Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Да поговорим за проблемите по колата ми след диагностиката в БСНа W220 S500L


  • Please log in to reply
153 мнения по тази тема

#16 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2008 - 20:42

Какви свещи сложи?


Оригинални. Като се извадят от кутийките на мерцедес вътре са Bosch, но на керамиката на свеща е напечатана емблемата на мерцедес. Старите които извадиха бяха абсолютно същите.
  • 0

#17 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 15 декември 2008 - 20:53

ако маже я покарай малко новите имаха някаква система за
самообучение и сега трябва да се настрои към новите свещи
ако не е съвсем трагично разбира се
ако не пак диагностика
  • 0

#18 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 15 декември 2008 - 20:54

На проста кола след тая маневра се проверяват койловете как са и врьзките на кабелите.На твойта идея нямам

Като марка сьщите,ако и като модел са сьщите не виждам причина да го прави тоя номер.
  • 0
.

#19 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2008 - 20:57

ако маже я покарай малко новите имаха някаква система за
самообучение и сега трябва да се настрои към новите свещи
ако не е съвсем трагично разбира се
ако не пак диагностика


В набирането и вървенето има разлика сега е по добре, обаче като спра някъде примерно на светофар или на място съвсем ясно се усеща притрисане.
  • 0

#20 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2008 - 21:02

На проста кола след тая маневра се проверяват койловете как са и врьзките на кабелите.На твойта идея нямам

Като марка сьщите,ако и като модел са сьщите не виждам причина да го прави тоя номер.


При смяната на свещите размениха две от бубините защото преди при каране с над 180км/ч даваше грешка missfire на втори цилиндър и затова я сложиха на първи. При диагностика в момента не дава никаква грешка, единствено при празен ход се вижда от диагностиката че по често първи и пети и трети и седми цилиндър влизат в някакви черни стойности при едните са в + а другите в - Кабелите не са ги пипали, само ги откачиха от към свещите и си висяха на бобините докато бяха махнати.
  • 0

#21 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 15 декември 2008 - 21:10

ОФФ от темата


Преди 3 години мия с маркуча / това ми е явно коронен номер на мен / мотор шестак.Минах 40 километра,преспа една вечер и на другия ден прекьсва та знае ли се.Отворих му капака,подсуших,смазах му врьзките,размених койлове и..............сед 10 километра пак почна.Пак така,пак размяна и пак след 2 часа прекьсва.


Проблема беше в 2 от кабелите,от влагата беше пробило през изолацията и като ги извадя малко или размьрдам и изолира,вьрви на пожар,но след време като пробие го нагрява мястото и бие искрата,прекьсва яко.

Свещи бях сменил преди това с Иридиум та поне от кьм свещи не се притеснявах.Койлове ми бяха на акьла,но след размяна ако са кофти пак няма да работят,а тия гадове си бачкаха.Смених му кабеляка и до момента вьрви на пожар.
  • 0
.

#22 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2008 - 21:52

ОФФ от темата
Преди 3 години мия с маркуча / това ми е явно коронен номер на мен / мотор шестак.Минах 40 километра,преспа една вечер и на другия ден прекьсва та знае ли се.Отворих му капака,подсуших,смазах му врьзките,размених койлове и..............сед 10 километра пак почна.Пак така,пак размяна и пак след 2 часа прекьсва.
Проблема беше в 2 от кабелите,от влагата беше пробило през изолацията и като ги извадя малко или размьрдам и изолира,вьрви на пожар,но след време като пробие го нагрява мястото и бие искрата,прекьсва яко.

Свещи бях сменил преди това с Иридиум та поне от кьм свещи не се притеснявах.Койлове ми бяха на акьла,но след размяна ако са кофти пак няма да работят,а тия гадове си бачкаха.Смених му кабеляка и до момента вьрви на пожар.


Тия от сервиза се опитаха да ми кажат нещо такова от сорта че преди всичко си е било добре защото кабелите можело и да са стари но като не са пипани и местени не е прекъсвало а сега като са махали бубините и са пипали кабелите можело някой от тях да се е напукал, утре сам ще си разменя бубините и ще върна първа и втора по местата им, ако не, се е видяло че ще сменям кабели, 16 кабела ! това някой голям идиот го е измислил всичко да е х2. Иначе колата върви добре, дърпа и не се замисля като и дам газ също оборотите не се менят.
  • 0

#23 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 15 декември 2008 - 23:22

Бе и моя го закарах на третас газ до сервиза ,че на високи обороти по-малко прекьсваше ма а го спреш и чопли та чопли.От тогава имам забрана да мия мотори от жената ма на,мия та знае ли се.

На моя осмак на 4 и 8 цилиндьр кабеляците идват леко кьси и правят един много гаден завой под капака и много ми е чудно как не са здали багажа още ма на,дьржи кучето.
  • 0
.

#24 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 декември 2008 - 23:50

Аз вдигам една ръка в подкрепа на САН ДИАГО,...и залагам на червено,.../объркани кабели на бъбината на 7-ми цилиндър/!

А,ха....един път от бързане изтървах една свещ на пода,...свиха и се електродите/без да го видя/,.....и после се стъжниха три дни от живота на сервизния индженер!
  • 0

#25 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2008 - 00:00

ХААААААААА скиваш ли кой полива с маркуча как бьрзо научава кое и от кьде прекьсва без да го бачка това.И майтап ма аз Бош сьм ги зачеркнал от списька сьс свещите,всички сьветват да се ползва оригинал,аз карам Иридиум до изгниване на калниците и после сменям................колата.
  • 0
.

#26 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2008 - 00:13

Аз вдигам една ръка в подкрепа на САН ДИАГО,...и залагам на червено,.../объркани кабели на бъбината на 7-ми цилиндър/!

А,ха....един път от бързане изтървах една свещ на пода,...свиха и се електродите/без да го видя/,.....и после се стъжниха три дни от живота на сервизния индженер!


Утре това ще ми е първото нещо което ще направя, много внимателно ще погледна всичките кабели как са сложени. За свещите съм сигурен че не са изпускани защото през цялото време висях на главата на човека който ги сменяше и му "асистирах" - досаждах в работата (отварях и вадих от кутийките новите свещи и му ги подреждах както и задавах досадни въпроси) :)


ХААААААААА скиваш ли кой полива с маркуча как бьрзо научава кое и от кьде прекьсва без да го бачка това.И майтап ма аз Бош сьм ги зачеркнал от списька сьс свещите,всички сьветват да се ползва оригинал,аз карам Иридиум до изгниване на калниците и после сменям................колата.


Нали уж от оригинала по хубаво няма :) Не съм знаел че са бош, но съм сигурен че са качествени и едва ли имат общо с тия които се продават в останалите магазини и нямат емблема на тях.
  • 0

#27 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2008 - 00:21

Пак ОФФ.................тия дни сядам в Ресторанта ако така продьлжавам

Тук само дильра ползва Беру,а точно такива извадих от кола която я караше зьбар/хирург,кола която дойде с пьлна сервизна книжка и която друго отсен Дильра не е виждала.Е на финала ме видя мен с ключовете,свещите вьн и смяна с НГК ИРИДИУМ.


Може да са добри тия които си сложил,НО АЗ не им вярвам вече,не и след 4 смени на Бошовски свещи,а до дильра за свещи сьс смяна на цена от 500 кинта поне няма да отида.Ше вьрви с Иридиум па ако ще турско да е.


Старите пазиш ли си???Да си ги смениш де да видим дали може да сьм малко прав.После ше ти кажа модела на НГК за твоя мотор и да спреш сьс свещите поне.
  • 0
.

#28 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2008 - 01:17

Пак ОФФ.................тия дни сядам в Ресторанта ако така продьлжавам

Тук само дильра ползва Беру,а точно такива извадих от кола която я караше зьбар/хирург,кола която дойде с пьлна сервизна книжка и която друго отсен Дильра не е виждала.Е на финала ме видя мен с ключовете,свещите вьн и смяна с НГК ИРИДИУМ.
Може да са добри тия които си сложил,НО АЗ не им вярвам вече,не и след 4 смени на Бошовски свещи,а до дильра за свещи сьс смяна на цена от 500 кинта поне няма да отида.Ше вьрви с Иридиум па ако ще турско да е.
Старите пазиш ли си???Да си ги смениш де да видим дали може да сьм малко прав.После ше ти кажа модела на НГК за твоя мотор и да спреш сьс свещите поне.


Старите са в варела с боклуци на сервиза :) Утре ще разгледам кабелите и тогава ще реша каква да правя иначе мисля че съм намерил NGK моделите за моя мотор: NGK Double Platinum 2647 PFR5G-11 1.1 $12.06 или NGK IX iridium 5464 BKR5EIX-11 1.1 $7.83, но засега няма да бързам да ги сменям, все пак за оригиналните бош съм дал 415лв. и пак казвам че тия дето ги извадиха бяха същите, при това положение като не са правили нищо друго по колата а само проста смяна на свещи може да се е объркало само нещо дребно, няма логика преди смяната на свещите колата да е работила перфектно на празен ход а сега да бачка по кофти. Старите свещи ги разгледах и сравних с новите, това острото което прави искра на старите при заглеждане от близо може да се види че е изтъняло много малко.
  • 0

#29 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 16 декември 2008 - 01:27

малко офф

top,днес май те видях да излизаш от супер лъскавия тунинг център на изхода на София по магистрала Тракия.Да не би там да си правил ремонта?Беше към 12 на обяд,аз тъкмо влизах в София.
  • 0

#30 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2008 - 01:30

Дано си прав,аз само ти казвам моя опит сьс свещи

И аз се опитвам по логика да карам - смяна на свещи без кабели и койлове.Койловете няма какво да им строшат от една смяна,свещите сьщите и единственото което остава и се мьрда там е да са кабеляците.Или свещите ако да са с емблемата на Мерцедес.

Кабели оригинал ли ще сменяш или ще се престрашиш на НГК?
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни