въздух. Е чукнах клапата леко и всичко заспа. И до ден днешен не мога да си обясня от какво се получи. При теб може и да не е това, знам ли???
Пуши ли черно през ауспуха??? Мирише ли на суров-неизгорял бензин??? В най-лошия случай си е заминал потенциометъра на дебитомера.
  • 0

#11 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 22 декември 2008 - 23:35

Честно казано,на това студено време даже грам не пуши и в момента не мирише на бензин. Сутринта миришеше на бензин докато кюфкаше като москвич на газ. Сега ще прегледам по форума какво е писано за дебитомерите,но ако не намеря какото ми трябва все пак къде се намира и как мога що годе да го проверя !? А по тъмно нямаше как да отварям капака на филтъра но виж грам не зацепих,за дросела дали може да се е заклинил нещо. Попринцип ми се е случвало миналата година да ми зацепва педала на газта... така силно се заклинваше тая дроселова клапа. утре и това ще го видя... уффф... няма да се спи тая вечер от яд и мисли
  • 0
Публикувано изображение

#12 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2008 - 23:42

Честно казано,на това студено време даже грам не пуши и в момента не мирише на бензин. Сутринта миришеше на бензин докато кюфкаше като москвич на газ. Сега ще прегледам по форума какво е писано за дебитомерите,но ако не намеря какото ми трябва все пак къде се намира и как мога що годе да го проверя !? А по тъмно нямаше как да отварям капака на филтъра но виж грам не зацепих,за дросела дали може да се е заклинил нещо. Попринцип ми се е случвало миналата година да ми зацепва педала на газта... така силно се заклинваше тая дроселова клапа. утре и това ще го видя... уффф... няма да се спи тая вечер от яд и мисли

Аз за другата клапа ти говоря, тази на дебитомера, представлява голям ламаринен диск, точно на входа на дебитомера, първото нещо което виждаш като свалиш тенджерата(или само капака и)

Прикачени файлове


  • 0

#13 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 декември 2008 - 23:46

Публикувано изображение

Да не ви се мешам много в темичката ма ако искате това ползвайте за по-нагледно
  • 0
.

#14 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2008 - 23:48

Публикувано изображение

Да не ви се мешам много в темичката ма ако искате това ползвайте за по-нагледно

Aх ти босе, пак ме изпревари :icon_welldone:
  • 0

#15 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 декември 2008 - 23:55

:tongue: :beer: Тва се чисти да не зацикля или поне аз така правя.Малко кофти като го натиснеш,че няма място да завреш парцала ма с почистващо на Моли става.
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни