Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Да поговорим за проблемите по колата ми след диагностиката в БСНа W220 S500L


  • Please log in to reply
153 мнения по тази тема

#151 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 април 2019 - 16:56

Защо да повишава налягането,след като разбирам че нямаш нито катализатори нито гърнета?Не ти ли гръмва главата?
Ако искаш да ползваш сондите си сложи дистанционни втулки.
Да гаси цилиндри е по-скоро от газовата,отколкото от сондите.От тях най-много да ти свети чека.
  • 2

#152 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 24 април 2019 - 07:34

Нямам представа защо се получава така,споделям какво се случи при мен и как се оправи гасенето на цилиндри при максимално натоварване.Съгласен съм с това,че газта има пръст понеже няма втулки,нито на предните,нито на задните сонди. А проблема с генерацията е в това,че ги няма гърнетата и само с едни средни резонатори се получава по-голямо налягане на изгорелите газове,доста тскива мнения изчетох и според мен има логика. Относно шума,не е кой знае колко дразнещо,даже е и приятно,колата е доста добре изолирана явно.

Този пост е редактиран от rossonero94: 24 април 2019 - 07:35

  • 0

#153 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 24 април 2019 - 08:05

Да не дърпам дявола за опашката но и при мен спря да го прави.

Преди смяна на дебитомера се проявяваше всеки път, след смяната както казах един единствен и повече не успях да го предизвикам.

От тогава около 800-900км... Всичко е тихо!

Но вероятно причините са различни.

А иначе звука на този двигател много ме радва.

Въпреки, че съм с катализатор и съвсем стокова генерация.

Нищо, ама нищо общо с комичният "саунд" на 4 цилиндровите агрегати, със или без компресор.


  • 0

879897.png


#154 Madness75

Madness75

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes GL 500 2007

Публикувано 27 април 2019 - 07:08

За проблема с газовата кола на колегата е виновен, компа на газовата, дето ги гаси 4и6 цилиндър. Поне при мен беше така, имаше вибрация при плавно но продължително ускоряване. След смяната на компа на газта, всичко се оправи!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни