Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Да поговорим за проблемите по колата ми след диагностиката в БСНа W220 S500L


  • Please log in to reply
153 мнения по тази тема

#1 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 декември 2008 - 15:29

Днес си взех колата от сервиз и намерих на предната седалка едни разпечатки от диагностика, понеже са на немски и не разбирам какво значат, ще ги препиша тук нещата които дават грешка и моля ако на някой му се занимава да ми разтълкува какво значат и какво е добре да се направи за да ги няма :)

1:
ME 2.0 - Motorelekronik 2.0 - голям -F-
Code:
P0300-080 Aussetzer KAT - schadigend - nicht definiert
P0301-081 Aussetzer des Zilinders 1 KAT - schadigend - nicht definiert
- Какво значат тия грешки ? Преди си мислех че са свързани с свещите, купил съм нови свещи и в понеделник ще ги сменя, но какво значат тия неща Aussetzer KAT - schadigend и Aussetzer des Zilinders 1 KAT - schadigend - на мен ми изглежда като нещо свързано с катализатора ? В момента не свети нищо по таблото и колата върви нормално.

2:
ESL-VL - Elektrische Sitzverstellung vorn links - голям -F-
Code:
B1006-005 Normierung der Kopfstutzenverstellung (ужасна дума :) ) fehlt. - Aktuell und gespeichert
B1203 Der Hallsensor des Bauteils M27m4 (Motor Kopfstutze, noch und tief) ist defekt - GESPEICHERT
- Нещо свързано с седалките може би ?

3:
MKL-VL - Multikonturlehne vorn links - малко -f-
Code:
B1555-032 Leckluft am Kissen des linkes Sitzes - Unteres Luftkissen im Lendenbereich - GESPEICHERT

4:
KLA - Klimatisierungsautomatik - малко -f-
Code:
B1000 - Steuergerat N22 (Steuer - und Bediengerat KLA) defekt Wichtiger Hinweis: Bei Steuergeraten mit der MB-Nr. 220 830 09 85 (това го проверих и е панела за управление на климатика) und einem Software-Stand vor 10/01 kann dieser Fehler ignoriert werden. - GESPEICHERT
B1268 - Kommunikationsfehler des Klimabusses mit Steuergerat N18/4 (Steuergerat Mitteldusenelektronik) - GESPEICHERT
- Тия неща са свързани с климатика, ще ми е интересно какво точно значат ?

Ами това са грешките по колата всичко друго е така: -√- и не дава грешки. Ще съм блогодарен някой да ми ги разтълкува с по един съвет какво да правя.
  • 0

#2 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 декември 2008 - 16:55

странно :

1 защо не са ти ги разтълкували тези неща в сервиза?

2 откъде си сигурен, че са за твоята кола?


В документите от сервиза пише че са правили диагностика, но не са ми казвали че са разпечатали резултатите, намерих ги на седалката като си взех колата. Иначе е сигурно че са на моята кола защото са разпечатани от "Diagnose-Assistenz-System" и на всяка от 6те страници със различни системи е изписана моята рама отгоре.
  • 0

#3 tito_040477

tito_040477

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna/Пловдив

Публикувано 12 декември 2008 - 17:26

Днес си взех колата от сервиз и намерих на предната седалка едни разпечатки от диагностика, понеже са на немски и не разбирам какво значат, ще ги препиша тук нещата които дават грешка и моля ако на някой му се занимава да ми разтълкува какво значат и какво е добре да се направи за да ги няма :)

1:
ME 2.0 - Motorelekronik 2.0 - голям -F-
Code:
P0300-080 Aussetzer KAT - schadigend - nicht definiert
P0301-081 Aussetzer des Zilinders 1 KAT - schadigend - nicht definiert
- Какво значат тия грешки ? Преди си мислех че са свързани с свещите, купил съм нови свещи и в понеделник ще ги сменя, но какво значат тия неща Aussetzer KAT - schadigend и Aussetzer des Zilinders 1 KAT - schadigend - на мен ми изглежда като нещо свързано с катализатора ? В момента не свети нищо по таблото и колата върви нормално.

2:
ESL-VL - Elektrische Sitzverstellung vorn links - голям -F-
Code:
B1006-005 Normierung der Kopfstutzenverstellung (ужасна дума :) ) fehlt. - Aktuell und gespeichert
B1203 Der Hallsensor des Bauteils M27m4 (Motor Kopfstutze, noch und tief) ist defekt - GESPEICHERT
- Нещо свързано с седалките може би ?

3:
MKL-VL - Multikonturlehne vorn links - малко -f-
Code:
B1555-032 Leckluft am Kissen des linkes Sitzes - Unteres Luftkissen im Lendenbereich - GESPEICHERT

4:
KLA - Klimatisierungsautomatik - малко -f-
Code:
B1000 - Steuergerat N22 (Steuer - und Bediengerat KLA) defekt Wichtiger Hinweis: Bei Steuergeraten mit der MB-Nr. 220 830 09 85 (това го проверих и е панела за управление на климатика) und einem Software-Stand vor 10/01 kann dieser Fehler ignoriert werden. - GESPEICHERT
B1268 - Kommunikationsfehler des Klimabusses mit Steuergerat N18/4 (Steuergerat Mitteldusenelektronik) - GESPEICHERT
- Тия неща са свързани с климатика, ще ми е интересно какво точно значат ?

Ами това са грешките по колата всичко друго е така: -√- и не дава грешки. Ще съм блогодарен някой да ми ги разтълкува с по един съвет какво да правя.


Top, първата грешка трябва Линкс да я разшифрова - буквалния превод е много безсмислен!Иначе става въпрос за катализатора - прав си!
Втората казва, че ти е дефектен мотора за повдихане и сваляне на облегалката за глава на на предната лява седалка. Датчика на Хол на част с номер M27m4 дефектен
Третата значи теч на въздух от предната лява седалка (мултиконтур) - долната възглавница явно не се надува (в областа на кръста)
Номер 4: грешка в комуникацията бус-управляващ компютър! Май става въпрос за електрониката на средните духалки

нека все пак Линкс-а да потвърди, че тва е строго специфична терминология и само профи може да го разшифрова точно :friends:

едит: Това излиза от таблицата с Trouble Codes за първата грешка: P0301 Cylinder 1 Misfire Detected
  • 0
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/

#4 msi200

msi200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 12 декември 2008 - 21:35

Това P0300 значи проблем със запалването на повече от един цилиндър, а п0301 е за 1-ви цилиндър. Но да каже някой, който разбира.

Свещите според Гугъл се сменят на 60000 км, а и катализаторите може би са ти заминали. Ако те карат да сменяш катализатори, да знаеш, че в Крафт има доста по-евтини(под 1000 лв за 4-те) с 1 година гаранция.

Грешките трил ли си ги, след като купи колата? Мойта имаше доста грешки натрупани, изглежда никой не ги беше трил преди аз да я взема. Обаче нямах никакви симптоми, че тия грешки са актуални. Та след като ги изтрих, нито една не се е появила за вече над 10000 км.
  • 0
I love the sound of V8 in the morning...

#5 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 декември 2008 - 23:56

Top, първата грешка трябва Линкс да я разшифрова - буквалния превод е много безсмислен!Иначе става въпрос за катализатора - прав си!
Втората казва, че ти е дефектен мотора за повдихане и сваляне на облегалката за глава на на предната лява седалка. Датчика на Хол на част с номер M27m4 дефектен
Третата значи теч на въздух от предната лява седалка (мултиконтур) - долната възглавница явно не се надува (в областа на кръста)
Номер 4: грешка в комуникацията бус-управляващ компютър! Май става въпрос за електрониката на средните духалки

нека все пак Линкс-а да потвърди, че тва е строго специфична терминология и само профи може да го разшифрова точно :friends:

едит: Това излиза от таблицата с Trouble Codes за първата грешка: P0301 Cylinder 1 Misfire Detected


Предишната диагностика която ми правиха излезе същата грешка, но тогава ми светеше и лампата на двигателя и пишеше да се сменят свещите или бубината, в понеделник ще сменя само свещите и ще изчистят грешката, после ще напъна колата и ще видим какво ще се появи. Тоя проблем с misfire се появява от време на време в различни цилиндри, преди беше в втори сега първи, ще видим след смяната на свещите. Втората щом е за облегалката на главата значи го знам защото от време на време не ми работи адекватно малкото копче за регулиране на тая облегалка - това не е проблем който заслужава внимание :) По третия проблем проверих седалката и се помпа, но явно отчита някаква грешка, пак не е нещо сериозно. Климатика работи нормално до колкото мога да усетя, изпълнява всички команди, освен да е била някоя временна грешка. Мерси много за превода, сега ми е по ясно положението :)

Това P0300 значи проблем със запалването на повече от един цилиндър, а п0301 е за 1-ви цилиндър. Но да каже някой, който разбира.

Свещите според Гугъл се сменят на 60000 км, а и катализаторите може би са ти заминали. Ако те карат да сменяш катализатори, да знаеш, че в Крафт има доста по-евтини(под 1000 лв за 4-те) с 1 година гаранция.

Грешките трил ли си ги, след като купи колата? Мойта имаше доста грешки натрупани, изглежда никой не ги беше трил преди аз да я взема. Обаче нямах никакви симптоми, че тия грешки са актуални. Та след като ги изтрих, нито една не се е появила за вече над 10000 км.


Като пуснат в диагностиката една графика с работата на двигателя в реално време се вижда как цилиндрите излизат от нормата от време на време. Това за цената на катализаторите в крафт е добра новина, ще се възползвам ако се наложи. Иначе от както съм купил колата съм ходил поне 5 пъти на диагностика с Star Diagnosis и също сам си правя с карсофт, тия сегашните грешки са постоянни и затова се занимавам с тях. Преди няколко дена си направих един тест с двигателя, махнах кората отгоре където са въздушните филтри и сложих една монета от един лев права и не падна, единствено пада като паля двигателя и като го гася, но докато работи е добре :) Това го гледах някъде в интернет на едно БМВ с 12 цилинров двигател, но и моята го може :) по това се познава дали двигателя работи равномерно :)
  • 0

#6 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 декември 2008 - 00:23

Вече те бях отписал,....ама ти си железен,...с тоя лев на мотора отгоре!

Даже бех останал с впечатление че си сменил свещите и си направил онази проба с размяната на бубините!

Още една насока,....от дюзите също може да ти дава m,issfire/auszsetzer/,...така че побързай с отстраняването на този вреден ефект,...за да не стопиш катализаторите напълно,...че ще се наложи после да смениш целата изпускателна уредба!

Успех!
  • 0

#7 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2008 - 02:23

Вече те бях отписал,....ама ти си железен,...с тоя лев на мотора отгоре!

Даже бех останал с впечатление че си сменил свещите и си направил онази проба с размяната на бубините!

Още една насока,....от дюзите също може да ти дава m,issfire/auszsetzer/,...така че побързай с отстраняването на този вреден ефект,...за да не стопиш катализаторите напълно,...че ще се наложи после да смениш целата изпускателна уредба!

Успех!


Нямах време до сега да ги оправя тия неща и колата не е давала грешки, в понеделник ще сменя свещите и пак ще ги накарам да направят тест на празния ход за да видя стойностите на работа.
  • 0

#8 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2008 - 13:19

Още една насока,....от дюзите също може да ти дава m,issfire/auszsetzer/,...така че побързай с отстраняването на този вреден ефект,...за да не стопиш катализаторите напълно,...че ще се наложи после да смениш целата изпускателна уредба!

Успех!


Чудя се дали да не купя една добавка за почистване на дюзите и без това съм напълнил резервоара догоре с 100 октанов бензин и може да има някакъв ефект ? Четох различни мнения по форумите, едни са доволни и смятат че има разлика, други предупреждават че тия добавки разтваряли мръсотия от резервоара и горивопроводите и запушвали филтъра и дюзите - истината сигурно е някъде по средата. Друг вариант е почистване с ултразвук, но пък повечето сервизи ползвали ванички които не стават за почистване на дюзите, истинските ванички били с приспособление където се включват дюзите и по време на почистването подават ток и ги отварят - такива май никъде няма ?
  • 0

#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 декември 2008 - 17:38

Техрон на Шеврон е одобрено от Мерцедес,аз слагам от това долу.Проблеми нямам и сьм нямал,но пред мен са отпушвани дюзи с такова,но пишеше ПРОФИ ФОРМУЛА на него.Пробвах и удьрна доза СТАРБРАИД,но това май няма кьде да го намериш.


http://www.liqui-mol.../id/e_2522.html
  • 0
.

#10 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 13 декември 2008 - 20:52

Мисля че дойде моментът да попитам top дали не съжалява,че си продаде W140-ката?
  • 0

#11 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2008 - 21:21

Мисля че дойде моментът да попитам top дали не съжалява,че си продаде W140-ката?


Това са незначителни проблеми всичко е оправимо, това че предишния собственик не е поддържал както аз го правя не значи че се отказвам от колата. Ще сменя всичко каквото трябва и свещи и бубини ако се наложи и нови катализатори, просто ми е кеф да я карам тая кола, някак си е много компактна и удобна за ежедневна употреба. W140 е много хубава кола има си своите предимства, това че всяка нова я правят по сложна и по чуплива не ме отказва да се стремя към прогрес. Колкото и да не съм го очаквал се оказва че всеки по нов модел е по добър от старите въпреки всичко което се говори. Освен това тая кола върви страхотно, може би беше моя грешка че си купих S350 дизел а не 500 бензин, но за момента е предимство защото съм с по нов модел :) Като се кача и седна зад волана за нищо не съжалявам :)
  • 0

#12 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 13 декември 2008 - 22:41

Все още ли ползваш услугите на БС Пловдив?Ако да,още ли си доволен от тях?
  • 0

#13 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2008 - 23:51

Все още ли ползваш услугите на БС Пловдив?Ако да,още ли си доволен от тях?


Скоро не съм ходил до тях, но от предишните ми ходения съм доволен.
  • 0

#14 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2008 - 20:31

Днес смених свещите (не в БС), но май не трябваше да ги сменям защото сега положението стана по кофти. След като ги смениха и запалих колата, почна да се тресе на място и да работи неравномерно на празен ход. Незнам защо се получи така но преди със сигурност не съм имал този проблем.
  • 0

#15 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 15 декември 2008 - 20:40

Какви свещи сложи?
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни