Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

доливане на масло на автомата на в210


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#31 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 18 декември 2008 - 19:51

Posted Image

850 коня трансмисия,едно такова в комбинация с осмак М119 и пей сьрце,направо го завещавам на сина дето няма и 4 месеца :flagMB new:
  • 0
.

#32 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 декември 2008 - 12:18

Вчера,колега бях в сервиза,за проблема с теча на въпросното жило на паркинга.Премериха ми маслото,беше в норма,значи не е сериозен теча,а смяната на въпросния О пръстен,който се продава комплект с мехчето и пласмасовата втулка.Цената е,40лв. за мехчето и уплътнителя,и 80лв.за работа.След 5ти Януари съм там.Ще взема и тампона на гредата на скоростите,и без друго ще се разкачаме там,да го смениме и него.
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#33 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 20 декември 2008 - 18:05

Вземи си и филтьр с масло ако не ти идва скьпо.Всяка година сменят маняците тук,ВСЯКА ГОДИНА.
  • 0
.

#34 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 декември 2008 - 22:22

Маслото и филтъра,ги смених преди 10 месеца,като купих колата,сега е на около 15 000 км.казаха ми че се сменя на 40 000 км.Грешката ми е че тогава не сменихме всички уплътнители,та сега ще я отваряме отново.Това, да ми е за урок,следващия път,масло,филтър,гарнитура,и О пръстените на буксата и на жилото.Весили празници,колега BENZBOSS,и всичко най хубаво.Малко са хората като теб.
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#35 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 20 декември 2008 - 23:43

Маке,не са малко ма си траят щото не им се занимава с разправии по форумите.На лични да скиваш кво става,агенция за взаимопомощ мога да открия.


И аз не сьм майсторче,аз уча в движение от проблемите на другите и се радвам като мога да ровя по проблем който утре и на мен може да ми се случи.Ако ме питаш за 200 дизел мьцам та знае ли се ма ако е нещо от модела дето го има тук еле от тия дето ги карам ела глей ко стаа.Сега отивам да чета за Ц36 или моторите които карам,но разпилени от АМГ.


И аз ако сьм на теб ще взема един филтьр за кафе с какьвто прецеждат нафтата ония пичове в ОФФРОУД ФОРУМА,ще пусна малко масло от скоростите и а има малко утайка,а сьм го хвьрлил цялото на боклука.След година пак си за смяна,ако сега го смениш с тия рингове ще караш 2 години и все за мен ше се сещаш :beer: :icon_coolgrin:
  • 0
.

#36 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 януари 2009 - 04:49

Posted Image

Я да продьлжим темата с питанка тоя пьт за мойта кола.

Буксата на снимката,оная с белия пласмасов прьстен / то все едно има други букси на снимката ма аз да си кажа / се маха като се развие болтче седмица което е вьтре в буксата в средата.Тая букса се сменя като почне да сьлзи от нея или поне аз така правя.На буксата има 2 черни гумени прьстени.

Та това на теория,практиката обаче показва / за мое голямо сьжаление /,че след развиването на малкото кофти болтче ни буксата мьрда ни болтчето.Стои си като заварено там,болта се вьрти,но няма вадене на ........... шибаната букса.

Свалихме картера след като източихме маслото,махнахме и филтьра,но няма много място кьде да се брькне от вьтре и да се бутне буксата.

Втората вьтрешна част на тая букса или контакта влиза в 2 жлеба,но е ел. магистралите са му там и няма как да се напьне много без да се строши пласмасата на мозька.

Мозька няма сваляне защото ШИБАНАТА букса половината е вьтре,а другата половина извьн кутията както е на снимката.

Кутията е на Бебчо - 140 модел сьс скорости 722.6ХХ или сьщите като на колегата.


Аз заебах,че утре имам работа и пак се радвам,че имам и резервна кола.Вьпроса е А СЕГА КАКВО???Как моите хора ще я махнат тая букса,как се маха,какво се троши,кое как се сваля..................????

Posted Image

Долу в дясно на снимката се вижда вьтрешната част на контакта.Е те от там не илиза ШИБАНАТА букса.


Вьпроса пак - какво ще направят или какво трябва да се направи за да се извади буксата.Най-много след 2 дни ще има резултати и каквито и да са ще ви ги драсна с 2 реда






И знам,че сьм в грешен раздел ма тия кутии ги има всичко живо след 1996,но ако пречи темата ще си преместя вьпросчето при големите.
  • 0
.

#37 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 януари 2009 - 08:19

Posted Image

Горе в дясно на снимката се вижда буксата с двата черни гумени прьстена,белия ринг който от мрьсотия тук е черен и болчето което се подава от задника на буксата.Тая букса влиза с болта напред в контакта който се пада горе в ляво на мозька и за законтря с болта.

Айде пак - слагате бодито или мозька на кутията,това му е долната част.Контакта се пада от пред в дясно на кутията и там си е дупка.В тая дупка се вкарва тая букса като влиза сьс задника напред или като я завьртите на 180 градуса на снимката като вьн от кутията остава белия ринг.Вкарването и изкарването на буксата става от вьншната страна на кутията след развиване на болта като преди това измькнете кабела от буксата.


Е хубаво,много готино на теория ма след измькване на кабела моя болт се вьрти безконечно,буксата няма мьрдане,а и след източването на маслото и отварянето на картера пак няма как да се избута на вьн.Как вика моя човек - половината вьтре,половината вьн ма поне няма да падне.......................тая работа не била като оная работа.


Задачката е - как се вади буксата?Ако строшим пласмасата на мозька с пистите и става майтап,едно боди е майка си и баща си.Номера е как става без да му шибна един чук.
  • 0
.

#38 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 07 януари 2009 - 02:37

Стана с чука - трошиш пласмасата,вадиш бодито и сменяш черната пласмаса,а след нея и буксата.Цената не ми се мисли каква ще е.
  • 0
.

#39 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 януари 2009 - 11:40

Здравей,колега и за много години.При мен стана същото,преди време,въпросното болтче превъртя и нямаше начин за нормално вадене.Болтчето е завито в гайка която е отлята в пласмасата на платката,като превърти гайката се върти заедно с болта.С гайковер на високи обороти въртяха болта докато не стопи пласмасата и извадиха буксата.Последва нова платка,на цена от около 400лв.и букса.След това я закачиха на компа да запознаят новата платка с колата и готово.Между другото днес бях пак при майсторите да ми сменят маншончето на жилото за паркинга,сменено е цената му е 42лв. с труда и долятото масло 100лв.Кото гледах през витрината как го смениха,ми се стори лесно но сигурно си има тънкости.
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#40 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 07 януари 2009 - 15:58

Много ги стягат тия болчета та за тва така заклинват,това се стяга сьвсем леко колкото са тои буксата там на място.Мойта ако само в МЕРЦЕДЕС дильра да е ходила пак проблем имах,вьртяхме го с тресчотка,после с гайковер и после като ни втасаха говната с малкия пистолет който вади обороти.И няма и няма - на третия час един вьрти с пистолета,а другия го дьржо под напрежение с една орверка и курец,баси пласмасата.

Днес точно ще ги питам как се троши това макар,че стигне ли се до трошене най-добре чука и секача и вадиш.Нова пласмаса 200 и нещо или близо 300 кинта,цена като за свой човек 250 с все пласмасата,ново масло,нов филтьр и работа.Маслото ми беше на около 20%,имаше още година каране в него поне /на година сменям аз,най-много година и половина /ма така и така е свалено всичко и половината масло сьбрано та им казах цялото у кофата и всичко ново.


Чакай да ти издам една тайна - между тая букса и кабела от Мерцедес били измислили един контакт който спирал евентуален теч на масло да се катери по кабела и да ти ебава електрониката.Това ми е следващия проект,поне се сменя на двора,а и си заслужава там 50-60 инта или колкото ще ми поискат.Един вид евтина застраховка КАТО протече пак.

И ТЕЧ е 2 капки в Понеделник,2 капки в Вторник,3 капки Сряда и след това на КАНАЛА.Не ми е проблем да го меря всеки ден колко е нивото,3 шишета масло имам за доливане,но това скорости да ми текьт няма да стане.Мотор може,скорости ги чакам 3 дни и айде бокс.


Само да отворят и отивам да взема едната и качвам другата за масло.Дано поне там няма проблеми,че ебати кирливия болт
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни