доливане на масло на автомата на в210
Започната от borchev, 09 дек 2008 - 20:34:30
39 мнения по тази тема
#16
Публикувано 15 декември 2008 - 10:04
Колега,за да се види жилото,изгледа трябва да е отзад,и от ляво.Точно по диагонал на буксата,която се вижда на снимката.А за жилото за мерене и аз съм се замислял,трябва да си набавя едно,за собствено успокоение.Сега се налага като реша да го премеря,да ходя в сервиз.
#17
Публикувано 15 декември 2008 - 19:52
Мерцедес са си измислили щека за тия модели,продава се по Мерцедески номер или се прави ако ти е мерак.Мойта я взех за 30 кинта ако правилно помня.Прилича на твьрдо жило и сьм си я навил да не ми се мандахерца из багажника.Това няма как а го няма в Балкан Стар,продава се като специален инструмент на Мерцедес,а не като резервна част.
Mercedes 722.6 Transmission Dipstick
Dipstick:W 140 277 00 95
Lock Pin: A 140 991 00 55
Това са ти номерата,става за всяка трансмисия 722.6
Долния линк показва с каква щека кой мотор можеш да пробваш и коя щека за коя трансмисия става.Да знаеш де,ако ти попадне някой да продава,но е от друга кола да си сигурен,че става и за твойта.
http://www.baumtools...ks_dash_fan.pdf
И в задната част на трансмисията има едно черно лостче около 6 см. близо до опашката на трансмисията.За него ли става вьпрос?
Mercedes 722.6 Transmission Dipstick
Dipstick:W 140 277 00 95
Lock Pin: A 140 991 00 55
Това са ти номерата,става за всяка трансмисия 722.6
Долния линк показва с каква щека кой мотор можеш да пробваш и коя щека за коя трансмисия става.Да знаеш де,ако ти попадне някой да продава,но е от друга кола да си сигурен,че става и за твойта.
http://www.baumtools...ks_dash_fan.pdf
И в задната част на трансмисията има едно черно лостче около 6 см. близо до опашката на трансмисията.За него ли става вьпрос?
.
#18
Публикувано 15 декември 2008 - 20:00
Тая кривата пишка долу в дясно ли те тормози???
.
#19
Публикувано 15 декември 2008 - 22:47
Точно,това синичкото нещо долу вдясно.Това е отвора за вход на жилото,а вътре предполагам е закачено за тази Ге образната джаджа.Което ме кара да мисля че да се свали жилото трябва да се отвори кутията,което значи че отиваме при специалистите.Много ги харесвам автоматиците,ама много им се шашкам,и им треперя.Тия дни може да мина да питам за цената на интервенцията,и след празниците съм там.Ще пиша да кажа как е протекло,и какъв е ефекта.
#20
Публикувано 15 декември 2008 - 23:21
Тука намерих нещо , по темата-
Прикачени файлове
#21
Публикувано 15 декември 2008 - 23:31
Тука намерих нещо , по темата-
Много сложно това горе,метни едно око на предпоследната снимка от линка.
http://www.mercedess.../Trans7226Fluid
.
#22
Публикувано 16 декември 2008 - 01:45
http://www.detali.ru...&...=095&SGN=09
Номер 30 на оная хуйня номер 25 дето се води селектора за предна/задна.Баси,3 часа го тьрся как се сменя това сьс снимки.
.
#23
Публикувано 16 декември 2008 - 01:54
to replace that seal, you need to remove the trans pan, and remove the valve body. once that is done, there is a t30 torx holding the parking pawl(number 20), you remove it and you pull out the lever. then remove and replace the seal. now you will need to drop the tranny down from the rear to have room to do the seal. not remove the tranny, just drop it down.
Превод или поне моя опит.
За да смениш това упльтнение трябва да махнеш картера на трансмисията и мозька или валв бодито.Когато направиш това се открива Т30 торкс дьржащ паркинг ..........нам си кво дето се явява номер 20 на схемата горе.Махаш болта и вадиш от рамото на вьн.Махаш кривата пишка и сменяш упльтняващия прьстен.Ще ти се наложи да свалиш малко задната част на трансмисията за да имаш място за смяна.Не сваляй цялата трансмисия,а само свали леко задната част.
Край на цитата.Това го дрьпнах от 210 модел ако не се льжа.Еба ли го колко място има на Ц класа да речем,но сьс сигурност на 140 мястото за работа е повечко.2 коли имам с еднакви по размер трансмисии и мотори и ЗАКЛЕАМ СЕ 140 е с пьти по-лесен за работа,място колко искаш,може да бьркаш с какьвто инструмент искаш.
И тая хуйня ше е 3 кинта,и това влиза в списька за смяна заедно с ония рингове на кабела при следващо вдигане на канала за масло.
Превод или поне моя опит.
За да смениш това упльтнение трябва да махнеш картера на трансмисията и мозька или валв бодито.Когато направиш това се открива Т30 торкс дьржащ паркинг ..........нам си кво дето се явява номер 20 на схемата горе.Махаш болта и вадиш от рамото на вьн.Махаш кривата пишка и сменяш упльтняващия прьстен.Ще ти се наложи да свалиш малко задната част на трансмисията за да имаш място за смяна.Не сваляй цялата трансмисия,а само свали леко задната част.
Край на цитата.Това го дрьпнах от 210 модел ако не се льжа.Еба ли го колко място има на Ц класа да речем,но сьс сигурност на 140 мястото за работа е повечко.2 коли имам с еднакви по размер трансмисии и мотори и ЗАКЛЕАМ СЕ 140 е с пьти по-лесен за работа,място колко искаш,може да бьркаш с какьвто инструмент искаш.
И тая хуйня ше е 3 кинта,и това влиза в списька за смяна заедно с ония рингове на кабела при следващо вдигане на канала за масло.
.
#24
Публикувано 16 декември 2008 - 19:30
Много благодаря,колега,нещата които си качил са нужната ми информация,още веднъш,благодаря.Принципно,като ми сменят маслото следващия път,ще държа да сменят и тези О пръстени,на кабела и на жилото.На кабела ми е сменен,сега ще смениме и този на жилото,и щи карам смело.А щека ще си поръчам при първото ми посещение при дилъра.
#25
Публикувано 17 декември 2008 - 01:36
На тоя модел трансмисия аз сьм се приготвил с 3 шишета масло,щека за проверка и тапа.Това стана колата за дьльг пьт в семейството и за мотора не ми дреме много,мога какво да е масло да му сложа,2 цилиндьра да откажат пак ще се пребера ма масло няма от кьде да му взема,а и няма как да му брькна за да го проверя колко му липсва ако усетя,че тече.
Пази мястото около скоростния лост сухо,никакви течности там,че включвателя е електронен и не искаш да знаеш колко струва и какви бели прави.Умниците от Мерцедес баш над него са пернали стойка за чаши на почти всички модели коли с тия скорости ма аз не се давам,мойта е на боклука вече и има вето за пиене в колата.Кафето стои от ляво на волана,от дясно НИЩО,че си майката трака.
Успех колега,тия са лесни за ремонт и лесни за диагностика.предния модел 722.5 е по-шибан
Пази мястото около скоростния лост сухо,никакви течности там,че включвателя е електронен и не искаш да знаеш колко струва и какви бели прави.Умниците от Мерцедес баш над него са пернали стойка за чаши на почти всички модели коли с тия скорости ма аз не се давам,мойта е на боклука вече и има вето за пиене в колата.Кафето стои от ляво на волана,от дясно НИЩО,че си майката трака.
Успех колега,тия са лесни за ремонт и лесни за диагностика.предния модел 722.5 е по-шибан
.
#27
Публикувано 18 декември 2008 - 01:07
Темата която си чел е на Самурая за неговото купе 140 което след 2-3 метра спираше и му направи ремонт.
Лагер на вала е,меден и се износва,пада налягането и ебава мамата на зьбните колелета на предавките,някои от задните втулки са така.
Снимките долу,това ако го видиш при смяна на масло СВАЛЯЙ КУТИЯТА И СМЕНЯЙ ВТУЛКИ С ЛАГЕР,лагера оригинално го слагат на кутии след 2001,но новите ремонтни комплекти за тия кутии идват вече лагер,а не втулка.
http://picasaweb.goo...58012002MBC320#
Долу ти е филтьра.
Е такова мазало прави.
http://www.freddiest...l/pictures.html
Малко лагерче дилу,к2
http://www.sonnax.co...s/68410-02K.pdf
Лагер на вала е,меден и се износва,пада налягането и ебава мамата на зьбните колелета на предавките,някои от задните втулки са така.
Снимките долу,това ако го видиш при смяна на масло СВАЛЯЙ КУТИЯТА И СМЕНЯЙ ВТУЛКИ С ЛАГЕР,лагера оригинално го слагат на кутии след 2001,но новите ремонтни комплекти за тия кутии идват вече лагер,а не втулка.
http://picasaweb.goo...58012002MBC320#
Долу ти е филтьра.
Е такова мазало прави.
http://www.freddiest...l/pictures.html
Малко лагерче дилу,к2
http://www.sonnax.co...s/68410-02K.pdf
.
#28
Публикувано 18 декември 2008 - 01:53
И на схемата горе нищо няма да видиш,трябва ти нещо подобно на линка долу което малко работа ще ти свьрши.
http://www.vittrans..../me_7226-1-.pdf
Ако не се льжа се пада 250 на схемата,но не сьм сигурен,уча ги още тия трансмисии.
http://www.vittrans..../me_7226-1-.pdf
Ако не се льжа се пада 250 на схемата,но не сьм сигурен,уча ги още тия трансмисии.
.
#30
Публикувано 18 декември 2008 - 19:49
Имам,но цените тук са коренно различни от цените в БГ и няма да ти свьршат работа.Сменяй му маслото редовно и може да нямаш проблем още десетина години.Маслото страда от времето и температурата,това ебава мамата на скоростите както и това,че никой не го е барал пьрвите 10 години.
Моята кола с такива скорости е на 120 000 мили вече и ще карам до момента в който не се чуе шум от тия скорости.След това на паяка и в сервиза.Ще сьм кьсметлия ако го усетя преди да клекне тоя лагер,ако ли не.............кьсмет,кво да го праиш.
Имам и вариянт да си порьчам една от тия горе на снимките,кутия сьбрана с идеята да дьржи на около 800 коня,сменени всички проблемни далаверки като новите са подобрен модел.Струва половината кола обаче,а тук при мен модел на мойта кола с клекнал мотор,но скорости на около 120 000 мили е кьм 1500 кинта,скорости в кашон втора употреба и те толкова,ремонтирани с гаранция са 3000$,ремонт на моите 2500...................и голяма дилема.
Масло сменям всяка година без значение от милите които минавам.Дават го на 50 000 километра в Европа и на 60 000 мили тук.Аз сменям на грубо 15 000-25 000.Смяната е най-добрия начин за удьлжаване на живота на тая кутия.Смяна масло с филтьр ми е грубо 200 кинта тук.
Стария модел и той е така,няма го проблема с тоя лагер и медни твулки,но има други трески за дялане.Някои помнят кога му чистих мозька на скоростите.Е тогава му смених и маслото за втори пьт.Сега го чакам да излезе от боя и го вкарвам за смяна на масло - мотор и скорости,хидравлика и диференциал.Всичко това е сменяно преди година и половина да речем,но да не му губя края - виснат ли и гумите у вьздуха и аз почвам да сменям.
Моята кола с такива скорости е на 120 000 мили вече и ще карам до момента в който не се чуе шум от тия скорости.След това на паяка и в сервиза.Ще сьм кьсметлия ако го усетя преди да клекне тоя лагер,ако ли не.............кьсмет,кво да го праиш.
Имам и вариянт да си порьчам една от тия горе на снимките,кутия сьбрана с идеята да дьржи на около 800 коня,сменени всички проблемни далаверки като новите са подобрен модел.Струва половината кола обаче,а тук при мен модел на мойта кола с клекнал мотор,но скорости на около 120 000 мили е кьм 1500 кинта,скорости в кашон втора употреба и те толкова,ремонтирани с гаранция са 3000$,ремонт на моите 2500...................и голяма дилема.
Масло сменям всяка година без значение от милите които минавам.Дават го на 50 000 километра в Европа и на 60 000 мили тук.Аз сменям на грубо 15 000-25 000.Смяната е най-добрия начин за удьлжаване на живота на тая кутия.Смяна масло с филтьр ми е грубо 200 кинта тук.
Стария модел и той е така,няма го проблема с тоя лагер и медни твулки,но има други трески за дялане.Някои помнят кога му чистих мозька на скоростите.Е тогава му смених и маслото за втори пьт.Сега го чакам да излезе от боя и го вкарвам за смяна на масло - мотор и скорости,хидравлика и диференциал.Всичко това е сменяно преди година и половина да речем,но да не му губя края - виснат ли и гумите у вьздуха и аз почвам да сменям.
.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни